MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Zaczynac?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=31546
Strona 2 z 3

Autor:  blasz [ 17 paź 2008, 14:29 ]
Tytuł: 

ja na guarda nie narzekam, mam spec s+s. Są problemy przy halabardzie/włóczni z niskim podobno dmg. W pvp swoją konserwą działam na przetrzymanie, czekam aż wróg zejdzie ze staminy, pozniej kontra odbieg, stunning charge, burst dmg, cc, poprawka dmg i eot. ;)

Autor:  Neonin [ 17 paź 2008, 14:57 ]
Tytuł: 

btw zrobili coś z DK (czy jak to się tam nazywało) czy nadal jest to największa porażka w całym AOC?

Autor:  Lokken [ 17 paź 2008, 22:45 ]
Tytuł: 

Dace napisał(a):

Guardian mimo nerfu gemow dalej jest mocny.W pvp radzi sobie calkiem niezle i naprawde nie wiem skad to wzioles ,ze tylko na rajdy sie nadaje


Z doświadczenia ? Ostatnio w Kesh bardzo często były organizowane duelki, więc dps tanków oceniam jako bardzo niski. Zwłaszcza w porównaniu do tego jaki był przed PvP patchem, gdzie full gemmed guard one-shootował z szarży a z white hitów bił za 1k. W 1v1 obecnie dps tanków jest na tyle niski, że praktycznie nie może mnie zabić. Oczywiście nadal jest twardy i taka walka trwa długo, ale w końcu popełni błąd i go złapię na frenzy.

@blasz

Mi się stamina nie kończy ;p Parę dni temu biłem się z gurdem (tarcza i miecz) przez jakieś 8-10 min i mi się nie skończyła ;)

Wiadomo, że AoC to nie L2 gdzie są klasy kompletnie nie radzące sobie w PvP, ale z tego co obserwuję z PvP w Kesh to jednak klasy typu tank najbardziej straciły na gem nerfie.

@Miniuwa90

Conq nie może robić za tanka, ale jest niezbędny w party z MT jako, że jest jedyną klasą mogącą rezować podczas walki.

@Neonin

Zapewne chodzi ci o DT (Dark Templar). No niestety ssie nadal. Ale kiedyś Assassin też był Dupa Jaś a obecnie to jedna z 4 topowych klas w PvP w mojej ocenie (obok BS, ToS i HoX), więc może kiedyś FC się weźmie za tą klasę.

Autor:  Mendol [ 17 paź 2008, 23:07 ]
Tytuł: 

a jak ranger? jakies opinie na czasie?

Autor:  Miniuwa90 [ 17 paź 2008, 23:24 ]
Tytuł: 

@Dace - tak Fury, i mysle ze zrobie wlasnie Conquerora. t

boje sie ze gra mi bedzie bardzo ciela i strace cala subskrypcje zanim kupie nowego kompa... a kompa prawdopodobnie zakupie jakos na poczatku listopada... dlatego chcialem najpierw przetestowac jak chodzi.

PS. Sa jakies Triale albo cus ?

Autor:  Lokken [ 18 paź 2008, 00:38 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a jak ranger? jakies opinie na czasie?


W moim subiektywnym odczuciu jest ciut słabszy niż był kiedyś. Ale ogarniety ranger nadal może nieźle zamieszać. Kluczem jest oczywiście odpowiednie wykorzystanie terenu. Jedyne co może ich martwić to jedna z zapowiadanych zmian - dmg ma przerywać cc. Nie wiem czy wszystkie formy cc (czy np. spowolnienie też). Ilość zadanego dmg będzie tutaj również miała znaczenie.

Ale raczej nie jestem zbyt kompetentny w kwestii rangera. Nie śledziłem dokładnie zmian w ich skillach. Zauważyłem jedynie, że zabicie mnie zajmuje im teraz znacznie więcej czasu. Ich również gem nerf relatywnie mocno osłabił (a moją klasę wzmocnił bo siła BS pochodzi ze stackowania dmg buffów).

Autor:  Mendol [ 18 paź 2008, 08:37 ]
Tytuł: 

dzieki za info.
teraz juz wiem, ze niestety aoc dla mnie sie skonczylo.

Autor:  iniside [ 18 paź 2008, 08:40 ]
Tytuł: 

Dlaczego. o one-shoting dostal nerfa ? ;o.

No dobra wczoraj Assain mnie 4-shoted, ale wlazl mi na plecami, pozatym gralem necro, wiec mysle ze to normalne.

Autor:  Mendol [ 18 paź 2008, 08:42 ]
Tytuł: 

a kiedys byl taki? ;-p bo nawet po premierze sobie nie przypominam.
cichaj mi wiec tu ;-p
po prostu juz widze w ktora strone to idzie - za pol roku bedzie totalnie bezuzyteczny jako klasa :-)

Autor:  iniside [ 18 paź 2008, 08:45 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a kiedys byl taki? ;-p bo nawet po premierze sobie nie przypominam.
cichaj mi wiec tu ;-p
po prostu juz widze w ktora strone to idzie - za pol roku bedzie totalnie bezuzyteczny jako klasa :-)

Nie ma co dramatyzywac. Te ze teraz go nerfneli nie znaczy ze nie dostanie buffa pozniej. Demonologist dostal buffa, Necro tez.
Dark Templar chyba tez dostal buffa.
Wystarczy poplakac na forum i buffna :D.

I z tego co wiem to byl. Na 80lvl mogl one-shotowac ludzi critami za pare k. Albo strzałami latajacymi przez sciany :P.

Autor:  Lokken [ 18 paź 2008, 10:23 ]
Tytuł: 

Czyli widzę mendol, że nie dotrwałeś do okresu dominacji sprzętu z gemami. Jesli ranger wpakował do całego armora gemy + bow/crossbow dmg to był w stanie zdjąć magów, a nawet healerów, na jedno combo. Obecnie +dmg gemy są beżużyteczne (wg FC to stan przejściowy tylko), więc relatywnie jest słabszy po PvP patchu. "Ranger bezużyteczny" ? Masz przecież mnóstwo zajebistych skilli - np. taki tracking, kluczowy skill podczas ganków. Zwykle rangerzy włażą na pagórki w oazie lub budynki w mieście i prują do walczących na dole, kasując fragi. Nienawidzę ich za to ;p

Autor:  Mendol [ 18 paź 2008, 14:40 ]
Tytuł: 

nie dotrwalem ale czytalem, ze z gemami niezle zjebali.
no nic zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie.
niestety na razie bardziej jeszcze przekonuje mnie war.

Autor:  Dace [ 18 paź 2008, 22:43 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Z doświadczenia ? Ostatnio w Kesh bardzo często były organizowane duelki, więc dps tanków oceniam jako bardzo niski. Zwłaszcza w porównaniu do tego jaki był przed PvP patchem, gdzie full gemmed guard one-shootował z szarży a z white hitów bił za 1k. W 1v1 obecnie dps tanków jest na tyle niski, że praktycznie nie może mnie zabić. Oczywiście nadal jest twardy i taka walka trwa długo, ale w końcu popełni błąd i go złapię na frenzy.

Guardianem zadnego healera nie zabije , natomiast reszte klass z wiekszym lub mniejszym problemem klade wyjatek jeszcze sin , ktory jest dosc mocny ja mam builda na 1h+shield.Z polearmem jest ponoc mozliwe zabijanie healerow czego jeszcze nie sprawdzalem.Wiec jezeli wg Ciebie guard jest slaby to chyba na dobrego nie trafiles :P

Autor:  Lokken [ 18 paź 2008, 23:14 ]
Tytuł: 

Gram Bear Shamanem. Nuff said :D

Autor:  Getorix [ 19 paź 2008, 12:08 ]
Tytuł: 

Lokk, po nerfie bedziesz pewnie zadawal mniej dmg od poma;-)

Autor:  Lokken [ 19 paź 2008, 12:51 ]
Tytuł: 

Shrewd Blow mi zostawią. Jesli będę miał target podczas odpalania comba to nie powinno się wiele zmienić. Obecnie z SB + WotW + Renewal z włączonym Blood Fever walę za 3 k. W Demo, Necro to nawet za więcej.

Autor:  Getorix [ 19 paź 2008, 14:26 ]
Tytuł: 

Maja zrebalansowac skille mele, nie bedzie zadnego comba powyzej 3 ciosow. Animacje skilli beda szybsze, ale comba beda zadawac mniej dmga. Jestem na 80% pewnien, ze bedzie trzeba trafic kazdym ciosem w target, aby zadac full dmg comba. Nie wystarczy tylko miec zaznaczonego celu (to jest caly sens zmiany). Walki beda o wiele dynamiczniejsze i skill based.

Na pewno juz nie bedziesz ciskal po 3k dmga. Swoja droga, dziwna sprawa, pilar mojego hoxa zadaje ~2500 dmga - 4 ciosy i do tego animacja trwa i trwa, mozna ja 3 razy przerwac. BS jest obecnie najbardziej whinowana klasa, wiec na pewno dostanie mu sie po dupie.

Autor:  Mendol [ 19 paź 2008, 15:06 ]
Tytuł: 

obawiam sie, ze niestety jak w przypadku wiekszosci mmo, jesli dobrze nie zaprojektuje sie balansu klas na poczatku to pozniej nie ma juz na to szans.
zawsze ktos bedzie op a inny chujowy :-)

Autor:  Lokken [ 19 paź 2008, 15:15 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
Jestem na 80% pewnien, ze bedzie trzeba trafic kazdym ciosem w target, aby zadac full dmg comba. Nie wystarczy tylko miec zaznaczonego celu (to jest caly sens zmiany). Walki beda o wiele dynamiczniejsze i skill based.


Z tej wypowiedzi Craiga Morrisona wynika, że najprawdopodobniej masz rację.

Cytuj:
This patch will fix these two issues by changing, across the board, lots of combos to have fewer steps. As they will take shorter time to execute, and then deal less damage, the DPS should not be significantly different. The damage you deal should merely be distributed more evenly throughout battle than before. The second change we are making is to introduce a penalty when you miss with your directional combo strikes. This penalty will increase with the number of missed strikes the following way: If you miss one strike, you get a 5% damage penalty. For each additional strike you miss, you will get another 10% penalty on the finishing blow. As an example, if you have a four-step combo (including your finishing blow) and you miss with two strikes, you will get a total of 15% damage penalty on your finishing blow.


Jeśli te zmiany wejdą w zycie to będzie to boost dla rangera.

Autor:  Getorix [ 19 paź 2008, 15:43 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
obawiam sie, ze niestety jak w przypadku wiekszosci mmo, jesli dobrze nie zaprojektuje sie balansu klas na poczatku to pozniej nie ma juz na to szans.
zawsze ktos bedzie op a inny chujowy :-)


Mozliwe, ale w przypadku AoC szykuje sie calkowity rebalans. Trzesienie ziemi, wybuch wulkanu i rozpad koalicji w jednym. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Zmiany IMO w dobrym kierunku (popieram wszystko, co doda dynamiki combatowi).

Obecnie OP w moim mniemaniu jest BS i ToS, moze troche HoX. Po nerfach najbardziej sie chyba dostalo po dupie barb, jak na dps ssie masakrycznie. PoM, ass i guard sa chyba w miare OK.

Lokken -> mysle, ze np. hox (i inne dps) tez zyska. Bo bede mogl kogos rootnac lub stunnac i w czsie trwania cc wyprowadzic wszystkie ciosy comba. Wszystko zalezy od tego ile dmga bedzie trzeba zadac, aby przerwac trwanie cc. Teraz musze zapodac cc po wyprowadzeniu 2 ciosow do comba, bo inaczej nie zdążę. Healerzy zyskaja, bo comba beda zadawac mniej dmga. Demo i Necro tez zyskaja, bo skuteczne kitowanie mele, znaczaco poprawi ich przezywalnosc. Ranger - to fakt - chyba bedzie najbardziej happy (do czasu pierwszego nerfa).

Ciekaw jestem jak bedzie sie po zmianach gralo moim pomem. Obecnie nie jest lekko (aczkolwiek ciekawie).

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team