MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dla tych ktorzy jeszcze nie kupili AoC https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29649 |
Strona 14 z 14 |
Autor: | TobiAlex [ 4 cze 2008, 12:13 ] |
Tytuł: | |
dark_lord napisał(a): szczerze crissys widziałem za screenach więc jakoko takiego porównania nie mam
Z tego co zauważyłem po słowach krytyki odnośnie grafiki to gdyby gra miała taką animację postaci i efekty jak w uncharted, czy ruchy trawy i krzaków jak w nie wejdzie, ubranie sie moczy jak wejdzie się w wodę, animację wspinania się i możliwość wchodzenia praktycznie wszędzie to wtedy nie usłyszelibyśmy żadnych słów krytyki bo pod tymi względami uncharted nie ma sobie równych choć to tylko gra przygodowa a elementami strzelania No i chyba tylko na PS3 Swoją drogą nie chodzi tu o słowa krytyki odnośnie grafiki, bo ta jest naprawdę dobra a niektóre widoki są zajebiste. Bardziej mi chodziło o zoptymalizowanie tego wszystkiego |
Autor: | Sidagel [ 4 cze 2008, 12:29 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): dark_lord napisał(a): zastanawia mnie czemu fanboje wowa przesiadują tutaj i zaśmiecają topiki aoc a jak przeglądałem forum wowa to żadnego fanboja aoc tam nie widziałem, chyba o czymś to świadczy Świadczy to o tym, że fanboje WoWa wolą bez końca pluć na AoC zamiast grać w swoją zajebistą grę. Szczerze mówiąc to im się nie dziwię. Nie tylko na forum AoC siedzą:) lubią też utrudniać życie na FFXI ^^ |
Autor: | dark_lord [ 4 cze 2008, 12:47 ] |
Tytuł: | |
Sidagel napisał(a): Razoth napisał(a): dark_lord napisał(a): zastanawia mnie czemu fanboje wowa przesiadują tutaj i zaśmiecają topiki aoc a jak przeglądałem forum wowa to żadnego fanboja aoc tam nie widziałem, chyba o czymś to świadczy Świadczy to o tym, że fanboje WoWa wolą bez końca pluć na AoC zamiast grać w swoją zajebistą grę. Szczerze mówiąc to im się nie dziwię. Nie tylko na forum AoC siedzą:) lubią też utrudniać życie na FFXI ^^ toż to plaga ps - zazdroszczą nam ps 2 - wracając do uncharted to dziwi mnie że programiści na ps3 dają radę zrobić bardzo ładna grę pomimo że trudno się ją programuje, a na pc nie radzą sobie pomimo że łatwiej się go programuje - paradoks ps 3 - wow ilością sprzedanych kopi został dogoniony przez nic innego jak cod 4 : http://www.gram.pl/news_6grfJ,5_Call_of ... sztuk.html |
Autor: | TobiAlex [ 4 cze 2008, 13:22 ] |
Tytuł: | |
dark_lord nie chodzi o grafikę na PS3 tylko o procesor, który ze względu na swoją architekturę jest bardzo trudny do oprogramowania, szczególnie dla zespołów, które nigdy tego typu procesory nie programowały no a wiadomo, że 95% to x86 |
Autor: | dark_lord [ 4 cze 2008, 13:33 ] |
Tytuł: | |
TobiAlex napisał(a): dark_lord nie chodzi o grafikę na PS3 tylko o procesor, który ze względu na swoją architekturę jest bardzo trudny do oprogramowania, szczególnie dla zespołów, które nigdy tego typu procesory nie programowały no a wiadomo, że 95% to x86
To skoro platformy x86 łatwiej się programuje to skąd tyle bugów często graficznych bierze się w grach na pc. Ja wczoraj nie mogłem jednego questa zrobić w aoc bo jak właziłem na jedną ścianę to cały czas wpadałem w nicość i ginąłem, jak gram czasami od kilku miesięcy na ps3 to nigdy na takie bugi nie trafiłem Jakoś programiści na konsole bardziej starają sie o stabilne i poprawne działanie gier niż na pc który ponoć łatwiej się programuje |
Autor: | TobiAlex [ 4 cze 2008, 13:44 ] |
Tytuł: | |
dark_lord napisał(a): TobiAlex napisał(a): dark_lord nie chodzi o grafikę na PS3 tylko o procesor, który ze względu na swoją architekturę jest bardzo trudny do oprogramowania, szczególnie dla zespołów, które nigdy tego typu procesory nie programowały no a wiadomo, że 95% to x86 To skoro platformy x86 łatwiej się programuje to skąd tyle bugów często graficznych bierze się w grach na pc. Ja wczoraj nie mogłem jednego questa zrobić w aoc bo jak właziłem na jedną ścianę to cały czas wpadałem w nicość i ginąłem, jak gram czasami od kilku miesięcy na ps3 to nigdy na takie bugi nie trafiłem Jakoś programiści na konsole bardziej starają sie o stabilne i poprawne działanie gier niż na pc który ponoć łatwiej się programuje Zaraz się offtop robi Głównie chodzi o to, że zarówno Sony jak i Microsoft mają wymagania odnośnie gier na swoje konsole. To nie jest tak, że każdy może zrobić grę na konsole - przede wszystkim firma musi wykupić od Sony czy też Microsoftu odpowiednie licencje. Pomimo, że wykupiona jest licencja to i tak nadal są jakieś tam wymagania np. z tego co pamiętam Microsoft wymaga, aby fps nie schodził poniżej 60 klatek, do tego, jeżeli ekran wczytywania pojawia się na dłużej niż 30 sekund to w tym czasie musi być dostępna jakaś minigierka. Podsumowując Takie zespoły bardziej się starają, bo a) Sony lub Microsoft odrzuci grę b) trudniej o patch'e do gry. Na PC nikt tego nie kontroluje. No i jest jeszcze coś - konsole mają jedną architekturę, konfiguracji PC można zrobić miliony - na jednym działa, na drugim już nie. Kurde, ale się rozpisałem, ale lobię takie tematy |
Autor: | dark_lord [ 4 cze 2008, 13:47 ] |
Tytuł: | |
TobiAlex napisał(a): dark_lord napisał(a): TobiAlex napisał(a): dark_lord nie chodzi o grafikę na PS3 tylko o procesor, który ze względu na swoją architekturę jest bardzo trudny do oprogramowania, szczególnie dla zespołów, które nigdy tego typu procesory nie programowały no a wiadomo, że 95% to x86 To skoro platformy x86 łatwiej się programuje to skąd tyle bugów często graficznych bierze się w grach na pc. Ja wczoraj nie mogłem jednego questa zrobić w aoc bo jak właziłem na jedną ścianę to cały czas wpadałem w nicość i ginąłem, jak gram czasami od kilku miesięcy na ps3 to nigdy na takie bugi nie trafiłem Jakoś programiści na konsole bardziej starają sie o stabilne i poprawne działanie gier niż na pc który ponoć łatwiej się programuje Zaraz się offtop robi Głównie chodzi o to, że zarówno Sony jak i Microsoft mają wymagania odnośnie gier na swoje konsole. To nie jest tak, że każdy może zrobić grę na konsole - przede wszystkim firma musi wykupić od Sony czy też Microsoftu odpowiednie licencje. Pomimo, że wykupiona jest licencja to i tak nadal są jakieś tam wymagania np. z tego co pamiętam Microsoft wymaga, aby fps nie schodził poniżej 60 klatek, do tego, jeżeli ekran wczytywania pojawia się na dłużej niż 30 sekund to w tym czasie musi być dostępna jakaś minigierka. Podsumowując Takie zespoły bardziej się starają, bo a) Sony lub Microsoft odrzuci grę b) trudniej o patch'e do gry. Na PC nikt tego nie kontroluje. No i jest jeszcze coś - konsole mają jedną architekturę, konfiguracji PC można zrobić miliony - na jednym działa, na drugim już nie. Kurde, ale się rozpisałem, ale lobię takie tematy No o takich wytycznych nie słyszałem ale dzięki za info i koniec offtopu ps - a jak było z eq i eq 2 też stwarzał problemy w dniu premiery, bo ja grałem w niego dużo później |
Autor: | Armagin [ 6 cze 2008, 16:14 ] |
Tytuł: | |
Witam. Piszę tutaj, ponieważ ten temat wydał mi się najbardziej odpowiedni do zadania tego pytania: Orientuje się ktoś gdzie w Poznaniu można jeszcze dostać Age of Conan, edycja zwykła (nie kolekcjonerska), nie używana (nówka, zafoliowana)? |
Autor: | kamilus [ 6 cze 2008, 17:41 ] |
Tytuł: | |
http://register.ageofconan.com Cytuj: The registration site is currently down for maintenance. Please check back in 1 hour.
I tak od 2 godzin. Ile czasu zwykle to leży? |
Autor: | endryu [ 9 cze 2008, 09:55 ] |
Tytuł: | |
jesli chodzi o temat fanbojow wowa przesiadujacych w tym topicu, wiekszosc z nas przed aoc grala w wowa, wiec przypuszczam ze jakies 80% ludzi piszaczych tutaj to ex wow players albo nadal grajacy w wowa. a ze forum to forum, wypowiada sei kazdy |
Autor: | dark_lord [ 9 cze 2008, 11:25 ] |
Tytuł: | |
czemu nikt nie porówna aoc do eq 2 , czyżby eq 2 nie miał sobie równych jeśli chodzi o złożoność świata i rozbudowanie gry |
Autor: | TobiAlex [ 9 cze 2008, 11:28 ] |
Tytuł: | |
dark_lord napisał(a): czemu nikt nie porówna aoc do eq 2 , czyżby eq 2 nie miał sobie równych jeśli chodzi o złożoność świata i rozbudowanie gry
Moje pierwsze MMO to Planet Side Nie lubię gier Sony |
Autor: | iniside [ 9 cze 2008, 11:33 ] |
Tytuł: | |
dark_lord napisał(a): czemu nikt nie porówna aoc do eq 2 , czyżby eq 2 nie miał sobie równych jeśli chodzi o złożoność świata i rozbudowanie gry
Bo EverQuest 2 z kazdym nastepnym patchem byl coraz bardziej zjebywany i upraszczany. Co nie znaczy ze jest zla gra. Dalej jest fajny, tylko kiedys byl bardziej zlozony.. |
Autor: | dark_lord [ 9 cze 2008, 11:39 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): dark_lord napisał(a): czemu nikt nie porówna aoc do eq 2 , czyżby eq 2 nie miał sobie równych jeśli chodzi o złożoność świata i rozbudowanie gry Bo EverQuest 2 z kazdym nastepnym patchem byl coraz bardziej zjebywany i upraszczany. Co nie znaczy ze jest zla gra. Dalej jest fajny, tylko kiedys byl bardziej zlozony.. upraszczali bo większość graczy woli proste mmorpgi jak wow Psucie gry z nowym patchem stało się standardem jak widać po chyba wszystkich mmorpgach |
Autor: | exodus [ 9 cze 2008, 13:29 ] |
Tytuł: | |
Armagin napisał(a): Witam. Piszę tutaj, ponieważ ten temat wydał mi się najbardziej odpowiedni do zadania tego pytania: Orientuje się ktoś gdzie w Poznaniu można jeszcze dostać Age of Conan, edycja zwykła (nie kolekcjonerska), nie używana (nówka, zafoliowana)?
Ciezko, ja po dlugisz poszukiwaniach dorwalem ostatnia sztuke w saturnie tydzien temu. Musisz czekac na restock. |
Autor: | Freedek [ 3 lip 2008, 17:09 ] |
Tytuł: | |
A ja mam pytanie trochę z innej beczki, czy są dostępne klucze trial? Przed zakupem wolałbym się upewnić co do gry. |
Autor: | Bartlem [ 3 lip 2008, 17:22 ] |
Tytuł: | |
mają być ale nie liczył bym że będzie to lada dzień raczej w dalszej przyszłości gdy będzie się czym chwalić a nie pokazywać B.E.T.Ę. |
Strona 14 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |