MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

open PVP serwery - dyskusja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29210
Strona 13 z 14

Autor:  iniside [ 11 maja 2008, 15:23 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
Czyli coloseum nie jest klimatyczne? -.-

Nie. Ale walki z Legionistów rzymskich z hordami babrarzyńców jak najbardziej,

Autor:  Icekk [ 11 maja 2008, 15:30 ]
Tytuł: 

Dobra, to i tak jest nic nie wnoszaca dyskusja. Bedzie jak bedzie, pozyjemy zobaczymy : ) AoC i tak najbardziej przyciaga mnie grafika, a jak rozwiaza open pvp to wyjdzie w praniu.

Autor:  MagPS [ 11 maja 2008, 15:46 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
Czyli coloseum nie jest klimatyczne? -.-


oczywiście że jest, lew vs grupka chrześcijan

Autor:  Shadhun [ 11 maja 2008, 18:28 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Dziwie sie ze niektorzy nie potrafia zrozumiec ze open PvP to nie tylko gankowanie przy zonowaniu ale cala socjalna otoczka zawierajaca freindsow, wrogow, nasza gildie, wrogie gildie, sojusze, przejmowanie terytoriow, walki GvG, etc....
WoW skrzywdzil ten gatunek szczerze, wypral go z tego co bylo w nim najciekawsze i zostawil zabawe w "moj miecz jest bardziej fioletowy od twojego".


Nic dodać, nic ująć (ale posta sobie można nabić ;) ).

@ Icekk : Moje zdanie jest takie że areny (ala wow) to bardzo fajna opcja w mmo tylko niech to będzie jeden z przejawów pvp a nie jego jedyny sensowny rodzaj. Ograniczając pvp tylko do sterylnych, zaaranżowanych odgórnie pojedynków pozbawiasz sie właśnie całej tej otoczki o której pisze Kabraxis.

Autor:  Teo [ 11 maja 2008, 22:28 ]
Tytuł: 

Nie ma bo pvp jest na calym terenie swiata jaki jest dostepny, oczywiscie na serwie pvp, pomijajac tortage i stolice.

Kiepska prowokacja roball :)

Autor:  Icekk [ 11 maja 2008, 23:32 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Cytuj:
Dziwie sie ze niektorzy nie potrafia zrozumiec ze open PvP to nie tylko gankowanie przy zonowaniu ale cala socjalna otoczka zawierajaca freindsow, wrogow, nasza gildie, wrogie gildie, sojusze, przejmowanie terytoriow, walki GvG, etc....
WoW skrzywdzil ten gatunek szczerze, wypral go z tego co bylo w nim najciekawsze i zostawil zabawe w "moj miecz jest bardziej fioletowy od twojego".


Nic dodać, nic ująć (ale posta sobie można nabić ;) ).

@ Icekk : Moje zdanie jest takie że areny (ala wow) to bardzo fajna opcja w mmo tylko niech to będzie jeden z przejawów pvp a nie jego jedyny sensowny rodzaj. Ograniczając pvp tylko do sterylnych, zaaranżowanych odgórnie pojedynków pozbawiasz sie właśnie całej tej otoczki o której pisze Kabraxis.


True.dat , doszlismy do sensownego kompromisu ; p
Teraz jeszcze moze jakis server wybierzemy? Czy kazdy sie sypie jak leci?

Autor:  Khebeln [ 12 maja 2008, 01:16 ]
Tytuł: 

Graczy mozna wszedzie spotkac, na outside zone i w instancjach. Mozna takze sie wszedzie zabijac (wliczajac w to ludzi z twojej gildi) poza 3 glownymi miastami. Nie jestes wstanie zaatakowac tylko ludzi z twojego party :wink:

Autor:  Rzezio [ 12 maja 2008, 01:54 ]
Tytuł: 

Eeee z tego co pamietam to w Borders Kingdom party i gildia jest chroniona. Czy sie myle?

Ktos cos cytowal wczesniej:

In the whole of world

party = unattackable
everyone else = attackable

In border kingdoms

Party unattackable
Guild unattackable
everyone else KILL

Autor:  Khebeln [ 12 maja 2008, 02:02 ]
Tytuł: 

Narazie Siege jeszcze w CB nie ma, i ma byc dopiero w Retial wiec nie da sie tego narazie stwierdzic. A co do death penality w pvp to tracisz jakas tam ilosc pvp points jak zginiesz. Puki co narazie jest to nieaktywne wiec nie mozna tego osadzic. Po zabiciu gracza otrzymuje sie tez blood money na itemki do pvp. Zabijac mozna ludzi do woli nie ma zadnych ograniczen w tej kwesti poza moralnymi.

Autor:  Khebeln [ 12 maja 2008, 02:23 ]
Tytuł: 

Mi taki system pasuje, jakby byl system taki jak w eve czy l2 to bym ladnie podziekowal i poszed gdzies, gdzie nie tracil bym czasu :]

A to co ty masz na mysli to kwestie materialne nie moralne :wink: Poniewaz moralne sa zwiazane z kodeksem poprawnego zachowania, a materialne z zyskami i stratami :roll:

Autor:  konrador [ 12 maja 2008, 02:47 ]
Tytuł: 

Nie sadzisz, ze zabijanie gracza tylko po to, zeby wrocil do respawnu to jest wlasnie strata czasu?

Tak naprawde to do tej pory nie ma informacji nt. tego jak beda dzialaly serwery PVP, bo FunCom sam tego nie wie i bardzo mozliwe, ze po starcie serwerow beda testowane rozne rozwiazania co do gold drop. Niestety w becie nie starczylo czasu na przetestowanie tego, bo byly wazniejsze sprawy niz testowanie PVP w grze, w ktorej PVP sieges to core feature.

Autor:  iniside [ 12 maja 2008, 07:05 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Nie sadzisz, ze zabijanie gracza tylko po to, zeby wrocil do respawnu to jest wlasnie strata czasu?

Tak naprawde to do tej pory nie ma informacji nt. tego jak beda dzialaly serwery PVP, bo FunCom sam tego nie wie i bardzo mozliwe, ze po starcie serwerow beda testowane rozne rozwiazania co do gold drop. Niestety w becie nie starczylo czasu na przetestowanie tego, bo byly wazniejsze sprawy niz testowanie PVP w grze, w ktorej PVP sieges to core feature.

Jestem pewny ze internal testy, profesjonalny testerów daly wiecej feedbacku co poprawic, niz banda "closed beta testerów".

Autor:  Teo [ 12 maja 2008, 09:44 ]
Tytuł: 

Jak wiekszosc jestem tez ciekaw co bedzie odnoscie PvP, teraz cos pisali ze tego klienta do early access testuja na internal becie zeby finalny patch byl 14 maja i byl zgodny z finalna wersja 23 maja.

Autor:  konrador [ 12 maja 2008, 09:44 ]
Tytuł: 

Jestem pewny ze internal testy, profesjonalny testerów daly wiecej feedbacku co poprawic, niz banda "closed beta testerów".

Jesli to, co mowisz byloby prawda, to mielibysmy w tej chwili jasno sprecyzowane rulesety dla open PVP serwerow i nie musielibysmy gdybac nt. ewentualnego gold drop i lootu z graczy.

Autor:  Teo [ 12 maja 2008, 09:50 ]
Tytuł: 

Nie do konca tak jest, oplacani testerzy i najlepsi z general bety siedzieli sobie na internal/dev becie i od ponad pol roku testowali siege, budowe miast, 80lvl i wiele rzeczy, ktorych na general becie nie bylo, nie wspomijac o full grafie, general beta to byly stress testy roznych rzeczy.
Ta grupa w kwietniu oglosila ze przechodzi do general i zaklada gildie, bylo ich wtedy 200 osob.

Autor:  konrador [ 12 maja 2008, 11:01 ]
Tytuł: 

Ok, ale tutaj mowa jest o open PVP serwerach, a - jak wskazuja wszystkie znaki na niebie i ziemi - sieges to nie jest open PVP. Nie ma oficjalnych, konkretnych ustalen odnosnie death penalties na serwerach open PVP - do tego pije.

Autor:  Teo [ 12 maja 2008, 17:39 ]
Tytuł: 

No ok, pozostaje trzymac sie obietnicy Funcom ze nas zaskocza w dniu premiery :)

Autor:  BiGi [ 12 maja 2008, 19:33 ]
Tytuł: 

wielkim crashem serwow :lol:

Autor:  Rzezio [ 3 cze 2008, 14:49 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy bylo czy nie, ale oficjalne z AoC forum:

Cytuj:
The biggest rule of thumb during PvP is simply "play fair, have fun". Unfortunately not everyone agrees on what is fair or fun.

When you are PvPing on one of our PvP servers, virtually all areas are open to PvP combat, and you will more than likely be attacked during your time in-game. When this happens, please remember that playing on a PvP server is considered to be consent to participate in open PvP combat with other players. If you feel that someone is aggressively following you then we suggest remember one thing before petitioning:

As long as there is a PvP solution to a situation, GMs and Followers will not step in.

A number of options are available to players so that they may eventually remove themselves from an unfavorable PvP situation:

* Players are granted temporary immunity to damage when spawning and when zoning into new areas. This immunity lasts for 20 seconds or until the player enters combat mode.
* Players may choose to respawn at another location in their current zone if one is available.
* Players may use their Path of Asura to return to their bind point at a non-PvP city hub. The casting time for this ability is greatly reduced while the Shild of the Risen buff is active.
* Players may change to another instance of their current zone if one is available.


Should the existing mechanics fail or be circumvented then a GM or Volunteer may intervene. If you find that you do not enjoy the dynamic gameplay that a PvP environment provides, we have several PvE and RP-PvE servers to choose from.


Tyle jezeli chodzi o whine biednych, gankowanych graczy ;)

Autor:  Dae [ 3 cze 2008, 14:56 ]
Tytuł: 

reroll PvE Roks uwielbiam ten tekst :D

Strona 13 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team