mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 10:23 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Hahahah jeśli gildia posiada BK to nie może atakować innego BK....no po prostu wielkie lol. Inaczej nie można tego nazwać.

V.

a BK sa jakos ograniczone liczebnie na serwer czy tez instancjonuja sie ?

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 10:29 
Cytuj  
Dae napisał(a):
Robus napisał(a):
twoj ciezki armor dalej dziala jak dzialal, czyli daje ci wszelkie bonusy przeciwko walce wrecz, w koncu do tego sluzy armor


No więc mylisz się kolego, mój full plate armor kompletnie nie ma znaczenia dla przykładu:

Jesteś barbem robisz slashing dmg, ubieram light armor z +20 def rating +1 % slashing inv. walisz mnie za 500 dmg a mob też za 500, ubieram full plate z +200 def rating i +1% slashing inv. walisz mnie nadal za 500 dmg a mob za 50. Widzisz róznice? Dlamnie to jest broken!!!!! A co do resistów na magic to ich brak powduje, że taki ToS wyjebie mi za 3k a ja mu oddam za 400 critem z overreach....


nawet jesli tak jest to chwilowo i tak nie ma co panikowac, do pvp moze byc calkowicie inny gear niz ten do lazenia pve, dodatkowo maja byc tez niby inne skile

chwilowo moze sie takie posuniecie wydawac durne, ale dopoki nie zobaczymy craftow pvp ani bonusow za keepy itp to w sumie pvp nie istnieje, a jestem pewien ze nie zniosa efektow sprzetu bez wprowadzenia jakiegokolwiek systemu pvp


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 10:45 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Hahahah jeśli gildia posiada BK to nie może atakować innego BK....no po prostu wielkie lol. Inaczej nie można tego nazwać.

V.


Takiego rozwiązania spodziewałem się od samego początku, troche w tym logiki jest, rozumiem twoje rozgoryczenie, no ale spójrz na to tak, masz BK więc go bronisz taki sam fun jak atak imo, nie masz BK to atakujesz. Tak więc i tak w siegia zagrasz no pod warunkiem, że masz gildie z aktywnymi 70 playerami.


/lukaszn

Jest 9 BK na serwer limit...

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 11:11 
Cytuj  
Problem w tym, że miała być możliwość atakowania innych BK dla frajdy/zniszczenia progressu innej gildii bez zatrzymywania zdobytego keepu. Dla tej jednej opcji całkiem sporo osób zakupiło AoC.
Przy obecnym rozwiązaniu keepy najmocniejszych gildii będą nie do zdobycia skoro inne mocne gildie ( posiadające BK ) nie będą mogły ich atakować.

Kuźwa jaki jest sens w posiadaniu BK jeśli nie można atakować innych ?

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 11:14 
Cytuj  
Ludzie beda robic po 2-3 gildie z jakims altem jako guild masterem i przenosic memberow ;]

No i ta odmienna mechanika w PvE i PvP. To bylo dobre w diablo2.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 11:16 
Cytuj  
Nie będą bo żeby posiadać/atakować BK trzeba mieć keep T3.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 11:19 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Nie będą bo żeby posiadać/atakować BK trzeba mieć keep T3.

V.


A to jakis wiekszy problem? Zrobia 3, dla kazdej sub gildii po 1 (ofc nie w tydzien czy dwa.

Funcom rozrywki nie uatrakcyjnia, to gracze zrobia to sami.
Zreszta podobnie proponowalem wykorzystac anti-grief system. Wybrac jakis serwer, gdzie kazdy nabija na altach reda i *poof* mamy system z partial lootem. Wystarczy, ze wszyscy sie do tego zastosuja.
Tak, idealizuje ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 13:34 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Hahahah jeśli gildia posiada BK to nie może atakować innego BK....no po prostu wielkie lol. Inaczej nie można tego nazwać.

V.


Bardzo dobry pomysl biorac pod uwage ze wszystko bedzie opierac sie o Kingship.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 13:53 
Cytuj  
Hmm ... na gram.pl znalazłem coś takiego:

Twierdze to umocnienia które gracze mogą wybudować i które będą musieli utrzymać w Królestwach Kresowych. Liczba miejsc gdzie taka twierdza może być wybudowana jest ograniczona, więc jest pewne że jeśli taką twierdzę postawicie, inna gildia może przyjść i próbować ją wam odebrać (albo nawet zniszczyć ją doszczętnie) przy pomocy inżynierów oblężniczych. Poprzez użycie wydobytych surowców takich jak żelazo i drewno gracze mogą ulepszać twierdze, budować ściany, oraz inne budynki by wspomóc obronę. Jest również możliwość dodania sterowanych komputerowo straży do waszej twierdzy !!

Lub

Wybudowanie, utrzymywanie i obrona twierdzy zabiera dużo surowców, siły i czasu ludzkiego i nie jest to coś z czym poradzi sobie każda gildia. Na terenie Królestw Kresowych znajdziecie coś co nazwaliśmy wieżami, które funkcjonują jak mini twierdze, które mogą być zajęte i utrzymywane przez mniejsze gildie. Oczywiście nie dają takich samych profitów jak twierdze duże, ale i tak warto jest kontrolować te struktury.

Więc wszystko powinno być jak należy :D

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 15:02 
Cytuj  
Problem w tym, że miała być możliwość atakowania innych BK dla frajdy/zniszczenia progressu innej gildii bez zatrzymywania zdobytego keepu.

Tak. Wszystkiego ma byc po rowno, wszystko ma byc fair, kazdy ma miec takie same szanse i latwa przeprawe 1->80... Ale co sie dziwic, skoro dla lwiej czesci graczy cos takiego jak powstrzymywanie progressu innej gildii poprzez zabijanie ich lowbiesow (czy wlasnie niszczenie ich zabudowowan mimo posiadania swoich) jest czyms zupelnie nie do przyjecia? Wiekszosc graczy AOC jest tak scarebearyzowana i zniewiesciala, ze w tej grze tego sie juz nie da odkrecic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 15:56 
Cytuj  
niestety sama prawda co kon pisze.
rece opadaja jak sie czyta ludzi na /ooc

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 17:15 
Cytuj  
Mówiłem że całkowite FFA nie przejdzie :wink:

Prawda jest taka że developer ma do wyboru, zarobić więcej kasy(kontrolowane pvp) lub mniej (FFA). Chyba oczywiste jest jaką decyzje każdy podejmie?

I nie wciskajcie mi kitu że jest dużo graczy którzy chcą hardcore pvp, bo nawet jeśli rzeczywiście tak jest, jakie ma to znaczenie? Skoro potencjalnych graczy dla danej gry którzy by chętnie pograli ale FFA jest dla nich nie do przyjęcia jest kilka razy więcej.

Taka smutna prawda.

Swoją drogą ciekaw jestem co się stanie z Darkfall'em po kilku miesiącach (jeżeli w ogóle wyjdzie) od premiery. Czy devsi się złamią i dla $$ zaczną wprowadzać jakieś restrykcje czy też nie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 17:48 
Cytuj  
Najlepszy jest placz o jakies wspaniale systemy pvp, a wystarczylo ze w vanguardzie dali loot kasy to wszyscy uciekli na pve serwery :)
Przeciez system zdobywania twierdz jest bardzo ciekawy, tylko najlepsi beda miec twierdze, tylko najlepsi beda mogli ja utrzymac i rozbudowac.
Jeszcze tydzien temu byl placz i glowny argument ze 48vs48 to syf ale twierdze sa ok, teraz jak wiemy ze twierdze juz wprowadzaja i siege bedzie 300 osobowe to wyszukuje sie kolejnych powodow to placzu na forum :)
Chyba jeszcze nigdy na tym forum nie bylo gry tak chorobliwie atakowanej, a ludzie grajacy z AoC spotykaja sie z wielka niechecia, totalny spam ludkow we wszystkich tematach dotyczacych AoC.

Sam krytykowalem Wara i wiem jak inni to odbierali, wiec nie dziwie sie ale przestalem grac w wara i zakonczylem z nim przygode i czekam jak sie pojawi w 2009 roku, a inni jak widac nie moga sobie poradzic ze soba i szaleja na forum.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 18:32 
Cytuj  
Taka mentalność polaków co by ponarzekać lub komuś dokopać, bo jednak zawsze będzie ale... a prawda jest jedna, na zmiany bardzo mizerny wpływ mamy ( jednostka ), więc albo dostosować się albo znaleźć inna grę.


Pozdrawiam.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 18:35 
Cytuj  
To chyba nie tak Embe:) Za bardzo bierzesz to do siebie. Sam bardzo mocno liczylem na AoC i zawiodlem sie tylko troszke - kazdy oczekuje czego innego od gry - a jak sie na cos dluuuuuuugo czeka a pozniej zawod.... to zaczynasz narzekac. Inni bronia swoich wczesniejszych wyborow i nie chca innym przyznac, że moze im sie podobac cos innego....

A co do PvP - ffa jest fajne. Jak ktos Ci zapierd... quest moba albo surowce to zawsze moznesz go zabic (chyba ze grasz DT jak ja to mozesz najwyzej postraszyc:))


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 19:01 
Cytuj  
wystarczylo ze w vanguardzie dali loot kasy to wszyscy uciekli na pve serwery

W Vanguardzie uciekli ze wszystkich serwerow. W Vanguardzie nie "dawali" lootu kasy, tylko byl od poczatku. Slabo ci cos wychodzi fanboi'owa argumentacja za planowanym updatem PVP, bo nie dosc, ze (prawdopodobnie celowo) rozmijasz sie z prawda, to jeszcze probujesz usprawiedliwic upadek gry featuresami, ktore nie mialy z nim zadnego zwiazku.

Taka mentalność polaków (...)

Nie wiem, skad sie to w mozgach niektorych ludzi bierze... Moze sie to dla ciebie okazac sporym szokiem, ale wyobraz sobie, ze innym nacjom tez pewne rzeczy czesto sie nie podobaja. Jak jakis feature jest do dupy, to spotyka sie z takim a nie innym odbiorem na forach - nie tylko polskich. Prawda to jest taka, ze to wlasnie zbior tych jednostek w glownej mierze decyduje o dalszym rozwoju gry, a nie jakas niewidzialna sila, bo jesli to ona by sobie tak na slepo decydowala, to po jakims czasie kazdy szukalby sobie innej gry, a takim rozwojem wydarzen chyba zadna ze stron nie bylaby zbytnio usatysfakcjonowana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 19:52 
Cytuj  
Słaba "zaczepka" z tym szokiem, i powyższy mój post uświadamia że jak ktoś coś innego napisze to jak że by inaczej trzeba zaatakować samą osobę, pokazać wyższość, a nie łatwiej po prostu napisać że nie zgadzasz się z moją opinią niż tworzyć dziecinne zagrywki jak byś to znał człowieka od xx czasu, lecz w pewnej kwestii masz rację ale to musi być bardzo duży zbiór, a jak czytam powyższe posty to jest owszem zbiór ale narzekań nie pomysłów, rozwiązań czy koncepcji ( chodź są wyjątki ), a wiadomo krytykować łatwo czyjąś pracę, chodź jest tutaj wielu tak zapatrzonych w siebie, że nie tylko krytykuje się opinię osoby ale i samą osobę... Brawo ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 20:03 
Cytuj  
Amadeo napisał(a):
jak czytam powyższe posty to jest owszem zbiór ale narzekań nie pomysłów


Ależ pomysł padł dawno i nie trzeba już nic wymyślać. Dla carebearków serwerki typu carebear, dla fanów hardcore pvp - serwy z hc pvp rulesetem. Czy to takie trudne do zrobienia? Wątpię.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 20:21 
Cytuj  
konrador napisał(a):
wystarczylo ze w vanguardzie dali loot kasy to wszyscy uciekli na pve serwery

W Vanguardzie uciekli ze wszystkich serwerow. W Vanguardzie nie "dawali" lootu kasy, tylko byl od poczatku. Slabo ci cos wychodzi fanboi'owa argumentacja za planowanym updatem PVP, bo nie dosc, ze (prawdopodobnie celowo) rozmijasz sie z prawda, to jeszcze probujesz usprawiedliwic upadek gry featuresami, ktore nie mialy z nim zadnego zwiazku.


Ma i to duzy zwiazek bo ffa pvp pozostaje, dochodzi loot z pk-row, nagrody za pvp ( ok tu mamy zapewne zachete do farmy ), caly system pvp zapowiada sie bardzo ciekawie i jest to jedyna gra, ktora posiada cos na tyle dobrego w pvp ze warto grac.

Co do vanguarda, zle napisalem ze "dali" bo od poczatku bylo ale mialem raczej na mysli polaczenie serwerow i przymusowe przeniesienie graczy z teampvp na ffa pvp, ci co pozostali uciekli na serwer pve i pamietam placz jaki byl na forach o to ze traca kase w pvp.

W czym Konrador przeskadza ci ten system pvp jaki wprowadza od tego co jest teraz ?
Odpowiedz z pozycji gracza na 80lvl, ktory jest w silnej gildii i w silnym sojuszu, ktory uczestniczy w siege, raiduje w pvp i uczestniczy w akcjach gankowania innych sojuszy itp "eventach", oczywiscie na serwerze jest 99% 80lvl.

Konrador, brak argumentacji zaslaniasz robieniem z innich fanboyow i rozkrecaniem atmosfery ze kazdy kto gra i pisze ze cos w AoC jest dobre to oznaki zapatrzenia sie w gre.

Od paru miesiecy twoje jedyne zajecie na tym forum to jezdzenie po graczach AoC i wciskanie im ze myla sie, ze tak naprawde tylko im sie wydaje ze gra jest fajna, ze Funcom ma na celu zniszczyc gre i zniechecic graczy do grania w AoC.
Przy okazji robisz prywatne wyjazdy w kierunku Warcry i mojej osoby i to tez bezintersownie w duchu pomocy nam, dziekujemy ci za ta ciezka prace ale mam nadzieje ze zostawisz troszke zapalu na premiery innych gier.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 20:41 
Cytuj  
a to przepraszam pogubiłem się w wątkach wojen na słowa jeśli było podane konkretne rozwiązanie ;)


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.