MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dla tych ktorzy jeszcze nie kupili AoC
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29649
Strona 14 z 14

Autor:  TobiAlex [ 4 cze 2008, 12:13 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
szczerze crissys widziałem za screenach więc jakoko takiego porównania nie mam :)
Z tego co zauważyłem po słowach krytyki odnośnie grafiki to gdyby gra miała taką animację postaci i efekty jak w uncharted, czy ruchy trawy i krzaków jak w nie wejdzie, ubranie sie moczy jak wejdzie się w wodę, animację wspinania się i możliwość wchodzenia praktycznie wszędzie to wtedy nie usłyszelibyśmy żadnych słów krytyki bo pod tymi względami uncharted nie ma sobie równych choć to tylko gra przygodowa a elementami strzelania :)


No i chyba tylko na PS3 :( Swoją drogą nie chodzi tu o słowa krytyki odnośnie grafiki, bo ta jest naprawdę dobra a niektóre widoki są zajebiste. Bardziej mi chodziło o zoptymalizowanie tego wszystkiego :)

Autor:  Sidagel [ 4 cze 2008, 12:29 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
dark_lord napisał(a):
zastanawia mnie czemu fanboje wowa przesiadują tutaj i zaśmiecają topiki aoc a jak przeglądałem forum wowa to żadnego fanboja aoc tam nie widziałem, chyba o czymś to świadczy :)


Świadczy to o tym, że fanboje WoWa wolą bez końca pluć na AoC zamiast grać w swoją zajebistą grę. Szczerze mówiąc to im się nie dziwię. ;)


Nie tylko na forum AoC siedzą:) lubią też utrudniać życie na FFXI ^^

Autor:  dark_lord [ 4 cze 2008, 12:47 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
Razoth napisał(a):
dark_lord napisał(a):
zastanawia mnie czemu fanboje wowa przesiadują tutaj i zaśmiecają topiki aoc a jak przeglądałem forum wowa to żadnego fanboja aoc tam nie widziałem, chyba o czymś to świadczy :)


Świadczy to o tym, że fanboje WoWa wolą bez końca pluć na AoC zamiast grać w swoją zajebistą grę. Szczerze mówiąc to im się nie dziwię. ;)


Nie tylko na forum AoC siedzą:) lubią też utrudniać życie na FFXI ^^


toż to plaga :)

ps - zazdroszczą nam :)

ps 2 - wracając do uncharted to dziwi mnie że programiści na ps3 dają radę zrobić bardzo ładna grę pomimo że trudno się ją programuje, a na pc nie radzą sobie pomimo że łatwiej się go programuje - paradoks :)

ps 3 - wow ilością sprzedanych kopi został dogoniony przez nic innego jak cod 4 : http://www.gram.pl/news_6grfJ,5_Call_of ... sztuk.html

Autor:  TobiAlex [ 4 cze 2008, 13:22 ]
Tytuł: 

dark_lord nie chodzi o grafikę na PS3 tylko o procesor, który ze względu na swoją architekturę jest bardzo trudny do oprogramowania, szczególnie dla zespołów, które nigdy tego typu procesory nie programowały no a wiadomo, że 95% to x86 :wink:

Autor:  dark_lord [ 4 cze 2008, 13:33 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
dark_lord nie chodzi o grafikę na PS3 tylko o procesor, który ze względu na swoją architekturę jest bardzo trudny do oprogramowania, szczególnie dla zespołów, które nigdy tego typu procesory nie programowały no a wiadomo, że 95% to x86 :wink:


To skoro platformy x86 łatwiej się programuje to skąd tyle bugów często graficznych bierze się w grach na pc.
Ja wczoraj nie mogłem jednego questa zrobić w aoc bo jak właziłem na jedną ścianę to cały czas wpadałem w nicość i ginąłem, jak gram czasami od kilku miesięcy na ps3 to nigdy na takie bugi nie trafiłem :) Jakoś programiści na konsole bardziej starają sie o stabilne i poprawne działanie gier niż na pc który ponoć łatwiej się programuje :)

Autor:  TobiAlex [ 4 cze 2008, 13:44 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
dark_lord nie chodzi o grafikę na PS3 tylko o procesor, który ze względu na swoją architekturę jest bardzo trudny do oprogramowania, szczególnie dla zespołów, które nigdy tego typu procesory nie programowały no a wiadomo, że 95% to x86 :wink:


To skoro platformy x86 łatwiej się programuje to skąd tyle bugów często graficznych bierze się w grach na pc.
Ja wczoraj nie mogłem jednego questa zrobić w aoc bo jak właziłem na jedną ścianę to cały czas wpadałem w nicość i ginąłem, jak gram czasami od kilku miesięcy na ps3 to nigdy na takie bugi nie trafiłem :) Jakoś programiści na konsole bardziej starają sie o stabilne i poprawne działanie gier niż na pc który ponoć łatwiej się programuje :)


Zaraz się offtop robi :wink: Głównie chodzi o to, że zarówno Sony jak i Microsoft mają wymagania odnośnie gier na swoje konsole. To nie jest tak, że każdy może zrobić grę na konsole - przede wszystkim firma musi wykupić od Sony czy też Microsoftu odpowiednie licencje. Pomimo, że wykupiona jest licencja to i tak nadal są jakieś tam wymagania np. z tego co pamiętam Microsoft wymaga, aby fps nie schodził poniżej 60 klatek, do tego, jeżeli ekran wczytywania pojawia się na dłużej niż 30 sekund to w tym czasie musi być dostępna jakaś minigierka. Podsumowując :) Takie zespoły bardziej się starają, bo a) Sony lub Microsoft odrzuci grę b) trudniej o patch'e do gry. Na PC nikt tego nie kontroluje. No i jest jeszcze coś - konsole mają jedną architekturę, konfiguracji PC można zrobić miliony - na jednym działa, na drugim już nie.
Kurde, ale się rozpisałem, ale lobię takie tematy :wink:

Autor:  dark_lord [ 4 cze 2008, 13:47 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
dark_lord napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
dark_lord nie chodzi o grafikę na PS3 tylko o procesor, który ze względu na swoją architekturę jest bardzo trudny do oprogramowania, szczególnie dla zespołów, które nigdy tego typu procesory nie programowały no a wiadomo, że 95% to x86 :wink:


To skoro platformy x86 łatwiej się programuje to skąd tyle bugów często graficznych bierze się w grach na pc.
Ja wczoraj nie mogłem jednego questa zrobić w aoc bo jak właziłem na jedną ścianę to cały czas wpadałem w nicość i ginąłem, jak gram czasami od kilku miesięcy na ps3 to nigdy na takie bugi nie trafiłem :) Jakoś programiści na konsole bardziej starają sie o stabilne i poprawne działanie gier niż na pc który ponoć łatwiej się programuje :)


Zaraz się offtop robi :wink: Głównie chodzi o to, że zarówno Sony jak i Microsoft mają wymagania odnośnie gier na swoje konsole. To nie jest tak, że każdy może zrobić grę na konsole - przede wszystkim firma musi wykupić od Sony czy też Microsoftu odpowiednie licencje. Pomimo, że wykupiona jest licencja to i tak nadal są jakieś tam wymagania np. z tego co pamiętam Microsoft wymaga, aby fps nie schodził poniżej 60 klatek, do tego, jeżeli ekran wczytywania pojawia się na dłużej niż 30 sekund to w tym czasie musi być dostępna jakaś minigierka. Podsumowując :) Takie zespoły bardziej się starają, bo a) Sony lub Microsoft odrzuci grę b) trudniej o patch'e do gry. Na PC nikt tego nie kontroluje. No i jest jeszcze coś - konsole mają jedną architekturę, konfiguracji PC można zrobić miliony - na jednym działa, na drugim już nie.
Kurde, ale się rozpisałem, ale lobię takie tematy :wink:


No o takich wytycznych nie słyszałem ale dzięki za info i koniec offtopu :)

ps - a jak było z eq i eq 2 też stwarzał problemy w dniu premiery, bo ja grałem w niego dużo później :)

Autor:  Armagin [ 6 cze 2008, 16:14 ]
Tytuł: 

Witam. Piszę tutaj, ponieważ ten temat wydał mi się najbardziej odpowiedni do zadania tego pytania: Orientuje się ktoś gdzie w Poznaniu można jeszcze dostać Age of Conan, edycja zwykła (nie kolekcjonerska), nie używana (nówka, zafoliowana)?

Autor:  kamilus [ 6 cze 2008, 17:41 ]
Tytuł: 

http://register.ageofconan.com


Cytuj:
The registration site is currently down for maintenance. Please check back in 1 hour.

I tak od 2 godzin. Ile czasu zwykle to leży?

Autor:  endryu [ 9 cze 2008, 09:55 ]
Tytuł: 

jesli chodzi o temat fanbojow wowa przesiadujacych w tym topicu, wiekszosc z nas przed aoc grala w wowa, wiec przypuszczam ze jakies 80% ludzi piszaczych tutaj to ex wow players albo nadal grajacy w wowa.

a ze forum to forum, wypowiada sei kazdy ;)

Autor:  dark_lord [ 9 cze 2008, 11:25 ]
Tytuł: 

czemu nikt nie porówna aoc do eq 2 , czyżby eq 2 nie miał sobie równych jeśli chodzi o złożoność świata i rozbudowanie gry :)

Autor:  TobiAlex [ 9 cze 2008, 11:28 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
czemu nikt nie porówna aoc do eq 2 , czyżby eq 2 nie miał sobie równych jeśli chodzi o złożoność świata i rozbudowanie gry :)


Moje pierwsze MMO to Planet Side :D Nie lubię gier Sony :wink:

Autor:  iniside [ 9 cze 2008, 11:33 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
czemu nikt nie porówna aoc do eq 2 , czyżby eq 2 nie miał sobie równych jeśli chodzi o złożoność świata i rozbudowanie gry :)

Bo EverQuest 2 z kazdym nastepnym patchem byl coraz bardziej zjebywany i upraszczany.
Co nie znaczy ze jest zla gra. Dalej jest fajny, tylko kiedys byl bardziej zlozony..

Autor:  dark_lord [ 9 cze 2008, 11:39 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
dark_lord napisał(a):
czemu nikt nie porówna aoc do eq 2 , czyżby eq 2 nie miał sobie równych jeśli chodzi o złożoność świata i rozbudowanie gry :)

Bo EverQuest 2 z kazdym nastepnym patchem byl coraz bardziej zjebywany i upraszczany.
Co nie znaczy ze jest zla gra. Dalej jest fajny, tylko kiedys byl bardziej zlozony..


upraszczali bo większość graczy woli proste mmorpgi jak wow :) Psucie gry z nowym patchem stało się standardem jak widać po chyba wszystkich mmorpgach :)

Autor:  exodus [ 9 cze 2008, 13:29 ]
Tytuł: 

Armagin napisał(a):
Witam. Piszę tutaj, ponieważ ten temat wydał mi się najbardziej odpowiedni do zadania tego pytania: Orientuje się ktoś gdzie w Poznaniu można jeszcze dostać Age of Conan, edycja zwykła (nie kolekcjonerska), nie używana (nówka, zafoliowana)?


Ciezko, ja po dlugisz poszukiwaniach dorwalem ostatnia sztuke w saturnie tydzien temu. Musisz czekac na restock.

Autor:  Freedek [ 3 lip 2008, 17:09 ]
Tytuł: 

A ja mam pytanie trochę z innej beczki, czy są dostępne klucze trial? Przed zakupem wolałbym się upewnić co do gry.

Autor:  Bartlem [ 3 lip 2008, 17:22 ]
Tytuł: 

mają być
ale nie liczył bym że będzie to lada dzień
raczej w dalszej przyszłości
gdy będzie się czym chwalić
a nie pokazywać B.E.T.Ę.

Strona 14 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team