mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 15:45 
Cytuj  
Medol nie przesadzaj ;P Teraz można grać, po miesiącu cięzko bylo nazwać to co się działo w aoc "graniem". Mam dużo przyjemniejsze wrażenia po powrocie i nie narzekam, choć w obecnym stanie aoc nadal wiele brakuje i możnaby wiele rzeczy poprawić/dodać-liczę na to, że tak się stanie. Choć przyznam jedno: patche i ich czestotliwość - do tego bardzo można się przyczepić z 2 patchy w tygodniu, zeszli do cotygodniowych, nastepnie co dwutygodniowych... a pojutrze mija dokładnie miesiac od sensownego uaktualnienia - bez wiekszej informacji typu "patch bedzie kiedy będzie gotowy".

Kolejna rzecz, do ktorej można się przyczepić to testowane zmiany w systemie combosów, ktore sprowadzić się mają do max 3 klików max per combo oraz 1klik debuff combo. Jak na razie nie ma jednak potwierdzenia czy tego rodzaju zmiana przejdzie ostatecznie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 15:54 
Cytuj  
nie przesadzam ;-p
po premierze tez MOZNA bylo grac. duza czesc dzialala.
to, ze to co sie dzialo nie mialo wiekszego sensu to inna sprawa ;-)
teraz chociaz gear jest ;-)

ale poczekam jeszcze troche. dla mnie najwiekszym przegieciem jest 80 leveli. na uj to komu. zrobiliby 50 i byloby git. mowiac szczerze jesli pomysle, ze mialbym wrocic i robic 25lvl to odechciewa mi sie po doswiadczeniach z war'em w tej materii.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 16:09 
Cytuj  
Cytuj:
"patch bedzie kiedy będzie gotowy".

Napisali. when it's done.
Cytuj:
przegieciem jest 80 leveli.

Rzecz w tym, ze robi sie je bardzo szybko. Mogloby byc 20lvl, i robic je tak dlugo jak te 80. Ot male cyferki imo ladniej wygladaja :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 17:39 
Cytuj  
juz w uo byl status mordercy za zabijanie

W UO bylo tysiac rzeczy na przestrzeni lat, a teraz to niewiadomo co jest. Jesli mowa o systemie, w ktorym morderca nie ma wstepu do miast (wiekszosci) i wszyscy go bija, to jest to troche nietrafne porownanie, bo tam rzeczywiscie bylo za co takiego gracza "karac", poniewaz mogl on sukcesywnie uszczuplac majatek wielu graczy poprzez ciagle zabijanie ich oraz nalezacych do nich zwierzatek i odbieranie im CALEGO przenoszonego przez nich w danym momencie ekwipunku. W AOC jedyne co taki niedobry PK mogl zrobic to odeslac gracza do respawnu.

serwer open gry typu mmorpg to nie serwer gry typu fpp

Maslo maslane... Nie kombinuj, bo przekombinujesz. Albo jest serwer open PVP, albo nie jest to serwer open PVP. Ja za chwile moge powiedziec, ze serwer open gry typu mmorpg to nei serwer gry typu fpp, bo w mmorpg nie gra sie trybu cooperative, gdzie w grupach bije sie potworki. Rownie bezsensowny argument.

Na serwerach open PVP gra sie po to, zeby miec mozliwosc zabijania innych graczy albo miec mozliwosc zostania zabitym przez innego gracza - jesli taka mozliwosc istnieje, to ktos bedzie z niej korzystal. Daleko mi do tego, zeby bawic sie w internetowa psycholozke, ale nawiazujac jeszcze do tego, co dalej napisal niejaki blasz, to predzej doszukiwalbym sie problemow z glowa u osob, ktore rozpoczynaja gre na serwerze open PVP i potem kwekaja na to open PVP, przy okazji silac sie na jakies werbalne ataki pod adresem ludzi preferujacych inny typ rozgrywki niz oni. To tak jak ja bym sobie poszedl do baru dla palaczy, denerwowal sie, ze ktos obok mnie pali i jeszcze komus nawymyslal, no bo mi sie palenie nie podoba.

Serwery w AOC to mialy byc serwery open PVP. Jestem za systemem open PVP z konsekwencjami po smierci dla wszystkich graczy - niezaleznie od strony barykady, po ktorej sie znajduja - normalnych poszukiwaczy przygod czy psychopatycznych grubaskow zasiedlajacych ciemne piwnice rodzicow. Wymiana przedmiotow napedza ekonomie, daje znaczenie kazdej smierci, nagradza lepszych graczy - same plusy. Penalizowanie niewielkiej czesci graczy za plastyle jaki sobie wybrali, bo oferowaly im to serwery, ktore z mysla o nich zostaly stworzony to pomylka.

*

Posty: 140
Dołączył(a): 3.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 18:40 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
"patch bedzie kiedy będzie gotowy".

Napisali. when it's done.

to chyba jedno i to samo, nie? Nie czaje Twojego cytatu :)

Mendol napisał(a):
...dla mnie najwiekszym przegieciem jest 80 leveli. na uj to komu. zrobiliby 50 i byloby git. mowiac szczerze jesli pomysle, ze mialbym wrocic i robic 25lvl to odechciewa mi sie po doswiadczeniach z war'em w tej materii.


Zawsze mozesz sobie przypomniec sobie doswiadczenia z WoWa :]


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 paź 2008, 18:44 przez Gerpir Feilan, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 18:43 
Cytuj  
Ja akuart wole jak jest mniej leveli, a wiecej upchetnie :E.
Ideał to cap 20 z iloscia rzeczy napchana wieksza niz w DnD :D.
Fakt, ze w AoC wiekszosc skili dostaje sie z featow :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 140
Dołączył(a): 3.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 18:47 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ja akuart wole jak jest mniej leveli, a wiecej upchetnie :E.
Ideał to cap 20 z iloscia rzeczy napchana wieksza niz w DnD :D.
Fakt, ze w AoC wiekszosc skili dostaje sie z featow :<.


I dostajesz efekt taki ze nie masz szans ubic gracza o 2lvl wyzej jak twoj.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 18:57 
Cytuj  
Gerpir Feilan napisał(a):
iniside napisał(a):
Ja akuart wole jak jest mniej leveli, a wiecej upchetnie :E.
Ideał to cap 20 z iloscia rzeczy napchana wieksza niz w DnD :D.
Fakt, ze w AoC wiekszosc skili dostaje sie z featow :<.


I dostajesz efekt taki ze nie masz szans ubic gracza o 2lvl wyzej jak twoj.

No to co. Mi to tam odpowiada :P.
Zreszta w DDO, dało sie ubić moby wyższe o kilka leveli (chociaz miały ustalone CHORE ilosci DC).

Dla przypomnienia gracze i moby w DnD działaja na dokładnie tej samej mechanice :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 20:50 
Cytuj  
Cytuj:
Na serwerach open PVP gra sie po to, zeby miec mozliwosc zabijania innych graczy albo miec mozliwosc zostania zabitym przez innego gracza - jesli taka mozliwosc istnieje, to ktos bedzie z niej korzystal. Daleko mi do tego, zeby bawic sie w internetowa psycholozke, ale nawiazujac jeszcze do tego, co dalej napisal niejaki blasz, to predzej doszukiwalbym sie problemow z glowa u osob, ktore rozpoczynaja gre na serwerze open PVP i potem kwekaja na to open PVP, przy okazji silac sie na jakies werbalne ataki pod adresem ludzi preferujacych inny typ rozgrywki niz oni. To tak jak ja bym sobie poszedl do baru dla palaczy, denerwowal sie, ze ktos obok mnie pali i jeszcze komus nawymyslal, no bo mi sie palenie nie podoba.

Konrador a nie zapominasz cały czas, że rozmowa jest o open pvp ale w grze jakby nie bylo rpg ? Nie wyobrażam sobie papierowej sesji wg ktorej zalozenia są open pvp wg przedstawionych powyżej założeń. Z przyczyn oczywistych iż sesja trwałaby dosyć krótko przy nastawieniu graczy na mord.
Po raz kolejny mowie, ze nie mam nic do open pvp - może być na serwerze pvp, jednak takie traktowanie to imho splycenie całej idei role-playa. Gra staje się jednym questem pt. "komu by tu znowu stuknac". Wcale mnie nie dziwią posunięcia Funcomu, w koncu zabijanie i mordowanie nie jest normą moralną i nie jest obowiązującą zasadą, nawet w tak brutalnym świecie jak Hyboria.
A to, że miało być open pvp... wiele miało być a wyszło naprawdę niewiele z tego co zapowiadali, prawdopodobnie wynikło to ostatecznie z tego, że Godager pozmieniał diametralnie założenia gry w pewnym momencie jej tworzenia.
Wracając dalej do tego co piszesz o open pvp - w takim kształcie to najlepiej zacząć od razu od 80 lvlu i po prostu zacząć się tłuc, niekoniecznie z jakimkolwiek celem fabularnym - imho do tego rodzaju rozgrywki jednak służą innego rodzaju gry, niekoniecznie z "rpg" w ich okresleniu.
Cytuj:
nie przesadzam ;-p
po premierze tez MOZNA bylo grac. duza czesc dzialala.

ja z kolei nie moglem juz grac. przestała działać mapa, przestał działać radar, pozniej przestalo dzialac laczenie w team. Dodając do tego pozostale bugi podziekowałem za dalsze męki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 20:59 
Cytuj  
Cytuj:
Nie wyobrażam sobie papierowej sesji wg

To jest gra komputerowa.
Cytuj:
open pvp - może być na serwerze pvp

o kurwa.
Tym zdaniem mnie polozyles. na serwerze PVP, MOZE< byc Pvp. Rolnij na PvE imo.
Cytuj:
jednak takie traktowanie to imho splycenie całej idei role-playa.

Uwazam co innego. Zreszta RP nic mnie nie obchodzi.
Cytuj:
Gra staje się jednym questem pt. "komu by tu znowu stuknac".

I to mi sie podoba. Jakci sie nie podoba reroll, albo znajdz sobie inne zajecie.
Cytuj:
zabijanie i mordowanie nie jest normą moralną

Gry sa po to zeby mogl sie bawic. Mnie bawi PK-owanie innych graczy gdzie mi sie podoba.
Cytuj:
Godager pozmieniał diametralnie założenia gry w pewnym momencie jej tworzenia.

NIe wierze i nie uwierze ze wyjebali cały stary kod do smietnika.
Cytuj:
imho do tego rodzaju rozgrywki jednak służą innego rodzaju gry, niekoniecznie z "rpg" w ich okresleniu.

To jest MMO. RPG w nazwie MMORPG odnosi sie wylacznie do sposobu rozwoj postaci. Jak jeszcze tego nie rozumiesz. reroll. Maz serwery Pve-RP sa dla ciebie.

Ogolnie tacy jak ty pchaja sie do gry i na server ktory nie jest dla nich a poniej placza na forum ze im zle.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 21:53 
Cytuj  
blasz napisał(a):
Cytuj:
Na serwerach open PVP gra sie po to, zeby miec mozliwosc zabijania innych graczy albo miec mozliwosc zostania zabitym przez innego gracza - jesli taka mozliwosc istnieje, to ktos bedzie z niej korzystal. Daleko mi do tego, zeby bawic sie w internetowa psycholozke, ale nawiazujac jeszcze do tego, co dalej napisal niejaki blasz, to predzej doszukiwalbym sie problemow z glowa u osob, ktore rozpoczynaja gre na serwerze open PVP i potem kwekaja na to open PVP, przy okazji silac sie na jakies werbalne ataki pod adresem ludzi preferujacych inny typ rozgrywki niz oni. To tak jak ja bym sobie poszedl do baru dla palaczy, denerwowal sie, ze ktos obok mnie pali i jeszcze komus nawymyslal, no bo mi sie palenie nie podoba.

Konrador a nie zapominasz cały czas, że rozmowa jest o open pvp ale w grze jakby nie bylo rpg ? Nie wyobrażam sobie papierowej sesji wg ktorej zalozenia są open pvp wg przedstawionych powyżej założeń. Z przyczyn oczywistych iż sesja trwałaby dosyć krótko przy nastawieniu graczy na mord.
Po raz kolejny mowie, ze nie mam nic do open pvp - może być na serwerze pvp, jednak takie traktowanie to imho splycenie całej idei role-playa. Gra staje się jednym questem pt. "komu by tu znowu stuknac". Wcale mnie nie dziwią posunięcia Funcomu, w koncu zabijanie i mordowanie nie jest normą moralną i nie jest obowiązującą zasadą, nawet w tak brutalnym świecie jak Hyboria.
A to, że miało być open pvp... wiele miało być a wyszło naprawdę niewiele z tego co zapowiadali, prawdopodobnie wynikło to ostatecznie z tego, że Godager pozmieniał diametralnie założenia gry w pewnym momencie jej tworzenia.
Wracając dalej do tego co piszesz o open pvp - w takim kształcie to najlepiej zacząć od razu od 80 lvlu i po prostu zacząć się tłuc, niekoniecznie z jakimkolwiek celem fabularnym - imho do tego rodzaju rozgrywki jednak służą innego rodzaju gry, niekoniecznie z "rpg" w ich okresleniu.
Cytuj:
nie przesadzam ;-p
po premierze tez MOZNA bylo grac. duza czesc dzialala.

ja z kolei nie moglem juz grac. przestała działać mapa, przestał działać radar, pozniej przestalo dzialac laczenie w team. Dodając do tego pozostale bugi podziekowałem za dalsze męki.


Mowisz o RPG, a narzekasz ze przestal Ci dzialac "radar". Hm?

Nie podoba Ci sie PVP, ok. Jest dla Ciebie miejsce na serwerze PVE-RP gdzie bedziesz musial wyrazic zgode na to zeby ktos Ciebie zaatakowal. O co Ci czlowieku chodzi tak btw.?

Musisz zrozumiec, ze sa ludzie dla ktorych PVP to jedyna rzecz, ktora pozwala na komfortowe granie 4fun. Od razu 80 lvl i "mord"? Zobacz WAR i jak tam zostalo to rozwiazane.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 21:54 
Cytuj  
1 lvl i odrazu mord. Znaczy lepiej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 22:17 
Cytuj  
cRPG maja niewiele wspolnego z papierowym sesjami. Tak samo jak RPG dla jednego gracza maja tak naprawde niewiele wspolnego z MMORPG. Nie masz nic do open PVP - okej - w takim razie wytlumacz mi, co miales na mysli piszac:

"jesli uwazasz, ze zdrowy psychicznie poszukiwacz przygod od razu morduje to gratz"

Mi sie jednak wydaje, ze jestes jednym z tych, ktorzy lubia sobie grac na open PVP, bo sa wtedy twardzi i fajniejsi (nie tak jak te "debile-ulomki co grajom w fpp"), albo lubisz robic z siebie meczennika. Po co ma istniec opcja atakowania innych graczy, skoro wg ciebie nie powinno sie jej wykorzystywac? Jesli nikt nie jest agresywny i nie morduje, to w jaki sposob w grze MMORPG, gdzie wszystko kreci sie wokol levelow i kolorowych przedmiotow, ma wytworzyc sie konflikt? Jestes ZA umozliwieniem czegos, co wg ciebie jest nienormalne, nie ma prawa istniec i powinno byc karane? Przeciez mozna to po prostu wylaczyc, mozesz grac na serwerze PVE. Totalnie sie w tym wszystkim zagubiles, bo zaprzeczasz sam sobie, grasz nie tam gdzie powinienes i na dodatek chcialbys narzucic wszystkim dookola swoj styl gry. To tak jak z tym barem z mojego poprzedniego posta.

Roleplaying naprawde nie musi sie ograniczac do "WITAJ ZACNY PODRURZNIKU, DO KOND ZMIEZASZ? *usmiecha sie*" pod bankiem - wystarczy przestac sie ograniczac i wykorzystac mozliwosci, ktore daje nam system open PVP. Pomijajac w ogole fakt, z odgrywanie jakichkolwiek postaci w MMO to jest w chwili obecnej totalny margines - ludzi wczuwajacych sie w swoje wirtualne awatary jest pewnie jeszcze mniej niz tych, ktorzy graja dla wyzwania i mozliwosci wspolzawodniczenia z innymi, wiec mozna by ich uznac za jakas osobliwosc, blad statystyczny wrecz. Graj sobie jak chcesz (tam gdzie jest na to miejsce) i daj grac innym.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 22:26 
Cytuj  
Cytuj:
o kurwa.
Tym zdaniem mnie polozyles. na serwerze PVP, MOZE< byc Pvp. Rolnij na PvE imo.
Cytat:

łap za słowa i flejmuj dalej.

Cytuj:
Uwazam co innego. Zreszta RP nic mnie nie obchodzi.

to idąc twym tokiem rozumowania "to wypierdalaj do innej gry, ktora nie ma w nazwie rpg" .

Cytuj:
NIe wierze i nie uwierze ze wyjebali cały stary kod do smietnika.

Zmiana założeń nie znaczy wyrzucenia do smietnika kodów.


Cytuj:
To jest MMO. RPG w nazwie MMORPG odnosi sie wylacznie do sposobu rozwoj postaci. Jak jeszcze tego nie rozumiesz. reroll. Maz serwery Pve-RP sa dla ciebie.

rpg to sposob rozwoju postaciod kiedy i wg kogo? oO. bez komentarza. znow tym tokiem rozumowania "nie rozumiesz co to rpg zrob reroll".

Cytuj:
Ogolnie tacy jak ty pchaja sie do gry i na server ktory nie jest dla nich a poniej placza na forum ze im zle.

jesli nazywasz placzem to co pisze to gratuluję interpretacji:P proponuje zakonczyc dyskusje bo nic z niej nie wynika poza dalszym flamem. Ani wy sie nie dacie przekonac do cudzych racji bo wiecie najlepiej co to mmorpg, jak powinno wygladac i dlatego jakolwiek gra by nie wyszla wieszacie na niej mniej lub bardziej bezpodstawne zarzuty. A jak wam ktos nie daj boze wytknie, ze rzeczywistosc może wygladac troche inaczej to zaczynacie jak w towarzystwie wzajemnej adoracji sie wspierac i klepac po ramionach jacy to my jestesmy wszechwiedzacy /mimo nie grania aktualnie w aoc i nie sledzenia co sie dzieje w tej grze/.
pozdrawiam

Edit
Cytuj:
"cRPG maja niewiele wspolnego z papierowym sesjami. Tak samo jak RPG dla jednego gracza maja tak naprawde niewiele wspolnego z MMORPG. Nie masz nic do open PVP - okej - w takim razie wytlumacz mi, co miales na mysli piszac:

"jesli uwazasz, ze zdrowy psychicznie poszukiwacz przygod od razu morduje to gratz"
"
widzialem dziesiatki jak nie setki graczy probujacych grac/odgrywac zle postaci - zaledwie paru sie to udalo robic z klasa. dla innych wybor klasy to byl tylko pretekst do zabijania, bez fabuly, bez sensu, bez czegokolwiek co by bylo zwiazane z jakimikolwiek przemyslanymi zalozeniami. tia. byc moze oczekuje za wiele, ze gracze grajac beda myslec tak jakby to faktycznie byla postac, ktora maja odgrywać a nie tylko grać. na szczescie zarowno na serwerach pvp i rp-pvp nie wszyscy mysla tak samo jak tu i mozna spotkac ludzi, dla ktorych liczy się cos wiecej niz wejscie, sciecie kilku lbow i wyjscie z gry.
Cytuj:
Graj sobie jak chcesz (tam gdzie jest na to miejsce) i daj grac innym.

Ale ja nikogo do niczego nie zmuszam. Grajcie sobie jak chcecie i gdzie chcecie, ale nie sadze, zebyscie otrzymali gre, ktora bedzie spelniala wlasnie takie wasze zalozenia jakich oczekujecie wlasnie wy. Mozecie psioczyc, narzekac itd itp ale prawda jest taka, ze malo realna jest wizja open ffa pvp w jakiejkolwiek grze, ktora ma trafic do szerszego grona odbiorcow.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 22:57 
Cytuj  
Tak samo jak malo realna jest wizja, ze pojawi sie gra, w ktorej nagle wszyscy zgodnie zaczna odgrywac swoje postaci, stosujac sie do czyichs urojonych wytycznych dot. prawidlowego grania w gre MMORPG. Nie licze na to. Licze na niszowy produkt, ewentualnie pare serwerow, na ktorych bede mogl grac, i do ktorych nie beda wsadzali swoich lap ludzie, ktorzy powinni grac gdzie indziej, bo tez maja swoje miejsce.

Jak chcesz dyskusji, to ustosunkuj sie do postawionych przeze mnie pytan. Nie zdziwie sie jak nie bedziesz w stanie, bo niestety sytuacji, w ktorej ktos sam pcha sie w miejsce, ktore mu nie odpowiada i potem narzeka, ze jest mu zle nie da sie logicznie wyjasnic.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 23:06 
Cytuj  
m1sza napisał(a):

Poproszę, bo szczerze mówiąc nie chce mi się szukać :)


Conquest's bonus to One-Handed weapon damage has been increased across all ranks.
Deep Wounds will now stack properly.
Deep Wounds' proc rate has been slightly increased.
Deep Wounds now displays a stack count in the target's debuff GUI.
Deep Wounds' DPS has been increased slightly.
Feint Attack I will no longer scale past Feint Attack II at any level.
Frostbite will now debuff magical damage in addition to melee damage.
Frostbite will now have an additional larger debuff component versus PvP targets on top of the normal debuff.
Frostbite's chance to apply off of a Hoarfrost proc has been doubled.
Hail of Furious Strikes II will no longer scale past Hail of Furious Strikes III at any level.
Lacerate will now proc off all non-unarmed melee attacks.
Lacerate's proc rate has been slightly increased.
Lacerate now displays a stack count in the target's debuff GUI.
Lacerate's DPS has been increased slightly.
Lingering Wrath's damage has been slightly reduced.
Lingering Wrath will now always tick 5 times.
Offhand Precision's bonus has been doubled at all ranks. It will now increase Offhand Chance by 2%/4%/6%/8%/10% per respective rank.
Rend Flesh's duration has been increased to 15 seconds. The cooldown has also been increased to 1 minute.
Rend Flesh's damage over time effect will now last 5 seconds.
Rend Flesh now displays a stack count in the target's debudff GUI.
Rend Flesh's damage over time effect will now scale better with more feat points invested.
Improved Rend's direct damage hit will now scale better with more feat points invested.
Two-Handed Master's bonus to Two-Handed weapon damage will now scale more consistently.
Renamed Auras & Battle Crys, and included level up info in descriptions.
Rend Flesh's bleed effect will now stack in the proper order.
Rend and Tear will now improve the damage over time effect from Bloodbath I.


m1sza napisał(a):
I bardzo dobrze, bo to co wyrabiał PoM na początku było przegięciem.


Tyle, że teraz inne klasy są przegięte. Np. moja :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 07:39 
Cytuj  
Cytuj:
łap za słowa i flejmuj dalej.

Nie flejmuje. Jeszcze.
Cytuj:
to idąc twym tokiem rozumowania "to wypierdalaj do innej gry, ktora nie ma w nazwie rpg" .

Niestety wszystkie MMO maja w nazwie RPG. Tobie radze grzecznie isc na server RP-PvE i skonczyc whinowac ze cie bija na spawnie, czy gdzie kolwiek indziej.
Cytuj:
Zmiana założeń nie znaczy wyrzucenia do smietnika kodów.

Dlatego moga przywrocic stare pomysly. I jestem pewny ze to zrobia. Bez nich AoC bedzie trupem. A jak jeszcze ogranicza PvP to ludzie go zleja i pojda grac w WoWa, bo tam maja pve dopracowane do perfekcji.
Cytuj:
rpg to sposob rozwoju postaciod kiedy i wg kogo? oO. bez komentarza. znow tym tokiem rozumowania "nie rozumiesz co to rpg zrob reroll".

To takie cyferki itd. Twoja krucja na rzecz tego zeby kazdy odgrywal swoja postac jest chora. Gracze maja to w dupie, programisci tez, i GMowie tez.
Cytuj:
cudzych racji bo wiecie najlepiej co to mmorpg,

Masz racje, najwyrazniej my wiemy, a ty sobie tego jeszcze nie uswiadomiles. Wiesz, moze wrc na prywatny server Ultimy, z horym regulaminem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 07:52 
Cytuj  
Cytuj:
Jak chcesz dyskusji, to ustosunkuj sie do postawionych przeze mnie pytan. Nie zdziwie sie jak nie bedziesz w stanie, bo niestety sytuacji, w ktorej ktos sam pcha sie w miejsce, ktore mu nie odpowiada i potem narzeka, ze jest mu zle nie da sie logicznie wyjasnic.


Po pierwsze nie daliście szansy wypowiedzieć się szerzej i dokladniej na temat open pvp. Naskoczyliscie z miejsca hasłami "wypierdalaj na pve jak sie nie podoba" - lekka przesada chyba?

Dla przypomnienia od czego się zaczęło: na post Mendola i jego krytykę dotyczącą odpowiedziałem, że jest nieścisła i nie pokrywa się z aktualnym stanem gry. Jego podejście może faktycznie zbyt dosadnie nazwałem "infantylnym" za co prosiłem o wybaczenie ;) :P Z tego mojego określenia i odpowiednio wyrwanych z kontekstu, pogrubionych fragmentów dorobiliście sobie resztę dotyczącą moich preferencji na temat grania.

Ok.
Weźmy pod uwagę to co piszą zwolennicy open pvp i to czego oczekuję ja kupując grę komputerową AoC z nurtu mmorpg opartą na papierowym systemie rpg, opartym z kolei na świecie R. Howarda.

1. moje preferencje pokrywają się częsciowo z tym co chce lub zaimplementowal Funcom:

- gra ma charakter przyczynowo skutkowy i fabularny, grajac wcielasz /lub powinienes - sa wytyczne ze strony fc co do tego na serwach rp/ w swoją postać. Każda klasa i każdy wybor predestynuje do pewnych określonych działań w grze odnosnie zachowania, sposobu gry itd itd.

Zaczynasz w brutalnym świecie każdy może każdego /oczywiście teoretycznie/ - zatem wyobrazmy sobie sytuację: morderca A chce zabic wojownika B - może to uczynic wg tego co obecnie jest w AoC i co mi odpowiada: wszedzię poza duzym miastem z wyłaczeniem rez pointow w trakcie trwania shield. W malych miastach zabijanie jest mozliwe - trzeba liczyć się jednak z tym, że interwencja strażnikow będzie miała miejsce - co jest imho zgodne z wewnętrzną logiką i konsekwencją działan twojego avatara, zasadami fabularnymi swiata i zasadami rp. Stuknięcie pod nosem straznika jest niemozliwe bez konsekwencji -> ataku straznika. Wniosek z takiego stanu gry - koles widzac trzech napakowanych Scumów, będzie leciał do strażnikow -> logiczne, przeciez widzac 3 dresow na ulicy albo im stukniesz jak jestes napakowany albo zwiejesz do silniejszych fumfli albo z odwagą i za honor dostaniesz w czerep ;). 3 Scumów/dresów niestety musi zacząc polować na upatrzony cel - faktycznie spore utrudnienie, w koncu w miescie sporo straznikow... Panowie ale mozna znalezc miejsca gdzie strazy nie ma i spokojnie zabawic sie w hunting - jest to o wiele bardziej wymagajace niz open pvp wg waszych zalozen.
Idac dalej gniewacie sie, ze po ilus mordach "zostajecie karani" za to co, ze gra daje wam mozliwosc zabijania - imho to nadal zgodne z wewnetrzna logika i konsekwencjami dzialan twojej postaci. Zabijasz raz, drugi - dziesiaty - w koncu kazdy w miescie cie zna i rozpoznaje jako zabijake, po setnym mordzie jestes znany wszedzie i nie wpuszczaja cie nigdzie. Wg mnie logiczna konsekwencja. AoC daje/ma dać tym ozaczonym mordercom - miasta, wioski oraz questy, ktore beda mogly robic mega mroczne postacie.

wymarzonym stanem gry byloby zachowanie tych zasad, dodatkowo mozliwosc stukniecia takze straznikom - w koncu napad duzej bandy na cale miasto i wybicie npcow, graczy byloby ciekawym wydarzeniem.

Co do kar za smierc i loota wypadanego z graczy po smierci - nie poruszalem wczesniej tego -imho loot, kara/nagroda daje motywacje do dzialan pvp i jestem w pelni za tym i nie wiem na jakiej podstawie wywnioskowaliscie, ze wole muminkowy swiat pve ;) Gralem przez dluzszy okres na serwie, w ktorym tracilo sie 2-3 lvle, caly sprzet i masę zlota - granie w takim swiecie zła postacia mialo naprawde swoj urok, ale wyzwania podejmowali sie nieliczni, a jak sie podejmowali robili to z taką klasą, ze znal ich caly serw.

Granie złą postacią i mordercą FC utrudnil zycie, nie uniemozliwil - ale w kazdym rpgu, w ktory gralem lotr zabojca mial duzo trudniejsze zycie niz normalny poszukiwacz przygod. Nie dziwią mnie dlatego wcale posuniecia funcomu co do pvp, o ile dadzą coś w zamian i poszerzą znacznie mozliwosci działań. Podkreślę: utrudnienie mordowania na lewo i prawo, bez patrzenia na to gdzie z kim jestes tak naprawde wam przeszkadza jak rozumiem?
idzie policjant i stukasz dresowi, chcesz liczyc na to, ze to oleje i pojdzie dalej? ;) ok, w pl, by poszedl albo dal ci xp - argument strzelony w kolano ;)

Ok. Teraz z drugiej strony mamy wasze podejscie: czyli open pvp -
mozna stuknac komus pod nosem straznika - wg was tak - i oczekujecie, ze straznik nie bedzie sie wtrącał jak rozumiem? To pogwalcenie nawet nie tyle rp co mechaniki gry bo zmusza to wylaczenia frakcji straznikowi. Idąc dalej w open pvp nie ma sensu fabula, jakakolwiek konsekwencja dzialan - bo wg tego co piszecie to wam zabiera wolnosc. Imho jak pisalem do Mendola takie podejscie to splycenie gry i tak naprawde to chcecie mam wrazenie z ogromnego swiata z fantastyczna historią zrobic taką duża arenkę ;)
Nie mam nic przeciwko ale nie nazywajcie tego rodzaju rozrywki mmorpg - tego rodzaju rozgrywkę zapewnia h&s i swego czasu proste areny w nwn, ktore moglyby wam dac wolnosc za pomoca prostych skryptow. Skoro swiat i jego zasady sie nie licza to arena jest odpowiednia?


Cytuj:
Tak samo jak malo realna jest wizja, ze pojawi sie gra, w ktorej nagle wszyscy zgodnie zaczna odgrywac swoje postaci, stosujac sie do czyichs urojonych wytycznych dot. prawidlowego grania w gre MMORPG. Nie licze na to. Licze na niszowy produkt, ewentualnie pare serwerow, na ktorych bede mogl grac, i do ktorych nie beda wsadzali swoich lap ludzie, ktorzy powinni grac gdzie indziej, bo tez maja swoje miejsce.

7-8 lat temu gralem na autorskim serwie nwn - pelne odgrywanie, kameralne grono, frakcje , wspoltworzenie historii i polityki swiata poprzez dzialania w grze, kary za smierc, full loot itd itd itp.
Wyszlo nwn2- masz niszowy produkt, szukaj serwow, ktore spelniaja twoje oczekiwania - mysle, ze znajdziesz. Nie wiem jaka pojemnosc serwerow w nwn1 zdaje sie 96 wiec conanowe 48vs48 da sie zrobic , ba sa ladowane lokacje, dobre skrypty, itemizacja, mozliwosc tworzenia wlasnego swiata pw.

Cytuj:
Mi sie jednak wydaje, ze jestes jednym z tych, ktorzy lubia sobie grac na open PVP, bo sa wtedy twardzi i fajniejsi (nie tak jak te "debile-ulomki co grajom w fpp"), albo lubisz robic z siebie meczennika. Po co ma istniec opcja atakowania innych graczy, skoro wg ciebie nie powinno sie jej wykorzystywac? Jesli nikt nie jest agresywny i nie morduje, to w jaki sposob w grze MMORPG, gdzie wszystko kreci sie wokol levelow i kolorowych przedmiotow, ma wytworzyc sie konflikt? Jestes ZA umozliwieniem czegos, co wg ciebie jest nienormalne, nie ma prawa istniec i powinno byc karane? Przeciez mozna to po prostu wylaczyc, mozesz grac na serwerze PVE. Totalnie sie w tym wszystkim zagubiles, bo zaprzeczasz sam sobie, grasz nie tam gdzie powinienes i na dodatek chcialbys narzucic wszystkim dookola swoj styl gry. To tak jak z tym barem z mojego poprzedniego posta

powyzej dokladnie ci wyjasnilem o co chodzi i jakie sa roznice miedzy moim spojrzeniem a waszymi oczekiwaniami. Z tą różnicą, ze to co napisalem prawdopodobnie bedzie mozliwe w aoc - wasze wątpię nawet w Darkfallu, tam chyba tez beda straznicy jacys, ktorzy beda pilnowac porzadku?

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 08:25 
Cytuj  
konrador napisał(a):
serwer open gry typu mmorpg to nie serwer gry typu fpp

Maslo maslane... Nie kombinuj, bo przekombinujesz. Albo jest serwer open PVP, albo nie jest to serwer open PVP. Ja za chwile moge powiedziec, ze serwer open gry typu mmorpg to nei serwer gry typu fpp, bo w mmorpg nie gra sie trybu cooperative, gdzie w grupach bije sie potworki. Rownie bezsensowny argument.


oj a przeczytales post powyzej?? co w nim Inside napisal? Odnosi sie to do serwow ffa-taki serw kojarzy mi sie tylko z fpp w sensownym wydaniu.
Faktycznie, mozna znalezc freeshardy gdzie jest ffa (w uo takie widzialem) ale tam dostajesz na poczatku wszystko (skille, sprzet itp) i gra wogole nie przypomina mmorpg'a. Tworcy nie tworza jednak gier tego typu bo jakos mniej trzymaja i jesli ktos szuka takiej gry to coz, serwer nawet open-pvp nie jest dla nich.
Ja mam wrazenie ze czesc graczy ma dziwne podejscie: jestem morderca, pk, ziom, pr0 player, jak wchodze do miasta to moge zabic kogo chce, nawet na spawnie, ale jesli w tym momencie straznik mnie zaatakuje to ta gra to FAIL, bo to przeciez serwer ffa.
Zreszta w sumie cala ta dyskusja jest o niczym bo zagorzali zwolennicy pvp sa za jakimis tam zasadami, ale sa zle nastawieni do AoC bo to fail (no temu ciezko zaprzeczyc) i nie chca uwierzyc, ze jest szansa ze z tej gry cos jeszcze bedzie.

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 08:34 
Cytuj  
iniside napisał(a):
skonczyc whinowac ze cie bija na spawnie


Nigdzie nie widzialem, aby blasz gdziekolwiek whinowal, ze go bija na spawnie. Latwo doczepiac ludziom latki i sypac "roll pve", gdy ktos sie nie zgadza z oficjalnym "forumowym punktem widzenia" (4 osob)?

Blasz z godna podziwu zawzietoscia probuje wam tlumaczyc, ze swiat conana jest na podstawie pewnych ksiazek, tak? W ksiazkach jest straz? Tak? W ksiązkach jesli ktos wcisnie komus kose pod zebra przy strazniku, ten prawdopodobnie sie zainteresuje, tak? Tak.

FFA to nie jest pustynia, gdzie mendole, insajdy i inni kozacy moga sobie biegac i rypac sie nawzajem godzinami. FFA to swiat, gdzie kazdy moze zaatakowac kazdego, ale w pewnej konwencji. W przypadku AoC - konwencji Conana. To tak trudno zrozumiec?

I nie pierdolcie mi prosze, ze w conanie bedzie lipa, bo za zabijanie innych beda tylko karac. Gowno prawda, nie wiecie o czym piszecie i nie wiem po co sam staram sie was uswiadamiac, skoro i tak wiekszosc z Was zleje posty, ktore w jakikolwiek sposob uderzaja w wasz swiatopoglad. Pomimo, ze mowia o stanie faktycznym.

Fakt jest taki - bedzie flagowanie notorycznych mordecow w AoC! Ale bedzie i content dla mordercow. Ich wlasne rez point, wioski i specjalne strefy bedace terytorium "mordercow". Jesli ktos wejdzie w taka strefe, moze byc legalnie i wesolo zdekapitowany. Drugi raz o tym pisze. Trzeci nie bede.

Wiem, ze wiekszosc z was jest juz kilka lat na tym forum, jest zblazowana i kazda opinnie sprzeczna z waszym swiatopogladem traktujecie jako prowokacje i powod do flejma. Ale naprade, o ile wiem mmorpg.pl jest dalej forum DYSKUSYJNYM, wiec postaracie sie zobaczyc, ze ktos stara sie z wami porozmawiac i nie wyjezdzajcie z "roll pve".

Bo ja moge wam napisac: "jesli nie podoba wam sie, ze komus sie nie podoba gankowanie 5v1, rollnijcie EVE lub czekajcie na DFO".

Aby byla jasnosc, zanim nazwiecie mnie noobem: nie mam nic przeciwko gankowanium, gram na pvp serwie, co nie zmienia faktu, ze wkurwia mnie jak kolesie mnie zabijaja 5v1. Mam do tego prawo. Moje emocje, moge sie wkurwiac. Nie mysle wtedy: "kurde, jak fajnie napedzili konflikt", mysle: "co za zjeby, ide po kolegow". Efekt = fakt, napedzili konflikt, fakt, poczulem emocje, fakt, jest dobrze. I o to chodzi.

I zeby byla jasnosc, funcom w zaden sposob nie chce ograniczac FFA, chce go urozmaicic poidzialem na dobrych vs zlych. Zanim cos napiszecie, poczytajcie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.