mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 11:50 
Cytuj  
Lil napisał(a):
Aenima napisał(a):
IMO
~90% Player Skill
~ 10% rest


w zadnej grze mmorpg tak nie bylo, nie jest i nie bedzie, bo inaczej bez sensu byloby zbieranie geara :)


Skad wiesz ze nie bedzie wyrocznio.
Wiem ze zburze twoj swiatopoglad ale coz: "Zbieranie geara nie jest glowna rozrywka w mmo za to czesto staje sie irytujace".;


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 11:52 
Cytuj  
ikona napisał(a):
Lil napisał(a):
Aenima napisał(a):
IMO
~90% Player Skill
~ 10% rest


w zadnej grze mmorpg tak nie bylo, nie jest i nie bedzie, bo inaczej bez sensu byloby zbieranie geara :)


Skad wiesz ze nie bedzie wyrocznio.
Wiem ze zburze twoj swiatopoglad ale coz: "Zbieranie geara nie jest glowna rozrywka w mmo za to czesto staje sie irytujace".

Cytuj:
Helgard wytłumacz więc jak to jest, że jedni mają rating 2500 a inni 1200 ?:>


Pure luck. I ci z wyzszym ratingiem czesto szybciej wciskaja. Dobra klawiatura z malym latency tez pomaga.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 11:55 
Cytuj  
ikona napisał(a):
ikona napisał(a):
Lil napisał(a):
Aenima napisał(a):
IMO
~90% Player Skill
~ 10% rest


w zadnej grze mmorpg tak nie bylo, nie jest i nie bedzie, bo inaczej bez sensu byloby zbieranie geara :)


Skad wiesz ze nie bedzie wyrocznio.
Wiem ze zburze twoj swiatopoglad ale coz: "Zbieranie geara nie jest glowna rozrywka w mmo za to czesto staje sie irytujace".

Cytuj:
Helgard wytłumacz więc jak to jest, że jedni mają rating 2500 a inni 1200 ?:>


Pure luck. I ci z wyzszym ratingiem czesto szybciej wciskaja. Dobra klawiatura z malym latency tez pomaga.

self quote? :wtf:


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 11:55 
Cytuj  
e tam marek, chyba nie brales udzialu w dobrym zergu. w daocu sprawdzalo sie to zajebiscie, 40-60 osob siegujacych keepa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 12:33 
Cytuj  
Ja tam chce miec tez zabawe ze zbierania itemow, crafting powinien byc podstawa, minimalizowanie wplywu itemow tak naprawde jest zlym pomyslem w grze mmo nigdy tego nie wprowadza, cos ludzi musi trzymac dodatkow w grze by mesiacami grali, mam jednak nadzieje ze tak ekstremalnie jak w WoW nie zrobia bo by bylo przykre.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 12:42 
Cytuj  
embe napisał(a):
Ja tam chce miec tez zabawe ze zbierania itemow, crafting powinien byc podstawa, minimalizowanie wplywu itemow tak naprawde jest zlym pomyslem w grze mmo nigdy tego nie wprowadza, cos ludzi musi trzymac dodatkow w grze by mesiacami grali, mam jednak nadzieje ze tak ekstremalnie jak w WoW nie zrobia bo by bylo przykre.

No wiesz, mozna by wprowadza nowe skill/featy/klasy prestizowe/specjalizacje itd.
a itemy, nie itemy to tylko dla wygladu i wspomagajace, z minimalnym boostem statow.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 13:21 
Cytuj  
Jakies imtenzory powinny byc, bo kazy lubi nowe zabawki, ale nie ze jak ktos wyfarmuje sword of wtfpwnedomgall to bedzie wszystkich killowal one hit.
I sword>skill.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 13:44 
Cytuj  
Mnie tam brakuje takiego całkiem normalnego craftu&harvestu jak w UO. Wyskoczyło by się do lasu po drewno na łuki i strzały i takie tam klimaty ;P


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 14:07 
Cytuj  
w lotro 70% stuffu to rzeczy wykraftowane przez graczy. bo sa fajne.
czemu na tym nie mozna oprzec gry? jak sie komus nie bedzie chcialo bawic w crafting, to bedzie farmowal kase. a nie znowu siedzenie tygodniami po to zeby zebrac set po to zeby w pvp miec szanse.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 15:03 
Cytuj  
Moze crafting w Conanie bedzie mial na celu wlasnie robienie dobrych itemow, chyba taki cel ma ze na najwyzszym lvl wymaga sie budynku crafterskiego w miescie gildiowym.
Przytacza sie craft z UO, a ja twierdze ze najlepszy jest w vanguard co nie oznacza ze taki powinien byc w Conanie, mam nadzieje tylko ze nie bedzie to taki craft jak w WoW ze w jeden wieczor mozna wyskilowac na max tylko po to b zrobic pare itemow i po nastepnym patchu je wywalic bo sa juz do niczego.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 15:55 
Cytuj  
z tego wniosek, że za częste patche też są niedobre ;) Faktycznie Blizzard trochę przesadza z ilością kontentu - już 2 lata temu gracz grający 5h dziennie nie mógł wszystkiego przerobić.

proponuję raz w roku dorzucić ze 3 nowe "miecze", 2 skille, podrasować tektury i wydać to jako dodatek :D

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 16:07 
Cytuj  
ale to wlasnie o to chodzi, zebys nie mogl przerobic calego contentu, zebys ciagle chcial czegos nowego i siedzial w grze :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 16:15 
Cytuj  
Lil napisał(a):
ale to wlasnie o to chodzi, zebys nie mogl przerobic calego contentu, zebys ciagle chcial czegos nowego i siedzial w grze :)

a i tak się siedzi i trzaska wciąż to samo licząc na drop albo repę ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 17:00 
Cytuj  
Wydaje mi sie ze lepiej dac 10 malych instancji dla 10 osob niz jedna 25, ktora wymaga duzego poswiecenia czasu, farmy i najczesciej oznacza nolifowanie, zresztamieli dobre intencje z heroicami jednak troszke im to nie wypalilo.
Taki VG ma dziesiatki dungeonow i setki bossow, rare mobkow, a wszystko zobaczyc to wiecej wymaga czasu niz instancje w WoW robione po 30-50x

Mam nadzieje ze te zapowiedzi jakie sa sie sprawdza i ze Conan stawia na rozwijanie gildii, a nie solo gre gdzie gildia jest potzrebny tylko by ubrac sie w tier6 itp.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 17:25 
Cytuj  
embe napisał(a):
Wydaje mi sie ze lepiej dac 10 malych instancji dla 10 osob niz jedna 25, ktora wymaga duzego poswiecenia czasu, farmy i najczesciej oznacza nolifowanie, zresztamieli dobre intencje z heroicami jednak troszke im to nie wypalilo.


Najlepiej dac obie wersje, wieksza roznorodnosc.

Btw znalazle fajne artykuly komentujace system doswiadczenia i levelowania w grach rpg, moze kogos to zainteresuje bo artykuly sa fajnie i humorystycznie napisane.

http://www.warcry.com/articles/view/edi ... nce-Part-1

http://www.warcry.com/articles/view/edi ... ier-Part-1

http://www.warcry.com/articles/view/edi ... steinhauer


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 21:51 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
~90% Player Skill
~ 10% rest


hm - to pograj sobie w GW albo w Fury - pierwsza bardzo popularna , bo bez abonamentu, druga juz prawie tak samo bez abonamentu bo tak słabo popularna

śmieszy mnie jak widze wypowiedzi, że gra będzie dobra jak najważniejsze będą skile , a sprzęt z marginalnym wpływem- jeśli tak ktos chce to niech gra w wyżej wymienione gry - niestety lub stety gry mmo opieraja się na długotrwałym expieniu , a wraz z kolejnym lvl rosną nie tylko staty , ale przybywają nowe skile , jak również można zakładać nowe , lepsze zbroje i broń - jeśliby itemy praktycznie nie miały wpływ na staty postaci - to nie miałoby sensu kupowanie kolejnych- leży wtedy cała ekonomia gry- zdaje się , że dla niektórych ekonomia w grze mmo jest wogole zbędna- szkoda mi Was , bo nie umiecie w pełni wykorzystać wszystkich możliwości jakie dają takie gry .

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 22:12 
Cytuj  
hm - to pograj sobie w GW albo w Fury - pierwsza bardzo popularna , bo bez abonamentu, druga juz prawie tak samo bez abonamentu bo tak słabo popularna

Gralem w GW od bety, w fury tez gralem nawet jakis 12pack wygralem free miesiac i ingame gold, fajne dosc skillowe ale niestety nudne. Ale obie te gry to nie mmo. Wiec twoj przyklad troche zdupy wziety:<

Mylisz pojecia ekonomia i epixy, niech beda miecze, ringi, inne chujemuje do wyfarmowania ale niech w pvp maja marginalne znaczenie.
Na 1 pozycji powinien liczyc sie skill gracza a dopiero potem gear.
A nie ze jakis nolife farmujacy instance 24h/7 bedzie uber w pvp wciskajac 1234 w nawet nie za bardzo liczacej sie kolejnosc.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 22:35 
Cytuj  
Jeśli masz na myśli RL skill gracza to rzeczywiście nie doczekasz takiego MMO. To inne gatunki. 90-100% skilla liczy się w FFP, a w MMO musi być progress, bo o to w tych grach chodzi. Tak było w cRPG i tak jest w MMO.

Można ofc zmniejszyć wpływ epixów, ba może w ogóle nie być epixów, ale skille, levele (z naciskiem na to pierwsze) muszą mieć znaczenie.
Dla mnie perfekcyjnym systemem jest system z EVE - są skille, jest progress, nie ma pogoni za epixami, nie ma levelingu. Teraz tylko czekać aż ktoś wpadnie na pomysł wydania fantasy MMO na podobnych zasadach.

PS Podobno CCP po połączeniu z White Wolf męczy jakiś nowy MMO (World of Darkness?), ale co to będzie, nie wiadomo.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 22:53 
Cytuj  
primo nie chodzi o level-e, bo w każdej szanującej się grze da się zrobić maxlvl w góra 2 miesiące. Chyba, że macie przykre doświadczenia z koreańskich H&S - łączę się w bólu...

Skille owszem, a raczej dobry build.
Dobra taktyka i sprzęt, można rozdzielić warstwę PvP od PvE (niech np. epixy z raidów dla nolifów działają tylko w PvE) bo aktualnie też mi się już nie będzie chciało przez miesiąc farmować jakiś głupi dungeon by dostać sword+1..

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 22:59 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
primo nie chodzi o level-e, bo w każdej szanującej się grze da się zrobić maxlvl w góra 2 miesiące.


w Anarchy Online tez ? :) albo Final Fantasy ....
Zrob Mareczku tam max lvl w 2 miesiace to ci przesle skrzynke browaru.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.