mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 19:52 
Cytuj  
inside tobie tez nie wiem jak wytlumaczyc.
w aoc melee ma zasieg w zaleznosci od rodzaju broni.
masz 8 kolegow i tworzysz z nimi 2 grupy.
powiedz mi teraz na jakiej zasadzie atakujesz 3 grupa?
krzyczac na vencie "piotrus wojtus cofnijcie sie bo bede kombo zapodawal!"
troche fail pod tym wzgledem. niech zrobia jakis social system gdzie np dodajac kogos do friendlisty bez POTWIERDZENIA nie atakujesz go.
w przeciwnym badz razie bedziemy ograniczeni do pojedynczych grup.
chyba ze mozna stworzyc raid w open pvp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 20:00 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
inside tobie tez nie wiem jak wytlumaczyc.
w aoc melee ma zasieg w zaleznosci od rodzaju broni.
masz 8 kolegow i tworzysz z nimi 2 grupy.
powiedz mi teraz na jakiej zasadzie atakujesz 3 grupa?
krzyczac na vencie "piotrus wojtus cofnijcie sie bo bede kombo zapodawal!"
troche fail pod tym wzgledem. niech zrobia jakis social system gdzie np dodajac kogos do friendlisty bez POTWIERDZENIA nie atakujesz go.
w przeciwnym badz razie bedziemy ograniczeni do pojedynczych grup.
chyba ze mozna stworzyc raid w open pvp.

Przeciez jak sie jest w party to nie mozna sie wyrzynac 0o. Tylko trzeba kopnac z party a potem dopiero zabic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 20:54 
Cytuj  
Problem w tym, że party jest max 6os a rajd 24os. Jak wyjdę z gildią zdominować takie Wild Lands w 4 pełne rajdy to co ? Będziemy się unikali ?

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:10 
Cytuj  
o jesus qrwa.
moze to wam narysuje.

siedzisz z 10 kolegami na vencie. 4 z gildii A, 6 z gildii B.
robicie wiec 2 grupy i idziecie pobiegac i pokillowac graczy.
czy jest to mozliwe? przy tym co piszecie ze ma byc NIE.
bo grupa A nie moze atakowac w poblizu grupy B i vice versa.
dla mnie nie ma to sensu.

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:14 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
o jesus qrwa.
moze to wam narysuje.

siedzisz z 10 kolegami na vencie. 4 z gildii A, 6 z gildii B.
robicie wiec 2 grupy i idziecie pobiegac i pokillowac graczy.
czy jest to mozliwe? .


Mendol, dzieki ci... dostarczasz coraz wiecej argumentow przeciwko graniu na serverach typu GANK&GRIEF FESTIVAL potocznie zwanymi FFA PvP :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:16 
Cytuj  
huragan to nie graj na ffa pvp. mam wrazenie ze piszesz zeby pisac i pokazac swoja obecnosc, ktora jak tak dalej pojdzie znowu wymusi na tobie zakladanie nowego konta.

*

Posty: 55
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:24 
Cytuj  
Ależ ff w AoC moim zdaniem ma sens. Gra ma być w miarę realistyczna, no nie? Wyobrażacie sobie sytuację, w której 5 zergujących barbarzyńców nic sobie robiących z strzał wbijanych w plecy przez sprzymierzonych łuczników? Albo nie zwracających uwagi na potężny czar obszarowy, który eksplodował dwa centymetry przed nimi? Bądź ignorujących własne ostrza przebijające ich raz po raz? :D

To wprowadza w AoC taktykę. Wymusza szczegółowe planowanie taktyki nawet przy zergu, likwidując radosną i bezmyślną siekankę. Teraz każdy będzie musiał kalkulować czy to kombo może odpalić, czy ten czar może rzucić... A łucznicy szukać dogodnych pozycji nad polem bitwy. Zapowiada się wspaniale, jak dla mnie.


PS : W border kingdoms nie ma ff do gildii.

Cytuj:
In the whole of world

party = unattackable
everyone else = attackable

In border kingdoms

Party unattackable
Guild unattackable
everyone else KILL


Ostatnio edytowano 10 maja 2008, 21:25 przez Heidmar, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:24 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
huragan to nie graj na ffa pvp.


Nawet nie mam zamiaru.. jeszcze nie zwariowalem :) Chcialbym w grze zobaczyc cos wiecej niz tylko spawn point camping :>

Heidmar napisał(a):
Ależ ff w AoC moim zdaniem ma sens.

To wprowadza w AoC taktykę. Wymusza szczegółowe planowanie taktyki nawet przy zergu, likwidując radosną i bezmyślną siekankę. Teraz każdy będzie musiał kalkulować czy to kombo może odpalić, czy ten czar może rzucić... A łucznicy szukać dogodnych pozycji nad polem bitwy.


Pierwszy rozsadny post w temacie friendly fire :> Ucz sie Mendol od starszych :>

To ze jest friendly fire mozna wykorzystywac w zatrudnianiu sie jako najemnicy (Mercenaries) do obrony twierdz w Border Kingdoms. Taki najemnik moze nagle przejsc na strone wroga i wyrzynac poprzednich swoich zleceniodawcow jesli gildia atakujaca wiecej mu zaplaci :>

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:32 
Cytuj  
heidmar to nie ma nic wspolnego z taktyka lecz z beznadziejnym ograniczaniem graczy to grania w jednej grupie 6 osob, ew. bedziesz mial 12 osob w 4 grupach - 3 soldierow, 3 casterow, 3 healerow, 3 rangerow.
jak dla mnie to srednio ma sens.

Huragan daruj juz sobie.

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:36 
Cytuj  
Ty Mendol jednak nie rozumiesz, ze gildiowe PvP w AoC bedzie tylko w Border Kingdoms !
W pozostalych czesciach Hyborii jest open pvp i kazdy napierdala kazdego..... tak jest na serverach PvP.

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:37 
Cytuj  
mozna grac samymi casterami z single target spellami i problem z glowy

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:39 
Cytuj  
lol. ty chyba nie zrozumiales jednak o czym pisze.
funcom nie ma pojecia co chce osiagnac wiec tworzy rulesy z dupy bo przypuszczam, ze nie ma juz czasu na wprowadzaniu bardziej skomplikowanych zmian.

futrol oczywiscie, ze mozna tylko gdzie tu sens gdzie logika? zreszta w sumie co za roznica czy jest ff czy nie skoro i tak nic nie tracisz ginac.

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:48 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
funcom nie ma pojecia co chce osiagnac wiec tworzy rulesy z dupy bo przypuszczam, ze nie ma juz czasu na wprowadzaniu bardziej skomplikowanych zmian.


wprowadzenie friendly fire na terenach open pvp to jest wlasnie skomplikowanie gry :)
W WoWie bylo prostacko.. szedl zerg i zmiatal wszystko na swojej drodze. W AoC juz sie tak nie da, trzeba troche pomyslec, ustawic sie, uwazac na swoich :>

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:56 
Cytuj  
Po co wy Huraganowi odpisujecie? Przecież już dawno stwierdził ze ma nas ze bandę pixeli :D

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:56 
Cytuj  
Cytuj:
futrol oczywiscie, ze mozna tylko gdzie tu sens gdzie logika?


no to jest sposob obejscia systemu ;] gildia pure necromancerska by sie mogla dowolnie grupowac/nie grupowac i nie zwazac na friendly fire i jakies bzdetne taktyki w open pvp terenie.
znika problem:
bo grupa A nie moze atakowac w poblizu grupy B i vice versa.
dla mnie nie ma to sensu.


i tak najlepiej stac przy najczesciej uczeszczanym wyjsciu/wejsciu z/do zony i zabijac graczy co sie 'laduja'. podobnie bylo w wowie przy wyjsciu z instansow roznych, stare dobre czasy.

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 21:58 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
Po co wy Huraganowi odpisujecie? Przecież już dawno stwierdził ze ma nas ze bandę pixeli :D


i nie tylko ja :) Developrzy gier rowniez maja was za pixele :>
Tak apropo serverow PvP fajny komks :)

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 22:38 
Cytuj  
Lil napisał(a):
i nie tylko ja :) Developrzy gier rowniez maja was za pixele :>
Tak apropo serverow PvP fajny komks :)

Quitters are faggots, who cares.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 22:48 
Cytuj  
huragan chcesz uzywac madrych slow to naucz sie je poprawnie pisac.

futrol no i git. niech sobie tam siedzi zerg i sie morduje. przeszkadza to komus? jak komus nie pasuje/ma z tym problem -> pve i juz.

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2008, 23:48 
Cytuj  
oto scenariusz z dzisiejszej gry w "open pvp world" ;)

1) biore questy w miescie
2) dobiegam do spota za miastem gdzie robie questa
3) po 1 min bicia mobow nukuje mnie jakis demo i gine
4) resuje sie na spocie 800 m od tomba gdzie napierdala mnie 4 niewyzytych kamperow res pointa
5) za 4-tym razem udaje mi sie spierdolic z res pointa ale za pierwsza skalka zabija mnie PoM 2-ma hitami
6) czytaj pkt. 4 po raz drugi
7) dobiegam do spota i charguje demo ktory mnie zabil, ale po chwili w plecy wjezdza mi jakis asasin.....

imba to wymyslili - w ten sposob 80 bede mial w releasie za 3 lata jesli zdecyduje sie na serwa "PvP" :P

dodam ze jestem za HC PvP ale zeby to mialo sens bo jak narazie to sie kupy nie trzyma...

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 maja 2008, 00:34 
Cytuj  
true pvp servery beda wypas. open pvp ma byc dopiero od 20 lev ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.