MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Direct X 10
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30814
Strona 1 z 1

Autor:  iniside [ 22 sie 2008, 10:19 ]
Tytuł:  Direct X 10

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=42555

WOAAAAHHHHHHH!!!!!O1no1o1n1!

Autor:  TobiAlex [ 22 sie 2008, 10:20 ]
Tytuł:  Re: Direct X 10

iniside napisał(a):
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=42555

WOAAAAHHHHHHH!!!!!O1no1o1n1!


No ta, ważne że ładna grafa będzie i zauroczy graczy a błędy się same poprawią :lol:

Autor:  paveup [ 24 sie 2008, 16:44 ]
Tytuł: 

zaplanowali dodatek, grafa pod dx10... hmm za mało błedów do poprawiania maja teraz?

Autor:  konrador [ 24 sie 2008, 17:02 ]
Tytuł: 

A ty juz grales?

Autor:  paveup [ 25 sie 2008, 16:34 ]
Tytuł: 

ja? nie jeszcze nie, zastanawiam sie nad zakupem dlatego jestem żywo zainteresowany kazdym postępem niwelującym bugi ,bo że takowe AoC posiada to chyba każdy sie zgodzi

Autor:  TobiAlex [ 25 sie 2008, 18:17 ]
Tytuł: 

paveup napisał(a):
ja? nie jeszcze nie, zastanawiam sie nad zakupem dlatego jestem żywo zainteresowany kazdym postępem niwelującym bugi ,bo że takowe AoC posiada to chyba każdy sie zgodzi


Tyle, że DX10 kompletnie nic nie ma wspólnego z niwelowaniem bugów a jedynie mydleniem oczu.

Autor:  konrador [ 25 sie 2008, 18:57 ]
Tytuł: 

...

Autor:  Dana [ 25 sie 2008, 20:00 ]
Tytuł: 

Ugh, od kiedy efekty takie jak HDR czy wolumetryczna mgła są stricte dx10-owe.

Albo specular reflection które jest cześcią składową Phong Shader z którego korzysta np. TF2.

Autor:  iniside [ 25 sie 2008, 20:23 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Ugh, od kiedy efekty takie jak HDR czy wolumetryczna mgła są stricte dx10-owe.

Albo specular reflection które jest cześcią składową Phong Shader z którego korzysta np. TF2.

To bez znaczenia. Microsoft placi, wkoncu te miliony pudelek z vista musza sie jakos sprzdac :lol: :lol: :lol:

Autor:  paveup [ 25 sie 2008, 22:05 ]
Tytuł: 

dx10 i tak nic nie pomoże juz Viscie, sam microsoft juz to doskonale wie pracując nad nastepca i dx11

PS. @ Tobi - nie chodzilo mi o zwiazek dx10 i niwelowanie bugow tylko o zajmowanie sie nie tym co trzeba w pierwszej kolejnosci :P

Autor:  Sobtainer [ 25 sie 2008, 22:13 ]
Tytuł: 

Directx 10 jest fajny, kiedy wprowadza coś miłego dla oka, np. w przypadku World of Warcraft. Było by to zajebista niespodzianką dla graczy, zmiana kompletnie całego enginu graficznego a na pierwszym planie oczywiście grywalność.

W przypadku AoC śmiać mi się chcę, bo ludzie codziennie stamtąd uciekają a Funcom wprowadza engine graficzny który i tak nic nie zmieni. Troszkę to dziwne posunięcie, być może mają jakiś Business Plan ale imo jest kulawy.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team