mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 20:31 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Nie przypominam sobie zeby 14k lat temu istniała jakaś cywilizacja :P.


Istniala, i to nie jedna :) Inkowie, Atlantydzi, Gwinejczycy... i jeszcze by sie pare znalazlo:)

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 20:38 
Cytuj  
Atlantydzi, a jeszcze przed nimi Lemurianie sa ksiazkowa fikcja jak narazie.


_________________
Obrazek

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 20:44 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
Atlantydzi, a jeszcze przed nimi Lemurianie sa ksiazkowa fikcja jak narazie.


tak jak i ty Motopompa jestes forumowa fikcja.... kilkoma virtualnymi pixelami :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 20:51 
Cytuj  
Lil napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie przypominam sobie zeby 14k lat temu istniała jakaś cywilizacja :P.


Istniala, i to nie jedna :) Inkowie, Atlantydzi, Gwinejczycy... i jeszcze by sie pare znalazlo:)

nie za duzo paranormalne.pl ? a szczegolnie postow radoslawa ?
Bo jesli tak zapomniales dorzucic Plejedan, Kasjo-cos tam, jaszczurek, senatu oriona i kto wie co jeszcze..
Aha Inkowie 14k lat ;o. ze 3 lat temu to bylbym sklonny uwierzyc (dokladego czasu nie pamietam), ale ze 14k lat to juz nie jest sci-fi, jest fantasy w czystej postaci.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 21:07 
Cytuj  
Tak jestem fikcja, a posty pisze nieskomplikowany program.Takie pogawedki botow sa calkiem fajnie nie ? ;]


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 kwi 2008, 21:23 przez Motopompa, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 21:09 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
Tak jestem fikcja, a posty pisze nieskaplikowany program.Takie pogawedki botow sa calkiem fajnie nie ? ;]


nieskompilowany? nieskomplikowany?

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 21:12 
Cytuj  
najstarsze jak dotad odkryte miasto na Ziemi - Jerycho, swoje poczatki miało juz 11 tys lat temu :)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 21:29 
Cytuj  
... but in a fictional period in the past ...

Fictional = slowo klucz ;) ...

T.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 22:41 
Cytuj  
Lil - Twoje dzisiejsze posty mnie rozwalają - znacząco poprawiłeś mi humor - dzięki :)

mam na myśli posty bez historycznych odnośników


Ostatnio edytowano 25 kwi 2008, 00:14 przez lordyp, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2008, 23:54 
Cytuj  
Przeciez on ma racje np. z Jerychem. Miasto zostało "zalozone" ok. 9000 lat pne. Moze okreslenie miasto jest troche na wyrost w stosunku do tego jak to wtedy przypuszczalnie wygladalo ale IMHO jakastam cywilizacja nazwac to mozna.

Pierwsza "prawdziwa" cywilizacja na ziemi to jeski dobrze pamietam Sumerowie z poczatkami siegajacymi 6000 lat pne.

Ofc mowie o potwierdzonych faktach a nie o marsjanach budujacych na ziemi piramidy 30000 lat temu za pomoca telekinezy. :-P


_________________
Obrazek


Posty: 6
Dołączył(a): 11.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 02:25 
Cytuj  
Witam serdecznie społeczność MMORPG.PL.
Przepraszam, że przerywam dyskusję historyczną ;), ale chciałbym rozwiać swoje wątpliwości. Czytając dziś oficjalne forum AoC natrafiłem na wątek w którym przez 40+ stron nie padła jednoznaczna odpowiedź. Mianowicie, czy w AoC zony są 'instansowane'?, tzn. czy będąc w otwartym świecie w danej zonie po jej maksymalnym zapełnieniu (np. 300 graczy) gra tworzy kopię tej zony dla kolejnych osób próbujących do niej wejść? Czy też może jest tradycyjnie jak w WoW, czy LotRO (jedna zona bez względu na ilość ludzi wewnątrz) . Na oficjalnym forum nikt nie może powiedzieć ze względu na NDA, a widzę, że tutaj jakby luźniejsza atmosfera :lol:
Jak znam życie to w warunkach bety nie da się tego sprawdzić z powodu ograniczonej populacji...


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 02:53 
Cytuj  
Zalezy co rozumiesz przez zony. To o co ty pytasz to sa dystrykty ala GW. Puki co nie widzialem nic takiego w AoC. Ilosc graczy nie jest ograniczona w jednej zonie.

Co do zone jako takich to istnieja one tak jak np w eq2 z jednym wyjatkiem. Zmienianie zone jest extremalnie szybkie miedzy 1-3s dla mnie. Wyjatkiem jest pierwsze logowanie do gry ktore zajmuje 20-30s

Dzieki zone Funcom mogl zmaksymilizowac ilosc detali jakie moze upchnac na ekranie a jednoczesnie stworzyl niesamowicie wydajny system zonowania.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Posty: 6
Dołączył(a): 11.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 03:56 
Cytuj  
Dokladnie o taka odpowiedz mi chodzilo. We wspomnianym watku ludzie mylili pojecia zony i instancji, czesc z nich myslala, ze wchodzac do zony/instancji nie spotkaja innych ludzi oprocz wlasnej grupy :lol: tak jak to bylo w GW po opuszczeniu miasta.

BTW Ile ludzi na raz widziales w jednym miejscu i jak bardzo wplywa to na wydajnosc? I na koniec: Z ilu ciosow skladaja sie combo (srednio)?


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 05:46 
Cytuj  
Ludzi w jednym miejscu widzialem moze z 40~ duzej roznicy fps to nie robilo, przynajmniej dla mnie. Bioroac pod uwage fakt ze endgame bedzie oparty na siege AoC powinnien miec dosc dobra wydajnosc w przypadku wyswietlania duzej ilosci ludzi.

Jedyne co tak naprawde ma jakikolwiek wplyw na wydajnosc na moim pc to rozdzielczosc, bloom w ciagu poludnia i cienie wlaczone na wszystko.

Poza tymi funkcjami nic nie zmienia wogule mojego fps nawet o 1 klatke, moze tylko jeszcze jak zrobie FFA na maksa. AA na 16 czy na 1 nie ma zadnej roznicy :wink:

Srednia ilosc ciosow w combo to 2 kierunkowe i 1 konczoncy (special)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 05:56 
Cytuj  
WOOOOOOW !!
Ty to Khebeln musisz miec super kompa..... ^^

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 06:59 
Cytuj  
artvries napisał(a):
WOOOOOOW !!
Ty to Khebeln musisz miec super kompa..... ^^


Oh noes. Don't get him started again ;) ...

A tak co do wydajnosci to niech podciagna ja na release o jakies 15% i bede zadowolony ...

T.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 11:46 
Cytuj  
Musza precashe tekstur zrobic aby nie bylo zacinania sie jak sie obracasz :) Ale juz mowili ze to wprowadza wiec bendzie ok :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 12:06 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Musza precashe tekstur zrobic aby nie bylo zacinania sie jak sie obracasz :) Ale juz mowili ze to wprowadza wiec bendzie ok :)

Z jednej strony musza, tak zarzadzac ramem zeby go za wiele nie zajmowac, z drugiej strony nie mozna pozwolic, zeby dyskiem ciagle miliło. Ojj troche jeszcze pracy przed nimi :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 12:12 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Musza precashe tekstur zrobic aby nie bylo zacinania sie jak sie obracasz :) Ale juz mowili ze to wprowadza wiec bendzie ok :)


\o/! To w sumie moja najwieksza bolaczka. Lece elegancko 60fps+ obracam sie i freez. Jest to nieco hmmm zniechecajace. Jesli naprawia to na release to kupie sobie kroplowke ;) ...

T.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2008, 12:31 
Cytuj  
Ja pare dni temu bylem zalamany bo mialem wlasnie takie cos, 65fps robie krok i przyciecie, obracam sie i znowu przyciecie, gralem tak caly dzien i szukalem co sie dzieje, na drugi dzien okazalo sie ze to Fraps otwarty w tle cos takie mi robil.
Od poczatku jak gralem na becie nawet na 8600gts i 2ghx dual amd nie mialem przyciec, ciesze sie ze nie jestem w gronie tych co maja problemy sprzetowe z beta, mam nadzieje ze w dniu premiery klient bedzie bardziej elastyczny i wam bedzie smigal.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.