MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 3 z 165

Autor:  redruM [ 6 gru 2007, 18:59 ]
Tytuł: 

kolejny filmik z AoC

click

Autor:  Teo [ 6 gru 2007, 19:41 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Aion to skończy identycznie jak poprzednicy - Archlordy itp. ;)


Licze ze maniacy Lineage wejda do Aion i to nakreci gre, a jesli nie to trudno, napewno nie bede sie pchal do gry bez przyszlosci i bez masowego klienta.
Co do samego Conana to mam nadzieje ze to usilne przystosowywanie gry na konsole nie zniszczy jej, a sam tryb zrecznosciowy to sciema bez przyszlosci.

Autor:  konrador [ 7 gru 2007, 00:14 ]
Tytuł: 

Skad sie w ogole wzielo to whine'owanie o konsolowosci AoC? Jest naprawde sto innych rzeczy, do ktorych mozna by sie przyczepic. Jak mniemam handicapped carebearsy akurat przyjebaly sie do tego, bo ciezko im sie odzwyczaic od combat systemu narzuconego nam przez setke EQ klonow, w tym WoW, w ktorych nasza interakcja podczas PvE/PvP ograniczala sie praktycznie tylko i wylacznie do miarowego wciskania 1-9 itp. Taki combat system jaki jest w AoC to jego najsilniejsza strona, a ludzie zamiast chwalic FunCom za krok w strone uatrakcyjnienia rozgrywki poprzez wprowadzenie ciekawych i w miare innowacyjnych elementow zrecznosciowych, placza, ze gra przystosowana jest do konsoli...

Autor:  Sobtainer [ 7 gru 2007, 00:22 ]
Tytuł: 

Podyskutowałbym trochę głębiej w tym temacie, ale tego nie zrobię bo niby nie możemy :)

Autor:  Viracept [ 7 gru 2007, 10:56 ]
Tytuł: 

Cóż po krótkiej dyskusji w gildii gdzie tajemnicą poliszynela jest, iż niektórzy są w becie pozostanę mocno hypnięty ( cóż za nowomowa ) dopóki sam nie spróbuję.

A co do najnowszego traileru.... " Now I bear many scars, but I would walk no other path " .

V.

Autor:  redruM [ 15 gru 2007, 02:22 ]
Tytuł: 

wywiad + nowe gameplaye
(14.12)
click

Autor:  Eleeist [ 15 gru 2007, 21:23 ]
Tytuł: 

Cytuj:
wywiad + nowe gameplaye
(14.12)
click


Powiem szczerze, że były to pierwsze gameplaye jakie obejżałem, i trochę się zawiodłem. Grafika żeczywiści ElO WyJeBaNa, lecz po dogłębnym zastanowieniu uważam, że WoW jest jednak lepszy. I za tym postanowieniem przeważa (wedłóg mnie) era w jakiej ta gra jest toczona. Nie cierpię gier RPG, MMORPG itp, gdzie akcja jest osadzona w starożytnych czasach. Powiecie pewnie, że WoW też jest w starożytności, lecz tam tego się aż tak nie czuje. WoW jest tak jakby "bardziej fantasy". Właśnie ten argument (u mnie) przeważy o kupieniu AoC.

Autor:  Sobtainer [ 15 gru 2007, 21:40 ]
Tytuł: 

Ty po gameplayach oceniasz grę? myślę, że to błąd.

Autor:  ArteC [ 15 gru 2007, 21:48 ]
Tytuł: 

Bys Sob napisal cos pozytywnego o AoC bo z twoich dotychczasowych wypowiedzi tylko zdolowac sie mozna :<. War sam testowalem i nie wyglada ciekawie, AoC z twoich wypowiedzi nie wyglada ciekawie. To co zostaje mi tylko czekac na cud w postaci Spellborna, albo moze sie kriogenicznie zamrozic czekajac na Darkfalla?

Autor:  Sobtainer [ 15 gru 2007, 21:56 ]
Tytuł: 

Powiem Ci coś dobrego. To beta, więc łudzę się, że właśnie dlatego gra jest taka z kupą w gaciach :)

Autor:  ArteC [ 16 gru 2007, 00:25 ]
Tytuł: 

Hmm jakos sam siebie nie moge przekonac do Warhammera tym argumentem :/.

Autor:  Varenthin [ 16 gru 2007, 00:54 ]
Tytuł: 

Sob, ArteC nie załamujcie mnie że jest aż tak źle, dwa największe produkcje mmorpg mają okazać się kompletną klapą?
Ja jak grałem... uhm testówałem ;) WoW w US Closed Beta miałem wtedy największy fun z gry (/wave ArteC - Pe.Wu. Ashenvale.info z tej strony), nie było dzieci z Battle.net'u, battlegroundów, nawet AH i mailboxów, ale byla inna ważna rzecz o którą teraz trudno w WoW'ie, world pvp (ofc jak powstał serwer Beta PvP)


Chyba trzeba zrobić jakąś ściepe narodową dla panów od DFO to może się bardziej pośpieszą :wink:

Autor:  ArteC [ 16 gru 2007, 12:16 ]
Tytuł: 

Jak bede mial cos pozytywnego do napisania o WAR to na pewno napisze. Niestety na razie nie moge bo przesuneli restart bety :/. Mial byc w miniony czwartek, ale znow cos nie wyszlo.
W sumie to masz racje ze beta WoWa byla bardzo przyjemnym doswiadczeniem. Moze dlatego tak ostro oceniam WARa, no ale nie sposob nie porowywac tych gier do siebie.

Autor:  ikona [ 16 gru 2007, 17:36 ]
Tytuł: 

Pierwszy reality check (przynajmniej dla mnie) zwiazany z realesem 2 filmikow, ktore sa co najwyzej srednie.

http://www.gametrailers.com/game/1905.html

Filmiku ktory mial rzekomo pokazywac spellcasting gameplay nie zrozumialem bo koles biega i sieka mieczem, a "swords and sorcery" jest dosyc odpychajacy.

Autor:  Kabu [ 17 gru 2007, 19:48 ]
Tytuł: 

ArteC napisał(a):
W sumie to masz racje ze beta WoWa byla bardzo przyjemnym doswiadczeniem. Moze dlatego tak ostro oceniam WARa, no ale nie sposob nie porowywac tych gier do siebie.


taki offtop do tej przyjemnej bety wow-a
Kiedys byla taka gra river raid naprawde dobra gra, calkiem milo ja wspominam, tylko ze jak kiedys dla zabawy ja uruchomilem i sie jej przyjrzalem to doszedlem do wniosku ze sam gralem w jakas duzo lepsza wersje lub cos.... i dalej w to wierze :D
Cos mi sie zdaje ze tu sporo osob "obiektywnie" ocenia wow'a :). No ale to byl w sporej czesci produkt rak innowacyjny, ze na bledy sie zbytnio nie zwracalo uwagi. teraz beta wow'a pewnie okazala by sie znacznie bardziej niedopracowana :)

Autor:  ArteC [ 17 gru 2007, 21:23 ]
Tytuł: 

Jasne ze beta WoWa byla niedopracowana i miala jeszcze sporo bledow, brakowalo duzo opcji itp. Ja bardziej porownuje w kwesti odczuwanej przyjemnosci z gry niz samych featerow. Pewne innowacje w WAR mi sie podobaja. iMo public questy sa dobrym pomyslem, Tome of Knowlage tak samo, fakt wprowadzenia player collision zdecydowanie uatrakcyjni PvP (chociaz trudno sie przyzwyczaic :P). Mi chodzi bardziej o to, ze juz podczas bety:
a) swiat w WoWie byl ladniejszy. OK rozumiem, ze WAR mial byc "ciemniejszy", ale iMO zamiast ciemniejszy wyszedl im brazowy co niszczy odczucia wizualne. Ofc ustawien graficznych jeszcze prawie nie bylo, wiec moze z efektami pojawi sie tez "piekno swiata"
b) interface byl bardziej przejrzysty. Sorry ale to co bylo w becie to jest brazowata kupa a nie interface.
c) brak jakiegos takiego ogolnego odczucia, ze jest sie czescia tego swiata. Malo ciekawe questy, co jest dziwne bo przeciez Warhammer powinien brylowac w tych kwestiach. Moze na wyzszych levelach sie robi ciekawiej.
d) musze sie przyczepic do skilli. Nie wiem czy byla to kwestia lagow na serwerze testowym czy cos, ale czasami trudno sie bylo polapac czy ten spell sie scastowal czy byl jakis interrupt, czy miales jeszcze cooldown czy cos. No ale to jest kwestia poprawy interfacu. Ogolnie w becie WoWa mozna bylo spamowac umiejetnosci bo nie bylo global cooldown :). Jak wprowadzili global cooldown to na szczescie wprowadzono tez takie ladne elementy graficzne w interfacie, ktore pokazywaly co i jak. Grajac w WARa masz global cooldown, ale bez dopracowanego interfacu co potrafi byc irytujace.
Ogolnie, wiec nie twierdze, ze nie ma dobrych pomyslow i potencjalu. Mowie tylko, ze wersja gry, w ktora ja gralem nie miala iMO "tego czegos". Czy jest to tylko kwestia dopracowania grafiki i interfacu, czy moze cos glebszego? Nie wiem, zobaczymy jak juz dopracuja :).

Autor:  Viracept [ 17 gru 2007, 22:11 ]
Tytuł: 

Ej nie psujcie tematu o aoc warem ;/

V.

Autor:  ArteC [ 17 gru 2007, 23:56 ]
Tytuł: 

No bo Sob nie chce nic ciekawego napisac :P.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 gru 2007, 13:24 ]
Tytuł: 

redruM napisał(a):
wywiad + nowe gameplaye
(14.12)
click

Wlasnie sobie obejrzalem te filmiki i dla mnie super. Swietna grafika, ladne animajce, dobra dynamika. Jak razem z tym przyjdzie dobry content to szykuje sie swietna produkcja.

Autor:  Marti [ 27 gru 2007, 12:48 ]
Tytuł: 

nowiutki trailer ,muza rewelacja ;)

http://youtube.com/watch?v=2x_4nCj4TI0

Strona 3 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team