MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lista kontaktowa gildii? discuss.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=28434
Strona 7 z 9

Autor:  Mark24 [ 12 lut 2008, 19:07 ]
Tytuł: 

nie jestem fanem Siege bo niestety PvP z 20+ osobami po jednej stronie to już chaos i latanie z powrotem z jakiegoś graveyarda, bo padlismy zanim zobaczyliśmy 20+ osobową grupę przeciwnika, z czego 10+ wykazało się przeciętnym refleksem, targetnęło nas i odpaliło pierwszy lepszy atak. Cóż.. jakoś mnie to nie bawi.

Najbardziej rajcuje mnie PvP 1 vs 1, 3 vs 3 czy nawet 10 vs 10 i podobne minigierki, gdzie naprawdę można się wykazać.
Samotnym łażeniem i PKowaniem flamujących potem dzieciaków też nie pogardzę (30% funu z zabicia gościa, 70% z jego tekstów i dopytywania "dlaczego").

Najwięcej funu to PvP w małej zorganizowanej grupie, która potrafi spiżgać dwukrotnie większą grupę przeciwnika :)

Autor:  iniside [ 12 lut 2008, 19:11 ]
Tytuł: 

Nie znacie sie zergi po 100 osob roxuja. Mnie boli tylko ze 24h nie da sie oblezac -;-.

Autor:  eagleeyes [ 12 lut 2008, 19:36 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
eagleeyes napisał(a):
Cytuj:
oparte o farme expa by zdobyc epaxy

]
Co ty gadasz? Własnie iteamy nie mają znaczenia w warhammerze. Praktycznie są tylko walorem wizualnym ( co mi oczywiście nie odpowiada)

LOL.
Itemy sa ok. Ale tylko podwarunkiem ze ich mechnizmy sa takie jak w Dungeons & Dragons, albo papierowych zasadach Warhammera (staty sie nie stackuja, nic sie nie stackuje), "magicznosc" itemkow opiera sie tylko na dostepnych w grze czarach itd.


Weźmy przykład broni. Wykoksowany miecz daje prawie tyle samo dmg ze skilli co "szary". Róznica jest tylko w auto-ataku a podczas walki jest to proporcja - 95% dmg ze skilli, 5% autoattack. Balansują gre najmniejszym kosztem wysiłku poprzez ograniczenie wpływu iteamów na walke. Wielu z wam się to spodoba, mi akurat nie bardzo.

Autor:  iniside [ 12 lut 2008, 20:02 ]
Tytuł: 

eagleeyes napisał(a):
iniside napisał(a):
eagleeyes napisał(a):
Cytuj:
oparte o farme expa by zdobyc epaxy

]
Co ty gadasz? Własnie iteamy nie mają znaczenia w warhammerze. Praktycznie są tylko walorem wizualnym ( co mi oczywiście nie odpowiada)

LOL.
Itemy sa ok. Ale tylko podwarunkiem ze ich mechnizmy sa takie jak w Dungeons & Dragons, albo papierowych zasadach Warhammera (staty sie nie stackuja, nic sie nie stackuje), "magicznosc" itemkow opiera sie tylko na dostepnych w grze czarach itd.


Weźmy przykład broni. Wykoksowany miecz daje prawie tyle samo dmg ze skilli co "szary". Róznica jest tylko w auto-ataku a podczas walki jest to proporcja - 95% dmg ze skilli, 5% autoattack. Balansują gre najmniejszym kosztem wysiłku poprzez ograniczenie wpływu iteamów na walke. Wielu z wam się to spodoba, mi akurat nie bardzo.

IMO rozwoj postaci powinien zalezec od maksymalnej ilosci maksymalnie rozbudowanych statstyk, ilosci skilli, drzewek, ograniczenia ilosci skili jakie mozna miec naraz zalodowane itd. a nie od itemow jakie postac nosi -;-. Te powinny miec marginalny wplyw na cala reszte. No i najwazniejsze itemy powinny miec tylko takie czary jakie posiada mag ni mniej ni wiecej, zadnego zjebanego +50int itd -;-.

Autor:  Teo [ 12 lut 2008, 21:04 ]
Tytuł: 

Ewentualnie bardzo rozbudowany i trudny crafting, wymagajacy poswiecenia wiele czasu i wspomagania od gildii, ale juz wiemy ze takiego systemu w Conanie nie bedzie, a jesli itemy nie maja miec tak duzego wplywu to nawet lepiej ale jakos watpie czy tak bedzie bo "ubieranie lalek" to zabawa na dlugie miesiace co rowna sie z wciagnieciem sie do gry i placeniem abonamentu.

Autor:  iniside [ 12 lut 2008, 21:09 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ewentualnie bardzo rozbudowany i trudny crafting, wymagajacy poswiecenia wiele czasu i wspomagania od gildii, ale juz wiemy ze takiego systemu w Conanie nie bedzie, a jesli itemy nie maja miec tak duzego wplywu to nawet lepiej ale jakos watpie czy tak bedzie bo "ubieranie lalek" to zabawa na dlugie miesiace co rowna sie z wciagnieciem sie do gry i placeniem abonamentu.

Wiesz, ja osobiscie zawsze itemki zbieralem dla wygladu (;. Zeby ladnie wygladaly, wiec moze byc ich duzo, i moga dawac jakies tam bonusy ale w inny sposob niz boostowanie statystyk, poprzez zestackowanie na przyklad 500 int :E.

Autor:  ikona [ 12 lut 2008, 22:34 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
embe napisał(a):
Ewentualnie bardzo rozbudowany i trudny crafting, wymagajacy poswiecenia wiele czasu i wspomagania od gildii, ale juz wiemy ze takiego systemu w Conanie nie bedzie, a jesli itemy nie maja miec tak duzego wplywu to nawet lepiej ale jakos watpie czy tak bedzie bo "ubieranie lalek" to zabawa na dlugie miesiace co rowna sie z wciagnieciem sie do gry i placeniem abonamentu.

Wiesz, ja osobiscie zawsze itemki zbieralem dla wygladu (;. Zeby ladnie wygladaly, wiec moze byc ich duzo, i moga dawac jakies tam bonusy ale w inny sposob niz boostowanie statystyk, poprzez zestackowanie na przyklad 500 int :E.


Customizacja postaci jest bardzo wazna dla wiekszosci graczy co najwidoczniej umyka devsom. Mysle ze zdecydowana wiekszosc wolalaby zeby itemy byly "just for looks" kosztem radosci po zdobyciu fajniej wygladajacego armorka. Ponadto daje to mozliwosc manifestacji: przynaleznosc do gildii, jestem rebel i biegam nago.

Autor:  Pipboy [ 13 lut 2008, 07:50 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
Customizacja postaci jest bardzo wazna dla wiekszosci graczy co najwidoczniej umyka devsom. Mysle ze zdecydowana wiekszosc wolalaby zeby itemy byly "just for looks" kosztem radosci po zdobyciu fajniej wygladajacego armorka. Ponadto daje to mozliwosc manifestacji: przynaleznosc do gildii, jestem rebel i biegam nago.


W AO wprowadzają właśnie ciekawy system (wisi na Test Live). Nie wiem czy zdarty z jakiegoś innego MMO, ale ja osobiście pierwszy raz takie rozwiązanie widzę.
Dla swojego ubrania masz dwie zakładki. Jedna normalna, to znaczy w tym miejscu zakładasz zbroje, które będą dawać bonusy.
Druga zakładka (social tab) to miejsce takie, że armory wsadzone w nią będą wyświetlane przez grę, ale nie będą dawać bonusów. Po prostu będą przesłaniać zbroję użytkową, tak jakby założyć kamizelkę kuloodporną a na nią koszulkę.
Początkowo wszyscy myśleli, że będzie to dotyczyć tylko ubrań typu social, na przykład strój strażaka, policjanta, mikołaja (są tony czegoś takiego w AO). Taka użytkowa sprawa, nie trzeba by ściągać armora (w który wtwinkowywaliśmy się miesiąc), żeby uczestniczyć w RP evencie. Ale okazuje się, że w tą zakładkę można wrzucić dowolny armor. Generalnie stwarza to bardzo ciekawą sytuację. Mając ubah end-game armor można się napieprzać w PvP w stroju komandosa czy detektywa. Już nie mówię o tym, że niektóre end-game armory wyglądają śmiesznie. Na przykład "kaptur" agenta. A teraz będzie można sobie założyć w to miejsce jakieś zajebiste okularki. Mniam! A robienie Pande w armorze z Noob Island? Priceless.
Choć nie wiem, czy to nie stworzy pewnych problemów... Tak czy inaczej, zapowiada się ciekawie.

FunCom to FunCom, może w AoC też to wprowadzą.

Autor:  Eleeist [ 13 lut 2008, 09:16 ]
Tytuł: 

Niby niezłe, ale nie do końca. Dajmy przykład z wowa. Idziesz sobie (Ally), spotykasz solo hordziaka na równym lvl, patrzysz na seta i myślisz sobie "Gówno a nie set. Atakuję!!" no i tym sposobem, pokonałem hordziaka ;). A w AO widzisz takiego gościa w kiepskim secie atakujesz go a tam się okazuje, że gościu obłożony epicami az po huja...;)

Autor:  iniside [ 13 lut 2008, 09:54 ]
Tytuł: 

Helgard napisał(a):
Niby niezłe, ale nie do końca. Dajmy przykład z wowa. Idziesz sobie (Ally), spotykasz solo hordziaka na równym lvl, patrzysz na seta i myślisz sobie "Gówno a nie set. Atakuję!!" no i tym sposobem, pokonałem hordziaka ;). A w AO widzisz takiego gościa w kiepskim secie atakujesz go a tam się okazuje, że gościu obłożony epicami az po huja...;)

OMG, wyjdz. To jest ryzyko. Zreszta itemki nie powinny miec duzego wplywu na postac. Tylko jako minimalny wspomagacz.

Autor:  Brodaty [ 13 lut 2008, 10:01 ]
Tytuł: 

Ale właśnie super sprawa - idzie hordziak, wygląda że w niebiesko-zielonym sprzęcie. Atakujesz go, bo myślisz - łatwy gank. A tu bach, trzy strzały i leżysz. Biegniesz do trupa i myślisz: no to teraz to się zabawimy :P
Ale domniemywamy, że w AoC wpływ sprzętu nie będzie tak mocny jak w WoW, czyż nie?

Autor:  Viracept [ 13 lut 2008, 10:12 ]
Tytuł: 

Sprzęt ma mieć wpływ ale mniejszy niż w WoW. Dokładnie jeszcze nie wiadomo do końca jak duży bo mnóstwa itemów nie ma jeszcze w becie a wiele z tych co są mają placeholdery na staty. Generalnie na chwilę obecną sprzęt ma znaczenie ale nie aż tak jak w WoW.

V.

Autor:  Lil [ 13 lut 2008, 10:30 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):
Ale domniemywamy, że w AoC wpływ sprzętu nie będzie tak mocny jak w WoW, czyż nie?


~30% Combos/Spells
~25% Gear
~20% Feats
~5 - 10% Potions
~5 - 10% Player Skill
~5 - 10% Luck and rest of the things that are out of your control

Autor:  Viracept [ 13 lut 2008, 10:42 ]
Tytuł: 

To według meelkfoxa, celowo nie wklejałem.

V.

Autor:  Aenima [ 13 lut 2008, 10:43 ]
Tytuł: 

~30% Combos/Spells
~25% Gear
~20% Feats
~5 - 10% Potions
~5 - 10% Player Skill
~5 - 10% Luck and rest of the things that are out of your control


jesli to prawdziwe info to rofl...

IMO

~90% Player Skill
~ 10% rest

Autor:  Viracept [ 13 lut 2008, 10:47 ]
Tytuł: 

Ujmę to w ten sposób. Na którymś z ostatnich pvp ctf lvl 20 tech teście znajomy miał po 20 killi i 2 death a cała reszta w obu drużynach po 2-3kille. I nie grał rangerem.

V.

Autor:  Lil [ 13 lut 2008, 11:14 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
IMO
~90% Player Skill
~ 10% rest


w zadnej grze mmorpg tak nie bylo, nie jest i nie bedzie, bo inaczej bez sensu byloby zbieranie geara :)

Autor:  iniside [ 13 lut 2008, 11:24 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
Aenima napisał(a):
IMO
~90% Player Skill
~ 10% rest


w zadnej grze mmorpg tak nie bylo, nie jest i nie bedzie, bo inaczej bez sensu byloby zbieranie geara :)

No to moze byc player skills, w sensie90% rozwoj postaci 10% gear -;-.

Autor:  Eleeist [ 13 lut 2008, 11:29 ]
Tytuł: 

Raczej na odwrót. Np. w takim wowie, huj ci pomoże dobry skill (no bo co jest "skillowego" w klikaniu non-stop 1,2,3,4? A podczas rozwoju postaci zdobywasz nowe skille, czary, umiejetności, powiększają ci sie twoje atrybuty.

Autor:  Viracept [ 13 lut 2008, 11:35 ]
Tytuł: 

Helgard wytłumacz więc jak to jest, że jedni mają rating 2500 a inni 1200 ?:>

V.

Strona 7 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team