MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=31409
Strona 9 z 11

Autor:  iniside [ 16 paź 2008, 08:36 ]
Tytuł: 

Cytuj:
7-8 lat temu gralem na autorskim serwie nwn - pelne odgrywanie, kameralne grono, frakcje , wspoltworzenie historii i polityki swiata poprzez dzialania w grze, kary za smierc, full loot itd itd itp.
Wyszlo nwn2- masz niszowy produkt, szukaj serwow, ktore spelniaja twoje oczekiwania - mysle, ze znajdziesz. Nie wiem jaka pojemnosc serwerow w nwn1 zdaje sie 96 wiec conanowe 48vs48 da sie zrobic , ba sa ladowane lokacje, dobre skrypty, itemizacja, mozliwosc tworzenia wlasnego swiata pw.

AoC to MMO.
Całe to instancjonowanie swiata gry powinno wyleciec w cholere w ktoryms patchu.. bo to sie kompletnie kłóci z idea mmo tbh.

Autor:  Dace [ 16 paź 2008, 08:55 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
AoC to MMO.
Całe to instancjonowanie swiata gry powinno wyleciec w cholere w ktoryms patchu.. bo to sie kompletnie kłóci z idea mmo tbh.

Gdzies juz funcom napisal , ze swiat musi byc podzielony na zony zeby mozna bylo udzwignac grafike ,a skoro zony sa tak male instancje tez musza byc.I przy takiej grafice jakos to przezyje :)I jak juz pisalem wczesniej tak samo latwo zmienic instancje uciekajac przed pvp jak taka osobe znalezc.No ale widze ze poki whine na aoc'a jest trendy nie da sie przekonac niektorych :|.Ale sa buddy keye , trial bedzie z nowym duzym patchem prawdopodobnie i polecam naprawde ta gre sprawdzic..Duzo sie zmienilo od premiery, i poki co gra rozwija sie w dobrym kierunku.

Autor:  Kabu [ 16 paź 2008, 09:09 ]
Tytuł: 

Dace wystaczyloby zeby obszarow do gry bylo wiecej i instancje nie bylyby potrzebne (badz co badz swiat w aoc jest malutki) - graloby sie znacznie milej. btw nie jestem specem od grafy-ale wowo jakos nie potrzebowal takiego podzialu, fakt grafike ma znacznie gorsza, ale aoc nie uruchamiamy na komputerach na jakie byl tworzony wow tylko na sporo lepszych

Autor:  iniside [ 16 paź 2008, 09:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Gdzies juz funcom napisal , ze swiat musi byc podzielony na zony zeby mozna bylo udzwignac grafike ,a skoro zony sa tak male instancje tez musza byc

Naprawde w to wierzysz ?
Bo poprostu nie umieli/nie chcieli/nie mieli czasu zrobic tego tak jak powinno sie to robic.
No ale jak chcesz to wierz sobie w te propagande devow.
@busz, czy inny als
Jak chce instancjonowana gre (co podobało ci sie w nwn), to graj w niego.
Nie wiem dlaczego nikt cie jeszcze nie uswiadomil ze MMO to przedewszystkim otwartosc swiata a nie zamykanie sie w pokoikach w starannie wybranym gronie, gdzie nic nam sie nie stanie i nie doznamy urazu psychicznego.

Autor:  Mendol [ 16 paź 2008, 09:25 ]
Tytuł: 

no ladnie ladnie widze sie tu dzialo :-)

Autor:  Kabu [ 16 paź 2008, 09:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
@busz, czy inny als
Jak chce instancjonowana gre (co podobało ci sie w nwn), to graj w niego.
Nie wiem dlaczego nikt cie jeszcze nie uswiadomil ze MMO to przedewszystkim otwartosc swiata a nie zamykanie sie w pokoikach w starannie wybranym gronie, gdzie nic nam sie nie stanie i nie doznamy urazu psychicznego.


:D:D:D:D Inside moglbys zrobic zdjecie swojego monitora gdy przegladasz forum? chcialbym zobaczyc jak on Ci wyswietla posty :D:D:D:D

Autor:  blasz [ 16 paź 2008, 09:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
AoC to MMO.
Całe to instancjonowanie swiata gry powinno wyleciec w cholere w ktoryms patchu.. bo to sie kompletnie kłóci z idea mmo tbh.


Powtórzę po raz kolejny - w ogromnej wiekszosci lokacji ilosc instancji w AoC wynosi: 1. Technicznie rzadko kiedy jest mozliwosc ucieczki na inny instant. Osobiście ze zmiany instancji ani razu nie skorzystalem jak na razie po powrocie. Nie spotkałem się także z uciekaniem w inne instancje podczas walk nawet blisko rez pointow, w poblizu ktorych tylko i wylacznie mozna zmieniac instancje.

Co do podziału na zony zastanawiam sie czy jest w ogole w aoc techniczna mozliwosc polaczenia tych wszystkich lokacji w jakikolwiek sposob - w innych mmo lokacje doladowuja sie w waskich gardlach przejsc /tunele, mosty itp/ ? Nie wiem jak to technicznie funkcjonuje, ale duza zona w aoc , w ktorej z odleglosci setek metrow widze biegnacych graczy bardziej mi na tę chwilę odpowiada niz nieograniczone zonami terytorium, w ktorych lokacjach zasieg mojego spojrzenia siega raptem kilkadziesiat metrów. Gusta i gusciki wiec rozumiem, ze to co mi sie podoba nie musi sie podobac innym. ;)

Autor:  iniside [ 16 paź 2008, 09:58 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co do podziału na zony zastanawiam sie czy jest w ogole w aoc techniczna mozliwosc polaczenia tych wszystkich lokacji w jakikolwiek sposob

JEst. Kazda gra mmo jest podzielona na Zony z wow wlacznie.
Poprostu obszar gry jest dzielony na maluskie sektory, zeby oszedzac moc i servera i usera. Usera interesuja wylacznie dane z jego sektora + z otaczajacych go (czyli z 9). Tak szczegoly, co, jak i dlaczego to juz tajemnica firm produkujacych gry (mmo). Zreszta gry multiplayer sa zzrobione bardzo podobnie (np. bugi z nietrafianiem pociskow w multi w UT2003/4 wynikaly z tego ze mapa byla wlasnie dzielona na male sektory i mozna bylo to exploitowac), w UT3 tego problemu juz nie ma.
Cytuj:
ale duza zona w aoc , w ktorej z odleglosci setek metrow widze biegnacych graczy bardziej mi na tę chwilę odpowiada niz nieograniczone zonami terytorium, w ktorych lokacjach zasieg mojego spojrzenia siega raptem kilkadziesiat metrów.

Tylko ze to nie ma nic do rzeczy. Funcomowi nie chcialo sie zrobic normalnej gry, wiec zrobili instancje bo tak jest latwiej/mnie trzeba myslec/szybciej sie konczy.
Zasieg widzenia mozna zwiekszyc zonowanie/instancjowanie nie ma tu nic do rzeczy.
Instancje sa robione głównie po to zeby nie-zajechac servera. Jakwidać mieli problem z napisanie porzadnego servera no coz..

Autor:  konrador [ 16 paź 2008, 14:11 ]
Tytuł: 

wg was tak

Nie zadnych "was", "waszymi", bo ja wypowiadam sie za siebie. Nie odpowiedziales na moje pytania, tylko piszesz mi wypracowania o charakterze gry, ale ok. Ja nie mam nic do straznikow czy ochrony spawnpointow - niech sobie beda, bo jakis safespot powinien byc, szczegolnie w miejscu, gdzie gracz pojawia sie zaraz po smierci. Niech sobie bedzie flaga PK, drop itemow, ale musi tez byc tez druga strona tego wszystkiego - drop z graczy, ktorzy nie maja flagi PK, bo inaczej to cale PVP to nic innego jak rundka bardzo losowego deathmatch dla wyjatkowo kulawych.

Ja mam wrazenie (...)

A ja za to mam wrazenie, ze nie masz pojecie o czym mowisz i generalizujesz za bardzo, zeby tylko wrzucic jakies cos, co ma stanowic argument. Tez moglbym pogeneralizowac, ale nie chce byc niemily.

W ksiązkach (...)

(...) w ksiazkach jak zabija sie czlowieka, to on znika, nie zostawia za soba nic i pojawia sie na jakiejs kratce pareset metrow dalej, po czym przenosi sie do innej wersji tej samej lokacji, zeby uniknac ponownej smierci, wyjmuje z kieszeni mamuta i odjezdza w strone zachodzacego slonca. Prosze cie.


Prosilbym wszystkich troche mniej nerwowo na przyszlosc...

Autor:  zaboleq [ 16 paź 2008, 15:24 ]
Tytuł: 

Konrador płaczesz że nie ma full lootu albo lootu z playerów ?Tóz to by nikt w to nie grał , chyba że mówisz o jakichś random dropach golda itp ale po chaj Ci coś takiego skoro ludzie i tak wolą epaxy z instancji PvE a lootowanie graczy owszem jest fajne ale strać dorobek życia i zapewne quitniesz z gry...

Autor:  konrador [ 16 paź 2008, 16:41 ]
Tytuł: 

Ja nie placze. Od plakania sa ci, ktorych odsylam do respawnow. Kto mowi o dorobku zycia? Mozna by to rozwiazac na rozne sposoby. Trudno domagac sie lootowania przedmiotow questowych, ktorych nie da sie odzyskac w inny sposob niz zabicie gracza noszacego cos podobnego, ale drop calego plecaka, losowego przedmiotu z plecaka, lub chociazby czesci golda, ktore ma na sobie gracz to juz jakies sensowne rozwiazane, nadajace PVP i smierci wynikajacej z PVP jakies znaczenie. Nie widze z tym problemu, bo w grze jest bank, przy ktorym nie sposob zginac i jesli ktos w takiej sytuacji jest na tyle glupi, zeby stracic dorobek zycia, to jak najbardziej mu sie to nalezy - moze nauczy sie myslenia na przyszlosc i przebrnie przez reszte wirtualnego zycia bez miliona systemow ochronnych i 10-stronicowych instrukcji do crafting hammera.

Autor:  blasz [ 16 paź 2008, 16:54 ]
Tytuł: 

Cytuj:
cRPG maja niewiele wspolnego z papierowym sesjami. Tak samo jak RPG dla jednego gracza maja tak naprawde niewiele wspolnego z MMORPG. Nie masz nic do open PVP - okej - w takim razie wytlumacz mi, co miales na mysli piszac:

"jesli uwazasz, ze zdrowy psychicznie poszukiwacz przygod od razu morduje to gratz


w jednym z postow wyjasnilem o co mi chodzi dokladniej.

Cytuj:
Po co ma istniec opcja atakowania innych graczy, skoro wg ciebie nie powinno sie jej wykorz

w zadnym miejscu nie napisalem ze nie powinno sie jej wykorzystywac. albo nadinterpretujesz albo nieprecyzyjnie sie wyrazilem. jestem jak najbardziej za pvp, ale nie bezmyslnym stukaniem pod nosem straznika, ktore wg mnie jest naduzyciem fabularnym. reszta w poprzednich postach. ot i tyle.

Cytuj:
konflikt? Jestes ZA umozliwieniem czegos, co wg ciebie jest nienormalne, nie ma prawa istniec i powinno byc karane

Zbyt doslownie mam wrazenie mnie potraktowałes ;) Tu juz troche filozofowania: moralnie zabijanie nie jest normą - w tym kontekscie pisałem, że złoczyńcy stanowią mniejszość każdej spolecznosci - w grze nagle mamy do czynienia z masą konusów, ktorzy leczą swoje kompleksy w mniej wyrafinowany sposob, choc czasemzdarzy sie wyjatek. stad moja wizja pvp, w ktorej zycie zbrodniarza byloby ciezkie i trudniejsze, i decydowaloby sie na zabijanie duzo mniej osob, ktorym grozi konsekwencja takiego a nie innego dzialania w grze.
Twoj argument "idz graj na pve" jest zupelnie bezpodstawny i na odpitol sie :P i z takim argumentem wlasnie nie ma co dyskutowac.

Jak napisaleś rp nie musi sie ograniczac i bynajmniej nazwijmy to systemem konsekwencji dzialan twojej postaci w grze nie ma tego na celu. Na serwerze rp tez moge byc zaszlachtowany w plecy w centrum miasta przez assasina - i to wlasnie ma swoj urok. Co innego jak assasin chce stuknac przy strazniku- co jak sam przyznales jest niesluszne.

Jak piszesz oczekujesz niszowej gry z full lootem, maxymalną wolnością pvp i jak najmniejszymi ograniczeniami - obawiam się, że przy biznesie jakim jest tworzenie gry mmo nie mozesz na to liczyć niestety.... choć coś mi się przypomina o jakimś tytule, w którym nie dość, że masz fulll loot to masz perm death i w przypadku smierci o ile nie splodziles potomka, ktorego przejmujesz to zaczynasz od nowa - tytulu niestety nie przypominam sobie bo bylo to juz jakis czas temu jak o tym czytalem.

Cytuj:
Ja mam wrazenie (...)

A ja za to mam wrazenie, ze nie masz pojecie o czym mowisz i generalizujesz za bardzo, zeby tylko wrzucic jakies cos, co ma stanowic argument. Tez moglbym pogeneralizowac, ale nie chce byc niemily.

Napisałem dokladnie co myślę, jak na razie poza dwu-trzy wyrazowymi cytatami nie odniosles sie do czegokolwiek. Możesz być niemily - szczerze mowiac sposob dyskusji swiadczy tylko o rozmowcach. Mnie nie obrazisz :P To co napisalem o aoc nie jest generalizacją a jest stanem faktycznym w aoc, lub stanem, ktory ma zostac wprowadzony w aoc i ktory w mniejszym lub wiekszym stopniu odpowiada mi. Zaznacze, ze nie jest to stan idealny, ktory zadowoli kazdego gracza mmorpg.
pozdrawiam
ps.zabiezpieczenie antybzdurne - browarzę wiec może byc chaotycznie :) jakbys mial dalsze watpliwosci konrador pytaj, chetnie podyskutuje - w koncu po to jest to forum, zeby konfrontowac rozne opinie na temat gier.
pss. wczesniej nie odpisalem na twoje pytania bo nie mialem wiecej czasu wiec wybacz zwlokę ;)

Autor:  Getorix [ 16 paź 2008, 17:54 ]
Tytuł: 

w ksiazkach jak zabija sie czlowieka, to on znika
Czasem pojawia sie znowu jako zombie :]

Autor:  zaboleq [ 16 paź 2008, 18:19 ]
Tytuł: 

No ok można powiedzieć że na taki system lootu jak w UO można by się zgodzić ale...W UO po pewnym czasie dostęp do "fajnych" itemków miał każdy kto(mówie to po AoS , nie pre :):
a)miał craftera i bulkował i dostawał runiki(Ile to się postaci miało :D)
b)uczestniczył w eventach

Obecnie w MMO nie ma szans aby itemy kraftowane były lepsze od tych z PvE bo te pierwsze są za czas spędzony w grze(mnóstwo czasu) a te drugie może mieć Casual a jak wiadomo gdy robi się coraz częśiej dla Casuali...

Mi by w PvP stykało jakbym mógł komuś ucho odciąć :D , nie chcę jego lootu , ewentualnie jakieś trofea w postaci palców itp :]

Autor:  Atherius [ 16 paź 2008, 18:28 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
No ok można powiedzieć że na taki system lootu jak w UO można by się zgodzić ale...W UO po pewnym czasie dostęp do "fajnych" itemków miał każdy kto(mówie to po AoS , nie pre :):
a)miał craftera i bulkował i dostawał runiki(Ile to się postaci miało :D)
b)uczestniczył w eventach

Obecnie w MMO nie ma szans aby itemy kraftowane były lepsze od tych z PvE bo te pierwsze są za czas spędzony w grze(mnóstwo czasu) a te drugie może mieć Casual a jak wiadomo gdy robi się coraz częśiej dla Casuali...

Mi by w PvP stykało jakbym mógł komuś ucho odciąć :D , nie chcę jego lootu , ewentualnie jakieś trofea w postaci palców itp :]


Random body loot... genitalia. :)

Autor:  konrador [ 16 paź 2008, 19:50 ]
Tytuł: 

jestem jak najbardziej za pvp, ale nie bezmyslnym stukaniem pod nosem straznika, ktore wg mnie jest naduzyciem fabularnym

Nie widze w jaki sposob tak naprawde. Lubisz roleplaying, ale bardzo ograniczony poprzez wymyslone przez ciebie normy - co jest ok, a co ok nie jest. Open PVP jest ci do tego tak potrzebne jak kierownica w grach RTS. Poza tym jak juz sobie filozofujemy, to w tlumie skryty zabojca~ bylby w stanie zabic pojedynczy cel. Pomijajac juz fakt, ze mowa jest o wielkich wojownikach, ktorzy w grupkach bija sie z ogromnymi, strasznymi potworami i wychodza z takich walk zwyciesko, wiec skoro sa w stanie robic takie rzeczy, to dlaczego nie byliby w stanie pokonac straznika broniacego jakiejs zabitej dechami wiochy?

w grze nagle mamy do czynienia z masą konusów, ktorzy leczą swoje kompleksy w mniej wyrafinowany sposob

Znowu ladnie podsumowujesz spora grupe osob, o ktorej tak naprawde nic nie wiesz. W zasadzie wypadaloby z toba zakonczyc dyskusje w tej chwili, podsumowujac twoje oserwacje nt. tak nielubianej przez ciebie grupy graczy krotkim zdaniem, ale niestety nadaje sie ono raczej do dzialu Flames.

stad moja wizja pvp, w ktorej zycie zbrodniarza byloby ciezkie i trudniejsze, i decydowaloby sie na zabijanie duzo mniej osob, ktorym grozi konsekwencja takiego a nie innego dzialania w grze.

A jakie bylyby wtedy plusy takiego stylu gry? Jakies cos za zabicie tych ludzi? Jak jest ryzyko (a powinno byc) to musi byc i nagroda.

Jak piszesz oczekujesz niszowej gry z full lootem, maxymalną wolnością pvp i jak najmniejszymi ograniczeniami - obawiam się, że przy biznesie jakim jest tworzenie gry mmo nie mozesz na to liczyć niestety....

Nie kazda gra musi miec dziesiec milionow subskrybentow. Tak jak EVE egzystuje sobie w swojej niszy i ma sie swietnie (chyba najbardziej hardcore MMO w tej chwili), tak jak EverQuest II zyje sobie w cieniu WOW i cos zarabia, tak moze sobie byc jakas nowa gra spelniajaca wymagania gracza, ktory gra dla wyzwania wynikajacego z walki z zywym przeciwnikiem (czyt. po to, zeby leczyc swoje gleboko ukryte kompleksy).

jak na razie poza dwu-trzy wyrazowymi cytatami nie odniosles sie do czegokolwiek

Nie widze potrzeby cytowania calego tekstu - z moich odpowiedzi jasno wynika, do ktorych kawalkow posta sie odnosze. Chyba ze sie nie odnosze, bo autor posta zamiast podac jakies solidne kontrargumenty zaczyna sobie bardzo luzno dywagowac.

Autor:  blasz [ 17 paź 2008, 08:22 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Lubisz roleplaying, ale bardzo ograniczony poprzez wymyslone przez ciebie normy - co jest ok, a co ok nie jest.

te normy to normy logiki i normy grania rp - nie bede pretendował do ich tworzenia ;)


Cytuj:
dlaczego nie byliby w stanie pokonac straznika broniacego jakiejs zabitej dechami wiochy?

w pełni się z tobą zgadzam, wcześniej wspomniałem, że miłym smakiem byłaby możliwość najazdu na tarantie i wybicie straznikow z npcami.


Cytuj:
w grze nagle mamy do czynienia z masą konusów, ktorzy leczą swoje kompleksy w mniej wyrafinowany sposob

Znowu ladnie podsumowujesz spora grupe osob, o ktorej tak naprawde nic nie wiesz. W zasadzie wypadaloby z toba zakonczyc dyskusje w tej chwili, podsumowujac twoje oserwacje nt. tak nielubianej przez ciebie grupy graczy krotkim zdaniem, ale niestety nadaje sie ono raczej do dzialu Flames.

mam prawo do prywatnej oceny jakiejkolwiek grupy, faktycznie wrzucam wielu do jednego wora, ale czynie to bezosobowo wiec nie obrażam tym nikogo - bo chyba nie poczuwasz sie do tej grupy, ktora pvp traktuje jako formę odreagowania wlasnych problemow, jesli z kolei takich nie spotkales na swej drodze to miales faktycznie szczescie. uogolnienie potraktowane bardzo bezposrednio moze byc jakims tam naduzyciem. Ale nie ma sensu podawac konkretnych przypadkow i osob bo nic to nie daje ;)




Cytuj:
A jakie bylyby wtedy plusy takiego stylu gry? Jakies cos za zabicie tych ludzi? Jak jest ryzyko (a powinno byc) to musi byc i nagroda.

inny story line, osady i wioski z ograniczeniem wstepu dla okreslonego charakteru, sprzedawcy bonusowych sprzetow, questy dla danej klasy.
dodatkowo jak wspomniałeś i z czym się z tobą zgadzam powinna być nagroda w postaci jakiegos trofeum za zabicie gracza. imho to bardzo prosta implementacja i być może ją kiedyś ujrzymy w aoc o ile bedzie sie pojawiac czesciej w sugestiach graczy - jak do tej pory nie zauwazylem wielu glosow w tej sprawie.
Są propozycje na quest line: "upoluj 10 playerow o klasie Hox/Tos/itd" "Zabij 10 graczy w jeden dzien" - i byc moze to przejdzie w jakiejs postaci, choc to teraz czyste gdybanie.


Cytuj:
Nie kazda gra musi miec dziesiec milionow subskrybentow. Tak jak EVE egzystuje sobie w swojej niszy i ma sie swietnie (chyba najbardziej hardcore MMO w tej chwili), tak jak EverQuest II zyje sobie w cieniu WOW i cos zarabia, tak moze sobie byc jakas nowa gra spelniajaca wymagania gracza, ktory gra dla wyzwania wynikajacego z walki z zywym przeciwnikiem (czyt. po to, zeby leczyc swoje gleboko ukryte kompleksy).

no juz nie popadajmy w paranoję z tymi kompleksami ;) Nie wiem czy kojarzysz początki informacji o AoC około 3 lat przed premierą, z pamięci:"gra niszowa, dla dojrzałych i pracujących graczy, którzy poświęcając 2-3 godziny gry będą w stanie mieć rownie ciekawą rozgrywkę jak ci co graja dłużej. Ogromny i brutalny swiat z ciekawym i angażującym pvp... oblezenia, masowe bitwy..." z niszówki napompowano balonik oczekiwań, który pekl niczym banka mydlana bo tworcy zwyczajnie oklamali klientow i trzeba to sobie jasno powiedziec ;)


Cytuj:
Nie widze potrzeby cytowania calego tekstu - z moich odpowiedzi jasno wynika, do ktorych kawalkow posta sie odnosze. Chyba ze sie nie odnosze, bo autor posta zamiast podac jakies solidne kontrargumenty zaczyna sobie bardzo luzno dywagowac.

Luźne ale jak sądzę konkretne i odnoszące się zarówno ogolnie do mmorpg jak i aoc. Wole zacytować całość niż 2-3 wyrazy tak naprawdę nie wiadomo, z którego momentu pochodzące ;)

Autor:  Mendol [ 17 paź 2008, 08:43 ]
Tytuł: 

ffa open pvp - mord na kazdym kroku.
i tyle.
nie ma sie co zaglebiac blasz bo tutaj nie wygrasz zadnymi argumentami.
po to sa severy pve w aoc zebys mogl sobie tam spokojnie grac uczestniczac w pvp instancjach jesli i kiedy masz ochote.

Autor:  Brolg [ 17 paź 2008, 10:39 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
[tak moze sobie byc jakas nowa gra spelniajaca wymagania gracza, ktory gra dla wyzwania wynikajacego z walki z zywym przeciwnikiem (czyt. po to, zeby leczyc swoje gleboko ukryte kompleksy).

Ależ jest. Praktycznie w każdym dużym mieście można się gdzieś zapisać do klubu paintballa. Chociaż fakt, na full loot to się chyba nikt nie zgodzi.

Autor:  Oyci3C [ 17 paź 2008, 10:44 ]
Tytuł: 

Brolg napisał(a):
konrador napisał(a):
[tak moze sobie byc jakas nowa gra spelniajaca wymagania gracza, ktory gra dla wyzwania wynikajacego z walki z zywym przeciwnikiem (czyt. po to, zeby leczyc swoje gleboko ukryte kompleksy).

Ależ jest. Praktycznie w każdym dużym mieście można się gdzieś zapisać do klubu paintballa. Chociaż fakt, na full loot to się chyba nikt nie zgodzi.


Ta? Ale do czego Ty nawiazujesz? Moze od razu polecmy wszystkim graczom, ktorzy za rozrywke uwazaja walki pvp pomiedzy soba, zapisanie sie do najemnikow, ktorzy walcza w Afganistanie albo Kambodzy.

Strona 9 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team