mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2008, 23:04 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
End game itemy będą wyglądały mniej więcej tak :

Large Scythe = 45 DPS
Large Scythe of Death (raid drop) = 65 DPS + 5 cold dmg (to both mobs n players)
Large Scythe of Life (raid drop) = 65 DPS + 5 health
Large Scythe of War (PvP reward) = 65 DPS + 5 cold dmg + 5% KB chance (to players)
Large Scythe of Kali (crafted weapon) = 55 DPS + 3 gem slots (re-slottable to whatever; +10 dmg, +10regen, +10health etc)

V.

to byla by fajna wiadomosci jezeli faktycznie tak by to wygladalo
przy czym Large Scythe (45 dps) jak sie domyslam dostepne u vendora
czyli itemizacja ale taka bardzo przyzwoita

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2008, 23:06 
Cytuj  
Cieszy ze itemy z craftu sa porownywalne z raid i pvp droopem.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2008, 23:15 
Cytuj  
konrador napisał(a):

Funcom obiecywal porzadny end-game w postaci siege'ow, PVP w border kingdoms. Nie mialo byc to byc PVP specjalnie wysokich lotow, bo za zabicie graczy mielismy dostawac blood money, ALE byl to jakis sposob na zorganizowanie graczom czasu na dluzej niz 3-12 dni /played. Tymczasem czym blizej do premiery, tym wychodzi wiecej kwiatkow w postaci instancjonowanych mini popierdolkowatych arenek rzutujacych na to, kto bedzie mogl sie bawic w przejmowanie keepow. W zasadzie do tej pory nie wiadomo, jak to bedzie ostatecznie wygladalo (odnosnie ruleset serwerow, sieges itp.), bo funcom jeszcze nic nie sprecyzowal, chociaz do premiery pozostalo juz bardzo niewiele czasu. Na razie jeszcze wszyscy w miare grzecznie czekaja, chociaz coraz wieksza grupa osob rezygnuje z kupna i anuluje zamowione preordery.


mnie także to bardzo martwi - premiera na dniach a tak na prawdę nie wiadomo jaki będzie end-game - wiemy , że zdobycie max lvl zajmie kilkanaście dni ( lub kilka tygodni ;p) - ale co potem ? - trochę to ogólnikowo wygląda i jak pisze konrador - dochodzące zmiany stają sie niepokojące ( mini gierki żeby móc uczestniczyć w siege ) :har:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 00:23 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Khebeln problem jest taki, ze gier pod twoj gust jest na rynku sporo. natomiast dla ludzi preferujacych rozwiazania blizsze UO od wielu lat nic nie powstalo. Nie powinienes sie dziwic zatem, bo chociaz tacy gracze sa w mniejszosci to nisza nie jest zapelniona zadna rozsadna pozycja na dzien dzisiejszy.


Spellborn bedzie oferowal dokladnie to czego szukacie.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 07:10 
Cytuj  
Knebel: spellborn? rozwiazania blizsze UO? Z ktorej strony? Bo mi sie jakos nie wydaje zeby spellborn mial jakiekolwiek rozwiazanie bliskie uo. Brak skilli, brak otwartego pvp, brak rozwinietej ekonomii (bo itamz nie graja roli).

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 07:22 
Cytuj  
khebeln proponuje ci zaczac czytac ze zrozumieniem. czy ja gdziekolwiek napisalem ze chce gre bez pve? nie. niech sobie bedzie. twoje wymagania ograniczaja sie do lore, fajnych itemkow i dlugiego czasu levelowania.
sorry ale troche uboga masz fantazje. nie wiem w jakim ty swiecie zyjesz ale bynajmniej dziwnym.
skomplikowany system? co moze byc skomplikowanego w nawalniu mobow? smiech na sali
niech sobie bedzie pve. tylko zrobione z sensem i umiarem. z tego co pamietam (ale moge sie tu mylic) aoc bylo zapowiadane jako pvp game.
a jak na razie to widze ze wszystko idzie w kierunku pve, farmowania, grindowania, robienia 100 leveli w pol roku byle placic abonament.
i fakt przy takim zalozeniu funcom wydaje gre w maju a siegowanie keepow moga wprowadzic sobie we wrzesniu bo i tak nie bedzie mial kto tego przetestowac w retailu.
mythic po wydaniu toa stracil kupe graczy wlasnie przez to ze miesiacami trzeba bylo farmowac stuff, ktory niestety mial ogromne znaczenie w pvp.

myslalem, ze aoc bedzie oferowalo naprawde fajne pvp i troche wczesniej niz na lvl 80. ale niestety wyszlo jak zawsze.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 12:19 
Cytuj  
Jak zwykle wciskasz mi slowa w usta ktorych nie mowilem. Nie wazne. To juz normalne. Tu trzba ogien ogniem widac.

Ja nie mam problemow z PvP w AoC. Ludzie sie tluka wszendzie caly dzien. Na lv 20 mialem z ~100 trupow naliczony z pvp. Nie wiem sakd wyciagasz wnioski ze pvp to tylko na lv 80.

Open PvP jest dostepne juz od lv 6+. Mozna sie lac wszedzie tylko nie w glownych miastach. Wlicza sie w to instancjie (otwarte dla wszystkich), podziemia etc. Mogli by zrobic aby w miastach tez mozna bylo sie zabijac i wstawili by tylko patrole ale nie zapowiada sie na to. :wink:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 12:38 
Cytuj  
wciskam? czyli to nie ty pisales o tym, ze open pvp ci nie odpowiada bo bys sie zaplakal gdyby ktos cie zabil i zabral ci stuff ktory farmowales tygodniami? moze sam nie pamietasz.
no super jest pvp ale co z tego? skoro to pvp MA SENS od 80 levelu? a tak masz faktycznie frajde z tego ze kogos zabijesz. i tyle.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 12:45 
Cytuj  
To o czym ty piszesz to nie open pvp a full loot open pvp. A to duza roznica.

Naucz sie pisac ze zrozumieniem co masz na mysli prosze.

Ja nie potrzebuje takich extremalnych warunkow aby miec frajde z pvp, ale widac ty tak.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 13:08 
Cytuj  
Mendol nie masz brata znajmego, który by Ci pomógł zmęczyc to lvlowanie? A potem byś już miał czysta frajde :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 13:10 
Cytuj  
nie musze miec full loot. nigdy o tym nie pisalem. ale chce widzec w tym sens.
poza tym z twoich wypowiedzi wynika ze nawet open pvp to dla ciebie za duzo khebeln bo ciagle sie boisz ze nie bedziesz mogl farmowac swoich zajebistych itemkow :-)
ty masz frajde z pvp (wnioskuje po tym co pisales) tylko wtedy kiedy masz mozliwosc natychmiastowego evaca i nie ponosisz zadnej odpowiedzialnosci za to ze nie potrafisz grac :-)

dae nie mam, a do zadnego z was nie mam zaufania ;-p

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 13:25 
Cytuj  
Kiepsko ci idzie denerwowanie mnie :]

Moze i by mialo to jakikolwiek efekt jezeli pisalbys zeczywiscie to co ja napisalem a nie przekrecal moje slowa :roll:

A co do skill to tego mi nie brakuje, i bez problemu moge cie pokonac w kazdej grze :) Mam dostatecznie duzo doswiadcznie w grach na dzien dzisiejszy ze wystarczylo bi mi to na 2 zycia dla casual gracza. Z tego co widze wiecej czasu poswiecasz na wieczny whine niz na dopracowywannie wlasnej postaci i tworzenie nowych taktyk.

Coz widac nie da sie nic z tym zrobic :har:

PS: Zaloze sie ze zawsze grasz klasa taka jak Assasis/Rogue w grach. Tak by wynikalo z twojego charakteru ktory tu prezentujesz.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 13:35 
Cytuj  
a. nie chce cie denerowac tylko zrozumiec :-)
b. w kazdej grze? no ok moze starcraft? doswiadczenie? obawiam sie ze tutaj tez bije cie na glowe smyku :-)
c. mam inne zajecia niz poswiecanie zycia na dopracowywanie 'postaci' i taktyk.
d. przegrales zaklad :-) w zyciu nie gralem zadna z tych klas.

anyway zobaczymy co nam na koniec funcom przyniesie. dla duzej czesci na pewno bedzie to fun na dlugie miesiace, dla innych na miesiac.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 14:03 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
PS: Zaloze sie ze zawsze grasz klasa taka jak Assasis/Rogue w grach. Tak by wynikalo z twojego charakteru ktory tu prezentujesz.


:roll: :roll:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 15:20 
Cytuj  
Cytuj:
anyway zobaczymy co nam na koniec funcom przyniesie. dla duzej czesci na pewno bedzie to fun na dlugie miesiace, dla innych na miesiac.


Tak wlasnie to bedzie. Mozna by tu dac taki przyklad jak Tabula Rasa. Przed premiera duzy hype, po premieze moze z tydzien 2 ludzie sie nia zachwycali, wszyscy dobili max lv bardzo szybko bo maly grind i potem nudy bo nie bylo co robic i wiekszosc ludzi dala soobie spokuj po 1 miesiacu gry. Smutne ale prawdzie. Gra miala mechanike gry o stopniu skomplikowania przedszkolaka. Nie oferowala zadnej glebi. Nuda. :roll:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 15:35 
Cytuj  
Mendol napisał(a):

c. mam inne zajecia niz poswiecanie zycia na dopracowywanie 'postaci' i taktyk.
Picie rumu ? :]


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.02.2008
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 15:56 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Cytuj:
anyway zobaczymy co nam na koniec funcom przyniesie. dla duzej czesci na pewno bedzie to fun na dlugie miesiace, dla innych na miesiac.


Tak wlasnie to bedzie. Mozna by tu dac taki przyklad jak Tabula Rasa. Przed premiera duzy hype, po premieze moze z tydzien 2 ludzie sie nia zachwycali, wszyscy dobili max lv bardzo szybko bo maly grind i potem nudy bo nie bylo co robic i wiekszosc ludzi dala soobie spokuj po 1 miesiacu gry. Smutne ale prawdzie. Gra miala mechanike gry o stopniu skomplikowania przedszkolaka. Nie oferowala zadnej glebi. Nuda. :roll:




i tego się najbardziej boję w AOC, ehhh
choć i tak połowa sukcesu to ludzie z którymi się gra


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 16:00 
Cytuj  
Bartlem napisał(a):
...i tak połowa sukcesu to ludzie z którymi się gra


Tu sie z toba zgodzie dlatego tez doszedlem do wniosku najlepszym soposobem na zanalezienie dobrej gildi do AoC jest znalezienie jej w General Beta. Pograsz tam z tymi ludzmi i na Retial wszyscy juz sa zgrani a przynajmniej core gildi :) Wiesz czego mozesz oczekiwac po tych ludziach innymi slowy 8)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 19:54 
Cytuj  
Associate Producer Morten Byom explains some of the Massive PvP gameplay features and changes in detail.

Hey,

Just wanted to write a few lines to clarify a few of the gameplay features involved in the Massive PvP system. With this I hope to better explain what we are trying to achieve with the system and some of the changes that we will do to improve it.

First off I would like to thank everyone for the valuable feedback you have all expressed on our forums. We are dedicated to make the absolutely best experience for the players and we can only do this with the help of the community and the beta testers.


Vulnerability Window

The vulnerability window GUI will list all the battlekeeps, the owner of these keeps, when the battlekeeps are open for attack, and finally any guilds that currently have the right to attack and the number of Guild PvP points that guilds have.

If your guild chooses to declare war on another guilds battlekeep, they will do this through the vulnerability window GUI. The Guild selects the city they wish to declare an attack on and they will be listed as a potential attacker for this battle. 24 hours prior to the fight starting the vulnerability window will be locked and an attacker is declared. At this time no changes to the attackers can be made.

When your guild has won a Massive PvP fight and claimed ownership of the Battlekeep the system will automatically set the vulnerability window of your battlekeep to be open in 3 days. Your guild can choose to move this window a few hours back and forth in time to better suit the playing time for their guild.

If you choose to own a battlekeep and all the bonuses it provides, you will be expected to defend it periodically. However we acknowledge the fact that people also wish enjoy all the other aspects of the game, and the vulnerability window was implemented to give the defending guild a break between battles.


Guild PvP Points

When there is a dispute between multiple guilds for the right to lay siege to a battlekeep, the Guild PvP points will be used to determine which guild should be allowed to conduct the attack.

These points will be generated for the guild by the individual players of that guild. There will be two ways that these points will be obtained. First it will be awarded to the guild if a guild member participates in a PvP minigame. Secondly, based on your feedback, we will give points when guild members gain PvP experience. The exact ratio between these two is not set, and I encourage you all to give feedback on this to help us balance the two. You could even see if you have any other PvP related activity that should be rewarded this way. The point is, there will be a conflict between several guilds on the right to attack! This conflict must be resolved in a fair, or at least in the fairest, way we can find. This fairness must be PvP related. Rewarding anything else seems out of place to the team.

When the battle is started the attacking guilds PvP Points are reset to zero. This is done to allow all guilds a chance at taking part of the siege gameplay, even those that are not the most active PvP guilds.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 20:18 
Cytuj  
pieknie

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.