mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 13
Dołączył(a): 7.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 15:14 
Cytuj  
Cytuj:
Jedynym bolem AoC jest to ze levelluje sie za szybko. Niech to spowolnia ze 4 razy a 75% whinu zniknie.


Nie bardzo rozumiem - wydłużyć levelowanie, żeby właśnie dłużej trzeba było czekać na endgame, który ponoć jest taki dobry? Nie wyrażam tu żadnej opinii, ani nie porównuję endgame dwóch gier, wskazuję tylko na brak logiki w rozumowaniu.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 15:15 
Cytuj  
ano WoW nie miał endgame to fakt, Molten Core esencja PvE było zbugowane oraz w sumie nie dało się tam wejśc z tego co pamiętam. No ale była masa 5 man instance po drodze które na początku nie były zbugowane no może były bugi ale drobne co niestety o AoC i ich 6 man instancy nie można powiedzieć. I de facto zanim człowiek był gotowy do endgamu w WoW czyli 40 man raids nabiegał się z 4 miechy do 5 man instancji. AoC possysa jeśli chodzi o ten aspect piramida to śmiech na sali... Sanctum daje rade ale do idealnych nie należy nie byłem w innych ale słyszałem, że lepiej nie jest.

Reasumując aspekt PvE to w AoC jest słabiutkie, itemizacja słaba instancje zbugowane. WoW wypadł pod tym względem dużo lepiej w dniu swojej premiery. Z drugiej strony trzeba pamiętać , że wielu ludzi jest przyzwyczajonych do dużego contentu więc ta ilośc która jest napewno im nie wystarcza. Imo FunCom tego nie wziął pod uwage niestety i to ich błąd bo od samego poczatku powinna być przynajmniej 3x taka ilosc instancji co teraz a ew. bugi w tej kwesti naprawiane w ekspresowtym tempie.

PvP tu inna bajka, jeśli chodzi o PvP to WoW w wersji 2.4 nie dorównuje AoC w wersji 1.0! PvP w AoC jeszcze sporo brakuje balansu czy ostatecznych szlifów jaki end game PvP leży ale w WoWie PvP jest nudne przynajmniej mnie zawsze nudziło a w AoC znajduje to coś i nawet zabijanie dla samego zabijanie mnie bawi chodź nagrody oczywiście były by miłym aspektem.

Tak więc dlamnie oceniając WoW i Aoc wygląda to tak:

AoC PvE - 5/10
WoW PvE( w dniu premiery) - 9/10
AoC PvP - 7/10
WoW PvP( w dniu premiery) - 2/10

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 15:19 
Cytuj  
aoc ma pare instancji, ktore dzialaja z tego co wiem.
poza tym w aoc masz wiele questow z elite mobami/bossami na zewnatrz.
i to naprawde sporo (w kazdej krainie praktycznie jest takie miejsce), ktore nie dosc ze wymagaja zaangazowania calej grupy to jeszcze sa na terenie 'otwartym'.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 15:27 
Cytuj  
Cytuj:
Na poczatku w WoWie nie bylo wogole jakiegokolwiek endgame. Czy to PvE czy PvP.


Co ? UBRS, Scholo, Strat chociażby, MC było nie wiem czy od początku, bardzo szybko w każdym razie. Po za tym levelowanie zajmowało po raz pierwszy gdzies koło 2 miesięcy, bez zbytniego spinania się, i to takiego levelowania że nie mówiłeś jak w AoC 'uff wreszcie' tylko ' o kurcze juz koniec ?'.

W AoC bez zbędnego spinania to level cap 2 tygodnie.

Cytuj:
ktore nie dosc ze wymagaja zaangazowania calej grupy to jeszcze sa na terenie 'otwartym'.


To akurat jest bardzo na plus, w wowie walneli 3 outdoor encountery na krzyż i zadowoleni.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.


Posty: 13
Dołączył(a): 7.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 15:30 
Cytuj  
Dae napisał(a):
PvP tu inna bajka, jeśli chodzi o PvP to WoW w wersji 2.4 nie dorównuje AoC w wersji 1.0! PvP w AoC jeszcze sporo brakuje balansu czy ostatecznych szlifów jaki end game PvP leży ale w WoWie PvP jest nudne przynajmniej mnie zawsze nudziło a w AoC znajduje to coś i nawet zabijanie dla samego zabijanie mnie bawi chodź nagrody oczywiście były by miłym aspektem.


Dae, generalnie podoba mi się to co piszesz, bo starasz się do tematu podejść w miarę obiektywnie. Ale czy nie zagalopowałeś się trochę i nie oceniasz jednak obecnego PvP w WoWie (2.4) z PvP w AoC (dzień premiery)? Od razu mówię, że nie wiem, jak dokładnie wygląda PvP w AoC, natomiast w WoWa gram od najwcześniejszych bet i doskonale pamiętam te emocje i wrażenia w PvP - aż do walk pod osławionym Tarren Mill. My point is: PvP w WoW mogło się znudzić, zwłaszcza po zamknięciu go w arenkach, ale na początku emocje i ekscytacja z pewnością były. Czy w AoC jest w tej chwili cokolwiek poza mniej lub bardziej zorganizowanym gankowaniem dookoła? Albo czymś co WoW miał w dniu premiery? Pytam, bo po prostu nie wiem. Czytam to forum na bieżąco, z tego co wyczytałem, odniosłem wrażenie że niestety emocje zwolenników AoC przeważają nad obiektywną oceną w tej materii.


Posty: 23
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:00 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
W AoC bez zbędnego spinania to level cap 2 tygodnie.


o_O

a jak ktos ma zycie to tez? bo ja gram bez zbędnego spinania od chwili premiery, i mam 26 poziom.


_________________
roses are red/violets are blue/all of my base/are belong to you

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:02 
Cytuj  
/st77

PvP w AoC ma 2 rzeczy które totalnie ownuja to co WoW może zaoferować.

1) Brak przenikalności postać!! Jest to cecha która stawia PvP w całkiem innym świetle.

2) Nie masz pojęcia jaka była moja ekstytacja gdy wplątałem się w zadyme 5 osób, i okazało się, że każdy jest na czerwono czyli bije się każdy z każdym :D Brak frakcji FTW!

3) Fatalities - w sumie smaczek ale kurna jak widzę jak mój Guardian przebija kolesia spearem a potem kładzie na nim swojego buciora i wyrywa włócznie z jego ciała i do tego dochodża całe te efekty jak bryzgająca krew to mi sie ciepło robi

:)

Serio dojdą siegie, nagrody za PvP etc to naprawdę uważam , że wtedy nie będzie żadnej gry MMO zdolnej dorównać AoC pod tym względem. Jeszczy mogli by dać drop golda z postaci nie koniecznie twój :D

****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:03 
Cytuj  
zarith napisał(a):
Shadhun napisał(a):
W AoC bez zbędnego spinania to level cap 2 tygodnie.


o_O

a jak ktos ma zycie to tez? bo ja gram bez zbędnego spinania od chwili premiery, i mam 26 poziom.

No to rzeczywiscie niezle drewno jestes.
20 lvl mnie zajmuje srednio 3/4 godziny.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:04 
Cytuj  
Dokładnie to co Icek powiedział, 26 lvl to sie robi w pare h. I to czy masz RL czy nie, nie ma nic do rzeczy.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.


Posty: 23
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:14 
Cytuj  
Icekk napisał(a):
No to rzeczywiscie niezle drewno jestes.
20 lvl mnie zajmuje srednio 3/4 godziny.


ale ja widzisz jestem casualem, ja sobie zwiedzam, czytam opisy questów, generalnie bawię się. mi się tam do 80-tki nie spieszy, więc - bez spinania - mam 20 level. pewnie, wiem co gdzie grindowac, moglbym robic questy grupami, jakby mi zalezało byłbym pewnie w poziomach duzo wyzej. ale nie zalezy, tak samo jak duzej ilosci osob na moim serwerze (wiem bo leveluja w moim tempie). przypominam, ze założeniem było 'bez spinania'


_________________
roses are red/violets are blue/all of my base/are belong to you

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.02.2008
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:19 
Cytuj  
mam tak samo jak Zarith, absolutnie i totalnie cieszę się jak dziecko z każdego aspektu AoC


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:47 
Cytuj  
No nie wiem czy tak szybko to leci, sa 80lvl od kilku dni ale sam nawet jak nolifowalem pare dni to nie jestem w stanie zrobic takiego powerlvl jak ci co siedza 24/7.
Ponad dwa tygodnie gram i dopiero 64lvl, duzo czasu zajmuje poznawanie gry, zwiedzanie, walka z bugami i oczywiscie pvp.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:52 
Cytuj  
Nie chcę zaśmiecać forum więc napisze tutaj :)
Wprowadzili może Trial jakiś? bo raczej chciałbym sprawdzić grę niż kupić i odłożyć na półkę żeby się kurzyła jak mi się nie spodoba.


Posty: 23
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:53 
Cytuj  
nie, nie ma triala. cos gdzies czytałem ze maja byc niedługo buddy passy, ale nawet nie pamiętam gdzie:)


_________________
roses are red/violets are blue/all of my base/are belong to you

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 17:07 
Cytuj  
Jest za to cały czas closed beta, a teraz po starcie retaila można kupic do niej konta za grosze, tym bardziej że ie wiadomo ile jeszcze potrwa.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 17:07 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Po za tym levelowanie zajmowało po raz pierwszy gdzies koło 2 miesięcy, bez zbytniego spinania się, i to takiego levelowania że nie mówiłeś jak w AoC 'uff wreszcie' tylko ' o kurcze juz koniec ?'.

W AoC bez zbędnego spinania to level cap 2 tygodnie.

Moze nolify robia capa w 2 tygodnie. Ty przykladnie 73lvl zrobiles chyba w tydzien. W gildii srednio ~40 i to jest chyba typowe tempo, a minelo juz ponad 3 tygodnie. Levelowanie w wow mnie bawilo do 50lvl, ostanie to "kiedy sie to wreszcie skonczy". Copy paste questy bawily krotki czas, bo wow byl chyba pierwsza gra z ograniczonym grindem. Co nie oznacza, ze go nie bylo bo pare levelkow trzeba bylo wygrindowac. AoC na ten moment ma sporo bugow, braki w contencie i pare spapranych rzeczy. Chyba nikt slepy nie jest. Mimo to gra wciaga jak malo kltora ostanio. Nie chce mi sie powtarzac ale wszystko w rekach funcom. W tej chwili mamy material na swietna gre. Ja gram powoli(37lvl) i narazie mam sporo frajdy z kazdej sesji z AoC.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 264
Dołączył(a): 5.02.2006
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 17:13 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Dokładnie to co Icek powiedział, 26 lvl to sie robi w pare h. I to czy masz RL czy nie, nie ma nic do rzeczy.


Spialem sie, wystartowalem w Early access i levelowalem...od startu do godziny 10 rano zrobilem lvl 19(nie czytajac questow).
Teraz pogrywam 2-3h dziennie. Nie w kazdy dzien. W weekendy dluzej.

Mam po 3 tygodniach 48 lev.

Juz bez spinania sie gram. Zakladajac, ze po 60 jest trudniej, to mysle, ze grajac na serverze PVP z FFA, gdzie oprocz questowania zdarza ci sie uciekac przed gankerami, wjezdzac im w plecy z okrzykiem "zemsta" na ustach itp. 80 lev zajmie mi jakies 1,5 - 2 miesiecy.

Bez spinania sie.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...
WarCry

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 07:00 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Tu nie ma o czym dyskutowac. Czepiasz sie i drazysz w niewiadomym kierunku, bo jemu chodzilo o realizm dot. interakcji pomiedzy obiektami, stylu grafiki, a ty jako argument przeciw temu zaraz nam powiesz, ze przeciez przywolywanie blyskawic nie jest realistyczne... To tak jakby sie upierac, ze Live for Speed nie jest realistycznym racerem, bo nie ma tam prawdziwych mark samochodow.


Napisał że kolizja obiektów jest super realistyczna , a gdzie tu realizm jeżeli przede mną stoi 2 tanków przez których nic sie nie może przebić a ja mogę przez nich strzelać z kuszy bez problemu , albo mogę bez problemu strzelać do gostka który chowa się za rhino, realistyczna kolizja to by była jakby działała w obie strony .


eot z mojej strony.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 08:15 
Cytuj  
3) Fatalities

To, ze od czasu do czasu musze stac i ogladac po raz tysieczny te sama, "fajna" animacje, gdy tymczasem reszta mojej grupy sie bije i np. sobie rownie "fajnie" ginie, uwazam raczej za minus...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 08:17 
Cytuj  
kon skoro wszystko ci przeszkadza (prawie) to czemu jeszcze grasz? ;-0

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.