MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

open PVP serwery - dyskusja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29210
Strona 11 z 14

Autor:  Rzezio [ 11 maja 2008, 00:38 ]
Tytuł: 

Aaaaa zeby mialo sens?
To juz:
1) resujesz sie na spocie i gankerzy zabijaja cie raz i drugi
2)Mowisz na vencie, ze Cie gankuja na res spocie
3) 30 osob online zwala sie tam i gankujecie ich przez 30 min majac ubaw po pachy
4) konczysz questa

tada :D

Autor:  Shadhun [ 11 maja 2008, 01:23 ]
Tytuł: 

Dokładnie, od tego jest gildia by pomagać w takich przypadkach.

Że w wowie do tego nie służyła to wiem.

To że ludzie w wowie nauczyli się że wszystko powinno przychodzić łatwo i powinieneś sobie poradzić solo w prawie każdej sytuacji nie polegając na swoich guild mates.

W eve ludzie potrafią zapierdalać kilkadziesiąt minut na ratunek swoim znajomym odciętym przez większe siły wroga, wyobrażam sobie jaka drama była by wśród PvE kerbirków jakby można było (w wowie lub w aoc) kogoś otoczyć tak że musiałby siedzieć na drzewie i nie mógł by sie ruszyć przez pół dnia ;)

Autor:  Icekk [ 11 maja 2008, 01:53 ]
Tytuł: 

Dla mnie wtedy to juz nie jest normalna gra z ktorej mialbym czerpac przyjemnosc to raz, dwa eve to nie jest aoc, a trzy nie widzi mi sie zapierdalac kilkadziesiac minut bo jakis zapryszczaly gruby debil mi kumpla zabija na spawnie setny raz zanim mi sie cokolwiek wczyta.

Autor:  Shadhun [ 11 maja 2008, 02:57 ]
Tytuł: 

No i właśnie dlatego nie każdy nadaje sie do gry z open pvp.

Walka pvp dla niektórych jest celem samym w sobie a nie środkiem do osiągnięcia celu.

Pomijając fakt że akurat w aoc jest to jak narazie słabo rowiązane.

Autor:  Icekk [ 11 maja 2008, 03:16 ]
Tytuł: 

Dlatego jesli mowa o pvp, podoba mi sie rozwiazanie WoW'a w postaci Aren. Jest rywalizacja na wysokim poziomie, przerozne setup'y , odpowiednie wynagrodzenie, rozne brackety i rzeczywiscie skill na bardzo duze znaczenie.
Gdyby nie to ze WoW sam w sobie jest juz fail'em, mysle ze dla aren warto sie sprawdzic. Takie rozwiazanie duzo bardziej mi odpowiada niz FFA ala Rzeznia na spawnie :), bo nie kazdy chce miec gildie, niektorzy wola solo.. a niestety AoC na pvp serverze wymaga od Ciebie team play'u w postaci mass ganking.

Autor:  Rzezio [ 11 maja 2008, 05:03 ]
Tytuł: 

I dlatego powinienes tak jak i inni, ktorzy nie lubia open PVP ffa, grac na serverze PVE.
Wy bedziecie mieli swoje safezony, a my swoje rzeznie i kazsy bedzie sie dobrze bawil.

Autor:  Lil [ 11 maja 2008, 07:11 ]
Tytuł: 

Rzezio napisał(a):
I dlatego powinienes tak jak i inni, ktorzy nie lubia open PVP ffa, grac na serverze PVE.
Wy bedziecie mieli swoje safezony, a my swoje rzeznie i kazsy bedzie sie dobrze bawil.


Wasza gra bedzie wygladala tak:

GANK
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
*wkurwiony wychodzisz z gry i robisz sobie godzine przerwy*
*po godzinie wracasz do gry*
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ
DIE
REZZ

Dla was to powinni zamiast serverow Open PvP zrobic servery "FOR IDIOTS ONLY" :)

Autor:  kretocienias [ 11 maja 2008, 07:54 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):

[ciach]

REZZ
DIE
REZZ

Dla was to powinni zamiast serverow Open PvP zrobic servery "FOR IDIOTS ONLY" :)


Czym więcej czytam twoich postów tym bardziej wydaje, że dopiero co zaczęły kiełkować ci włosy miedzy nogami. Zastanawiam się w jakim celu piszesz takie teksty.

Od siebie dodam, w wow nienawidzę pvp. Głównie dlatego, że wynik walki zależy w głównej mierze od złomu jaki na sobie mam. Dlatego też w wow gram na serwerze pve. Teraz pomęczyłem AoC i pvp bardzo mi się podoba. właśnie ze względu na taktyczne podejście do walki i umiejętności. Niejednokrotnie walczyłem z dwoma osobami na raz i wygrywałem dlatego, że moi przeciwnicy nie mogli przenikać sie i moglem tak ich ustawiać w czasie walki aby walczyć tylko z jednym na raz, W wow wiecie sami jak to wygląda.
Jeżeli chodzi o osoby gankujące na res spotach i przejściach między strefami to żal mi ich i sądzę że z czasem zmaleje ich ilość. Mam wrażenie że to sfrustrowane nastolatki, które nie mogą ubić nikogo, więc zwiększaja swoje szanse w ten sposób.
I jeszcze jedno. Dla mnie było naprawdę zabawne sytuacje kiedy walczyły dwie osoby. I nagle dołączył sie kolejne trzy :) Takie walki dawały dużo frajdy :D

P.S. Jestem powściągliwy w ocenianiu osób ale cytowany tekst spowodował że mi cycki opadły :P

Autor:  iniside [ 11 maja 2008, 07:56 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
Dlatego jesli mowa o pvp, podoba mi sie rozwiazanie WoW'a w postaci Aren. Jest rywalizacja na wysokim poziomie, przerozne setup'y , odpowiednie wynagrodzenie, rozne brackety i rzeczywiscie skill na bardzo duze znaczenie.
Gdyby nie to ze WoW sam w sobie jest juz fail'em, mysle ze dla aren warto sie sprawdzic. Takie rozwiazanie duzo bardziej mi odpowiada niz FFA ala Rzeznia na spawnie :), bo nie kazdy chce miec gildie, niektorzy wola solo.. a niestety AoC na pvp serverze wymaga od Ciebie team play'u w postaci mass ganking.

To wracaj grac w WoWa/GW. Naprawde nikt cie tu na sile nie trzyma.
Dla mnie to najwiekszy fun, wpadnac w 40+ osob do zony i zarznac wszystko co co tam było + jeszcze w ramach zemsty w innych zonach. Nie beda mi tu jakies kretyny kumpla gankowac..
Ja nie cierpie aren i innego gowna, w ktorym zamyka sie ludzi w klatce. To nie jest mmo, tylko single player z elementami mmo, za ktory trzeba placic :<. Watpie zzeby blizz cos z tym konkretnego zrobil w WOTLK (chociaz widac ze rozwiazania z AoC i WHO rzna az milo do dodatku), to Vechicle combat wygladal fajnie.
Cytuj:
Dla was to powinni zamiast serverow Open PvP zrobic servery "FOR IDIOTS ONLY"

Huragan, lubie cie czytac bo sie z fajnie posty nabija. Ale w tym poscie przerosles sam sebie :respect:. :roll:
Cytuj:
dwa eve to nie jest aoc,

AoC aspirowal do EVE na settingu Fantasy. Oczywiscie wyszlo to bardziej uproszczone, ale mniejmy nadzieje, ze cos z tego zostalo na dluzsza mete.

Autor:  Lil [ 11 maja 2008, 08:02 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Dla mnie to najwiekszy fun, wpadnac w 40+ osob do zony i zarznac wszystko co co tam było + jeszcze w ramach zemsty w innych zonach. Nie beda mi tu jakies kretyny kumpla gankowac...


i to jest wlasnie esencja kretynizmu :)

Autor:  iniside [ 11 maja 2008, 08:06 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
oto scenariusz z dzisiejszej gry w "open pvp world" ;)

1) biore questy w miescie
2) dobiegam do spota za miastem gdzie robie questa
3) po 1 min bicia mobow nukuje mnie jakis demo i gine
4) resuje sie na spocie 800 m od tomba gdzie napierdala mnie 4 niewyzytych kamperow res pointa
5) za 4-tym razem udaje mi sie spierdolic z res pointa ale za pierwsza skalka zabija mnie PoM 2-ma hitami
6) czytaj pkt. 4 po raz drugi
7) dobiegam do spota i charguje demo ktory mnie zabil, ale po chwili w plecy wjezdza mi jakis asasin.....

imba to wymyslili - w ten sposob 80 bede mial w releasie za 3 lata jesli zdecyduje sie na serwa "PvP" :P

dodam ze jestem za HC PvP ale zeby to mialo sens bo jak narazie to sie kupy nie trzyma...

Bo to trzeba razem levelowav w pare osob, a jakby co to wezwac gildie na pomoc i gankowac niewyrzytych camperow ze 2-3h. Pamietaj ze za zabijanie graczy tez jest exp. Nie tylko pvp, ale tez do nabijania levela :P.

Cytuj:
i to jest wlasnie esencja kretynizmu

Esencja kretynizmu, jest grac na PvE zabierajac sobie jakies 60% mozliwosci gry tbh.

Autor:  KELGAR [ 11 maja 2008, 08:28 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
Dlatego jesli mowa o pvp, podoba mi sie rozwiazanie WoW'a w postaci Aren. Jest rywalizacja na wysokim poziomie, przerozne setup'y , odpowiednie wynagrodzenie, rozne brackety i rzeczywiscie skill na bardzo duze znaczenie.
Gdyby nie to ze WoW sam w sobie jest juz fail'em, mysle ze dla aren warto sie sprawdzic. Takie rozwiazanie duzo bardziej mi odpowiada niz FFA ala Rzeznia na spawnie :), bo nie kazdy chce miec gildie, niektorzy wola solo.. a niestety AoC na pvp serverze wymaga od Ciebie team play'u w postaci mass ganking.

Tak bostowane teamy win trade to sie nazywa rywalizacja na wysokim poziomie tudziez podbijanie sobie pointow wzajemnie :D

Autor:  Lufanga [ 11 maja 2008, 08:37 ]
Tytuł: 

kretocienias napisał(a):
Jeżeli chodzi o osoby gankujące na res spotach i przejściach między strefami to żal mi ich i sądzę że z czasem zmaleje ich ilość.

ja jeszcze dodam tylko ze na open becie ludzie dostali po tygodniu+ PvP i im odbilo
na closed becie gdzie PvP jest od poczatku takie rzeczy jak kampienie rez pointow zdarzaja sie bardzo rzadko
trwa takie cos do lvlu 20-25 a pozniej sie uspokaja
czasami wpadal jakis frustrat na 80 i zabijal low lvle ale zaraz inne 80tki wchodzily do akcji

iniside napisał(a):
AoC aspirowal do EVE na settingu Fantasy. Oczywiscie wyszlo to bardziej uproszczone, ale mniejmy nadzieje, ze cos z tego zostalo na dluzsza mete.

grajac w bete zauwazylem ze sama struktura gry jest dosyc przejrzysta
szybkie wprowadzanie patchy itp
dlatego licze ze jesli cos sie nie sprawdzi na poczatku Funcom szybko to dostroi

Lil napisał(a):
i to jest wlasnie esencja kretynizmu :)

n/c

Autor:  Viracept [ 11 maja 2008, 09:47 ]
Tytuł: 

Rozumiem, że nikt tu nie czytał wypowiedzi Gaute o invulabirity buffie po resie dającym czas na spokojne opuszczenie res pointa ? I nie grał w betę przez ostatnie parę miesięcy kiedy to były testowane różne inv buffy po resie/zonowaniu ?
Huragan znajdujesz przyjemność w ośmieszaniu się ? Idź na PVE server i przestań postować bzdury.

V.

Autor:  Arturnik [ 11 maja 2008, 09:53 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
Wasza gra bedzie wygladala tak:
GANK
DIE
REZZ
(...)
Dla was to powinni zamiast serverow Open PvP zrobic servery "FOR IDIOTS ONLY" :)

Za bardzo sie nami przejmujesz :)

Autor:  Shadhun [ 11 maja 2008, 09:54 ]
Tytuł: 

Chyba większośc osób z tego działa jeszcze nie zna Lil aka Huragana i nie wie że to jeden z bardziej perfidnych trolli na mmorpg.pl. Dyskutowanie z nim czy odpowiadanie na jego posty to po prostu masochizm, olać ciepłym moczem.

Cytuj:
Dlatego jesli mowa o pvp, podoba mi sie rozwiazanie WoW'a w postaci Aren.


No i właśnie na tym powinniśmy zakończyć dyskusje, open pvp jest dla ludzi których mierża rozwiązania zastosowane w wow, pvp ugłaskane, pod kontrolą, tak by broń boże nikomu sie nić smutnego nie przydarzyło, żebys broń bożę nie musiał "marnować" swojego cennego czasu na ratowanie kumpla , no bo xp i epaxy uciekają ! ;)

Ja akurat areny bardzo lubie i imo nie zaszkodzi jak są jedym z elementów pvp w jakiejś grze ale :

Cytuj:
...w ktorym zamyka sie ludzi w klatce. To nie jest mmo, tylko single player z elementami mmo, za ktory trzeba placic :<


QFT.



Anyway, żeby nie było za różowo, uważam że AoC sie średnio nadaje na chwile obecną jako gra open pvp. Uważam że gra która ma zawierać open pvp musi byc w 100% popporządkowana takiemu rozwiązaniu, to nie może być feature który można włączyć czy wyłączyć grając na takich czy innych serwerac.

Co imo w takiej grze powinno być :

a) Możliwość uniknięcia ganku, przy zastosowaniu środków bezpieczeństwa, pewnej dozy szczęścia i umiejętności.

b) Stosunkowo małe znaczenie 'levelu' i gearu postaci, to nie może być tak że lvl 70 zabija na luzie 5-6 lvl 10.

c) Zdecydowanie duże death penalty, takie które uniemożliwia zabitemu powrót do walki w ciągu kilku minut, bo jaki sens jest iśc na ratunek kumplowi którego ktoś kampuje, jak właściwie po zabiciu tego kogoś on traci 20 sekund na dobiegnięcie z res pointa, my tracimy te kilkanaście minut na dotarcie do miejsca konfliktu. Umożliwia to też przejęcie czasowej kontroli nad jakąś zoną. Najlepsza była by strata całego ekwipunku i odesłanie na drugi koniec świata w trumnie ;).

Autor:  Razoth [ 11 maja 2008, 10:03 ]
Tytuł: 

Huragan lubi prowokować w swoich postach. Niestety leci po najniższej linii oporu, zamiast złośliwych i trafnych przytyków pisze poprostu bzdury, ośmieszając się w większości tego typu posów. W sumie to każdy ma prawo do wolności słowa, ale prawdą jest, że te pierdolenie głupot staje się od pewnego czasu niezwykle męczące.

Autor:  Viracept [ 11 maja 2008, 10:20 ]
Tytuł: 

Rolą moderatorów jest zwalczanie troli. Sugeruję poczytać forum warhammeronline.pl i zobaczyć jak tam się moderuje.

V.

Autor:  Lil [ 11 maja 2008, 10:30 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
uważam że AoC sie średnio nadaje na chwile obecną jako gra open pvp.


OMG , dopiero teraz na to wpadles Einsteinie ? :)

Cytuj:
Co imo w takiej grze powinno być :

a) Możliwość uniknięcia ganku,


no cos ty, przeciez ganking to caly smaczek open pvp :> zergi 40 na jednego to to co wielu tutaj dzieciaczkow kreci :> Shadhun nie carebearuj, zawsze mialem cie za twardziela a teraz rura ci mieknie jak 100 razy pod rzad zostales zgankowany na rezz poincie ?:) PATHETIC !!!!!

Autor:  iniside [ 11 maja 2008, 10:32 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Rolą moderatorów jest zwalczanie troli. Sugeruję poczytać forum warhammeronline.pl i zobaczyć jak tam się moderuje.

V.

W tedy zrobi nam sie tu oboz koncentracyjny. Tak jest chociaz zabawanie. Huragan, co prawda wchodzi tutaj na szczyty idiotyzmu, ale nie trzeba z nim dyskutowac.

Strona 11 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team