MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lista kontaktowa gildii? discuss.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=28434
Strona 5 z 9

Autor:  Eleeist [ 12 lut 2008, 12:45 ]
Tytuł: 

Niezły sie offtop zrobił. Może by tak zmienić nazwę topicu na AoC Flames?

Dzieci... zal.pl

Autor:  Viracept [ 12 lut 2008, 12:48 ]
Tytuł: 

Zawsze będzie offtop dopóki ludzie sie nie pogodzą, że czasy UO minęły narazie bezpowrotnie i że WoW wyznaczył kierunek rozwoju mmorpg na najbliższy czas. Wszystko rozbija się o ilość potencjalnych subscribers, której to prawdy wielu nie jest w stanie zaakceptować.

V.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 12 lut 2008, 12:59 ]
Tytuł: 

No niezly kierunek wow wyznacza. Community zlozone z dzieci 12-17 lat farmujace instancje poniedzialku do piatku, by w osbote i w niedziele postac pod ah. Osobiscie mam to w dupie, chialbym tylko, zeby jakis prodecent gier wypuscil JEDEN serwer z hardcore zasadami. W grach mniej opartych na itemkach nie byl by to wielki problem. Jak sie taki pomysl pojawi to rozumiem, ze Viracept wpadniesz na forum usiwadamiac nam, ze powinnismy sie dostosowac do woli wiekszosci i nie mamy prawa do wlasnych upodoban. To probujesz robic przez ostanie kilka postow.

Autor:  Teo [ 12 lut 2008, 13:02 ]
Tytuł: 

Ale WoW stal sie tak przewidywalny ze grac bedziesz jedynie z braku alternatywy jak to robi teraz naprawde duzo ludzi.
Dlatego tak duza szanse maja inne gry by wbic sie w rynek, a majac dobra gre zlapac milion subskrybentow nie jest trudno, a to juz pozwala na duze dochody i rozwijanie projektu.

Co do serwerow pvp to na dobra sprawe nie ma na rynku gry oferujacej dobre pvp, Vanguard jest ok ale gra ledwo sie trzyma z inych powodow, WoW nie ma pvp bo trudno nazywac gierke taktyczno-logiczna w postaci aren, bg na czas i to na dodatek wszytsko zamkniete w instancji.

Fajnie jest dyskutowac o grze trzy miesiace przed premiera i wyciagniac wnioski jak sie bedzie gralo w pvp i kto bedzie gral.

Autor:  Eleeist [ 12 lut 2008, 13:06 ]
Tytuł: 

To powiedz nam embe, co mamy robić przed premierą gry, jeśli strasznie byśmy chcieli pograć a nie mamy niestety jak bo sie nie załapaliśmy (niektórzy) na betę?

PS: Zobacz sobie moje pierwszego posta na 3 stronie.

Autor:  Viracept [ 12 lut 2008, 13:07 ]
Tytuł: 

Nie Tor. Też wolałbym porządne AAA mmorpg z porządnym pvp bo pve nie znoszę. W AoC najprawdopodobniej będzie po jednym serwerze z zasadami bardziej hardcore.
Mnie po prostu irytuje brak możliwości prowadzenia normalnej dyskusji o AoC ponieważ co chwilę ktoś wpada z tekstem, że AoC będzie ssał bo nie będzie hardcor pvp lootu dla totalnych nolifów i zaraz robi sie offtop.

V.

Autor:  Teo [ 12 lut 2008, 13:07 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Zawsze będzie offtop dopóki ludzie sie nie pogodzą, że czasy UO minęły narazie bezpowrotnie i że WoW wyznaczył kierunek rozwoju mmorpg na najbliższy czas. Wszystko rozbija się o ilość potencjalnych subscribers, której to prawdy wielu nie jest w stanie zaakceptować.

V.


Pamietaj ze WoW to nie jedyna alternatywa, ci co grali w mmo przed WoW-em tez sie wciagneli najczesciej do WoW-a bo przeciez gra zrobiona super, blizz wszytsko ma jak w zegarku poukladane, same plusy, jednak ile lat mozna patrzec i robic to samo, jakby fakt ze jest brak na rynku innych gier na podobnym poziomie jakosci to wiekszosc znudzonych ludzi nie siedzialaby nadal w WoW.

Jestem pewny ze Conan, Warhammer czy nawet Aion nie jest w stanie sciagnac tyle milionow graczy, wiekszosc nadal bedzie grac w WoW-a ze wzgledu na to ze rodzice nie pozwola kupic drugiej gry, ze koledzy graja w WoW-a, ze mam tam gildie, ktora farmi mi epaxy, ze znam ta gre dobrze, ze jestem tam imba pro, ze zarabiam na tej grze itd itp.

Autor:  Eleeist [ 12 lut 2008, 13:09 ]
Tytuł: 

Vicepret, o tym właśnie mówie od kilku postów próbując uspokoic tego "flejma".

Embe, jasne, że więkzość pozostanie przy wowwie z powodów jakie wymieniłeś, ale to nie oto chodzi. tak naprawdę to każdego huj obchodzi kto pozostanie a kto przejdzie. i nawet jak w AoC bedzie grało 200k to i tak nie zmienia faktu, że gra może byc fajna. Każdemu może podobać się coś innego. Kek.

Autor:  Teo [ 12 lut 2008, 13:11 ]
Tytuł: 

Helgard napisał(a):
To powiedz nam embe, co mamy robić przed premierą gry, jeśli strasznie byśmy chcieli pograć a nie mamy niestety jak bo sie nie załapaliśmy (niektórzy) na betę?

PS: Zobacz sobie moje pierwszego posta na 3 stronie.


Nie chodzi mi o sam fakt dyskusji ale dyskusje na temat rzeczy, ktore sa wyssane z palca, nawet plotki nie glosza ze bedzie serwer pvp z lootem, nawet nie wiemy czy bedzie ffa pvp czy podzial na frakcje.

Helgard, dokladnie tak, gram dla swoje przyjemnosci, jesli jeszcze mam szanse grac ze znajomymi to juz jest super, dodatkowo jesli gra ma ilosc graczy na poziomie pozwalajacym sie jej rozwijac to mam pewnosc ze za rok ta gra bedzie oferowc nadal cos ciekawego i nie bedzie to opusoszaly trup.
LotRO trzyma sie calkiem dobrze i mysle ze tak poziom jest wystarczajacy, nie musi to byc tyle co WoW, ktory mimo ze zarabia straszne kwoty na grze to potrafi jedynie podawac odgrzewane kotlety z przewidywalna przystawka.

Autor:  Eleeist [ 12 lut 2008, 13:14 ]
Tytuł: 

Ale zawsze milej jest sobie pogadac nawet o rzeczach wyssanych z palca niż siedzieć na dupie i czekac bezczynnie na wyjście AoC.

Autor:  RufeN [ 12 lut 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

imho pve jest bardziej dla nolifeow niz pvp ;P

pvp grasz gdy jestes w grze, a jestes kiedy chcesz (nikt Ciebie nie zgankuje, gdy jestes offline), a pve to napierdalanie wciaz instancow grupowych i raidowych - i musisz siedziec iles tam dni w tygodniu aby sie ubrac. przy duzych gildiach pvp nawet na sieges nie trzeba bedzie byc co tydzien (a nieobecnosc na raidzie = brak szans na loot = brak szans na realizowanie "sensu" rozgrywki - nie liczac community, jak nie bedzie Ciebie na siege to tracisz tylko pare godzin zabawy).
co jak co ale przez pvp nie rozumiem czegos takiego jak w WOWie (kto wiecej meczy areny i bg ma wiecej pkt na lepszy sprzet, a sprzet>all) i mam nadzieje, ze gra nie pojdzie w tym kierunju ;)

Autor:  konrador [ 12 lut 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

UO to prehistoria.

Prosiles o przyklad i go dostales. Prehistoria, czy nie - system istnial, sprawdzil sie (po czesci) i w roznych formach (niektore serwery) dziala do dnia dzisiejszego. Zreszta to zaden argument, bo fakt, ze UO przewyzsza swoimi przehistorycznymi i zacofanymi rozwiazaniami najnowsze tytuly 50934853409-tej generacji raczej zasmuca.

Może by tak zmienić nazwę topicu na AoC Flames?

Moze nie. Naturalna ewolucja dyskusji: gildia > alians > siege > PvP. Zaden flame. Zajmij sie pisaniem postow.

Wszystko rozbija się o ilość potencjalnych subscribers, której to prawdy wielu nie jest w stanie zaakceptować.

Zawsze tak bylo i kazdy to rozumie. Ty nie rozumiesz natomiast, ze w koncu rynek przesyci sie grami, ktorym "WoW wyznaczyl kierunek rozwoju" i wszyscy beda nimi rzygali. Juz rzygaja - LOTRO, VG, Gods and Heroes (cancelled) + masa identycznych levelowek, ktore byly przed WoWem... No i wlasnie co sie z tym wiaze, jedyne co WoW wyznaczyl, to to, ze gry MMORPG to musi przede wszystkim jakosc, a wszystko inne powielal - to tez niektorzy powinni zrozumiec. Ale wracajac do przesytu - powoli to nastepuje i dlatego powstaja takie perelki jak AOC (po czesci, bo jednak wiele rzeczy go odroznia od WOW, chociazby zaawansowany combat system, ale z drugiej strony mamy brak lootu i wszechobecne carebearsy zadajace maksymalnego usztucznienia wirtualnego swiata), czy chociazby swietnie zapowiadajacy sie Earthrise... Nie mowiac juz o DFO.

Autor:  Gefaran [ 12 lut 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

Helgard napisał(a):
Vicepret, o tym właśnie mówie od kilku postów próbując uspokoic tego "flejma".


Tylko gdzie tu flejm? Raczej dyskusja o tym co mogło by a co będzie faktycznie. Jakoś postów flejmujących AoC jest tak mało, że myślę można pominąć je w dyskusji.

Autor:  Eleeist [ 12 lut 2008, 13:19 ]
Tytuł: 

RufeN, przez ostatnie 3 strony tego topicu, kłuciliśmy sie właśnie oto co napisałeś. Błagam, nie powtarzajcie sie.

Autor:  konrador [ 12 lut 2008, 13:22 ]
Tytuł: 

To jest dyskusja. Wymiana pogladow i proba przekonania dysputanta do swojego punktu widzenia. *rence*

Autor:  Lil [ 12 lut 2008, 13:31 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
wiele rzeczy go odroznia od WOW, chociazby zaawansowany combat system,


ktory na razie jest bardzo niedopracowany i jednak przereklamowany.
Info z bety o combat systemie:

Cytuj:
THE COMBAT AND COMBOS

FIrst off all, this is not necessarely THE BAD thing, I'll give a general overview of the combat (melee). Well, I really like it, there are things that could be done to GREATLY improve this, but I still find it interesting. Current combat and combo model in AoC really DOES NOT BRING ANYTHING NEW to the table. I personally find it fun, but there is nothing new here. Well, really it is a new feature that you can freely swing your weapon anytime you want and hit anything in the path, but current combat forumla makes that feature useless. Right now EVERYTHING IS ABOUT COMBOS. You would really have to be retarded not to figure our that just spamming combos will take you 100x further than playing around with directional attacks trying to hit a mob where they have less shields. You could apply very little strategy to the order in which you execute your combos, to better match shield markers of the mob, but in the end it all comes down to spamming combos.

Combat system was EXTREMELY fun from about level 1 - 15. You paid attention to where shield markers were and executed maybe one or two combos during a fight. After that, especially post lvl 20, game is balanced around spamming combos. Shield markers are almost nullified with current formula, it's like they don't exist. You just end up looking at the cooldown icons waiting for first combo to be ready so you can execute it again w/out even noticing shield markers.

COMBOS need a lot of work. Combos are what makes this game just another mmo. Fine in let's say City Of Heroes, you press a skill/power from a hotbar and it executes it. Well, just imagine pressing one extra button and you get AoC Combos. They could have as well remove that one extra step, it serves no purpose, it doesn't make you think, it doesn't make you involved more, it dumbs down the entire combat system since game is balanced around spamming combos and not around using strategy and taking adventage of the shields. Also, most of the time you will find yourself clicking on the combo icons, which is a huge step backwards from their original system, this really makes it feel like just another game.

zrodlo: http://sovin-nai.org/showthread.php?t=1

Autor:  Aenima [ 12 lut 2008, 13:38 ]
Tytuł: 

Dokladnie AOC jest juz jakims krokiem w strone OMGWTFHARDCORE PVP MMO. Moze uda sie w tej grze pare miesiecy posiedzieć bo WAR niestety to WOW 2 ...

Autor:  iniside [ 12 lut 2008, 13:53 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Dokladnie AOC jest juz jakims krokiem w strone OMGWTFHARDCORE PVP MMO. Moze uda sie w tej grze pare miesiecy posiedzieć bo WAR niestety to WOW 2 ...

WoW2, ale przynajmniej z rozbudowanym PvP. No i oni maja na probe postawic Full Open PvP server, na ktorym bedzie mozna lac, co sie da.

Autor:  Aenima [ 12 lut 2008, 14:13 ]
Tytuł: 

jakie rozbudowane pvp? Bez lotu, bez skilla tylko z textami rodem z uo.

WAR niestety to kupa ale to topic o aoc

Autor:  Motopompa [ 12 lut 2008, 14:24 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
jakie rozbudowane pvp? Bez lotu, bez skilla tylko z textami rodem z uo.

WAR niestety to kupa ale to topic o aoc

ale kupa bo podobne do WoW'a czy kupa bo poprostu kupa? ;f

Strona 5 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team