mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 17:42 
Cytuj  
Cytuj:
jezeli na pvp serwerach wprowadzili punkty do siege z outdoor pvp i minigames.

W tedy zacznie bezmyslna durna farma minigames.
na Serverach PvP poprostu nie powinno ich byc.
Wogole nie powinno byc punktow do siege. Nie no sorry, ale to najbardziej poroniony pomysl jaki ostatnio widzialem :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 17:56 
Cytuj  
Jak masz lepszy pomysl jak rozwiazac ten problem to go podaj. Idealem to nie jest ale gra to nie rl i czasami trzeba isc na kompromis.

Tez wolalbym aby limitow nie bylo ale jakby caly serwer nagle byl na siege to mialbys chyba z 2fps albo cos ala walki w eve gdy 5k ludzi sie naparza w jednym systemie :]

Tak dlugo jak limity beda rozsadne to bedzie ok, ~500 ludzi max przy siege powinnio byc fair.

Btw te punkty benda sie liczyc tylko na tej zasadzie ze gildia z graczem ktory ma najwiecej pvp points ( czy to z minigames czy z outdoor) ma pierwszenstwo do siege przy ataku. Jak potem jest miejsce to nastepna gildia z kims kto ma najwiecej pvp points ale mniej niz ten pierwszy etc. Potem te wszystkie gildie walcza w siege. Ta gildia ktora zada najwiecej dmg podczas siege (inacze zdobedzie najwiecej punktow) a tym samym wszyscy atakujacy zdobyli wiecej punktow podczas siege nic broniacy to wtedy ta gildia przejmuje prawa do Batlekeep o ktore walczyli. Jezeli broniacy zdobenda wiencej punktow ale np atakujacy zrobili z batlekeep palace sie zgliszcza to pod koniec walki nie dostaja praw do batlekeep ale dostana lupy wojenne (nie mam pojecia co to do konca znaczy)

Wlasnie sprawdzielm to na forum AoC :wink:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 18:13 
Cytuj  
Cytuj:
w eve gdy 5k ludzi sie naparza w jednym systemie

No mnie sie takie masowe bitwy podobaja :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 19:10 
Cytuj  
super, czyli faworyzujemy masowke, wielkie gildie = masa 'guild pvp pointsow'

When the battle is started the attacking guilds PvP Points are reset to zero

hah, jedno siegowanie + przegrana i mozna zapomniec o kolejnym siege w ciagu miesiaca, fail pvp fail.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 19:18 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
w eve gdy 5k ludzi sie naparza w jednym systemie

No mnie sie takie masowe bitwy podobaja :P.
Jako, że 99,9% takich bitew w EVE to obrona<->zdobywanie systemu wygląda to w większości przypadków mniej więcej tak:

1. przyszła potencjalna ofiara dowiaduje się o mobilizacji sił wroga
2. w zagrożonym systemie zaczynają się zbierać siły obronne (dolatują różnie - czasem nawet kilka dni)
3. na localu jest powiedzmy 800 osób (95% to friendly siły a pozostałe 5% to scouci którym się udało przedostać wcześniej do systemu)
4. zaczynają się lagi
5. jako że wysztkie bramy do systemów są obstawione to wróg nie będzie wskakiwał pojedyńczo tylko wskakuje większością sił
6. zaczyna się lag
7. zaczyna się pokaz slajdów
8. akcja na ekranie się zatrzymuje
9. po 30 minutach gapienia się w ekran zastanawiasz się czy jeszcze żyjesz czy nie
10. zaczynasz się łudzić, że relog pomoże
11. próbujesz reloga
12. nie udaje się zalogować
13. próbujesz kilkakrotnie się zalogować - bezskutecznie
14. pada serwer
15. idziesz spać
16. wstajesz rano i polujesz na pojedyńczo logujących się wrogów (czasem, a raczej w większości przypadków -> jak ktoś ma pecha - wywaliło go z gry na bramie to popuje w otoczeniu kilkudziesięciu statków wroga i nawet nie wie co go zabiło)
17. po jednym - trzech dniach takiej zabawy stwierdzasz, że to nudne i męczące jak chuj, więc zlewasz wszystko

Tak z reguły wygląda instance PvP bez ograniczeń :har: Nie wiem jak wygląda użycie tytana, czy nawet mothershipów wskakujących w pierwszej kolejności i tankujących na bramach, bo alliance w jakich byłem nie stosowały żadnych. Jednak jestem pewien, że w każdej "epickej" bitwie w EVE zwyciązca jest jeden -> LAG :har: Dlatego nie mam absolutnie nic przeciwko temu, żeby był limit osób, jeśli tylko w taki sposób devsi są w stanie zapewnić graczom przynajmniej znośny fps. W evce fajne bitwy są tak do 300-400 graczy, powyżej robi się jedna wielka chujnia i kompletnie traci to sens. Jeśli w AoC miałbym wybrać między zniesieniem limitu i pokazem slajdów a znośnym graniem w ograniczonej ilości osób to opowiadam się za tym drugim.
Marzę sobie o wielkich wielotygodniowych bitwach jakie zdarzały się przecież w przeszłości, w wersji online w których bierze udział kilkadziesiąt tysięcy graczy, oprawionych graficznie z filmowym rozmachem, a wszystko śmiga płynnie w 70+ fps..... ale trzeba być realistą - na tą chwilę to nie jest możliwe. PvP w AoC też (przynajmniej na tą chwilę) nie jest możliwe bez instancjowania i limitów... stąd takie rozwiązania a nie inne. No, ale co tu dużo mówić, szkoda, że jest jak jest.... teraz trzeba po prostu poczekać nie tyle na retaila co na przyszłe poprawki w zasadach całego contentu PvP, bo w dniu premiery prawdopodobnie będą baaaardzo odbiegały od ideału....


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 19:29 
Cytuj  
AoC skonczy jak D&D czy podobne.
Po 2-3 miesiacach zostanie paru fanow Cymerii :<

http://www.mmogchart.com/

Poczytajcie i poplaczcie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 19:55 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
AoC skonczy jak D&D czy podobne.
Po 2-3 miesiacach zostanie paru fanow Cymerii :<

http://www.mmogchart.com/

Poczytajcie i poplaczcie.


Poczytaj sobie kometarze na temat tych bzdur co podales na mmorpg.com - 145 postow. Takie statystyki z kapelusza to sobie mozna miedzy bajki wlozyc.

Nigdy nie wiadomo co moze sie w przyszlosci zmienic lub pokazac. A juz napewno wow nie bedzie mial 12,5mil sub (chyba ze oni licza nieaktywne konta i zbanowane tez :roll: )

W kazdym razie DDO ma sie calkiem dobrze jezeli nawet podajesz je jako przyklad. I nie wiem czy masz dostep do General Beta ale AoC ma sie bardzo dobrze i puki co lepiej sie precentuje niz to co oferuje konkurencja w postaci WHO czy Spellborn na dzien dzisiejszy. Choc jak wszyscy wiemy wiele sie jeszcze moze zdarzyc. Mythic moze poprawc ta brzydka grafike w WHO albo Spellborn moze sie zrobic ciekawy wkoncu :]


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 20:15 
Cytuj  
Cytuj:
When the battle is started the attacking guilds PvP Points are reset to zero. This is done to allow all guilds a chance at taking part of the siege gameplay, even those that are not the most active PvP guilds.


zajebista sprawa kazda gildia koniec koncow dostanie sie na 1 miejsce - skoro punkty sie resetuja jesli wezmiesz udzial w siege
wiec wielkiej farmy nie bedzie - mozna sobie spokojnie robic mini gierki albo zabijac ludzi w outdoorze + napewno pomagajac innym gildia w siege i napadach na miasta (There will be two ways that these points will be obtained. First it will be awarded to the guild if a guild member participates in a PvP minigame. Secondly, based on your feedback, we will give points when guild members gain PvP experience.)
jedyna mozliwosc nie dostania sie do kolejki to gdy gildia sie opierdala - ale takie jest prawo natury

ostatnio bylo tez pozno i zrobilem whine z powodu zlej interpretacji tekstu:
Cytuj:
The whole point of the system is for only the most skilled players to rise to the top, instead of having everyone who put in enough time eventually get to the highest PvP level.

i zaczalem whine na temat ze zalezy od czasu spedzonego na PvP gierkach - co oczywiscie jest bzdura

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 20:46 
Cytuj  
i tak jest fail z ustalonym limitem na siegowanie.
tyle

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 20:48 
Cytuj  
widze, ze po "twoja stara" teraz dzieci neo ciagle uzywaja slowa "fail" :) nowa moda ?

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 20:50 
Cytuj  
Lil napisał(a):
widze, ze po "twoja stara" teraz dzieci neo ciagle uzywaja slowa "fail" :) nowa moda ?


No to ładnie mendolowi odjąłeś lat, ucieszy się :wink:

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 20:52 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
W kazdym razie DDO ma sie calkiem dobrze jezeli nawet podajesz je jako przyklad. I nie wiem czy masz dostep do General Beta ale AoC ma sie bardzo dobrze i poki co lepiej sie prezentuje niz to co oferuje konkurencja w postaci WHO czy Spellborn na dzien dzisiejszy.

Skoro DDO ma sie calkiem dobrze to Vanguard ma sie wspaniale.
Po drugie nie widze sensu porownywac trzech bet, zwlaszcza jedna ktora konczy sie za 2 tygodnie i dwie pozostale ktore koncza sie za X miesiecy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 20:58 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Khebeln napisał(a):
W kazdym razie DDO ma sie calkiem dobrze jezeli nawet podajesz je jako przyklad. I nie wiem czy masz dostep do General Beta ale AoC ma sie bardzo dobrze i poki co lepiej sie prezentuje niz to co oferuje konkurencja w postaci WHO czy Spellborn na dzien dzisiejszy.

Skoro DDO ma sie calkiem dobrze to Vanguard ma sie wspaniale.
Po drugie nie widze sensu porownywac trzech bet, zwlaszcza jedna ktora konczy sie za 2 tygodnie i dwie pozostale ktore koncza sie za X miesiecy.

Ty nie wiesz o czym mowisz :<
DDO
a) nie bylo, nie jest failem
b) ma stale i silne community, ktore pozwala utrzymac gre i ciagle nad nia pracowac (aktualnie w drodze 7 dodatek)
c) DDO zdobylo to co mialo zdobyc, to byl i jest gra przeznaczona dla specyficznej grupy ludzi
d) no i w przeciwientwie do kazdego innego mmo, jest swietnie zaprojektowana mechnicznie, ma dobrze przemyslane questy dungeony i itemizacje.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 21:10 
Cytuj  
iniside napisał(a):
DDO
wyjaśnijcie mi co przekreśla ta gre. fajnie wyglada :P

http://www.gamespot.com/pages/image_vie ... 5021&img=2


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 21:12 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
iniside napisał(a):
DDO
wyjaśnijcie mi co przekreśla ta gre. fajnie wyglada :P

http://www.gamespot.com/pages/image_vie ... 5021&img=2

Nie wiemco przekresla. Dla mnie to jedna z lepszych gier dostepnych na rynku :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 21:13 
Cytuj  
moze chodzi o to

"Poorly suited for those who prefer to play solo or expect the option No player-versus-player combat Doesn't really feel massively multiplayer but still has monthly fees."

koniec OT

spróbuje 10 dni triala :P


_________________
psn

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2008, 21:17 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ty nie wiesz o czym mowisz :<
DDO
a) nie bylo, nie jest failem
b) ma stale i silne community, ktore pozwala utrzymac gre i ciagle nad nia pracowac (aktualnie w drodze 7 dodatek)
c) DDO zdobylo to co mialo zdobyc, to byl i jest gra przeznaczona dla specyficznej grupy ludzi
d) no i w przeciwientwie do kazdego innego mmo, jest swietnie zaprojektowana mechnicznie, ma dobrze przemyslane questy dungeony i itemizacje.


Wiem o czym mowie tylko zle to zrozumiales :<
a) nigdy nie nazwalem ddo failem
b) Tak samo jak 3/4 mniejszych mmo
Po prostu szczerze watpie zeby Funcom celowal tak samo jak Turbine przy wydawaniu swojej gry.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2008, 01:22 
Cytuj  
Jak masz lepszy pomysl jak rozwiazac ten problem to go podaj. Idealem to nie jest ale gra to nie rl i czasami trzeba isc na kompromis.

To nie jest problem. Ja nie widze zadnego problemu w tym, ze sieges sa... byly prowadzone przez doswiadczone gildie. Doswiadczenie, respekt, uznanie zdobywa sie poprzez aktywna gre i wnoszenie czegos do wirtualnego swiata, w ktorym zyjemy razem ze swoja gildia. Widze natomiast problem w tym, ze wirtualne swiaty przeistaczaja sie powoli w zbior malych pokoikow, a gracze temu przyklaskuja dodatkowo. Jesli sieges i cale keepy, ktore maja byc atakowane beda w pelni instancjonowane, a cala gadka o border kingdoms - oddzielnych landach do PVP - to byl tylko pic na wode no to rzeczywiscie, innego rozwiazania na serwerach PVE niz mini gierki nie widze.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2008, 01:41 
Cytuj  
Zgadzam sie z toba w kwesti teoretycznej. Tak by bylo idealnie.

Niestety, patrzac na moje doswiadczenia z gier gdzie nie bylo limitow przy duzych walkach np EvE, w ostatecznosci prowadzilo to ze tak naprawde wygrywal LAG.
Ostatecznie nie mialo sie zadnej frajdy z tej duzej walki poniewaz nie dalo sie grac. Raz na minute cos ci na chwile sie odswiezylo i zwykle okazywalo sie ze byles juz martwy. Pomijajac kwestie lagu dochodzi jeszcze jak na dzisiejszym sprzecie wyswietlic tyle obiektow w rozsadnej ilosci klatek na sekunde ?

AoC jako gra z pierwszorzedna grafika przy duzych zergach byla by niemozliwa do wyswietlania plynnie. Nawet jezeli udalo by sie jakos rozwiazac problem laga przy takich walkach, nadal bylby problem plynnej gry.
Jedyne gry w ktorych mozna wprowadzic brak limitow przy takich walkach to mmo z bardzo prosta grafika.

Moze za 5-10 lat cos sie zmieni. Moze bedzie jakis przelom technologiczny czy programowy. Puki co musimy sie cieszyc z tego co mamy czy sie nam to podoba czy nie.

Niezmienia to jednak faktu ze powinnismy oczekiwac wiecej od nowych gier mmorpg, lecz nie nalezy patrzec nierealistycznie z punktu widzenia dzisiejszej technologi.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2008, 03:43 
Cytuj  
Mi to nie przeszkadza zony zmieniaja sie w 1-2s a duze miasta w 5-10s

Swoja droga to ja nic nie mowilem o instancjowaniu wiec nie wiem po cholere o tym tu teraz wylatujesz. Rozmowa byla o Siege.

Gdyby zrobili instancjowanie tak jak w Eq2 to by mi sie to okropnie nie podobalo, poniewaz tez nie lubie czekac. Jednak w AoC lokacje zmieniaja sie prawie natychmiastowo w locie, a i sa na tyle duze ze czasami caly dzien siedze w jednej lokacji robiac dziesiatki questow czy sie z ludzmi o spot tluke :wink:

Inna bajka ze brak instancjowania to idea mmo, tu sie zgadzam z toba. Ale moge pujsc na kompromis przy takiej grafice i geometri zone jakie oferuje AoC. Czasami czuje sie normalnie jakbym gral w Ghotic 4 :] Lokacje sa poprostu boskie i bija wszystko co do tej pory w mmo sie widzialo. Obrazki nawet w czesci nie oddaja wrazenia jakie AoC robi w wielu lokacjach na zywo :)

PS: Dla fanow Daoc bedzie WHO kilka dzialow nizej. Daoc nigdy nie byl moja ulubiona gra. Ale moze bylo to z powodu ze podszedlem do niego jak juz nie byl najswierzszy i zaczynal sie starzec :har:

PS2: Daoc z punktu widzenia graficznego wyglada jak kupa gowna, tak samo WHO. Nie ma wogule co porownywac graficznie tych gier do AoC. Conan ma blizej do Crysis + Ghotic 4 graficznie. Nie ma na dzien dzisiejszy ani sprzetu ani technologi aby wyswietlic niekontrolowany zerg ludzi w pvp powiedzmy 1000 osob przy jakosci grafiki oferowanej w AoC. Predzej ci sie GPU usmazy jadac 1-2fps przy tym niz pujdzie plynnie.

Z tych bzdur co widze co ty piszesz, widac ze nie grasz w beta AoC gdybys gral to bys takich glupot nie pisal a troche sie zastanowil nad tym co piszesz.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.