mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 03:17 
Cytuj  
Pojawił się fajny artykuł o craftingu sign dev team. Pozwolę sobie go umieścić. Jak ktoś ma jakieś dodatkowe fajne informacje to wklejajcie je tutaj.

http://www.aocmmo.com/Articles/Interviews/3

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 11:40 
Cytuj  
Moze ktos z dobrym engliszowym wyciagnie co najciekawsze z tego wywiadu ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 11:55 
Cytuj  
crafting - tak jak w AO engineer
jak masz wymagane komponenty klikasz prawym i masz przedmiot
cały fun będzie w zdobywaniu lepszych komponentów do craftu a nie robieniu ich

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 12:22 
Cytuj  
czyli znowu farma. gg

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 12:32 
Cytuj  
Nie interesowalem sie craftem do tej pory w AoC i mnie artykul rozczarowal. Male podsumowanie:
1. Crafting po znalezieniu matsow sprowadza sie do klikniecia w jeden przycisk. Zegnaj marzenie o crafcie z eq2 czy vg. Proces jest calkowicie automatyczny.
2. Wedlug devsow istota bycia crafterem to zbieranie meterialow i wspolpraca z innymi crafterami, "skill" podczas wytwarzania jest zbedny. wtf?
3. O tym jak dorny jestes bedzie swiadczyc ilosc recept, dostep do zasobow, budynkow. Czyli od gidlii nie od ciebie.
4. zmasterowanie jednej profesji(bedzie mozna miec 2) nie zajmie dlugo, po czescie bedzie oparte na questach. Jak bedziesz mial dostep do matsow to pewnie kwestia paru godzin.
5. Nie wysztkie profesje beda zalezne od zabijania mobkow.
6. Znaczmna czesc zasobow bedzie w obrebie miast graczy. Zeby zrobic itemy wyzszej jakosci bedzie konieczne miec do nich dostep. Beda specjalne zony z zasobami.
7.Oddzielna przestrzen w plecaku na materialy.
Ogolnie pare dobrych pomyslow, poza prostacka mechanika samego craftu. :<


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 12:47 
Cytuj  
Nie liczylem na crafting w postaci jakiej jest w VG bo ten raczej sporo ludzi odstrasza swoja trudnoscia ale z tego co wyczytalem tez na forum bety to crafting mimo ze sprowadza sie to wspomnianego klicka to jednak wymaga sporo od gildii i stawia na crafting gildiowy, a nie na solo crafterow.
Wspominano tez cos o tym ze taki crafter, ktory dzieki gildii stanie sie bardzo dobry po wyjsciu z niej traci wszystko co jest genialnym pomyslem jak dla mnie.

Zobaczymy jak to bedzie wygladalo w praktyce bo narazie wyglada to bardzo nijak, zebrac maty i klick, ale nie wspomina sie o podstawowych rzeczach, jak i gdzie zebrac maty, jak i gdzie zrobic ten klick, a to przy takim systemie carftu jest dosc istotne.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 13:19 
Cytuj  
embe napisał(a):
Wspominano tez cos o tym ze taki crafter, ktory dzieki gildii stanie sie bardzo dobry po wyjsciu z niej traci wszystko co jest genialnym pomyslem jak dla mnie.


ciekawe czy tez tak zrobia z epixami zdobytymi na gildiowych rajdach :) To bylby naprawde duzy przelom :)

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 13:24 
Cytuj  
kretyński pomysł, ale widać że znajdą się tacy którym odpowiada coś takiego :roll:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 13:50 
Cytuj  
racja mag. co w momencie jak gildia umrze i ktos bedzie chcial sie przeniesc do innej? albo 2 gildie beda chcialy sie polaczyc? albo leader-crafter bedzie chcial odejsc? wiekszego nonsensu dawno nie widzialem

w aoc nie bedzie epixow 12 setowych, ktore trzeba bedzie farmowac 24/7/365.


Ostatnio edytowano 7 mar 2008, 13:52 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 13:52 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
w aoc nie bedzie epixow 12 setowych, ktore trzeba bedzie farmowac 24/7/365.
zaklad?

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 14:03 
Cytuj  
Jak nie wiesz to się nie zakładaj. Nie, nie będzie trzeba farmić 24/7/365

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 14:09 
Cytuj  
Eleeist napisał(a):
Jak nie wiesz to się nie zakładaj. Nie, nie będzie trzeba farmić 24/7/365
Trudno domyslec sie, ze w interesie kazdego wydawcy jest utrzymanie gracza jak najdluzej? Moze nie bedzie farmy na poczatku, ale wkoncu beztroska gra sie znudzi i zostana typowe goal'e jak dla wiekszosci mmo.Itemki nie musza odgrywac pierwszoplanowej roli.Wystarczy, ze te rzadkie beda wygladaly nieprzecietnie ^^


Ostatnio edytowano 7 mar 2008, 14:15 przez Motopompa, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.02.2008
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 14:13 
Cytuj  
Eleeist napisał(a):
Jak nie wiesz to się nie zakładaj. Nie, nie będzie trzeba farmić 24/7/365

<smutny>
a już porzuciłem żonę, dzieci, rodzine by mieć ten WSZYSTKIE NAJLEPSZE MATSY


_________________
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 15:00 
Cytuj  
holera, a liczyłem na crafting a'la swg :|


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.


Ostatnio edytowano 7 mar 2008, 15:07 przez Enhu, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 15:01 
Cytuj  
Ja też. Pewnie wiele jeszcze rozczarowań nas czeka :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 15:08 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
Ja też. Pewnie wiele jeszcze rozczarowań nas czeka :wink:


I tak lepsze to od powalonego craftingu jak w WoW'ie


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 15:26 
Cytuj  
Narazie za wcześnie mówić czy lepsze to, czy może gorsze. Miejmy nadzieję, że będzie lepsze. Tylko dlaczego jakoś po tym co tu napisane, sam w to nie wierze... :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 17:10 
Cytuj  
Narazie teoretyzujemy ale napewno nie bedzie to taki "crafting" jak w WoW, czyli dwie godzinki czasu i duzo golda by zrobic max lvl i potem wycraftowac 1-3 rzeczy by po miesiacu jak bedzie nowy patch wywalic do smieci i postanowic ze jedynie oplaca sie miec jewelcraft/mining.

Dlaczego blizz nie rozbudowywal takich pomyslow jak darkiron wytapiany w BRD lub luska z Onyxii na plaszczyk ?
Za trudne, za duzo whinerow na forum ze nie moga zrobic solo ?
Prawdopodobnie tak i mam nadzieje ze takiego gowna jak jest teraz w WoW nie bedzie w Conanie.

Osobiscie uwazam ze crafting z vanguarda jest super ale czy sprawdzilby sie w Conanie to nie mam pojecia, zobaczymy jaki wplyw na crafting bedzie miec gildia, moze za jakis czas ktos to opisze jak dobije postacia do craftingu.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2008, 19:21 
Cytuj  
Marudzicie. Dooki crafting bedzie napedzal PvP to jak dla mnie, moze nawet nie być trzeba klikać w przycisk. Bylby tylko jak ktoś mi proboje zerwac mojego kwiatka to mogl sie na niego rzucic i mu przeszkodzić. Ew. przeszkodzic wrogiej gildii przejmujac jej zamek.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 54
Dołączył(a): 7.05.2007
Offline
PostNapisane: 8 mar 2008, 00:16 
Cytuj  
Z zalozenia ta gra ma byc grupowa.

Zreszta do premiery jeszcze troche czasu, jesli gra ma byc 20 maja do do tloczni gra pojdzie okolo 1 maja. A jak to bedzie wygladac i czy bedziemy narzeka przekonamy sie po premierze.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.