MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch notes.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29760
Strona 13 z 14

Autor:  blasz [ 29 paź 2008, 17:37 ]
Tytuł: 

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=98617 - najnowszy patch live.

Autor:  Lukas24MwO [ 29 paź 2008, 20:09 ]
Tytuł: 

Czy to jest ten Patch, który był tak długo oczekiwany (1.1 Zdaję się.) ?

Autor:  iniside [ 29 paź 2008, 20:37 ]
Tytuł: 

Lukas24MwO napisał(a):
Czy to jest ten Patch, który był tak długo oczekiwany (1.1 Zdaję się.) ?

Nie to PvP Patch. Chociaz roznie mowia.
Dla mnie 1.1 to w tedy kiedy Ymirs Path wprowadza.

Autor:  Getorix [ 29 paź 2008, 22:23 ]
Tytuł: 

I DX10.

EDIT
Jeszcze ze trzy takie jebutne patche i AoC wyjdzie na super prostą.

Autor:  Lokken [ 30 paź 2008, 22:17 ]
Tytuł: 

Taa.... jeszcze trzy "takie" patche i AoC zamiast wyjść na prostą to zejdzie na dno.

Funcom did it again :har: Takiego babola to się nie spodziewałem, a mieli pełno czasu by wszytko działało ok. Nie wspomnę już wprowadzeniu zmian, którym większość community jest przeciwna.

Autor:  Getorix [ 30 paź 2008, 22:19 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Taa.... jeszcze trzy "takie" patche i AoC zamiast wyjść na prostą to zejdzie na dno.

Funcom did it again :har: Takiego babola to się nie spodziewałem, a mieli pełno czasu by wszytko działało ok. Nie wspomnę już wprowadzeniu zmian, którym większość community jest przeciwna.


Dopiero w weekend bede mial czas przetestowac. Na papierze IMO wyglada to wszystko pozytywnie.

Autor:  Lokken [ 30 paź 2008, 22:38 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
Dopiero w weekend bede mial czas przetestowac. Na papierze IMO wyglada to wszystko pozytywnie.


Heh, no własnie. Najbardziej niedopracowany jest PvP Notoriety System. Ma masę niedociągnięć, całkowicie psujących rozgrywkę. Mam nadzieję, że szybko naprawią bugi a cześć zmian w ogóle wypierdolą w pizdu bo prawie nikt ich nie chce (na serwach PvP przynajmniej). Co do zmian w combacie to po tych paru duelach, które wczoraj przeprowadziłem mogę powiedzieć, że:

- Nukerzy i ranger dostali boosta. Zwłaszcza necro jest silny teraz oraz Demo (temu to się należało bo wcześniej składali się jak zapałki).
- Mocno po dupie dostał Barb, nerf cc plus mała liczba sensownych combosów robi swoje.
- W moim odczuciu Bear Shaman vs postacie melee jest jeszcze silniejszy (może oprócz HoX`a). Z casterami jest już gorzej a z necro to już tragedia. Wali ci wszystkie DoT`y po czym skacze jak małpa a ty go gonisz próbując trafić. Tyle, że za każdego missa masz debuff do dmg dla finisher`a comba.

Autor:  Kabu [ 31 paź 2008, 10:54 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Wali ci wszystkie DoT`y po czym skacze jak małpa a ty go gonisz próbując trafić. Tyle, że za każdego missa masz debuff do dmg dla finisher`a comba.


czyli to czego sie obawialem-barb posysa-z dps stal sie goniacym miskiem bez sensownego dmg :/ btw czy no escape nadal na tak dlugo pozbawia nas broni?

eh a ja naprawde chcialem znowu pograc w conana:/

Autor:  Lukas24MwO [ 31 paź 2008, 15:43 ]
Tytuł: 

No ja również chciałem znów pograć w Conana ;/

Autor:  iniside [ 31 paź 2008, 16:17 ]
Tytuł: 

A kto wam broni ?

Autor:  Eleeist [ 31 paź 2008, 21:20 ]
Tytuł: 

Mi broni błąd przy instalacji... :roll:

Autor:  Lufanga [ 31 paź 2008, 22:56 ]
Tytuł: 

a jak wogole wyglada sytuacja populacji na serwerach?

Autor:  iniside [ 31 paź 2008, 23:21 ]
Tytuł: 

Lufanga napisał(a):
a jak wogole wyglada sytuacja populacji na serwerach?

Na Fury i Aquiloni gra duzo (nawet bardzo) ludzi. Na reszcie to nie wiem.

Autor:  Zerg [ 1 lis 2008, 02:34 ]
Tytuł: 

Czyli wracam :) juz jutro robie instalke gry :P i zasysam ciekawe ile tego bedzie zasysania i czy juz przekroczyli 30 GB tymi patchami itp.

Autor:  Getorix [ 1 lis 2008, 14:24 ]
Tytuł: 

Na soulstorm slabawo (aczkolwiek nie tragicznie), dlatego robie reroll na fury.

Autor:  Lukas24MwO [ 14 lis 2008, 22:11 ]
Tytuł: 

Dotrał do mnie emial, że patch "Ymir's Pass is live". Czy ci którzy grają widzą jakieś pozytywny zmiany w grze poza nowa krainą? W pełni działające Siege, lepszy balans, nie wywalanie do windy etc... Czekam na odpowiedź

Autor:  Dace [ 15 lis 2008, 03:47 ]
Tytuł: 

Dzisiaj mielismy siege okolo 80 osob walczylo ze soba i laga nie bylo , czy w pelni dzialaj trudno powiedziec moze przypadkiem bylo wszystko ok,katapulty/balisty dzialaly , punkty naliczalo dobrze ;)
Do windy mnie juz nie wywala od pierwszej czesci pvp patcha (mowie tu o out of memory),fps wydaje sie tez byc bardziej stabilny.
A co do balansu to chyba zawsze beda klasy ktore sa op badz up ,po ostatnich zmianach trendy sa tosiek i hox :) Czasy gemow sie dawno skonczyly i juz niema 1 guard to rule them all

Autor:  Lukas24MwO [ 15 lis 2008, 12:38 ]
Tytuł: 

Dace napisał(a):
Dzisiaj mielismy siege okolo 80 osob walczylo ze soba i laga nie bylo


Ale siege z NPC'ami czy Guild vs Guild?

Autor:  Lokken [ 15 lis 2008, 17:11 ]
Tytuł: 

Nie ma czegoś takiego jak siege z NPC`ami.

Autor:  Lukas24MwO [ 17 lis 2008, 15:31 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Nie ma czegoś takiego jak siege z NPC`ami.


Z tego co wiem (może się mylę), miasta gildiowe mogą być atakowane przez postacie nie sterowane przez gracza, czyli NPC'ami (Non-Player Character's).

Strona 13 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team