MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

open PVP serwery - dyskusja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29210
Strona 10 z 14

Autor:  Mendol [ 10 maja 2008, 19:52 ]
Tytuł: 

inside tobie tez nie wiem jak wytlumaczyc.
w aoc melee ma zasieg w zaleznosci od rodzaju broni.
masz 8 kolegow i tworzysz z nimi 2 grupy.
powiedz mi teraz na jakiej zasadzie atakujesz 3 grupa?
krzyczac na vencie "piotrus wojtus cofnijcie sie bo bede kombo zapodawal!"
troche fail pod tym wzgledem. niech zrobia jakis social system gdzie np dodajac kogos do friendlisty bez POTWIERDZENIA nie atakujesz go.
w przeciwnym badz razie bedziemy ograniczeni do pojedynczych grup.
chyba ze mozna stworzyc raid w open pvp.

Autor:  iniside [ 10 maja 2008, 20:00 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
inside tobie tez nie wiem jak wytlumaczyc.
w aoc melee ma zasieg w zaleznosci od rodzaju broni.
masz 8 kolegow i tworzysz z nimi 2 grupy.
powiedz mi teraz na jakiej zasadzie atakujesz 3 grupa?
krzyczac na vencie "piotrus wojtus cofnijcie sie bo bede kombo zapodawal!"
troche fail pod tym wzgledem. niech zrobia jakis social system gdzie np dodajac kogos do friendlisty bez POTWIERDZENIA nie atakujesz go.
w przeciwnym badz razie bedziemy ograniczeni do pojedynczych grup.
chyba ze mozna stworzyc raid w open pvp.

Przeciez jak sie jest w party to nie mozna sie wyrzynac 0o. Tylko trzeba kopnac z party a potem dopiero zabic.

Autor:  Viracept [ 10 maja 2008, 20:54 ]
Tytuł: 

Problem w tym, że party jest max 6os a rajd 24os. Jak wyjdę z gildią zdominować takie Wild Lands w 4 pełne rajdy to co ? Będziemy się unikali ?

V.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2008, 21:10 ]
Tytuł: 

o jesus qrwa.
moze to wam narysuje.

siedzisz z 10 kolegami na vencie. 4 z gildii A, 6 z gildii B.
robicie wiec 2 grupy i idziecie pobiegac i pokillowac graczy.
czy jest to mozliwe? przy tym co piszecie ze ma byc NIE.
bo grupa A nie moze atakowac w poblizu grupy B i vice versa.
dla mnie nie ma to sensu.

Autor:  Lil [ 10 maja 2008, 21:14 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o jesus qrwa.
moze to wam narysuje.

siedzisz z 10 kolegami na vencie. 4 z gildii A, 6 z gildii B.
robicie wiec 2 grupy i idziecie pobiegac i pokillowac graczy.
czy jest to mozliwe? .


Mendol, dzieki ci... dostarczasz coraz wiecej argumentow przeciwko graniu na serverach typu GANK&GRIEF FESTIVAL potocznie zwanymi FFA PvP :)

Autor:  Mendol [ 10 maja 2008, 21:16 ]
Tytuł: 

huragan to nie graj na ffa pvp. mam wrazenie ze piszesz zeby pisac i pokazac swoja obecnosc, ktora jak tak dalej pojdzie znowu wymusi na tobie zakladanie nowego konta.

Autor:  Heidmar [ 10 maja 2008, 21:24 ]
Tytuł: 

Ależ ff w AoC moim zdaniem ma sens. Gra ma być w miarę realistyczna, no nie? Wyobrażacie sobie sytuację, w której 5 zergujących barbarzyńców nic sobie robiących z strzał wbijanych w plecy przez sprzymierzonych łuczników? Albo nie zwracających uwagi na potężny czar obszarowy, który eksplodował dwa centymetry przed nimi? Bądź ignorujących własne ostrza przebijające ich raz po raz? :D

To wprowadza w AoC taktykę. Wymusza szczegółowe planowanie taktyki nawet przy zergu, likwidując radosną i bezmyślną siekankę. Teraz każdy będzie musiał kalkulować czy to kombo może odpalić, czy ten czar może rzucić... A łucznicy szukać dogodnych pozycji nad polem bitwy. Zapowiada się wspaniale, jak dla mnie.


PS : W border kingdoms nie ma ff do gildii.

Cytuj:
In the whole of world

party = unattackable
everyone else = attackable

In border kingdoms

Party unattackable
Guild unattackable
everyone else KILL

Autor:  Lil [ 10 maja 2008, 21:24 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
huragan to nie graj na ffa pvp.


Nawet nie mam zamiaru.. jeszcze nie zwariowalem :) Chcialbym w grze zobaczyc cos wiecej niz tylko spawn point camping :>

Heidmar napisał(a):
Ależ ff w AoC moim zdaniem ma sens.

To wprowadza w AoC taktykę. Wymusza szczegółowe planowanie taktyki nawet przy zergu, likwidując radosną i bezmyślną siekankę. Teraz każdy będzie musiał kalkulować czy to kombo może odpalić, czy ten czar może rzucić... A łucznicy szukać dogodnych pozycji nad polem bitwy.


Pierwszy rozsadny post w temacie friendly fire :> Ucz sie Mendol od starszych :>

To ze jest friendly fire mozna wykorzystywac w zatrudnianiu sie jako najemnicy (Mercenaries) do obrony twierdz w Border Kingdoms. Taki najemnik moze nagle przejsc na strone wroga i wyrzynac poprzednich swoich zleceniodawcow jesli gildia atakujaca wiecej mu zaplaci :>

Autor:  Mendol [ 10 maja 2008, 21:32 ]
Tytuł: 

heidmar to nie ma nic wspolnego z taktyka lecz z beznadziejnym ograniczaniem graczy to grania w jednej grupie 6 osob, ew. bedziesz mial 12 osob w 4 grupach - 3 soldierow, 3 casterow, 3 healerow, 3 rangerow.
jak dla mnie to srednio ma sens.

Huragan daruj juz sobie.

Autor:  Lil [ 10 maja 2008, 21:36 ]
Tytuł: 

Ty Mendol jednak nie rozumiesz, ze gildiowe PvP w AoC bedzie tylko w Border Kingdoms !
W pozostalych czesciach Hyborii jest open pvp i kazdy napierdala kazdego..... tak jest na serverach PvP.

Autor:  futrol [ 10 maja 2008, 21:37 ]
Tytuł: 

mozna grac samymi casterami z single target spellami i problem z glowy

Autor:  Mendol [ 10 maja 2008, 21:39 ]
Tytuł: 

lol. ty chyba nie zrozumiales jednak o czym pisze.
funcom nie ma pojecia co chce osiagnac wiec tworzy rulesy z dupy bo przypuszczam, ze nie ma juz czasu na wprowadzaniu bardziej skomplikowanych zmian.

futrol oczywiscie, ze mozna tylko gdzie tu sens gdzie logika? zreszta w sumie co za roznica czy jest ff czy nie skoro i tak nic nie tracisz ginac.

Autor:  Lil [ 10 maja 2008, 21:48 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
funcom nie ma pojecia co chce osiagnac wiec tworzy rulesy z dupy bo przypuszczam, ze nie ma juz czasu na wprowadzaniu bardziej skomplikowanych zmian.


wprowadzenie friendly fire na terenach open pvp to jest wlasnie skomplikowanie gry :)
W WoWie bylo prostacko.. szedl zerg i zmiatal wszystko na swojej drodze. W AoC juz sie tak nie da, trzeba troche pomyslec, ustawic sie, uwazac na swoich :>

Autor:  MagPS [ 10 maja 2008, 21:56 ]
Tytuł: 

Po co wy Huraganowi odpisujecie? Przecież już dawno stwierdził ze ma nas ze bandę pixeli :D

Autor:  futrol [ 10 maja 2008, 21:56 ]
Tytuł: 

Cytuj:
futrol oczywiscie, ze mozna tylko gdzie tu sens gdzie logika?


no to jest sposob obejscia systemu ;] gildia pure necromancerska by sie mogla dowolnie grupowac/nie grupowac i nie zwazac na friendly fire i jakies bzdetne taktyki w open pvp terenie.
znika problem:
bo grupa A nie moze atakowac w poblizu grupy B i vice versa.
dla mnie nie ma to sensu.


i tak najlepiej stac przy najczesciej uczeszczanym wyjsciu/wejsciu z/do zony i zabijac graczy co sie 'laduja'. podobnie bylo w wowie przy wyjsciu z instansow roznych, stare dobre czasy.

Autor:  Lil [ 10 maja 2008, 21:58 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Po co wy Huraganowi odpisujecie? Przecież już dawno stwierdził ze ma nas ze bandę pixeli :D


i nie tylko ja :) Developrzy gier rowniez maja was za pixele :>
Tak apropo serverow PvP fajny komks :)

Obrazek

Autor:  Lufanga [ 10 maja 2008, 22:38 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
i nie tylko ja :) Developrzy gier rowniez maja was za pixele :>
Tak apropo serverow PvP fajny komks :)

Quitters are faggots, who cares.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2008, 22:48 ]
Tytuł: 

huragan chcesz uzywac madrych slow to naucz sie je poprawnie pisac.

futrol no i git. niech sobie tam siedzi zerg i sie morduje. przeszkadza to komus? jak komus nie pasuje/ma z tym problem -> pve i juz.

Autor:  BiGi [ 10 maja 2008, 23:48 ]
Tytuł: 

oto scenariusz z dzisiejszej gry w "open pvp world" ;)

1) biore questy w miescie
2) dobiegam do spota za miastem gdzie robie questa
3) po 1 min bicia mobow nukuje mnie jakis demo i gine
4) resuje sie na spocie 800 m od tomba gdzie napierdala mnie 4 niewyzytych kamperow res pointa
5) za 4-tym razem udaje mi sie spierdolic z res pointa ale za pierwsza skalka zabija mnie PoM 2-ma hitami
6) czytaj pkt. 4 po raz drugi
7) dobiegam do spota i charguje demo ktory mnie zabil, ale po chwili w plecy wjezdza mi jakis asasin.....

imba to wymyslili - w ten sposob 80 bede mial w releasie za 3 lata jesli zdecyduje sie na serwa "PvP" :P

dodam ze jestem za HC PvP ale zeby to mialo sens bo jak narazie to sie kupy nie trzyma...

Autor:  warhameron [ 11 maja 2008, 00:34 ]
Tytuł: 

true pvp servery beda wypas. open pvp ma byc dopiero od 20 lev ?

Strona 10 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team