mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 10:45 
Cytuj  
Do tego trochę normalnego xp za pvp kille :) Jest co raz lepiej :) Tylko ta szybkość patchowania....

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.


Posty: 39
Dołączył(a): 13.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:28 
Cytuj  
Najlepiej jakby byly powazne kary za smierc bedac PK. Np. tracisz tyle expa ile bys zebral zabijajac 10 innych graczy.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:30 
Cytuj  
Ale tu każdy ma byc PK :(

Bo od tego ta gra jest.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:32 
Cytuj  
a dlaczego maja byc kary dla pk? zgadzam sie, niech ich guardzi zabijaja przy probie wejscia do tortudze, ale z drugiej strony niech zrobia open city dla pk.


Posty: 39
Dołączył(a): 13.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:32 
Cytuj  
To jest wlasnie absurd , ktorego nie rozumiem. Albo robi sie idiotyczne rozwiazania rodem z wowa , albo przegina pale w druga strone. Przeciez mozna zrobic gre nie ograniczajaca sztucznie pvp , ale wprowadzajac pewne mechanizmy pozwalajace na samoregulowanie sie mechanizmu. Tzn. ok , mozesz sie bawic w PK , ale ryzyko i ewentualne konsekwencje beda na tyle wysokie , ze tylko ograniczonej grupie ludzi bedzie sie to oplacac.Tak jak w prawdziwym zyciu prawda?

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:34 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Ale tu każdy ma byc PK :(

Bo od tego ta gra jest.


No proszę a mnie się wydawało, że dwvsi starali się zrobić grę zbalansowaną, tak żeby zwolennicy pvp i pve mieli równe szanse na frajdę.


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:35 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
No proszę a mnie się wydawało, że dwvsi starali się zrobić grę zbalansowaną, tak żeby zwolennicy pvp i pve mieli równe szanse na frajdę.


Owszem, dlatego beda serwery PvE i serwery z PvP rulesetem.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 39
Dołączył(a): 13.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:36 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a dlaczego maja byc kary dla pk? zgadzam sie, niech ich guardzi zabijaja przy probie wejscia do tortudze, ale z drugiej strony niech zrobia open city dla pk.


Co to za frajda byc PK , jesli nie ma elementu ryzyka? Takie bycie zabitym bez powaznych konsekwancji jest po prosut nudne do bolu i nie starajac sie obrazac tu nikogo , zwyczajnie dla dzieci do lat 10.

Cos takiego prowadzi w konsekwencji do tego , ze gra staje sie zwyczajna mlocka , a przestaje byc mmorpg. Do tego czegos takiego swietnie nadaja sie FPPki

*

Posty: 54
Dołączył(a): 7.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:39 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
Shadhun napisał(a):
Ale tu każdy ma byc PK :(

Bo od tego ta gra jest.


No proszę a mnie się wydawało, że dwvsi starali się zrobić grę zbalansowaną, tak żeby zwolennicy pvp i pve mieli równe szanse na frajdę.


w AoC PvP jest przewazajace ... z reszta PvE nie moze byc bardziej zroznicowane ... przeciez PvE i tak sie ogranicza do farmienia, lvlingu itd ... czyli wkolko powtarzane czynnosci dla zwiekszenia statystyk


Posty: 39
Dołączył(a): 13.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:40 
Cytuj  
zywiec napisał(a):
Gefaran napisał(a):
Shadhun napisał(a):
Ale tu każdy ma byc PK :(

Bo od tego ta gra jest.


No proszę a mnie się wydawało, że dwvsi starali się zrobić grę zbalansowaną, tak żeby zwolennicy pvp i pve mieli równe szanse na frajdę.


w AoC PvP jest przewazajace ... z reszta PvE nie moze byc bardziej zroznicowane ... przeciez PvE i tak sie ogranicza do farmienia, lvlingu itd ... czyli wkolko powtarzane czynnosci dla zwiekszenia statystyk


Jesli dobrze pamietam stare czasy , to w UO pewne rzeczy z PVE robilo sie po prostu dla frajdy i wczucia w klimat gry;)

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:45 
Cytuj  
Tia ale tam nie musiałeś zabic xx mobów zeby wskoczyc na wyzszy level ;)

A balans między pve a pvp to próbowali zrobic w wowie i wyszlo jak wyszlo.

Jeśli gra ma dawac pzyjemnosc i duze mozliwosci w pvp to musi byc od poczatku do konca przemyslana i robiona pod ten wlasnie aspekt. PvP nie moze byc dodatkiem do PvE wtedy bardzo duzo traci, w odwrotna strone dziala to dosyc niezle.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.


Ostatnio edytowano 15 kwi 2008, 13:47 przez Shadhun, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:45 
Cytuj  
wielu by z was chciało full pvp a pomyśleliście może o takich noliferach ktorzy nie maja pracy,rodziny i siedza 24/h w grze? bo ja juz kilku takich widzialem i skurwysyny maja prawdziawa radoche tlukac duzooo nizsze levele i nic takiemu nie zrobisz bo nei masz znim szans, zobaczycie jakbyscie wtedy płakali gdyby taki koles mogłby wasze zwłoki zlootowac albo was tłuc jak alfons dziwke, pvp w conanie jak na razie lezy i kwiczy a np w takim warhammer online(hi mendol!) jest zrobione zajebiście, i mozecie mi wierzyc ze wiem cos o tym, inna sprawa ze grafa wara jest sprzed 4-5 lat

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:45 
Cytuj  
zywiec napisał(a):
Gefaran napisał(a):
Shadhun napisał(a):
Ale tu każdy ma byc PK :(

Bo od tego ta gra jest.


No proszę a mnie się wydawało, że dwvsi starali się zrobić grę zbalansowaną, tak żeby zwolennicy pvp i pve mieli równe szanse na frajdę.


w AoC PvP jest przewazajace ... z reszta PvE nie moze byc bardziej zroznicowane ... przeciez PvE i tak sie ogranicza do farmienia, lvlingu itd ... czyli wkolko powtarzane czynnosci dla zwiekszenia statystyk


Z wywiadu z devsami:
With Conan we have really tried to make the best of both worlds, and you will both find a lot of PvE content and a lot of PvP content. We know that MMO gamers can't be pinned down to one specific group of people so we have just tried to ensure that you get really good gameplay regardless of what your preference is. (and yes, we are aware of the dangers of trying to please everyone and making no one happy but still, we have hopefully found the right balance)


Coś kiepsko tu wygląda na zamysł przewagi PvP. Zresztą nie chce wszczynać wojen PvP vs PvE ale można też uznać, że PvP bo notoryczne powtarzanie tych samych czynności w celu zabicia innego gracza. Jedni lubią herbatę inni kawę a jeszcze inni rano kawę a wieczorem herbatę lub na odwrót. Ta gra jest dla tych ostatnich sądząc po wypowiedzi twórców :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'


Posty: 39
Dołączył(a): 13.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:46 
Cytuj  
Samhain , wystarczy zrobic tak , ze za kolesi z sporo nizszym levelem niz twoj , zyskujesz bardzo malo , a za wlasna smierc tracisz bardzo duzo? Proste , latwe i skuteczne.

Cytuj:
Coś kiepsko tu wygląda na zamysł przewagi PvP. Zresztą nie chce wszczynać wojen PvP vs PvE ale można też uznać, że PvP bo notoryczne powtarzanie tych samych czynności w celu zabicia innego gracza. Jedni lubią herbatę inni kawę a jeszcze inni rano kawę a wieczorem herbatę lub na odwrót. Ta gra jest dla tych ostatnich sądząc po wypowiedzi twórców :wink:


Samo stricte PVP moze i tak , ale jesli dolozysz system walki korporacji o wplywy i terytorium rodem z EVE to sytuacja juz sie diametralnie zmienia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:51 
Cytuj  
dlaczego mam cos tracic za to ze zabije kolesia 20lvl nizej? kto mu broni zawolac kolegow i sklepac mnie? to sa zdrowe fajne sytuacje ;-p
a nie jakies sztuczne wymysly.
chcemy open pvp ale zeby byly kary za zabijanie w pvp. czy to ma sens?
dla mnie zero

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:52 
Cytuj  
Cytuj:
Coś kiepsko tu wygląda na zamysł przewagi PvP. Zresztą nie chce wszczynać wojen PvP vs PvE ale można też uznać, że PvP bo notoryczne powtarzanie tych samych czynności w celu zabicia innego gracza.


Sry jeżeli nie widzisz róznicy w biciu moba ze skryptem o złożonosci cepa a innego myslacego (czasem mniej, czasem bardziej ;) ) gracza to już nie moja wina :(


Cytuj:
wielu by z was chciało full pvp a pomyśleliście może o takich noliferach ktorzy nie maja pracy,rodziny i siedza 24/h w grze? bo ja juz kilku takich widzialem i skurwysyny maja prawdziawa radoche tlukac duzooo nizsze levele i nic takiemu nie zrobisz bo nei masz znim szans


Dlatego cały czas utwierdzam sie w swoim przekonaniu że levelówki nie nadają sie do full total hardcore pvp.

Cytuj:
dlaczego mam cos tracic za to ze zabije kolesia 20lvl nizej? kto mu broni zawolac kolegow i sklepac mnie? to sa zdrowe fajne sytuacje ;-p
a nie jakies sztuczne wymysly.


Też fakt. A jak to było rozwiązane w 'grze idealnej' UO ? Pytam serio bo nie wiem.

Cytuj:
Nie masz tracic , tylko malo zyskiwac. Chodzi dokladnie o to , zeby bylo to teoretycznie mozliwe , ale faktycznie po prostu sie nie oplacalo , bo to imo po prostu niszczy gre i robi ja glupkowata.


No, zero xp za zabicie low lvl gracza, tak samo jak low lvl moba, po za tym loot sam by to regulował przecież gracz niskolevelowy nie posiada nic co by cie interesowało. Co nie zmienia faktu ze w wow byli ludzie potrafiący siedziec w STV 12h dziennie i zabijac low lvli nie majac z tego kompletnie nic. ;)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.


Ostatnio edytowano 15 kwi 2008, 13:55 przez Shadhun, łącznie edytowano 2 razy

Posty: 39
Dołączył(a): 13.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:52 
Cytuj  
Cytuj:
dlaczego mam cos tracic za to ze zabije kolesia 20lvl nizej? kto mu broni zawolac kolegow i sklepac mnie? to sa zdrowe fajne sytuacje ;-p
a nie jakies sztuczne wymysly.
chcemy open pvp ale zeby byly kary za zabijanie w pvp. czy to ma sens?
dla mnie zero


Nie masz tracic , tylko malo zyskiwac. Chodzi dokladnie o to , zeby bylo to teoretycznie mozliwe , ale faktycznie po prostu sie nie oplacalo , bo to imo po prostu niszczy gre i robi ja glupkowata.
Cytuj:
Też fakt. A jak to było rozwiązane w 'grze idealnej' UO ? Pytam serio bo nie wiem.


Nie pamietam juz wszystkiego dokladnie(zreszta to sie zmienialo chyba) , ale najwazniejszym mechanizem obronnym byl czesciowy loot. Dochodzilo do tego , ze taki PK byl naznaczany, nie mogl wejsc do miasta(bo dostawal manto od straznikow) , gdzie sie skladowalo rzeczy w banku. Jesli nie mogles ich skladowac , to jak cie ktos zabil to bylo duze ryzyko , ze stracisz duzo kasy i drogiego sprzetu. A sprzet i kasa to byla naprawde wazna sprawa w uo, zwlaszcza jak chciales sobie domek albo sklep zbudowac:D


Ostatnio edytowano 15 kwi 2008, 14:13 przez marwluka, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:57 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
dlaczego mam cos tracic za to ze zabije kolesia 20lvl nizej? kto mu broni zawolac kolegow i sklepac mnie? to sa zdrowe fajne sytuacje ;-p
a nie jakies sztuczne wymysly.
chcemy open pvp ale zeby byly kary za zabijanie w pvp. czy to ma sens?
dla mnie zero

Bardzo głęboki sens to ma. To odgrywanie postaci, życie w innym świecie, rozrywka wreszcie. PK bez restrykcji prowadzi do huliganerii, wandalizmu i wreszcie debilizmu osób lubujących się w uprzykrzaniu życia innym. To ma być gra i współzawodnictwo. To tak jak byś chciał w boksie zlikwidować zasady, można gryźć, kopać, łamać ręce i nogi. No bo jaki sens ma napierdalanie kogoś jak masz za łamanie rąk mieć kary, przecież on mógł połamać twoje, najlepiej z kolegami za rogiem...


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 14:04 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Cytuj:
Coś kiepsko tu wygląda na zamysł przewagi PvP. Zresztą nie chce wszczynać wojen PvP vs PvE ale można też uznać, że PvP bo notoryczne powtarzanie tych samych czynności w celu zabicia innego gracza.


Sry jeżeli nie widzisz róznicy w biciu moba ze skryptem o złożonosci cepa a innego myslacego (czasem mniej, czasem bardziej ;) ) gracza to już nie moja wina :(




Cytuj:
dlaczego mam cos tracic za to ze zabije kolesia 20lvl nizej? kto mu broni zawolac kolegow i sklepac mnie? to sa zdrowe fajne sytuacje ;-p
a nie jakies sztuczne wymysly.


Też fakt. A jak to było rozwiązane w 'grze idealnej' UO ? Pytam serio bo nie wiem.



Czasami gracze są mniej myślący niż ten skrypt, ale faktycznie masz racje człowiek jest ciekawszym obiektem od skryptu. Co zaś do UO to właśnie idealnym było to, że PK nie mogli np odwiedzać miast i vendorów, z daleka byli widoczni i PK można było bezkarnie mordować nie uzyskując statusu PK za zabicie innego gracza :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 14:04 
Cytuj  
jakie wspolzawodnictwo? ma byc gra, ktora na czyms sie wzoruje.
sorry jak zrobia smerfy mmorpg to niech beda safe zony i pvp z gargamelem.
conan to gra brutalna gdzie chwala sie latajacymi glowami i krwia bryzgajaca dookola.
i ok niech ustala swoje zasady ale nie nazywaja tego open pvp.
chce miec mozliwosc sklepania noobz0ra ktory bedzie chcial mi podpierzyc mineral harvestujac, chce miec mozliwosc biegania z kolegami i zabijania kolesi 20 lvl wyzej od nas.
niech bedzie server pve z opcjami pvp - instancje, keepy a drugi full open pvp.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.