MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 50 z 64

Autor:  Deshroom [ 4 cze 2008, 10:20 ]
Tytuł: 

rashiell napisał(a):
Fakt, ten shield w AoC jest o kant dupy sorry ale twórcy gry zapomnieli chyba, że człowiek ma tylko 2 ręce bo podczas 1VS1 musisz wybrać odpowiednie combo, wcisnąć sekwencje a przy okazji poruszać się by koleś nie wszedł ci na plecy.
trzeba miec skilla, aoc to nie jest taka łatwa gra.

Autor:  dark_lord [ 4 cze 2008, 10:20 ]
Tytuł: 

dlatego nie gram mele :P na pve jeszcze się nadaje na pvp to katorga :)

Autor:  rashiell [ 4 cze 2008, 10:23 ]
Tytuł: 

Gram HOX więc to i zarazem mele i zarazem caster :)

Autor:  dark_lord [ 4 cze 2008, 10:26 ]
Tytuł: 

bardzo fajna postać a ja gram priest of mitra i jestem bardzo zadowolony :)

Autor:  rashiell [ 4 cze 2008, 10:33 ]
Tytuł: 

heheh w 1vs1 jako HOX największe problemy mam właśnie walcząc z PoM'em :har:

Autor:  dark_lord [ 4 cze 2008, 10:36 ]
Tytuł: 

ale plotki mówią że na tos jest lepszy od pom :)nie wiem jak jest naprawdę :)

Autor:  Icekk [ 4 cze 2008, 11:59 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Icekk napisał(a):
...
Icek, masz juz 80 ?

more than 1 char ;<

Autor:  St77 [ 4 cze 2008, 12:12 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
1) Brak przenikalności postać!! Jest to cecha która stawia PvP w całkiem innym świetle.

No cóż, ja akurat uznaję to za wadę. Kwestia gustu.

Dae napisał(a):
2) Nie masz pojęcia jaka była moja ekstytacja gdy wplątałem się w zadyme 5 osób, i okazało się, że każdy jest na czerwono czyli bije się każdy z każdym Brak frakcji FTW!

Brak frakcji to też kwestia gustu.. :) A na pewno nie zaleta, tylko po prostu cecha gry.

Dae napisał(a):
3) Fatalities - w sumie smaczek ale kurna jak widzę jak mój Guardian przebija kolesia spearem a potem kładzie na nim swojego buciora i wyrywa włócznie z jego ciała i do tego dochodża całe te efekty jak bryzgająca krew to mi sie ciepło robi

No tak ale to tylko eyecandy. (Zresztą, jak mówi Konrador, po jakimś czasie mocno wkurzający.


A mi raczej chodziło o jakies rozwiązania ogólne w pvp, np. areny? siege? Czy np. questy pvp? Jest coś takiego w AoC? Poza zapowiedziami? Coś naprawdę nowatorskiego?

Autor:  Mendol [ 4 cze 2008, 12:16 ]
Tytuł: 

areny sa w wow.
sieges sa w daocu.
questy pvp sa w daocu.
nie wiem czego innowacyjnego oczekujesz?

Autor:  Dae [ 4 cze 2008, 12:33 ]
Tytuł: 

/st77

wczoraj byłem na battlegruandzie i miałem spory funn a to dlatego, że podoba mi się system walki. Więc wnioskując po tym co ty piszesz, nie kupuj AoC...

Autor:  Holger [ 4 cze 2008, 15:53 ]
Tytuł: 

Kupiłem dziś AoC... Stwierdziłem, że do DAoCa nie chce mi się wracać, na WARa jeszcze czekać trzeba, a grać się chce... Instaluje się właśnie dopiero, więc nic nie wiem...
A że lenistwo ogromne mnie ogarnia od pewnego czasu, więc tu chcę zapytanka rzucić, cobym nie musiał się przebijać przez zilliony postów... Heh, możecie mnie zabić, ale najpierw poproszę o odpowiedź.

Jak to jest z end-game... Co się robi po osiągnięciu tego szczytu poziomowo najostatniejszego?

Czy w PvP jest sens taki, jak w WoW, czyli żaden, czy taki, jak w DAoC, czyli ogromny?

Chyba teraz tylko tyle... Jak mi się zainstaluje, ściągnie patche i jak wejdę, to pewnie więcej głupich pytań będę posiadał.

Autor:  TobiAlex [ 4 cze 2008, 16:15 ]
Tytuł: 

A ja mam inne pytanie, bo często przewija się DAoC. Ta gierka także jest płatna a jeżeli tak to ile miesięcznie? Trochę nie w temacie, ale skorzystam z okazji :wink:

Autor:  had_ol [ 4 cze 2008, 16:26 ]
Tytuł: 

wystarczy wejsc na strone glowna mmorpg.pl i widac jedno z podforum o nazwie "Dark Age of Camelot". Hmm nie wiem, ale mozliwe ze tam znajdziesz pare inofmracji na temat daoc

Autor:  Teo [ 4 cze 2008, 17:07 ]
Tytuł: 

Holger napisał(a):
Jak to jest z end-game... Co się robi po osiągnięciu tego szczytu poziomowo najostatniejszego?

Czy w PvP jest sens taki, jak w WoW, czyli żaden, czy taki, jak w DAoC, czyli ogromny?


Raidy PvE, siege PvP, areny PvP, crafting, budowa miasta, tylko tyle.

PvP mamy trzy rodzaje, zwykle open pvp w outdoor, instancjowane mini gierki pvp, mass pvp czyli siege, pierwsze to tylko 48vs48, jak sie rozkreci ma byc 150vs150 ale to zobaczymy, zasady i nagrody narazie brak.

Autor:  shahray [ 4 cze 2008, 17:21 ]
Tytuł: 

Ok, ale czy to wszystko jest w tej chwili ograniczone tylko brakiem odpowiedniej choloty na 80lvl? CZy to jest tak w planach? Gdyby zebrac ekipe 96graczy 80lvl to juz mozemy siege odprawiac? A co to te areny? Bo sa jakies takie ala bg, o to chodzi, czy jest/ma byc jeszcze cos z ladderem?

Autor:  barol [ 4 cze 2008, 17:51 ]
Tytuł: 

Instancje 24osobowe, sa od poczatku i mozna tam chodzic. Sieges jeszcze nie odpalili.

Autor:  Holger [ 4 cze 2008, 18:38 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Holger napisał(a):
Jak to jest z end-game... Co się robi po osiągnięciu tego szczytu poziomowo najostatniejszego?

Czy w PvP jest sens taki, jak w WoW, czyli żaden, czy taki, jak w DAoC, czyli ogromny?
""

Raidy PvE, siege PvP, areny PvP, crafting, budowa miasta, tylko tyle.

PvP mamy trzy rodzaje, zwykle open pvp w outdoor, instancjowane mini gierki pvp, mass pvp czyli siege, pierwsze to tylko 48vs48, jak sie rozkreci ma byc 150vs150 ale to zobaczymy, zasady i nagrody na razie brak.


Dzięki, embe...

Mam nadzieję, że z czasem PvP stanie się czymś więcej, niż tylko zabawą l33t-boyz w stylu "my sword is better than your sword"...

Autor:  Kabu [ 5 cze 2008, 09:43 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
areny sa w wow.


zle - areny sa w gw ;)

Autor:  Mendol [ 5 cze 2008, 09:46 ]
Tytuł: 

aha, w wowie nie ma? ;-p

Autor:  whiteman [ 5 cze 2008, 09:47 ]
Tytuł: 

Nie ma!

Strona 50 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team