mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 89
Dołączył(a): 23.10.2009
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 12:35 
Cytuj  
Tyle ze takie info juz dawali miesiac temu spora czesc bylego HH czeka na to
Przedtem przenosili konta teraz juz nie wypierajac sie tym info co podales

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 06:37 
Cytuj  
Anna napisał(a):
Peccavi napisał(a):
nosz qrwa, mi by było wstyd...


Ja tylko przypomnę, że w czasach sprzed Bori, wątpliwości wzbudzała zbyt duża ilość killi i deadów (szczególnie killi) w stosunku do poziomu pvp.
Bo oznaczała farmienie, w tym słynne farmienie na kimś za kasę.

A teraz "się wyrównało". W efekcie najwięksi i najbardziej doświadczeni farmerzy w odróżnieniu od wskazanego przez Ciebie gracza, mogą się pochwalić doskonale zbilansowanymi statystykami.


Aniu, słoneczko, uważasz że przy k/d na poziomie 2000/1000 możliwe byłoby, jeszcze niedawno, osiągnięcie choćby 4 lvl??? Nie mam zbytnio pretensji do ludzi, że wykorzystują po...y pomysł FC, ale jak już napisałem, czułbym się co najmniej niezręcznie z takimi statystykami przy 8 czy 9 lvl pvp ze świadomością, że w walce jego nie zdobyłem. Jak długo gram w mmo takiego gniota jak bori nie spotkałem i mam nadzieję, że nie spotkam, a to co mamy w AoC, poprawią jak najszybciej.


_________________
∑rror aka Johnny Walker

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 11:29 
Cytuj  
No to akurat było możliwe, osobiście miałem jakieś 2600/2200 i 4pvp. Uczciwie wklepane ;p Inna sprawa, że szaman ani nie fraguje ani nie ginie tak naprawdę ;)

Tak czy siak Funcom do roboty i pracować nad gierą, bo jak zobaczyłem trailer wh40k online to naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie. Może nie graficznie (acz całkiem klimatycznie to wygląda), ale czuję, że może być kawał solidnej gry.


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.

*

Posty: 79
Dołączył(a): 10.05.2009
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 12:46 
Cytuj  
Peccavi napisał(a):
Anna napisał(a):
Peccavi napisał(a):
nosz qrwa, mi by było wstyd...


Ja tylko przypomnę, że w czasach sprzed Bori, wątpliwości wzbudzała zbyt duża ilość killi i deadów (szczególnie killi) w stosunku do poziomu pvp.
Bo oznaczała farmienie, w tym słynne farmienie na kimś za kasę.

A teraz "się wyrównało". W efekcie najwięksi i najbardziej doświadczeni farmerzy w odróżnieniu od wskazanego przez Ciebie gracza, mogą się pochwalić doskonale zbilansowanymi statystykami.


Aniu, słoneczko, uważasz że przy k/d na poziomie 2000/1000 możliwe byłoby, jeszcze niedawno, osiągnięcie choćby 4 lvl??? Nie mam zbytnio pretensji do ludzi, że wykorzystują po...y pomysł FC, ale jak już napisałem, czułbym się co najmniej niezręcznie z takimi statystykami przy 8 czy 9 lvl pvp ze świadomością, że w walce jego nie zdobyłem. Jak długo gram w mmo takiego gniota jak bori nie spotkałem i mam nadzieję, że nie spotkam, a to co mamy w AoC, poprawią jak najszybciej.


polecam aiona, tam sie bije moby by nabić najwiekszy dps i zdobyć dzięki temu nagrode z uwaga uwaga SIEGA

BTW. takie kd ratio to żadna ujma dla bsa akuarat i 4 5 lvl jest jaknajbardziej do zrobienia na czymś takim, szczególnie że peccavi wciąz zapominassz ile expa się teraz ssie z gierek

*
Avatar użytkownika

Posty: 167
Dołączył(a): 3.09.2009
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 15:37 
Cytuj  
Ja powiem tylko tyle. Wszedzie farma, sterylne grupki napierdalajace wlasnie HM lub robiace gierki. Po wejsciu dodatku staralem sie jakos do tego dobic, pofarmilem nawet troche ale do kurwy nedzy gdzie duch Conana?

Gdzie kurwa sytuacje gdy caly rajd potrafil wyjsc z BRC bo kolesia klepali, gdzie dni gdy Rajdy mialy obsow bo byla zadyma. Teraz juz pozapominali niektorzy o tym co ta gra dala najlepszego. Po co sie meczyc jak wyfarmie sobie tokeny i kupie klate, albo polaze po bori i pokopie i tez kupie sobie klatke pvp 10.

Nie wspominam juz o sytuacjach, gdy nawet z farmienia mini sie nie wychodzi gdy kolesi naprawiaja.

Nie ma lazenia wspolnego, polowania na ludzi... PVP umarlo za wyjatkiem sytucyjnych zergow z udzialem BS (trwajacych po godziny).

Wszedzie jebane sojusze, pakty o nieagresji..... Po co ? O mamo bo inaczej nie pomoga nam w obronie keepa. Niektorzy juz pozapominali ze swietnie mozna bylo latac w pol na pol niebieskich/t1 itemkach, z BK poziomu 1 i mimo wszystko napierdalac az wiory leca.

Osobiscie szkoda mi tylko czasu poswiecaonego na ubranie sie i rozwoj postaci. Z nudow moze sobie dobije tygrysa i pierdolne fotke, wydrukuje i bede wcieral w suty przed zasnieciem.

Mam nadzieje ze szybko umozliwia transfer na konta EU wtedy kurwac ostatni gasi swiatlo. Ja przynajmniej bede pierwszym, ktory z 2E zawinie.

Pozdrawiam tych ktorzy jeszcze o PVP i rozrywce innej niz farma pamietaja.


_________________
Obrazek

*

Posty: 159
Dołączył(a): 19.05.2009
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 17:23 
Cytuj  
2E jest już serwerem skończonym. Farmerzy zniszczyli nie tylko pvp na serwerze ale i zniszczyli też gildie. Stare gildie systematycznie tracą swoich weteranów, niestety nie ma już kto choćby uczyć nowych graczy walki pvp. Niedługo zostaną tylko farmerzy, którzy będą stać i podziwiać swoje 10!

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 cze 2010, 07:36 
Cytuj  
4 czy 5 możliwe, ale nie ósmy czy dziewiąty, a o takim przypadku zdaje mi się mówimy


_________________
∑rror aka Johnny Walker


Posty: 5
Dołączył(a): 7.03.2010
Offline
PostNapisane: 18 cze 2010, 15:36 
Cytuj  
straszne herezje i glupoty wypisujecie, no ale polak potrafi tylko narzekac na forum kiedy mu zle. bori od samego poczatku bylo nietrafionym pomyslem i mozna sie bylo spodziewac ze na mniej zaludnionych serwerach zniszczy doszczetnie cale pvp. JAK SIE ROBI ZERGOWY TRYB PVP TO TRZEBA SIE SPODZIEWAC ZE DOJDZIE DO TAKICH A NIE INNYCH SYTUACJI, SOJUSZY ITP. a to cale chrzanienie funcomu ze bori nie lubi zergow to jedno wielkie nieporozumienie. najlepiej odzwierciedla cala sytuacje to co wypisywal swego czasu na forum lyesmyth czyli cos w desen "my klepiemy innych wiec bori na rothacie jest zajebiste i nie wiem czemy wy na two eagles placzecie" a po jakims czasie "zwyciezyla farma bo inni sie sprzymierzyli i teraz my dostajemy baty bo ich jest wiecej". bylo oczywistym do czego doprowadzi wciaz aktualny jeszcze system bori, bo przeciez wedlug zalozen funcomu ta gra miala sklaniac do organizacji, wspolpracy miedzy graczami a nie solowania w pvp. Roznica jest taka ze u nas powstala jedna mega zajebista gildia skladajaca sie z kilku innych a reszta ma miedzy soba sojusz, a na takim furry zostaly juz tylko 2 wielkie gildie praktycznie ot cala roznica. Pieprzenie ze to gracze zepsuli pvp zostawiam bez komentarza bo po to dali ten zafajdany content aby ludzie go LUDZIE ROBILI a wiec walka na przemian z KOPANIEM tych co jest wiecej. mini nie ma bo za malo graczy na two eagles jest juz od dawna. nawet przed bori czekalo sie na totem do znudzenia od kilku do kilkunastu minut lub wiecej, a ludzie i tak uciekali.(aha bo organizowanie sie w premade to tez pewnie jest wielkie zlo wedlug niektorych, chociaz sam funcom juz niejednokrotnie wypowiadal sie w tej kwestii) bori sprawdza sie jako tako na zaludnionych serwerach bo sila rzeczy jest tam tyle aktywnych graczy, ze starczy ich na bori, keszate, mini, farmienie instancji czy zwykly khitai czy cokolwiek innego. a teraz zycze milego dalszego flamea

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 18 cze 2010, 16:51 
Cytuj  
Ha, ja ciągle uważam, że to wina graczy, przynajmniej po części.
Wiem, że może ciężko to zrozumieć - ale ja osobiście np. nie uważam sojuszy za coś koniecznego (Zresztą kto pamięta choćby początki tego serwera wie, że nieprzychylnie odnosiłem się do zawierania takowych, a w gildii, której byłem współzałożycielem propagowałem wizję grupy najemników - czyt. naszym celem miała być walka, a wspierać inne gildie mogliśmy tylko w wypadku płynących z tego korzyści. Skończyło się jak się skończyło, postawiliśmy na "zadowolenie" graczy, a nie ideały.).

Bo pytanie, po co się tworzy sojusze? Żeby rosnąć w siłę i wygrywać. Świetnie, kto tego nie lubi, ale prawda jest taka, że (uwaga!uwaga!) nie zawsze trzeba być zwycięzcą. Docelowo gildia powinna móc wystawić 48 osób na oblężenie i to jedyne usprawiedliwienie sojuszy. Ewentualnie jakby było duuużo gildii na serwerze to można by się "bawić" polityką, ale niestety tak nie jest.

Dlatego swoistego rodzaju strach przed porażką kieruje nas do tego byśmy się okopywali, obrastali tłuszczem i pozornie zyskiwali na sile.

Nie możemy wygrać w walce 12vs15? To nie oznacza, że trzeba założyć sojusz, sprowadzić więcej ludzi - to znak, że czas trochę potrenować, może zastosować jakąś taktykę ("rozwalamy ich pierwszym pierdolnięciem" to nie jest taktyka :) ), pokombinować. A po zwycięstwie można się cieszyć smakiem prawdziwego, wypracowanego sukcesu.



Się rozpisałem, ale mam nadzieję, że łapiecie o co biega - brakuje nam wszystkim dystansu i zdaję się, że sporo osób zapomniało, że to tylko gra.


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.

*

Posty: 79
Dołączył(a): 10.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 cze 2010, 11:51 
Cytuj  
nie dostajemy batów bo poczekaliśmy tydzień, aż się sojusz pogryzł i wedy wykopaliśmy obie gildie :)
w zasadzie gdyby nie smieci z advaity które przeszł ydo nas dołączyli do bd i sprawili że jedna gildia ma więcej demonologów, niż innne gildie graczy w ogóle to bawiłbym się na bori dalej całkiem dobrze

*

Posty: 79
Dołączył(a): 10.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 cze 2010, 11:53 
Cytuj  
bandytaz napisał(a):
Ha, ja ciągle uważam, że to wina graczy, przynajmniej po części.
Wiem, że może ciężko to zrozumieć - ale ja osobiście np. nie uważam sojuszy za coś koniecznego (Zresztą kto pamięta choćby początki tego serwera wie, że nieprzychylnie odnosiłem się do zawierania takowych, a w gildii, której byłem współzałożycielem propagowałem wizję grupy najemników - czyt. naszym celem miała być walka, a wspierać inne gildie mogliśmy tylko w wypadku płynących z tego korzyści. Skończyło się jak się skończyło, postawiliśmy na "zadowolenie" graczy, a nie ideały.).

Bo pytanie, po co się tworzy sojusze? Żeby rosnąć w siłę i wygrywać. Świetnie, kto tego nie lubi, ale prawda jest taka, że (uwaga!uwaga!) nie zawsze trzeba być zwycięzcą. Docelowo gildia powinna móc wystawić 48 osób na oblężenie i to jedyne usprawiedliwienie sojuszy. Ewentualnie jakby było duuużo gildii na serwerze to można by się "bawić" polityką, ale niestety tak nie jest.

Dlatego swoistego rodzaju strach przed porażką kieruje nas do tego byśmy się okopywali, obrastali tłuszczem i pozornie zyskiwali na sile.

Nie możemy wygrać w walce 12vs15? To nie oznacza, że trzeba założyć sojusz, sprowadzić więcej ludzi - to znak, że czas trochę potrenować, może zastosować jakąś taktykę ("rozwalamy ich pierwszym pierdolnięciem" to nie jest taktyka :) ), pokombinować. A po zwycięstwie można się cieszyć smakiem prawdziwego, wypracowanego sukcesu.



Się rozpisałem, ale mam nadzieję, że łapiecie o co biega - brakuje nam wszystkim dystansu i zdaję się, że sporo osób zapomniało, że to tylko gra.



jak się okazuje odpowiedzią jest również zróbmy 40 demonologów będzie fajnie ;)

*

Posty: 159
Dołączył(a): 19.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 cze 2010, 17:13 
Cytuj  
lyesmyth napisał(a):
jak się okazuje odpowiedzią jest również zróbmy 40 demonologów będzie fajnie ;)


Więc zróbcie 40 skrytobójców i finito :]

*

Posty: 79
Dołączył(a): 10.05.2009
Offline
PostNapisane: 20 cze 2010, 12:00 
Cytuj  
ja gram dpla zabawy
nie będę jej sam sobie psuł

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 20 cze 2010, 12:58 
Cytuj  
lyesmyth napisał(a):
ja gram dpla zabawy
nie będę jej sam sobie psuł


qft


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.


Posty: 14
Dołączył(a): 6.12.2009
Offline
PostNapisane: 22 cze 2010, 11:25 
Cytuj  
Error, możliwe :)
Wiem, bo przed Bori byłam bardzo dumna z tego jak mało zarejestrowanych walk przekłada mi się na mój level pvp :)
Normalny gracz na tym samym levelu miał ich więcej, oszust o wiele więcej.
Oczywiście moje podejście jest nietypowe (z tym całym unikaniem i farmienia na graczach i nawet ganku, z głównie leczeniem, a nie fragowaniem na zergach itd. Nawet nie rejestrowane nigdzie duele treningowe znałam dawno przed gildiową areną - na marginesie pierwszy raz wybrałam się tam poćwiczyć, jak zwykle z graczem z innej gildii ;)) Się zdziwiliśmy ;)) A teraz nawet korzystając z Bori w sposób umiarkowany mam o wiele bardziej "podejrzane" statystyki niż wielu doświadczonych farmerów.

A chciałam tylko zwrócić uwagę, że jak ktoś przed Bori farmił sobie statystyki na innych graczach, to wypadało mu za dużo walk na level pvp.
I wtedy to było widać.
A teraz Bori daje odwrotny efekt. Zatem mu się wyrównało.
Dzięki temu statystyki gracza farmiącego od początku na potęgę, najpierw na nieruchomych graczach, a teraz na nieruchomych kamieniach będą wyglądały bardzo dobrze, jakby nigdy nie farmił.

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 cze 2010, 11:32 
Cytuj  
nie uważasz, że to trochę pokrętne tłumaczenie? :)
tak czy siak, FC stworzył coś, co pozwala mieć k/d 0/0 i 10 lvl pvp...


_________________
∑rror aka Johnny Walker

*

Posty: 79
Dołączył(a): 10.05.2009
Offline
PostNapisane: 22 cze 2010, 13:21 
Cytuj  
rozumiem że jak było kd ratio 34/34 to było dobrze?
e pieprzenie.
koncentrujecie się na kd ratio na lbl pvp sami nie jesteście lepsi od tych farmerów nak tórych plujecie sie
Boria ma jeden minus
premiuje pokój zamiast walki a reszta to pierdoły
Po cholere wy sie tak gorączkujecie tymi zbrojami, lvlami skilllami a nie zabawą?
zamykacie sobie sami kółko tyle wam powiem...


Posty: 14
Dołączył(a): 6.12.2009
Offline
PostNapisane: 23 cze 2010, 02:25 
Cytuj  
Error, nie pokrętne, bo podałam Ci istniejący przykład :) Nie upieram się, że typowy ;)

A w praktyce nie wiesz, czy ktoś kto ma na tym 10 levelu statystyki 10 000 do 10 000 nie jest największym farmerem na serwerze.
Bo można też mieć wysokie statystyki wyfarmione na opłaconych graczach i wysoki level wyfarmiony na Bori.

Pomijam fakt, że są klasy, które w tej samej walce się nafragują i takie, które będą tych fragujących supportowały, co też wpływa ludziom na statystyki.

Natomiast tak, Bori w obecnej formie zepsuło grę. I tak, nawet jeśli to zmienią, to ludzie i tak zaczną od sprawdzenia możliwości farmy.

*

Posty: 159
Dołączył(a): 19.05.2009
Offline
PostNapisane: 23 cze 2010, 03:12 
Cytuj  
lyesmyth napisał(a):
rozumiem że jak było kd ratio 34/34 to było dobrze?
e pieprzenie.
koncentrujecie się na kd ratio na lbl pvp sami nie jesteście lepsi od tych farmerów nak tórych plujecie sie
Boria ma jeden minus
premiuje pokój zamiast walki a reszta to pierdoły
Po cholere wy sie tak gorączkujecie tymi zbrojami, lvlami skilllami a nie zabawą?
zamykacie sobie sami kółko tyle wam powiem...


Gdyby Black Death pozwoliło ci wejść na pogranicza i uszczknąć troszeczkę skałek, to zapewne nie pogardziłbyś...
Mam nadzieję, że FC zrobi w końcu coś z tym bori, bo serwery zaczną zaludniać się coraz bardziej "dziwnymi tworami" jak te:
http://aoc.yg.com/profile?h=oIbIMzn1
http://aoc.yg.com/profile?h=QppDMOy-
http://aoc.yg.com/profile?h=3ZAP-__a

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 cze 2010, 07:05 
Cytuj  
Aniu, w tym przypadku wyjątek nie tworzy reguły, ani jaskółka wiosny...

@Loki
w jednym się z Tobą zgadzam, k/d można śmiało usunąć, bo niczemu to właściwie nie służy, poza tym innym tonem mówiłeś, gdy C9 było najsilniejszą gildią :)
System kapliczek i zbierania surowców jest do dupy, doprowadził do wynaturzenia istoty pvp i znakomita większość graczy zdaje sobie z tego sprawę. Na wszystkich serwerach potworzyły się po 2 koterie, dzieląc pomiędzy siebie czas i farmę. Tak jest na 2E i tak jest na Fury.
Wypieprzyłbym w cholere te kapliczki i cały ten system, w ich miejsce "wpuściłbym" jakieś mutacje bossów z instancji z ograniczonym procentowo lootem gearu pvp i niech sobie ludzie o nie walczą, a przede wszystkim wprowadził albo limit ludzi z jednej gildii do 48 na mapie (jak na oblężeniach), albo wręcz wprowadził limit ilości członków gildii. Co by przeszkadzało jakby po pograniczach wędrowały sobie mobki jak trashe z TAS, może co najwyżej pozbawione aggro. Tak mamy puste lokacje (nie liczę obozów na cymeryjskich), z których to, dwie nie służą już zupełnie niczemu.
Można przecież trochę zmniejszyć same BK, trochę powiększyć mapę i zostawić tylko jedną, duża, na której byłyby wszystkie BK, itd. itd...


_________________
∑rror aka Johnny Walker

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.