MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Problemy z gra itp.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29766
Strona 2 z 3

Autor:  Matek00 [ 3 cze 2008, 22:04 ]
Tytuł: 

wystarczy kliknąć trójkącik kolo mini mapy a potem " show quest indicators" i już pokazuje dane z questow na mapie :p

Autor:  kahR [ 9 cze 2008, 16:10 ]
Tytuł: 

kahR napisał(a):
mam problem z grą, spotkal sie ktos z tym? jakies pomysly? (uzywam mirage_ui ale juz je usuwalem jak i caly folder GUI przez co gra sie patchowala od nowa)

Obrazek

w samej grze tez mam te znaczki zamiast swojego nicka, nicka i levelu targetu oraz nagłówków w guild roster



rozwiazanie tutaj: http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=1254&p=2958

Autor:  Compton [ 12 cze 2008, 07:11 ]
Tytuł: 

A ja mam taki problem ... grajac wczoraj nagle zniknely mi textury drzew ... tzn lisci nie ma :( Tak jakby cala roslinnosc sie rozplynela Nadmienie ze wczesniej bylo wszystko OK

A i jeszcze jedno ... czy wam tez tak "doczytuja" sie textury ?! Dla mnie to zaczyna byc juz denerwujace.

Autor:  Iduakil [ 13 cze 2008, 15:04 ]
Tytuł: 

Witam. Mam pewien nie miły problem z grą po patchu z 12tego czerwca. Otóż gram guardianem specniętym pod Juggernauta i po wejściu do gry wczoraj okazało się, że mam zablokowane wszystkie combosy, które wymagają aby w użyciu był One-Hand. Polega to na tym, że ikony skill są szare tak jakbym nie miał odpowiedniej broni w łapie. Gdy próbuje odpalić jakieś combo np. Overreach dostaje komunikat: "You cannot perform this action with your current weapon". Comba, które są dostępne zarówno dla Polearmów jak i One-Handów np. Brutal Enraging Strike lub Enraging Wound działają tak jak wcześniej a wszystkie inne One-Handed oriented Combo nie działają .... trochę to debilne. Polearm combo działają jak wcześniej. Nie wiem co robić za bardzo, rozbierałem postać, zmieniałem bronie z różnych lvli, odpaliłem repair klienta, nawet zainstalowałem grę jeszcze raz ... Wczoraj GM poprosił mnie żebym wypełnił Bug Report i się krótko mówiąc odp******* ... dzisiaj moje petycje się nie przebijają ... Słyszał ktoś o czymś podobnym??

PS. Nie używam żadnych addonów.

Autor:  Teo [ 13 cze 2008, 17:25 ]
Tytuł: 

Pamietam jak na becie mialem cos takiego, musialem uzywac innej broni az do nowego lvl i wtedy wszystko sie odblokowalo.

Autor:  Iduakil [ 13 cze 2008, 22:05 ]
Tytuł: 

Wreszcie jakiś bardziej rozgarnięty GM i sprawa załatwiona. Najwidoczniej w tym patchu z 12tego jeszcze nie do końca naprawili bug z itemami z craftów bo tak jak w moim przypadku powodem blokowania się skilii z tego co mi powiedział GM była craftowana tarcza. Wystarczyło zmienić tarcze na inna nie craftowana przez gracza i *pstryk* Skille działają :))

Autor:  Khebeln [ 14 cze 2008, 00:20 ]
Tytuł: 

Problem polega na tym ze tak sie spiesza z tym patchowaniem ze nie maja jak tego wszystkiego pozadnie sprawdzic :P

Autor:  naro [ 17 cze 2008, 10:59 ]
Tytuł: 

po zainstalowaniu wczorajszej latk imam maly problem juz przy samym koncu istalowania laty pojawil sie komunikat w oknie lunchera z informacja o - Error code 103 mam to samo na wszystkich 3 kompach ktorych uzywam wiec to nie problem sprzetowy :( - ktos sie z tym spotkal ?

Autor:  Lokken [ 17 cze 2008, 12:47 ]
Tytuł: 

naro napisał(a):
po zainstalowaniu wczorajszej latk imam maly problem juz przy samym koncu istalowania laty pojawil sie komunikat w oknie lunchera z informacja o - Error code 103 mam to samo na wszystkich 3 kompach ktorych uzywam wiec to nie problem sprzetowy :( - ktos sie z tym spotkal ?


http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=90376

Autor:  Farod [ 17 cze 2008, 18:46 ]
Tytuł: 

couldnt not connect to the patch server. Can not continue

Ktos ma taki problem ?

Autor:  konrador [ 17 cze 2008, 19:09 ]
Tytuł: 

Nope. Firewall?

Autor:  Bodziu [ 18 cze 2008, 09:02 ]
Tytuł: 

Mam problem, ktory sie nazywa Aztel Approach, wszedzie mam okolo 35fpsow, kiedy wejde do w/w zony ilos fpsow spada do 7-9 i za cholere nie da sie grac :( Ustawilem na low grafike, wylaczylem cienie oraz shadera na 2.0 i nadal lipa. Czy ktos wie co z tym zrobic ? Generalnie po 65lvl nie ma zbytnio gdzie expowac :/ A Thunder River mam w sumie skonczone.

Autor:  rashiell [ 18 cze 2008, 09:08 ]
Tytuł: 

Coś ostatni patch spier... niestety w kwestii wydajności. Przed patchem jak robiłem wille w ND fps nie spadał mi poniżej 32 a teraz potrafi na moment spaść nawet do 5 fps ;/

Autor:  Lukas24MwO [ 28 cze 2008, 23:45 ]
Tytuł: 

Ja mam inny problem z grą. Dośc często podczas gry wywala mnie di windowsa z komunikatem OUT OF MEMORY + jakieś tam cyferki z dziwnymi napisami. Spotkał się ktoś z czymś takim? Mój sprzęt:

Gigabyte GA-MA770-DS3

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+

2046MB RAM

ATI Radeon HD 3870 X2

WinXP SP2

Autor:  Igorwer [ 29 cze 2008, 09:22 ]
Tytuł: 

Jak miałem abonament to też nieraz się spotykałem z tym problemem. Niestety nie wiem z jakiej racji pojawiał się ten błąd.

Autor:  Amadeo [ 29 cze 2008, 13:32 ]
Tytuł: 

Mi się też pojawia dosyć często, ale jak ileś razy będę przeskakiwał między grą a pulpitem.

Autor:  Lokken [ 7 lip 2008, 00:51 ]
Tytuł: 

Mam pytanko do użytkowników ATI ? Ile macie FPS ? Mam takie wrażenie, że AoC wybitnie kiepsko chodzi na Radeonach. Czytałem oficjalne fora i wychodzi na to, że coś jest na rzeczy (kwestia ustawień, driverów itd.). Tyle, że nie znalazłem gotowego rozwiazania (na US forum topic o Radeon 3850 ma 72 strony !!!). Ja mam Shaphire 2900 Pro i mam z 15-20 fpsów na low detalach, z wszystkim wyłączonym (2 GB, Dual Core E2160 1,8 GHz). Ostatnio wgrałem Catalyst 8.6 i fpsy wzrosły tyle, że nie mogłem odtwarzac żadnych filmików (black screen, tylko dzwięk), niezleżnie od przeglądarki. Ktoś z was wie może w czym jest problem i jak temu zaradzic ?

Autor:  Teo [ 7 lip 2008, 03:19 ]
Tytuł: 

Podciagnij procka do conajmniej 2,66ghz, ustaw na na high, przytnij te efekty, ktore faktycznie daja spadek fps i powinienes miec dosc dobry efekt.
Ogolnie karty ati kiepsko sobie radza w AoC, dopiero karty serii 4xxx dzialaja poprawnie, sam mam ochote pzresiasc sie na 4850 to mozliwe ze po testach napisze wiecej.

Autor:  Khebeln [ 7 lip 2008, 04:00 ]
Tytuł: 

Niestety Ati kiepsko radzi sobie z nowymi mmo i AoC nie jest tu wyjatkiem. Moge was zapewnic ze sytuacja jest bardzo podobna w prawie kazdym mmo w produkcji atm :/

Autor:  dark_lord [ 10 wrz 2008, 15:35 ]
Tytuł: 

Lukas24MwO napisał(a):
Ja mam inny problem z grą. Dośc często podczas gry wywala mnie di windowsa z komunikatem OUT OF MEMORY + jakieś tam cyferki z dziwnymi napisami. Spotkał się ktoś z czymś takim? Mój sprzęt:

Gigabyte GA-MA770-DS3

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+

2046MB RAM

ATI Radeon HD 3870 X2

WinXP SP2


ja też mam ten problem, mój sprzęt to :

Asus Commando

intel C2duo 2.4

asus 8800 gts 512 rev2

4096 MB RAM

i to po jednym z ostatnich patchy który ważył jakieś 750 mb. O ile ktoś stąd jeszcze w to gra.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team