mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 08:26 
Cytuj  
A gdzie ja pisze, ze wszystko mi przeszkadza? Jakby mi przeszkadzalo, to bym nie gral, wiec nie fanboiuj. Myslisz, ze rozwiazanie, w ktorym jestes lockowany w cutscene, ktora widziales juz setki-tysiace razy i mozesz sie przygladac, jak twoi znajomi dostaja wpierdol, to dobre rozwiazanie? To pomysl jeszcze raz. Dev team, ktory stawia eyecandy ponad funkcjonalnosc i grywalnosc najwyrazniej nie pomyslal.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 08:44 
Cytuj  
jakos nigdy do tej pory w niczym mi to nie przeszkodzilo jesli mam byc szczery? scenka trwa ile? 2 sekundy? potem mozesz sie juz ruszac normalnie, a biorac pod uwage, ze okolo sekundy potrzeba na uzycie pota ze stamina, to wedlug mnie calkiem niezly deal biorac pod uwage bonusy za fatalities.
a moje pytanie wynika z czytania twoich wypowiedzi, z ktorych wiekszosc to krytyka rozwiazan zastosowanych w aoc.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 08:46 
Cytuj  
Fatalities na mobach może nudzić po obejrzeniu 100 raz tej scenki ale fatalities nie są za częste i jest ich pare rodzaji.

Natomiast nie rozumiem jak może kogoś nudzić fatalities na graczu? To jest poprostu piękna sprawa. A to, że ja jestem zablokowany na 2-3 sec to akurat
nie problem, trzeba nadmienić, że fatalities blokują cie tylko jeśli grasz mele caster nie ma tego problemu.

****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 08:51 
Cytuj  
Pograj assasinem to zobaczysz ze fatality jest co 2 ustrzelony target. Imo kon ma racje ale poki co sa tez dobre strony fatalitosow, mianowicie jak bijesz po 8 mobow na raz i wejdzie Ci fatality, ktore nie dosc ze daje stam/mane to jeszcze god mode na czas trwania, a pota tickuje ^^

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 08:56 
Cytuj  
imo kazdy z nas ma racje.
w sumie wystarczylaby opcja wylaczenia 'scenki' i tyle.
zreszta sa fatalities to narzekacie. jakby nie bylo to byscie gadali, ze walce czegos brakuje.
nie dziwie sie ze devsom odechciewa sie wdrazania nowych pomyslow przy takim podejsciu graczy.
w sumie po co nam kombosy, ktore trzeba klikac? wystarczylby skill na pasku i niech sie samo robi.


Ostatnio edytowano 4 cze 2008, 08:58 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 08:58 
Cytuj  
jestescie zdrowo jebnieci na lepetyne jesli wam przeszkadza fatality.
co za cholerni malkontenci.


_________________
Obrazek

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:07 
Cytuj  
Powinna byc mozliwosc wylaczenia fatalities... Tak, wyglada to bardzo fajnie. 1, 10 i moze 20 raz. Potem staje sie nudne. Ja mam 2 fatalities, i uwierz mi - widzialem je wszystkie, wystarczajaca ilosc razy i pod wystarczajaco liczba katow, zebym mogl powiedziec, ze w tej chwili sa dla mnie po prostu nudne i zbyteczne. 2 sekundy, ktore jestesmy zmuszeni przeczekac bez mozliwosci kontrolowania naszej postaci moze byc KLUCZOWE w walce grupowej - tyle. Jesli tego nie widzicie i nie rozumiecie, to przykro mi - pozdro & pocwicz, ale w takim wypadku z pewnych powodow nie znajdziemy linii porozumienia w kwestii roznych rozwiazan PVP.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:11 
Cytuj  
tak może to i nudne staje się czasami, ale fatalities ma też dobre cechy a mianowicie łatwiej można grupkę moobków pokonać :)


_________________
no more wow...

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:15 
Cytuj  
Tyle, ze fatality nie wchodzi w gracza tylko jak ma 5 % hp.
Mi kilka razy zdarzylo sie wykonac fatality gdy gracz mial ~80% hp.
Uwazasz, ze w takim przypadku powinien dostac instant killa, a ja odrazu moge biegac za innymi przeciwnikami?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:17 
Cytuj  
A dlaczego nie? Ja roznicy nie widze.
Rangerem mi sie zdarzylo kilka razy zabic 1 combo przy 100% hp targetu...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:19 
Cytuj  
dlatego shieldy ustawione defaultowo sa ok :-)

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:21 
Cytuj  
Uwazasz, ze w takim przypadku powinien dostac instant killa, a ja odrazu moge biegac za innymi przeciwnikami?

Tak uwazam.

Fatality jest random i nie ma nic wspolnego z iloscia zadawanego przez ciebie dmg. 80% zabierales przeciwnikowi dlatego, ze wchodziles w niego critem, ktory byl pare razy wyzszy niz byc powinien, jesli jest mowa o grze skillowej (a taka chyba mial byc AOC, skoro mamy caly ten skomplikowany combat?), a nie grze, ktora ma przypominac loterie, w ktorej wygrana jest jebniecie ciosu odbierajacego 3x wiecej hp niz ma postac, z ktora walczymy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:25 
Cytuj  
fatality w pewnej czesci opiera sie na tym czy przeciwnik z danej strony ma shielda czy nie. dochodzi do tego crit chance i tyle.
takze nie do konca jest to pelna loteria jak sugerujesz kon.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:41 
Cytuj  
Fatality nie jest zalezne od ustawienia shieldow. :( Loteria jest w tym sensie, ze raz na ilestam critow wchodzi jeden za pierdyliard dmg i nastepuje totalna dezitegracja czegokolwiek nie mialbys na celowniku...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:42 
Cytuj  
Kon wedlug tego co czytalem i tego co zauwazylem brak shielda ze strony z ktorej konczysz kombo znacznie zwieksza szanse na fatality.
tyle

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 09:57 
Cytuj  
Ja czytalem, ze z uwagi na wybor serwera i playstyle mamy po 13 lat, spora ilosc pryszczy, problemy z rowiesnikami w szkole i starego o imieniu Josef, ktory trzyma nas w piwnicy. Fatality to po prostu animacja, ktora MA SZANSE sie pojawic, gdy zrobione combo wylosowalo wiekszy numerek, niz ten, ktory reprezentuje ilosc hp postaci, ktora trafiamy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 10:02 
Cytuj  
no to rozne rzeczy czytamy. anyway zauwazylem to w pve i sie sprawdza.

****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 10:14 
Cytuj  
Znajdz mi kogos kto uzywa tego ''shielda'' podczas 1v1.. Chyba u was na wsi : x
W pve nie widze roznicy w czestotliwosci z jaka wchodza mi kryty na mobie z potrojnym ''shieldem''. W Dmg owszem, ale crit imo jest ten sam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 10:16 
Cytuj  
Icekk napisał(a):
...
Icek, masz juz 80 ?


_________________
psn

**

Posty: 200
Dołączył(a): 27.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 10:18 
Cytuj  
Fakt, ten shield w AoC jest o kant dupy sorry ale twórcy gry zapomnieli chyba, że człowiek ma tylko 2 ręce bo podczas 1VS1 musisz wybrać odpowiednie combo, wcisnąć sekwencje a przy okazji poruszać się by koleś nie wszedł ci na plecy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.