mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 22:46 
Cytuj  
Ja mam takie lekko noobowskie moze pytanie ale niech mi ktos powie jak wrocic np do stygi lub kemi jak cofnalem sie do tortage?? Zeby bylo wszystko jasne i nie pojawialy sie niepotrzebne posty mam 30 lvl skonczylem questa na 19 lvl wydostalem sie z tortugi ale wrocilem zeby dokonczyc stare questy no i tam utknalem i nie wiem jak sie wydostac. z góry thx za pomoc

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 4 maja 2008, 23:47 
Cytuj  
Orietuje sie ktos czy beda jakies craftowe itemki BoP? Bo zastanawiam sie czy wybor profesji bedzie mial jakis wiekszy wplyw na gre.


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 00:15 
Cytuj  
Z itemami chodzilo mi o to, ze mam nadzieje iz bedzie to wygladac jak w wiekszosci rpg. Czyli mamy jakies konkretne przedmioty, z ktorych niektore za x czasu stana sie kultowe, o swoich unikalnych nazwach i wygladzie, i ktore beda mogly byc zdobyte w okreslony sposob.


W przeciwienstwie do systemu z Hellgate London czy wczesnego Diablo, gdzie mielismy mase losowego gearu. Gdzie nawet te najlepsze itemy byly czesto losowe, z roznymi nazwami, i statsami.

I pytalem o to czy bedzie to ten 1 model ?

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 00:31 
Cytuj  
Jakby ktos znal odpowiedz na moje pytanie powyzej bardzo prosze o PW

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 01:43 
Cytuj  
Ech to bardzo proste. Jak jest ta taverna z lodzi zrobiona idz na Pn czesc tego placyku tam skrec w prawo i wejdz do chatki w chatce jest npc ktory wysle cie spowrotem :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 02:07 
Cytuj  
dzieki wielkie :) ale to takie proste wcale niebylo :pp

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 02:53 
Cytuj  
Bylo jak sie caly lore czytalo :wink:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 10:34 
Cytuj  
czy jest w grze jakiś dostęp do bardziej precyzyjnych tooltipów ? combosy sa opisane bardzo lakonicznie, nie ma np że ten dot robi tyle a tyle dmg przez tyle a tyle sekund, mozna tylko podgladać jak tyka na mobie (wtedy widac ile)


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 10:55 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
czy jest w grze jakiś dostęp do bardziej precyzyjnych tooltipów ? combosy sa opisane bardzo lakonicznie, nie ma np że ten dot robi tyle a tyle dmg przez tyle a tyle sekund, mozna tylko podgladać jak tyka na mobie (wtedy widac ile)

DoTy u necromancera sa dokladnie opisane. U innych klas chyba tez 0o.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 11:09 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Deshroom napisał(a):
czy jest w grze jakiś dostęp do bardziej precyzyjnych tooltipów ? combosy sa opisane bardzo lakonicznie, nie ma np że ten dot robi tyle a tyle dmg przez tyle a tyle sekund, mozna tylko podgladać jak tyka na mobie (wtedy widac ile)

DoTy u necromancera sa dokladnie opisane. U innych klas chyba tez 0o.
jasne

"Description: Another goading attack that inflames the enemy, it also opens up a wound that bleeds for a short time. Often this is a slash at the opponents face intended to leave them with an ugly viscous scar, to remember their attacker by."


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 11:27 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
iniside napisał(a):
Deshroom napisał(a):
czy jest w grze jakiś dostęp do bardziej precyzyjnych tooltipów ? combosy sa opisane bardzo lakonicznie, nie ma np że ten dot robi tyle a tyle dmg przez tyle a tyle sekund, mozna tylko podgladać jak tyka na mobie (wtedy widac ile)

DoTy u necromancera sa dokladnie opisane. U innych klas chyba tez 0o.
jasne

"Description: Another goading attack that inflames the enemy, it also opens up a wound that bleeds for a short time. Often this is a slash at the opponents face intended to leave them with an ugly viscous scar, to remember their attacker by."

A nie ma jakis cyferek wyzej ? :P


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 11:30 
Cytuj  
"Brutal Enraging Wound
Weapon Requirements: None
Effect: Inherent Weapon Damage (+3second Bleed Effect)
Finisher: Overhead
Description: Another goading attack that inflames the enemy, it also opens up a wound that bleeds for a short time. Often this is a slash at the opponents face intended to leave them with an ugly viscous scar, to remember their attacker by."

NIE MA - poza że trwa 3 sekundy

to jeszcze wieksze gówno:

"Description: A double strike, a sword slash followed by a shield bash, which deals extra damage but throws the guardian off-balance making their next few attacks less effective."

chciałbym poprostu wiedzieć które combo ile robi czego żeby je jakoś wybierać w sposób logiczny


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 11:39 
Cytuj  
Eee to moze poprostu to zareportuj 0o


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 11:41 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Eee to moze poprostu to zareportuj 0o
nie chce mi się, zapytałem czy nie ma czegoś ala detailed tooltips. jak nie ma to nie ma. moze zrobią przecież to nie bug tylko niedoróbka


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 13:06 
Cytuj  
Opisy do czarow i feats dodaja ostatnio w kadym nowym patch. Na retial powinno byc wszystko gotowe.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 13:08 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Opisy do czarow i feats dodaja ostatnio w kadym nowym patch. Na retial powinno byc wszystko gotowe.
i good, taka odpowiedz mnie satysfakcjonuje, wkońcu to beta


_________________
psn

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 17:29 
Cytuj  
ta.... wiem ze nawet byly motywy ze jak sie cos castowalo to na barze z progresem casta czasem zamiast nazwy spella byly randomowe literki z kodu ascii a co dopiero wymagac dokladnych opisow skilli ;)

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 17:47 
Cytuj  
Jakie roznice beda w serwerach PvE a PvP ? Czytalem FAQ na oficjalnej i tam jest tylko ogolnie napisane, ze gracze na PvP realmach beda mogli sie atakowac w wiekszej ilosci krain. Czy wlasnie "dostepnosc walki" bedzie glownym wyroznikiem serwow PvP czy tez beda one niosly jakies inne zasady i obostrzenia ? Np. roznice w death penalty (tego bym nie chcial akurat).

BTW - http://community.ageofconan.com/wsp/con ... le=CONTENT

"The launch date for early access in Europe has been moved forward! Both the US and EU servers open on the 17th of May (5pm GMT). This date used to be the 20th for the EU servers, thus European players are now getting 6 days of early access until the regular launch on May 23rd!"

Ciekawe jak w 2 dni wszyscy pozasysaja 13GB klienta z obciazonych na maxa serwerow (biorac pod uwage, ze gram.pl da mozliwosc zakupienia early startu 15...).

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 18:26 
Cytuj  
Niestety nikt nie wie. FunCom do tej pory nie dal zadnego wiazacego info na ten temat.

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2008, 20:26 
Cytuj  
edit.

ok juz jasne z tym postem... nie ma problemu:)

mozna to nawet zostawic moze ktos bedzie zainteresowany linkiem.


Ostatnio edytowano 5 maja 2008, 20:35 przez simo, łącznie edytowano 2 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.