mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 03:14 
Cytuj  
Ja myslalem ze jeszcze tego nie ma na serwerach, nie ma nawet info z patch notesa, a ty juz tu piszesz takie dokladne informacje jak to bedzie wygladalo, poczekaj moze jak to wprowadza, jesli bedzie do dupy to nie martw sie, ja tez bede tu whinowal.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 03:28 
Cytuj  
Konrador omijasz pewien bardzo ważny aspekt "gildie", a mianowicie polityka jest taka że jednych lubimy drugich nienawidzimy i ciągle trwają walki jeśli gdzieś się tam stykną, przykład z L2 tam gildia x nienawidziła inna gildię y i mogli tak przez parę lat.

Właśnie taka jest polityka gildyjna więc outdor pvp będzie miał się dobrze, chyba że patche coś masakrycznie zmienią, a póki nic nie wiadomo dokładnie co i jak nie będę spekulował o przyszłości.

Pozatym nie ma pustych zone, gra jest tak skonstruowana że musisz zaiwaniać z miejsca x do y pieszo bądź konno i to przez te owe low levelowe tereny ;)

Ogólnie polecam znaleźć gildie z prawdziwego zdarzenia i szybko się przekonasz o wartości outdor pvp tak jak to miało miejsce w EvE Online, L2 i innych.


Pozdrawiam.

PS. Póki nie ma patcha, i dokładnych informacji o zmianach zaznaczę że piszę o teraźniejszości, spierdzielą to są inne MMO i ich strata :)


_________________
Obrazek

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 08:40 
Cytuj  
Nie no, akcje z GM są jak z czeskiego filmu :-/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 08:43 
Cytuj  
Konrador:
Widzialem juz wiele i roznych screenow gdzie dupni Gmowie wtracaja sie do pvp..
Tak z ciekawosci, postowal ktos te screeny na oficjalnym forum, jest jakas konkretna odpowiedz od gm'a?? ale nie od takiego za przeproszeniem ciecia/pionka..tylko Hgm'a czy jak to sie w AoC nazywa (takiego wyzszego ranga/czy community menagera czy jak to sie zwie)

Przeciez jezeli sie okaze ze to jest oficjalne i jedyne ich stanowisko w tej sprawie..
to na 100% straca ludzi tych ktorzy graja w AoC dla samego pvp.
zostana dzieci ktore beda niczym w wow klepac sobie stforki/instancje etc etc

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 11:01 
Cytuj  
Niestety kon ma 100% racje. Na dzien dzisiejszy z pvp 1-80 nie ma absolutnie zadnych korzysci, oprocz samogo funu z pk i bez roznicy czy jestes w elo gildii czy nie, bo ciagle tylko odsylasz do rez pointa. Niestety FC i to chce ograniczyc graczom. Mnie po pierwszych przyjemnych odczuciach z gry(nowy swiat etc.) na skutek czytania zapowiedzi coraz bardziej mija chec ciagniecia do 80lvl. Jedyna rzecz jaka podtrzymuje u mnie chec levelowania to sieges.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 16:44 
Cytuj  
Konrador omijasz pewien bardzo ważny aspekt "gildie", a mianowicie polityka jest taka że jednych lubimy drugich nienawidzimy i ciągle trwają walki jeśli gdzieś się tam stykną, przykład z L2 tam gildia x nienawidziła inna gildię y i mogli tak przez parę lat.

No, kewl. Tylko porownaj sobie penalties za smierc w L2 i te w... tzn. ich brak w AOC. Po wprowadzeniu PVP evolved, ktore wg niektorych ma ozywic world PVP, karani beda tylko ci, ktorzy w PVP sie aktywnie bawia. Nie mozesz na powaznie przyrownywac PVP smierci z AOC z PVP smiercia z L2, nie mowiac juz o EVE...

Pozatym nie ma pustych zone, gra jest tak skonstruowana że musisz zaiwaniać z miejsca x do y pieszo bądź konno

Tak, pisalem o tym. Wiec co? Przykampisz jakas sciezke, po ktorej ludzie sie poruszaja w drodze do instancji X. Zabijesz tego swojego przeciwnika, a on zrespawnuje sie blizej instancji, wyhealuje sie w 5 sekund (nawet nie bedzie musial rebuffowac, hehe) i poleci dalej. Ew. nie bedzie spawna blizej instancji (dungeonka), wiec przeskoczy do innej instancji zone'y, w ktorej sie znajdujecie. Doprawdy straszne. Osobiscie nie wiem, czy bylbym w stanie zniesc taki in-game grief psychicznie i chyba bym ze soba skonczyl, bo wogle~ to powinno byc tak, ze jak przegram, to dostaje e-mail z oficjalnymi przeprosinami, bukiet roz z malym rozowym misiem w srodku i renderowany cutscene z blowjob od shemale nightelfa jako zadoscuczynienie... oh wait.

Ogólnie polecam znaleźć gildie z prawdziwego zdarzenia

Znalazlem juz dawno temu. Tylko ten termin sie chyba troche odksztalcil ostatnimi czasy, bo gildia rekrutujaca losowych przybledow, to w zadnym wypadku nie jest gildia z prawdziwego zdarzenia.

jest jakas konkretna odpowiedz od gm'a?? ale nie od takiego za przeproszeniem ciecia/pionka..tylko Hgm'a

"(...) When you are PvPing on one of our PvP servers, virtually all areas are open to PvP combat, and you will more than likely be attacked during your time in-game. When this happens, please remember that playing on a PvP server is considered to be consent to participate in open PvP combat with other players. If you feel that someone is aggressively following you then we suggest remember one thing before petitioning:

As long as there is a PvP solution to a situation, GMs and Followers will not step in.

(...)

A number of options are available to players so that they may eventually remove themselves from an unfavorable PvP situation:

Players are granted temporary immunity to damage when spawning and when zoning into new areas. This immunity lasts for 20 seconds or until the player enters combat mode.
Players may choose to respawn at another location in their current zone if one is available.
Players may use their Path of Asura to return to their bind point at a non-PvP city hub. The casting time for this ability is greatly reduced while the Shild of the Risen buff is active.
Players may change to another instance of their current zone if one is available.

Should the existing mechanics fail or be circumvented then a GM or Volunteer may intervene. If you find that you do not enjoy the dynamic gameplay that a PvP environment provides, we have several PvE and RP-PvE servers to choose from."

(zrodlo)

No i teraz od takiego ciecia zalezy jak zinterpretuje sobie "unfavorable PvP situation", stwierdzi kiedy "existing mechanics fail" i wsadzi lapy. Kazdy pracownik FunCom ma - jak widac - inna wizje, jak to powinno funkcjonowac.


Posty: 46
Dołączył(a): 9.11.2006
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 16:57 
Cytuj  
Jesli wprowadza te zmiany to bedzie to game over aoc ;).

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 17:50 
Cytuj  
game over już był nieliczni jeszcze darmowy miesiąc wykorzystują

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 18:55 
Cytuj  
Konrador: to jednym slowem dupa.
trafisz na wyrozumialego gma-masz acc..trafisz na takiego ktory zostal wychowany na wow i tylko pve ma w glowie-ban:P
niczym loteria:)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 19:02 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
Konrador: to jednym slowem dupa.
trafisz na wyrozumialego gma-masz acc..trafisz na takiego ktory zostal wychowany na wow i tylko pve ma w glowie-ban:P
niczym loteria:)


Tylko wiesz, GMami nie są dziećmi tylko ludzie po 18 i jest to ich normalna praca więc gadanie w stylu "wychowany na wow" o kant dupy można rozbić.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lip 2008, 20:37 
Cytuj  
Z tym ze on nie mowil tego doslownie... :( "Wychowany na WOW" w kontekscie tej dyskusji ja akurat rozumiem jako kogos, kto uwaza kazda forme non-consensual PVP (mimo ze smierc nie niesie za soba zadnych negatywnych efektow) za griefing - bardzo dobrze ujete swoja droga, bo jak wynika z wywiadow itp., Blizzard ma na to dokladnie takie samo spojrzenie. Zreszta postowalem jakis czas temu screenik, obrazujacy jakich ludzi robia GM-ami, i ze sa oni czesto - lekko powiedziawszy - niekompetentnymi burakami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 10:45 
Cytuj  
Zlotousty kon:

Osobiscie nie wiem, czy bylbym w stanie zniesc taki in-game grief psychicznie i chyba bym ze soba skonczyl, bo wogle~ to powinno byc tak, ze jak przegram, to dostaje e-mail z oficjalnymi przeprosinami, bukiet roz z malym rozowym misiem w srodku i renderowany cutscene z blowjob od shemale nightelfa jako zadoscuczynienie... oh wait.


zastanawia mnie jak bardzo musiala sie zmienic polityka tworzenia mmoga od czasow UO , gdzie sie podzialy liberalne wybory , gdzie wolnosc ?
AoC po tych informacjach jawi mi sie jako nazi-playground gdzie , jak zywo z filmu ekwilibrium jakikolwiek przejaw wolnego wyboru i urozmaicenia sobie nedznego pvp gry jest sprowadzany do parteru przez GM, niczym agenci z matrixa . Te gadki Game masterow to juz sa kpiny , to jest pierwsze mmo gdzie widze zeby pracownik tak pyskowal do klienta , gdzie im do ludzi ktorzy byli w AO , tam GM mnie traktowal jak klienta a nie jak szmate placaca 15 usd , jaja normalnie i chamstwo , wtg FC

Druga sprawa , czemu nie wykorzystuje sie ideii Origin , ktory stworzyl SP , bez zadnych ogrodek poinformowal o danym ruleset , dal farmerkom tramell , sezonowym pvperom fellucie , a hardcorowym wlasnie SP , no ale po co sie meczyc , a zamkneliby usta jednym serwerkiem z gold loot , free pvp itd .


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 11:28 
Cytuj  
hehehehehe ale whine :)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 11:42 
Cytuj  
Naprawde nie rozumiem Funcomu, wydali gre niekompletną, wydali gre bez pomysłu na PvP, zatrudnili niekompetentnych buców na stanowisko GM-ów, wydali gre z niedopracowanym engine który potrafi naprawde ostraszyć w pierwszych paru godzinach rozgrywki.

Czy nie warto było poczekać te pare miesięcy i wydać produkt który by nie odrzucał wszystkich poza garstką zapatrzonych w nią fanów ?

AoC miał (ma ?) spory potencjał, ale patrząc na działania Funcomu ma sie wrażenie jakby tak pracowali szpiedzy Mythic i non stop sabotowali tą gre.

Powoli chyba czas zmienić zdanie że SOE to najgorsze co może spotkać mmorpga ;)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 12:00 
Cytuj  
moze soe i funcom cos wydadza ? DFO


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 12:52 
Cytuj  
viewtopic.php?t=30301

LOLEO co do pierwszych wrazen

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 13:14 
Cytuj  
Alez Ojcze, czegoz to dowodzi? Zwyczajnie FC rozwija gre w kierunku troche sprzecznym z tym co zapowiadal kiedys tam w zamierzchlych czasach. Mysle, ze sporo osob i tak bedzie dalej w to gralo. Sama gra nie jest zla i jest rozwijana, tyle ze nie tak jak np. ja bym oczekiwal.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 13:22 
Cytuj  
No tiaaa ale hype i rage jaki niektore osoby tu przedstawialy daleko odbiega od rzeczywistosci, za daleko.

Wystarczy popatrzec na zywotnosc tego dzialu boardu teraz, h1h1 :[

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 13:57 
Cytuj  
Primo sama gra jest źle zrobiona imho, Funcom nie do końca to przemyślał.
Pamiętacie początki WoW-a gdy nie było jeszcze wszechobecnych aren. Widok gracza z czerwonym nickiem wzburzał krew i była walka. Ostatni raz w AoC na najludnejszym PvP serwerze ktoś mnie zaatakował, hmm tydzień - 2 tygodnie temu. A co chwila mijam kogoś z czerwonym nickiem...

Więc mmo gdzie dosłownie każdy MOŻE być zarówno twoim wrogiem jak i najlepszym przyjacielem to nie do końca przemyślana koncepcja. W WoWie mieliśmy twardy podział - wróg <-> przyjaciel i to jasno wyznaczało granice PvP (czerwonych zabijamy zawsze i wszędzie, naszych tylko w duelu).
Więc mimo, że to serwer PvP, chaotyczne PvP się imho nie sprawdza, może nie daje ludziom funu bo mało kto się obecnie trzaska...

Oyci3c:
10mln znudzonych WoWiaków czeka z utęsknieniem na coś nowego, stąd taki hype.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2008, 14:12 
Cytuj  
Twoja teoria jest błędna, to raczej chyba wina graczy i braku właściwych kar / nagród za pvp, w Eve też każdy może każdego klepnąć i moge sie z tobą założyć o co chcesz że to zrobi jeśli będzie miał szanse wygrać. Ba, czasem ludzie potrafią czekać godzine pod stacją/na gacie żeby zabić sobie jakiegos neutrala bądź minusa.

A że w sumie nagród (oprócz wpisu do na killboard i kapki lootu) w Eve tez nie ma więc skłaniałbym się ku teorii że to wina graczy.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.