mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 17:28 
Cytuj  
Warto żebyś wiedział, że gram też okazjonalnie Demo i zdobywanie fragów jeszcze nigdy nie było tak proste.

Na gierkach poniżej 80 regularnie zdobywałem po 20-30 fragów ze sporadycznymi śmierciami (przy wyrównanych drużynach). Aż mi było głupio, że po prostu fragi lecą i lecą, a ja w sumie niewiele robię.
Na 80 zdarza mi się wejść, tym biednym, nieubranym demo (2lvl pvp!) w niebieskich ciuchach grubo poniżej 80 i...I o tylu fragach jakikolwiek nieubrany melak może sobie tylko pomarzyć.
A tzw. nie skillowych melaków, nawet z 5 PvP, to mogę solo wykajtować, a nawet zabić.

Ubrany demo może zrobić siekę. Demo z 10 PvP...Chwila nieuwagi i wszyscy lecą z respa (nie wspominając, że solo takiego delikwenta jest dla większości klas wcale nie tak łatwo ubić).

Dzięki, że podesłałeś mi fajny temat założony rok temu. Przykro mi, ale o niczym nie świadczy - mogę Ci podesłać z forum każdej klasy narzekania na to jak jest słaba, ale chyba nie o to chodzi?


Nie mam zamiaru wklejać wyników z gierek, bo jak sam piszesz - o niczym to nie świadczy (zresztą kolekcjonuję tylko swoje jak jestem top fragerem :D), ale co tu będę się wysilał i tłumaczył skoro twierdzisz, że casterzy są słabi to mi to nie przeszkadza. A później tworzą się bajki o słabym balansie i inne kwiatki.

Nerf staminy? Gdyby dotyczył tylko casterów...Czy zdajesz sobie sprawę, że ostatnimi czasy wszyscy narzekają na brak tego cennego zielonego surowca? Niczego bardziej nie lubię niż po 100 kilometrowym pościgu doganiam przeciwnika i czekam około 5 sekund na staminę okładając go white hitam. Oh yeah! (Tak piję potki, jako BS mam więcej regenu niż inne klasy i jak widać niewiele to daje).
Zresztą, to typowe że wspominasz o jednej stronie medalu...Już nie ma czegoś takiego jak -100% koncentracji jak skończy się stamina, caster może castować bez przeszkód do woli, kiedy, jak i ile chce.

AA z magic resistami...No temat był już tyle razy wałkowany, że aż nie chce się o tym pisać. Jest tylko jeden sensowny gear w grze dający ochronę, czyli gear PvP. T1,T2 i T3 set PvP daje dokładnie taką samą ilość ochrony, natomiast zwiększają się wartości zbroi. Sprzęt PvP cechuje się mniejszym dpsem niż ten PvE, ale dzięki ochronie w aa można próbować kombinować z wyborem sprzętu. Nie wspominając o tym, że debuffy casterów są szybsze niż te na obrażenia fizyczne oraz ciągle jest taka sztuczka jak tarcze kierunkowe które redukują tylko obrażenia z kombinacji melee.
Naprawdę mam kontynuować dalej dlaczego jest to uzasadnione?

Ograniczenie cc do melee range, to była dobra zmiana zważywszy na ilość dostępnych cc dla casterów i częstotliwość z jaką można ich używać. Zresztą, co tu gadać ostatni patch wprowadził revamp CC i ogólnie rzecz ujmują casterzy dostali buffa swoich CC (ot, choćby zasięg), a melee nerfa (kb, spowolnienia ze strzałką, cast time dla instant umiejętności itd.).


Różnica jest taka, że słaby caster i tak będzie lepiej fragował niż słaby melee, a dobry caster również będzie fragował lepiej niż dobry melee.
Oczywiście nie jest to reguła, ale po prostu śmieję się z każdego kto mówi, że jakaś klasa jest słaba i niegrywalna, bo jest to niezgodne z rzeczywistością i zawsze źle świadczy o graczu.

I stąd takie pytanie...Czego jako caster byś oczekiwał? Chcesz znowu oneshotować wszystkich? Co to, czyżby robienie dziesiątek fragów nie było już modne? Wiadomo, przydałaby się do tego jeszcze nieśmiertelność...




I powtarzam - nie, wcale nie jest tak, że nienawidzę casterów czy kocham melaków, po prostu nie widzę nic złego w aktualnej sytuacji, co usprawiedliwiałoby takie narzekanie.



+Ciekawostka jeszcze...jedna z pierwszych wypowiadających się w podesłanym przez Ciebie temacie jest Demo 10pvp, aktualnie gra na sinie i twierdzi, że nie znał wcześniej melaków - demo jest nudny i op, a do tego płacze po forach, że sin po zmianach w cc jest niegrywalny. Mhm...Lecę pędzę, biorę sobie do serca opinie ludzi, którzy zrobią wszystko żeby mieć fory nad innymi.


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.


Posty: 7
Dołączył(a): 8.05.2011
Offline
PostNapisane: 8 maja 2011, 22:16 
Cytuj  
Tak jak powiedzial bandytaz...dobry gracz bedzie dobry i tyle. AOC nie nalezy do prostych gier jesli chodzi o pvp wiec filozofia "od zera do bohatera" nieszczegolnie sie tutaj sprawdza jesli mowimy o krotkim okresie czasu. Tak zwany skill to jednak tylko polowa sukcesu bo od dluzszego juz czasu rownie wazny jest ekwipunek.

Odnosnie balansu...nie da sie zbalansowac gry pod katem wszelakich levelow postaci czy ekwipunku. Co lepiej zbalansowane gry zmieniaja sie pod katem tylko i wylacznie najlepszych graczy/endgame i to jest chyba najlepsze rozwiazanie. Kolejna sprawa, ze kazdy by sie chcial nazabijac ile wlezie i jesli akurat wybrana postac zaprojektowana zostala do czegos innego to jest placz, flame, zgrzytanie zebow i wolanie o nerfy.

Jesli chodzi o wspomniany wczesniej balans endgame czyli 80 lvl super ekwipunek 10 pvp i nieszczesne AA to nie jest jeszcze tak zle jak by sie moglo wydawac ale trzeba sie pogodzic z pewnymi faktami.
1. Nigdy nie bedzie tak (i byc nie powinno) ze kazda klasa sluzy tylko do dpsu i nabijania fragow.
2. Sa latwiejsze i trudniejsze do grania klasy zarowno w duelach, oblegach, gankowaniu czy mini.
3. Trzeba sie pogodzic z faktem, ze ktos jest lepszy/ma lepiej zgrana grupe/lepsze przedmioty/jest swego rodzaju killerem na nasza postac/wszystko co wczesniej w dowolnych kombinacjach :P <--- dla niektorych bedzie to oczywiscie nie do przyjecia i zawsze beda wolac o nerfy czy prosic o revampy.

Odnosnie Demonologa. Klasa ktora zarowno mozna grac przy pomocy samej myszki jak i praktycznie calej klawiatury. Ujmujac to inaczej Demonologiem mozna zrobic zarowno iluzje skilla :D jak i grac bardzo dobrze co niekoniecznie jest takie proste.

PS: oczywiscie od kazdej reguly sa wyjatki tak wiec moja wypowiedz nie dotyczy Rangera ^^


Posty: 39
Dołączył(a): 13.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 maja 2011, 23:43 
Cytuj  
Widzę, że jedni piszą o balansie 1on1 a inni o group balansie (mini/siege).. a jeszcze inna osoba miesza to i to.

AoC nigdy nie powinien być nawet nakierowywany na balans 1on1 a tak cały czas jest ale było gorzej - teraz jest troche lepiej. Wydaje mi się, że jeśli nawet trochę nerfią casterów a zwłaszcza ich CCki a nie DPS to robią to dla balansu grupowego. Miec skila to jedno, a umieć się zgrać.. nawet z pugiem (tak da się) to co innego. Jeśli ktoś myśli (jak już ktoś wyżej napisał) że jego klasa jest do wszystkiego to powinien wszystko przemyśleć, zwłaszcza geneze swojej klasy.


_________________
Old times:
KalOnline
SilkRoad Online - Venice/Hercules - LuNe
NavyField - PP
Age of Conan - Two Eagels/Crom - The Headhunters
Aion - The Headhunters
EVE Online - C0ven

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2011, 23:37 
Cytuj  
ChemicalRider napisał(a):
AoC nigdy nie powinien być nawet nakierowywany na balans 1on1 a tak cały czas jest


Ale właśnie balans 1v1 to balans idealny, do którego powinni dążyć w każdej grze. Mając grę zbalansowaną w 1v1, osiągasz automatycznie balans we wszystkim powyżej 1v1. Idealny balans 1v1 to jak na razie czysta utopia MMO, ale mimo wszystko im do niego bliżej tym lepiej. Balansowanie 'group based' w pvp to imo pójście drogą na około i zabieranie się za zagadnienie od końca, co z góry jest failem. Nie rozumiem jak można to usprawiedliwiać, lub jeszcze gorzej - chwalić.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2011, 07:53 
Cytuj  
zax napisał(a):
ChemicalRider napisał(a):
AoC nigdy nie powinien być nawet nakierowywany na balans 1on1 a tak cały czas jest


Ale właśnie balans 1v1 to balans idealny, do którego powinni dążyć w każdej grze. Mając grę zbalansowaną w 1v1, osiągasz automatycznie balans we wszystkim powyżej 1v1. Idealny balans 1v1 to jak na razie czysta utopia MMO, ale mimo wszystko im do niego bliżej tym lepiej. Balansowanie 'group based' w pvp to imo pójście drogą na około i zabieranie się za zagadnienie od końca, co z góry jest failem. Nie rozumiem jak można to usprawiedliwiać, lub jeszcze gorzej - chwalić.

Nie było, nie ma i nie bedzie czegoś takiego jak balans 1v1. Starta srodków i czasu.
No chyba, ze kazdy uzytkownik dostanie dokładnie to samo.

IMO powinienes przestac grrac w MMO, bo oczywiste jest, ze to nie sa gry dla ciebie. Oczekujesz od nich czegos czego nigdy tam nie bedzie.
Podobnie jak inni wanna be fani pvp.
Idzie grajcie w FPSY.

Oh WAIT. Tam tez sa klasy..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 23:39 
Cytuj  
Nie we wszystkich FPS są klasy.
Niemniej balansowanie klas 1vs1,5vs5, XvsX jest zawsze skazane na porażkę, bo są klasy. 5 healerów nie powinno pokonać 5 dpsów. Jedynym rozwiązaniem dla sensownego PvP jest brak klas. Wtedy liczy się wyłącznie spryt i mądrość gracza, a nie sztuczne ograniczenia " twoja klasa tego nie potrafi".


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2011, 11:57 
Cytuj  
wam sie chyba cos chlopaki pomylilo. snujecie teksty na temat balansu w grach mmo gdzie przypomne moze... :

-zbiera sie gear zeby lepiej bic, dluzej zyc czy lepiej healowac
-wbija sie lvle i podobne (np aa) by ... to co wyzej
-uklada sie rozne drzewka by moc uzywac roznych nowych imba skilli +... to co wyzej

i teraz- jak uwzgledniajac to co wyzej chcecie wprowadzic balans? nie da sie... musielibyscie kazde drzewko zrobic takie samo, kazdy skill taki sam a i tak jakis gosc mialby lepszy gear niz wy i was wy.. zabil. juz nawet nie mowie, ze czesc klas juz ma taka konstrukcje zeby wykorzystywac przewage - np od tylca z ciena czy bedac niewidocznym z zasiegu wczesniej chocby rozstawiajac trapy.

jedyny w miare balans w grze jaki mozna probowac wprowadzac to wlasnie balans paru na paru. w aocu za bardzo go nie ma... ale przeciez nigdy nie bylo, wiec o co chodzi :'P


_________________
Obrazek


Posty: 7
Dołączył(a): 8.05.2011
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 19:26 
Cytuj  
Nie to chyba Tobie sie pomylilo i raczej kompletnie nie ogarniasz tematu. Balans w takich gierkach nie polega na tym aby kazdy mial szanse wygrac z kazdym bo po bez sensu z uwagi na klasy i archetypy w grze. Czyli swego rodzaju mamy klasy i ich antyklasy i tak to wlasnie powinno wygladac.Co do balansu 1v1 to nie jest za dobrze to fakt, ale jesli chodzi o zorganizowane pvp z udzialem 12-24 graczy nie powiedzialbym aby bylo slabo. Wystarczy tylko postawic naprzeciwko siebie dwie wyrownane skillem, zorganizowane ekipy i radocha gwarantowana. Wspomnielaes cos o sprzecie...to prawda, ze robi on roznice ale bez przesady. To nie WoW gdzie na starcie jestes w plecy o jakies pierdyliard Tierow, a zdobyc dobre itemy w AOCu jest stosunkowo latwo.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 19:31 
Cytuj  
lol ? to wbij 80 i zrob sobie duela z randomowym gosciem w pvp 10 sprzecie i aa na maksa. zobaczysz jak skillowy jestes i dajesz mu rade :)


_________________
Obrazek


Posty: 7
Dołączył(a): 8.05.2011
Offline
PostNapisane: 16 maja 2011, 11:02 
Cytuj  
Widocznie czytac ze zrozumieniem tez nie potrafisz bo napisalem wczesniej, ze nie da sie balansowac gry pod katem kazdego przedzialu levelowego, aa, czy sprzetowego. Nigdy tez nie pisalem, ze kazdy ma szanse w duelach z kazdym co jest chyba oczywiste. Ktos ogarnia temat to ma swiadomosc z kim moze sobie poradzic na duelu, a z kim nie tak wiec nikt tu nikogo nie zmusza do walki z kazdym. Odnosnie AA i sprzetu to juz dramatyzujesz, bo w obecnych realiach do pelni szczescia wystarczy wbic kilka kluczowych skilli z AA i ubrac sie w jakies t1/t2/epiki czy niebieskie itemy khitajskie aby miec szanse w pvp. Inna sprawa, ze czesc posiadaczy tak wysokiego levelu pvp, uber itemow i rozbudowanego AA to zwyczajnie bardzo skillowi gracze z tysiacami rozegranych mini gierek (dawnych normalnych gierek, a nie randomowego oklepu prowadzacego do nikad) i jeszcze wieksza iloscia dueli, ktorzy nie pozostawiajacy zludzen swoim mniej doswiadczonym kolegom.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2011, 11:31 
Cytuj  
wiesz, gra sei zmienia itd ale nie wmowisz mi, ze 2 gosci z podobnym skillem jeden z lvl 10 pvp i max aa a drugi w niebieskich zalozmy kulturka dueluje sie (zakladajac mirror class zeby nie bylo) i wygrywa pan w niebieskich. aa i gear daja w ch...j. zobacz jak duzo mozesz ochrony wpakowac z gearu i aa. pomysl, ze walczysz wtedy np z demo czy tam nekro. nie sprawi Ci to roznicy, ze nie dosc, ze mozniej walniesz to on Cie walnie duzo slabiej ? w przypadku dramatycznej roznicy skilla to sie zgodze, skiller wygra - ale przewaga wtedy jest na takim poziomie jak 20latek bijacy dzieci w piaskownicy.

a ludzie ktorzy tak dlugo grali i wbijali pvp kille... czesc z nich to imba skillerzy (spora czesc) ale czesc tylko tak mysli i juz paru spotkalem co byli jechani przez graczy, grajacych w aoca 2-3 miechy :) (znow mirror class)


_________________
Obrazek


Posty: 7
Dołączył(a): 8.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 maja 2011, 21:24 
Cytuj  
Przeciez nic nie pisalem o kulturowkach, ktore faktycznie sa stosunkowo slabe od dluzszego juz czasu. Zupelnie nie rozumiem czemu koniecznie chcesz porownywac dwie skrajnosci, a mianowicie gracza z uber postacia do takiego ktory dopiero co wbil 80 lvl. Po pierwsze nie wiem skad to cisnienie na walke z postacia 10 pvp +AA jakims kompletnym golodupcem. Czy to taka filozofia poczekac te (w zaleznosci od intensywnosci grania) kilka dni/tygodni aby wbic kilka kluczowych i potrzebnych jak wyjscie z CC skilli z AA, dobrac jakis fajny khitajski komplet (nawet niebieskie nie sa zle, a o epickich to juz nawet nie wspominam tymbardziej ze od niedawna o wiele szybciej mozna to wszystko zdobyc). Funcom bardziej to juz chyba nie moze ulatwic zycia nowym graczom, no ale trzeba jeszcze chciec a nie zgrzytac zebami i zalamywac rece.

Oczywiscie zaraz napiszesz, ze pomimo tego wszystkiego postac z 10 pvp dalej bedzie miala lekka przewage, ale uwierz mi ze przy tak znikomych roznicach wieksze znaczenie ma szczescie czyli komu sie podfarci z krytem, cc i innymi pierdolami.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2011, 13:45 
Cytuj  
dla mnie cala sytuacja by sie rozwiazala jakby dodali cross realm bgsy i podzielili je na lvl 1-5 i 6-10. byloby duzo milej i latwiej dla wszystkich- teraz czeka sie naprawde dlugo na niektore gierki. czasem wrecz niektorych nie da sie zagrac caly dzien czekajac... troche to wkurza


_________________
Obrazek


Posty: 7
Dołączył(a): 8.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 maja 2011, 18:31 
Cytuj  
Bgsy moze i bylyby fajne, ale na pewno nie w czysto randomowej odmianie jak to sie ma z obecnymi mini gierkami. Na krotka mete moze i jest fajnie, ale do niczego to nie prowadzi...co to za gra w ktorej nie ma zorganizowanego pvp.


Posty: 7
Dołączył(a): 8.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 maja 2011, 19:51 
Cytuj  
Jako, ze mamy jubileusz AOCa i odblokowali ludziom konta do konca miesiaca postanowilem sprawdzic nowy balans jaki zostal wprowadzony przez Funcom poprzez revamp CC. Jako punkt odniesienia wzialem sobie wypowiedz Bandytaza i oczywiscie standardowy juz placz lyesmytha z oficjalnego forum.

Cytuj:
Ograniczenie cc do melee range, to była dobra zmiana zważywszy na ilość dostępnych cc dla casterów i częstotliwość z jaką można ich używać. Zresztą, co tu gadać ostatni patch wprowadził revamp CC i ogólnie rzecz ujmują casterzy dostali buffa swoich CC (ot, choćby zasięg), a melee nerfa (kb, spowolnienia ze strzałką, cast time dla instant umiejętności itd.).


Ograniczenie zasiegu cc i wprowadzenie chwilowych odpornosci wykluczajace cc locka bylo niegdys chyba najlepszym posunieciem Funcomu wiec tu sie zgodze. Obecny system CC moze i sprawdzilby sie jakis rok temu kiedy nie bylo pasywnych odpornosci na CC z AA i nie kazda klasa posiadala jednego lub wiecej wyjsc z CC. Z perspektywy Demonologa (innych klas casterskich nie testowalem ale zmiany cc sa bardzo do siebie zblizone) przypomina to bardziej slynna juz i legendarna ere gemow niz jakis buff. Wyglada to tak, ze DPS faktycznie jest dalej kosmiczny o ile zostawi sie na dluzej takiego demonologa w spokoju aczkolwiek nie ma juz praktycznie zadnej przezywalnosci (a mowie tak posiadajac sprzet pvp t3 i bk3). Dalej mozna nastukac pokazna ilosc fragow jesli mamy ta przyjemnosc nie byc targetowani, aczkolwiek o jakiejkolwiek samoobronie przed klasami melee mozna zapomniec Wydluzono czas castowania wszystkich CC poza eksplozja (ktora jednak dziala na starych zasadach bo 1 stack wcale nie przewraca wszystkiego) jak rowniez i zasieg, tak wiec na papierze wyglada to calkiem fajnie. W praktyce jednak o ile przeciwnik nie uzyje szarzy castowanie konczy sie w momencie kiedy czujemy na sobie nieswiezy oddech nieprzyjaciela :P , po czym (lub tuz przed koncem castowania) z usmiechem na twarzy od razu odpala sobie instantowe anty cc. Rzucenie kolejnego cc w bliskim dystansie z 1 sekundowym cast timem jest prawie niewykonalne w wiekszosci przypadkow bo przez ten czas zostaniemy zabici, przewroceni albo tez zDPSowani do takiego stopnia, iz samo stanie przeciwnika w CC (dzieki AA nawet do 1.5 sekundy krocej ^^ o ile sie nie myle) nic nam nie da poza ewentualnym probowaniem ucieczki (jesli w ogule mozna mowic o uciekaniu z aktualnym regenem staminy w walce i braku potek). Przy okazji warto wspomniec, iz czesc klas posiada wiecej niz jedno wyjsc z cc/odpornosci cc...klas ktorych jak sie okazuje nie specjalnie mozna zCCkowac przy obecnych cast timeach ani tymbardziej wziasc na klate idac na wymiane ciosow. Jesli chodzi o melakow to faktycznie posiadaja oni teraz strzaleczki przez co moze im sie grac trudniej, aczkolwiek nie nazwalbym tego nerfem bo przeciez dalej jest tak jak kiedys...dalej nie ma drugiego LoS checka, dalej trzeba podbiec do przeciwnika i dalej kombinacje/cc trafiaja chocby nawet z 10 metrow. Zadaniem melaka jest trzymanie sie blisko przeciwnika podczas gdy caster jako ze nie moze isc na wymiane, utrzymanie go w bezpiecznej odleglosci wiec jak tu mozna mowic o buffie cc casterow i nerfie cc melakow? Przy obecnych cast timeach, wszystkich wyjsciach z cc i odpornosciach na nie, traca one w obecnym patchu na znaczeniu w walce...z gorszym efektem dla klas ktore musialy na nich polegac. Kolejna rzecz, ze mini gierki to teraz jedna wielka rozpierducha i wyscig DPS zupelnie jak na jakims rajdzie pve...nikt nie rzuca cc o ile nie jest do tego zmuszony i preferowane jest tepe nawalanie co oczywiscie wystepowalo juz wczesniej w pugach randomowych ale nigdy az w takim stopniu.

Jak pewnie mozna wywsnioskowac z mojej wypowiedzi uwazam, iz balans w grze wiecej stracil niz zyskal na tym revampie no ale to tylko moja subiektywna opinia :) Z jednej strony jest do dupy, z drugiej w czolowce killsow na mini jest wieksza roznorodnosc. Tylko jakim kosztem i czy faktycznie bylo to ludziom potrzebne tak jak revampy sina i lowcy hmm...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.