MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

AoC Edycja Polska [czy warto?]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=31908
Strona 7 z 8

Autor:  dark_lord [ 7 maja 2009, 08:53 ]
Tytuł: 

jak grasz w normalnej gildii ( nie polecam klanu Polanie )to frustacji nie masz tylko dobrą zabawę :)

Autor:  Kabu [ 7 maja 2009, 09:41 ]
Tytuł: 

a jak z iloscia graczy? serwer polski dorwnuje iloscia graczy z takiego furry? (wiem ze sa insty, ale i tak wiecej=lepiej:))

Autor:  dark_lord [ 7 maja 2009, 10:04 ]
Tytuł: 

graczy jest bardzo dużo, w drugi dzień gry gdzieś w tortage było 11 instancji, wszyscy napierdzielają się wszędzie, także bez grupy szybko możesz zginąć :P

Autor:  Zerg [ 7 maja 2009, 14:10 ]
Tytuł: 

Gracze solo odpadaja i nie leveluja wacale lub baardzo wolno. Bez mocnej gildii za plecami jestes miesem .

Przyklad HeadHuntersi, od ktorych odchodza gracze ktorzy nie moga wytrzymac tego ze sa gankowani non stop przez Polakow jak i Rosjan.

Ich planem mialobyc zatrzymanie nas w rozsypce i skupienie duzej ilosci skilowych graczy, plan sie nei powiodl teraz ciepia.

Autor:  dark_lord [ 7 maja 2009, 14:32 ]
Tytuł: 

od hh odchodzą gracze ?? i gdzie przechodzą do Polan czy DV ??

Autor:  m1sza [ 10 maja 2009, 08:26 ]
Tytuł: 

Jak wygląda sytuacja z ilością osób na polskim PvE? Chciałem sobie pograć z miesiąc za mniejszą kasę, żeby zobaczyć co tam się w AoC zmieniło od lipca 2008.

Autor:  lyesmyth [ 10 maja 2009, 14:48 ]
Tytuł: 

kurd HH wyrzucili wszystkich ktorzy sie nie zarejestrowali na forum i jest potem. LUDZIE ODCHODZA :) buhahahaha

Autor:  V [ 10 maja 2009, 18:01 ]
Tytuł: 

Wraz z zakupem nowego kompa kupuje odrazu AoC, czytalem rozne opinnie i mam je gdzies sam musze gre sprawdzic, lecz teraz ponoc duzo sie zmienilo i ludzie pisza ze gra sie bardzo fajnie i ze warto sprawdzic.

Autor:  Furias [ 11 maja 2009, 12:54 ]
Tytuł: 

Zerg napisał(a):
Gracze solo odpadaja i nie leveluja wacale lub baardzo wolno. Bez mocnej gildii za plecami jestes miesem


Widzisz ja leveluje solo i nie narzekam :)

a ta mocna gildia to??? Polanie? LOL

Autor:  posoka [ 19 maja 2009, 10:53 ]
Tytuł: 

chcialem nadrobic troche ostatnie zaleglosci z mmo i pytanko, czy serwer pl-rus jest przyszlosciowy ? nie chcialbym, zeby za kilka miesiecy biegala sama cyrylica, nie chodzi mi juz o poziom naszych, bo wiadomo jak z tym, tylko nie chcialbym widziec pustek na serwerze, czy lepiej na eu ?

Autor:  InkubPendragon [ 19 maja 2009, 11:02 ]
Tytuł: 

Jasnowidzowie prosto, a potem w lewo.
A.

Autor:  Morgul [ 19 maja 2009, 11:11 ]
Tytuł: 

http://www.viversum.pl

Autor:  posoka [ 19 maja 2009, 11:14 ]
Tytuł: 

morgul nie moge sie zalogowac
jakies dane ile os biega na pl-rus, jakie sa tendencje, masy przychodza, czy odplyw ? ktos sie oientuje w community to niech cos naskrobie, jedyne co wiem, ze na razie przewaga rus, konkretna

Autor:  Taurusik [ 21 maja 2009, 10:23 ]
Tytuł: 

Jakie zaszły zmiany w AoC od premiery chodzi mi tu o jakieś większe zmiany w samej grze. Obecnie ściągnąłem triala ale na chwile obecną nie widzę zmian i chyba trial do końca ich nie pokarze. Czy system gry uległ zmianie

Autor:  InkubPendragon [ 21 maja 2009, 10:28 ]
Tytuł: 

Usunieto wiekszosc bugow technicznych, dodano pare rzeczy i instancji, wieksze zmiany ma przyniesc pacz 1.5m ktory wejdzie w live "za jakis czas". Dla graczy na normalnych kontach do oblukania na serwerze testowym.
Generalnie gra sie dobrze, choc mi i za pierwszym razem gralo sie ok i nie znajdowalem wiekszych powodow do narzekan - tyle ze nie dotarlem wtedy do 80 lvl, w 3 miesiace zrobilem powoli 64 lvl i przerwalem dla WARA.
A.

Autor:  Furias [ 21 maja 2009, 11:48 ]
Tytuł: 

Z perspektywy niemal 3 tygodni gry mogę powiedzieć co konkretnie poprawiono w stosunku do roku ubiegłego a co najbardziej mnie "uwierało"

1. Ogólna optymalizacja silnika gry. Więcej fps na tym samym sprzęcie.
2. Optymalizacja niektórych lokalizacji np. Ville w dzielnicy szlachty, aktualnie brak drastycznego spadku fps-ów w tych miejscach.
3. Problem z mapą naprawiony :) (jak ktoś grał po premierze pamięta zapewne jak robiła się szara co zwiastowało rychły crash klienta). Przez trzy miesiące od premiery funcom nic z tym nie robił.
4. Poprawiono całe mnóstwo bardziej i mniej denerwujących bugów w questach z których przytocze choćby qusty w piramidzie, która była ogólnie nie dorobiona. (fragmenty ciała w sali tortur, Shali po uwolnieniu sunąca w pozycji z rozciągniętymi członkami, teraz ładnie odchodzi :)
5. Nowa lokacja Przełęcz Ymira pozwala przyjemnie questować po opuszczeniu Gór Eiglophianskich jeszcze przed Grzmiąca Rzeką.

Wszystko to napisałem na podstawie tego co zauważyłem w trakcie gry, zmian jest oczywiście dużo więcej. Sprawą dla mnie najważniejszą jest brak crashy klienta - nie miałem jeszcze żadnego po wznowieniu gry.

Jeśli chodzi o nowe bugi to jeden raz zdarzyło mi się wpaść w stan "totalnej niemocy" po odrzuceniu :) nic nie mogłem zrobić dopóki nie zostałem zabity a wyglądało to tak jakbym spadał.

Podsumowując gra się teraz bardzo przyjemnie, gdyby tak AoC wyglądał po premierze odniósł by niewątpliwy sukces.

Autor:  Gilrad [ 21 maja 2009, 15:28 ]
Tytuł: 

Dzięki za rzeczowe info co się pozmieniało w grze, właśnie zaczynam patchowac Conana i chyba dostanie drugą szansę.

Jakby ktoś mógł jeszcze napisac jak wygląda ekonomia na polskim i polsko-rosyjskim serwerze? coś w crafcie się pozmieniało, to znaczy w ogóle istnieje i ma sens?

Autor:  InkubPendragon [ 21 maja 2009, 19:12 ]
Tytuł: 

Malo sie bawilem, pozmienialo sie troche, ale generalnie na razie panuje opinia, ze crafting, moze poza alchemy, nie jest specjalnie przydatny. Ma sie to poprawic po 1.5, w kolejnym paczu ponoc maja zajac sie rewampem craftingu.
A.

Autor:  Atherius [ 28 maja 2009, 10:07 ]
Tytuł: 

Da się bez problemu ulepszyć polskiego triala kluczem z pudełka, bo coś czytałem, że jakieś maile do funcomu trzeba wysyłać :roll: ?

Autor:  Atherius [ 30 maja 2009, 13:31 ]
Tytuł: 

bump - czy ktoś apgrejdował polskiego triala do pełnej wersji ?
Bo nie wiem, czy jest sens jeszcze grać na trialu, gdy na półce leży box.
Polski support oczywiście nie odpowiada.

Strona 7 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team