mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 116
Dołączył(a): 28.02.2007
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2008, 22:43 
Cytuj  
Mam takie pytanie o to jak wygląda grind w AoC.
Wiem, wiem, nie ma jeszcze wersji finalnej i narazie część z was grała tylko w Betę, ale z czym to da się porównać.

A pytam się, bo gram od 2 lat w Lineage 2 i przyznam że ta gra mi się podoba. Może grind trochę za powolny, ale dobre jest to, że nie da się wbić max lvl i dorobić się top sprzętu w miesiąc czy 3 miechy.

A jak jest w AoC. Bo ktoś pisał w innym temacie że max lvl ma być do osiągnięcia w 5 czy 10 dni? Prawda to?
To jak prywatne serwery Lineage 2 z ratami 300x. Fuj.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2008, 22:53 
Cytuj  
Exp dostawalo sie wiecej tylko dlatego aby testerzy mogli wiecej rzeczy wyprobowac.W finalnej wersji juz tego nie bedzie.To chyba oczywiste i nie wiem kto wypuscil taka plote.


_________________
Obrazek

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2008, 22:55 
Cytuj  
Rozumiem że tak wielką przyjemność sprawia ci naciskanie 3 przycisków na krzyż bijąć sterowane komputerowo moby że chciałbyś to robić bez końca, na szczęscie większość normalnych graczy nie podziela tego poglądu i rzygają grindem po godzinie już. Zresztą nawet gracze l2 chyba nie podzielają zafascynowania grindem bo jakieś 90% nich używa do tego botów.

Nie wiem jaki będzie AoC ale na pewno nie będzie failem jak l2 gdzie musisz x miesięcy rzygać bijąc potworki tego samego rodzaju by później bic potworki tego samego rodzaju tylko że innego koloru.

Swoją drogą niezłe pranie mózgu robią ci producenci gierek.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2008, 23:13 
Cytuj