MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Co robia GMi Funcomu
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30664
Strona 3 z 3

Autor:  konrador [ 12 sie 2008, 17:15 ]
Tytuł: 

Nic nie weszlo.

Pomijajac wszytkie problemy systemu PVP, combat system w AOC jest naprawde fajny, ALE root przy combach psuje wg mnie caly efekt. Zdecydowanie wole stare i zacofane rozwiazania, dzieki ktorym caly czas moge pozostawac w ruchu niz comba, ktore zmuszaja moja postac do zatrzymania sie w miejscu, zeby mogla wyswietlic sie animacja. Poza tym nasze lacza oraz technologia na dzien dzisiejszy nie sa chyba jeszcze do konca gotowe na system celowania w grze MMORPG, bo czesto zdarzalo sie, ze comba wycelowane w postac biegajaca i skaczaca wokol nas po prostu nie wchodzily - w przypadku systemu, gdzie cel po prostu musimy zaznaczyc i trafiac w niego wybieranymi z paska umiejetnosciami, dziala to o wiele lepiej, bo nie ma raczej problemu z nietrafianiem combami w przeciwnika w wyniku lagu podczas duela. Duzo zalezy pewnie od klasy, ale te ktorymi gralem(szczegolnie wp i dok, swoja droga bardzo podobne do mojej klasy w AOC - bs - ulubionej klasy evar w mmo), wymagaly ode mnie tyle klikania, ze raczej trudno byloby mi przy WAR zasnac.

Autor:  TobiAlex [ 12 sie 2008, 17:27 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Nic nie weszlo.

Pomijajac wszytkie problemy systemu PVP, combat system w AOC jest naprawde fajny, ALE root przy combach psuje wg mnie caly efekt. Zdecydowanie wole stare i zacofane rozwiazania, dzieki ktorym caly czas moge pozostawac w ruchu niz comba, ktore zmuszaja moja postac do zatrzymania sie w miejscu, zeby mogla wyswietlic sie animacja. Poza tym nasze lacza oraz technologia na dzien dzisiejszy nie sa chyba jeszcze do konca gotowe na system celowania w grze MMORPG, bo czesto zdarzalo sie, ze comba wycelowane w postac biegajaca i skaczaca wokol nas po prostu nie wchodzily - w przypadku systemu, gdzie cel po prostu musimy zaznaczyc i trafiac w niego wybieranymi z paska umiejetnosciami, dziala to o wiele lepiej, bo nie ma raczej problemu z nietrafianiem combami w przeciwnika w wyniku lagu podczas duela. Duzo zalezy pewnie od klasy, ale te ktorymi gralem(szczegolnie wp i dok, swoja droga bardzo podobne do mojej klasy w AOC - bs - ulubionej klasy evar w mmo), wymagaly ode mnie tyle klikania, ze raczej trudno byloby mi przy WAR zasnac.


Konrador, ale my mówimy o beta patchu do beta wersji gry Warhammer Online a nie do AoC. A co do AoC i walki. Masz włączony auto-facing? Jeżeli tak, to wyłącz. Dla mnie kompletnie zmieniła się walka po wyłączeniu tej opcji.

Autor:  konrador [ 12 sie 2008, 17:50 ]
Tytuł: 

Wiem, o czym mowicie... Ale pewnie mowa o patchu na elder serwerach.

Auto-facing, rofl... nie, nie mialem auto-facing wlaczonego.

Autor:  Lufanga [ 12 sie 2008, 18:01 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
bo czesto zdarzalo sie, ze comba wycelowane w postac biegajaca i skaczaca wokol nas po prostu nie wchodzily

zdaje sie ze po paczu zwiekszajacym zasieg mele o 25% poprawilo sie to znacznie - aczkolwiek nie wiem - nie gralem juz po tamtym patchu
a co do lacz i technologii to mysle ze dadza juz rade - ktos musi zrobic 1 krok i Funcomowi sie to udalo badz co badz
teraz kwestia szlifow - tylko niestety jakos im nie wychodza te szlify :/

Autor:  Lokken [ 12 sie 2008, 21:19 ]
Tytuł: 

Root dostajemy tylko podczas ataku końcowego comba. Imo nie jest on aż tak uciązliwy bo jeśli trafimy w przeciwnika to nawet jeśli on odbiegnie to i tak dostaje nasze obrażenia. Spróbuje wypróbowac ten patent z auto-face`ingiem.

Grałeś Bear Shamanem Konrador ? Dobry wybór :D Według mnie jest to naprawdę bardzo ciekawa klasa, wymagająca, ale dająca dużo satysfakcji. Może ciut OP ;p

Autor:  konrador [ 12 sie 2008, 22:41 ]
Tytuł: 

nawet jeśli on odbiegnie to i tak dostaje nasze obrażenia

ALE odbiegnie. W tym problem, ze nie mozna wrzucac tych comb uciekajacemu przeciwnikowi, lub stosowac ich podczas strafe'owania wokol przeciwnika, co niestety lekko zubaza combat system.

Tak, gralem BS-em. Wachlarz mozliwosci tej klasy przypominal mi gre postacia z UO, z roznymi, odpowiednio dobranymi skillami. Do tego fajny, interaktywny combat. Mozliwe, ze OP, ale w class based grze z wyraznym podzialem na archetypy, raczej trudno zbalansowac wszystkie klasy pod katem 1v1... Podobnie gra sie w tej chwili Warrior Priestem w WAR.

Autor:  Lokken [ 12 sie 2008, 22:53 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
ALE odbiegnie. W tym problem, ze nie mozna wrzucac tych comb uciekajacemu przeciwnikowi, lub stosowac ich podczas strafe'owania wokol przeciwnika, co niestety lekko zubaza combat system.



Ale dzięki temu mamy jakieś szanse na uniknięcie comba. Jest to konieczne bo obecnie melee z gemmed gear mają znaczącą przewagę nad casterami. Castowanie też rootuje w miejscu więc ten root dla comba to kwestia balansu.

Autor:  Getorix [ 13 sie 2008, 09:23 ]
Tytuł: 

Kon - nie wiem dokladnie jakie skille ma BS. Ja grajac hoxem przed wyprowadzeniem ostatniego ciosu chaina do comba, staram się zestunowac lub zrootowac przeciwnika. Wtedy przeciwnik dostaje wszystko na klate. Rozwiazaniem jest tez uzywanie comb z nizszych lvli, ktore sie castuja o wiele szybciej, a z odpowiednimi self-buffami potrafia ladnie popazyc.

Generalnie trzeba biegac, skakac, kombinowac. I to jest piekne w systemie walki AoC.

Co nie zmienia faktu, ze przydalby sie ten ultra-super-hiper-pacz-PVP. Szkoda, ze devsi sami nie wiedza, kiedy bedzie :/. Przynajmniej przestali nas zwodzic...

Autor:  konrador [ 13 sie 2008, 10:02 ]
Tytuł: 

Akurat root przy combach to jeden z najmniejszych problemow systemu PVP - taka jest po prostu jego specyfika i szybko do tego przywyklem, jednak lepiej byloby, gdyby comba dalo sie wyprowadzac, pozostajac caly czas w ruchu. Apropos tych biednych magow, to mogloby byc np. cos jak w VG - mozliwosc poruszania sie podczas czarowania ze sporym speed debuffem, co wiele by w zasadzie nie zmienilo, ale zawsze uwazalem, ze to fajny feature. Zreszta rootowanie postaci melee w miejscu przy wyprowadzaniu combosow nigdy nie mialo nic wspolnego z proba zbalansowania klas melee/caster, tylko obejsciem problemu wyswietlania skomplikowanych animacji combosow w biegu.

Autor:  Weremiasz [ 20 sie 2008, 23:38 ]
Tytuł: 

http://thenoobcomic.com/index.php?pos=318 ; )

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team