mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2011, 18:04 
Cytuj  
Na jakim wejsciu? Na white sandy o ile wiem nie wszedles powyzej 25lvl, zgadza sie? W underhalls (czy jak to sie tam zwalo) bylo chyba podobnie. A gdzie indziej pvp nie bylo.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2011, 18:06 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Na jakim wejsciu? Na white sandy o ile wiem nie wszedles powyzej 25lvl, zgadza sie? W underhalls (czy jak to sie tam zwalo) bylo chyba podobnie. A gdzie indziej pvp nie bylo.
AFAIR mozna bylo wejsc powyzej 25lvl. Albo ja tak dawno temu gralem. Co nie zmienia faktu, ze co taki gosc na 15lvl mogl zrobic takiemu na 25lvl ? Odpowiedz - nic.
Teraz moze faktycznie nie da sie wejsc powyzej 25. Ale teraz to mam wszystkie postacie w okoliach 15 ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2011, 18:12 
Cytuj  
Ale przeciez w 'kazdym' mmo tak jest. Jak na ciebie wskoczy koles 10lvl wiecej to papa. Albo wolasz kogos o pomoc, albo spieprzasz, albo umierasz. Jak se ktos nie radzi na dzien dobry, to tym bardziej pozniej bedzie mial problemy. Lepiej od razu na pve sie przeniesc.
Ogolnie jak bylo pvp wlaczone w Tortage to sporo ludzi sie krecilo. Teraz wydaje mi sie, ze pustkami troche swieci. A to raczej malo zachecajace jest.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2011, 18:19 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Ale przeciez w 'kazdym' mmo tak jest. Jak na ciebie wskoczy koles 10lvl wiecej to papa. Albo wolasz kogos o pomoc, albo spieprzasz, albo umierasz. Jak se ktos nie radzi na dzien dobry, to tym bardziej pozniej bedzie mial problemy. Lepiej od razu na pve sie przeniesc.
Ogolnie jak bylo pvp wlaczone w Tortage to sporo ludzi sie krecilo. Teraz wydaje mi sie, ze pustkami troche swieci. A to raczej malo zachecajace jest.

Mało ludzi biega - bo gra sprawia wraznie pustej - co powoduje ze biega jeszcze mniej ludzi itd.
Dlatego uwazam ze przejscie nz F2P to jedyny ratunek dla tej gry ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 01:25 
Cytuj  
Cytuj:
bo cały czas są patche, jest nowy content
W porownaniu z tym, ze dodaje Turbine do LOTRO i DDO, albo Trion do RIFTa, to Funcom ciagnie te gre bo ciagnie, ale nic tam wielkiego sie nie zmienia.



Zmienia się naprawdę sporo i nie wydaje mi się żeby w jakikolwiek sposób Turbine czy Trion byli lepsi pod tym względem.


Co do populacji, pytanie na jakim serwerze próbowałeś grać? Bo z tego co się orientuje, to choćby Crom, Mitra czy Fury mają taką ilość graczy, że w każdym przedziale levelowym coś się dzieje.

Zresztą w maju ma być otwarty nowy serwer "hardcore PvP", a pozostałe mają być jakoś połączone w celu zapewnienia najlepszej jakości zabawy, więc może Twoje marzenie o dużej ilości ludzi się spełni ;)


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.


Posty: 39
Dołączył(a): 13.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 09:29 
Cytuj  
Mają łączyć stare serwery? To sytuacje dalej może się poprawić, więcej ludu zgromadzonym na jednym serwie nigdy za wiele, w AoC chyba trudno będzie w ogóle przeludnić serwer. Ja grałem na przełomie 2010/2011 na Cromie i jest tam sporo ludzi i to widać. Poza tym, wtedy właśnie masę ludzi przeniosło sie np. z Fury na Crom, bo prawda jest taka, że serwery PvP i PvE teraz niewiele się różnią. Akcje PvP i tak dzieją się na pograniczach/bori i minigrach.

Co do początkowych lvli w Tortage itp. Wydaje mi się, że tam pierwsze skrzypce odgrywa fabuła i klimat a nie pvp, ta gra tam przypomina bardziej single player z domieszkami mmo niż mmo pełną gębą :) Tak czy siak - początek w AoC jest super i aż chce się grać.

Co do serwer PvP który ponoć ma startować w maju. Funcom zrobił ankiety jaki gracze sobie życzą serwer tj. jakie opcje tam maja być, jaki balans.
http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=10

I jeśli zrobią tak jak w ankieta wszystko wygląda obiecująco. Brak bori, szybsze wbijanie lvl pvp czy brak wbijanie lvlu 'offline'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 09:39 
Cytuj  
Na Fury gra chyba jednak wiecej ludzi. PRzynajmniej jak na szybko sprawdzalem szukarka.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 12:26 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Na Fury gra chyba jednak wiecej ludzi. PRzynajmniej jak na szybko sprawdzalem szukarka.



Niee, najbardziej (wbrew pozorom) zaludniona jest niemiecka Mitra, potem Crom, a potem gdzieś się tam Fury plasuje :>

Cytuj:
Mają łączyć stare serwery? To sytuacje dalej może się poprawić, więcej ludu zgromadzonym na jednym serwie nigdy za wiele, w AoC chyba trudno będzie w ogóle przeludnić serwer. Ja grałem na przełomie 2010/2011 na Cromie i jest tam sporo ludzi i to widać. Poza tym, wtedy właśnie masę ludzi przeniosło sie np. z Fury na Crom, bo prawda jest taka, że serwery PvP i PvE teraz niewiele się różnią. Akcje PvP i tak dzieją się na pograniczach/bori i minigrach.


Wiesz, mają przecież taki system, że sporo ludzi nie powinno być problemem (instancjowanie). Ja pamiętam czasy, że były 2 instancje (uwaga, uwaga) Old Taranti, a to już naprawdę było baaaardzo dużo ludzi. W punkcie handlowym siedziało wtedy przez całą dobę jakieś 100+ ludzi - taki tłok że nie można się było przecisnąć :3

No tak czy siak jakby był 1 serw PvE, jeden PvP i ewentualnie jeden RP, to na pewno same + by były.


Aktualnie PvP na Tortage jest całkowicie zablokowane, ale nie dziwię się skoro ludzi wybierają z jakiegoś powodu serwer PvP, a potem płaczą, że ich ktoś gankuje i /ragequit z gry.


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.


Posty: 39
Dołączył(a): 13.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 12:53 
Cytuj  
Wg. yellowgermlina. opracowanie własne ;)

Aktywnie gracze na serwerach (ostatnie zalogowanie nie dłużej niż 30 dni temu)

Crom (PvE) EU: 4137
Mitra (PvE) DE: 3911
Wiccana (PvE) US: 1841
Asgard (PvP-RP) DE: 1133
Rothat (PvE) PL/RU: 841
Fury (PvP) EU: 805
Cimmeria (PvP-RP) US: 793
Set (PvE) US: 729
Aquilonia (PvP-RP) EU: 534
Ishtar (PvE) FR: 531
Two Eagles (PvP) PL/RU: 419
Tyranny (PvP) US: 293
Stygia (PvP-RP) FR: 297
Hyrkania (PvE-RP) EU: 76

Łącznie aktywnych graczy: 16341

Na pewno nie są to dokładne liczby (nieoficjalne), ale tak to by mniej więcej wszystko wyglądał. Zapewne należy do każdej liczby dodać +10/20%. Najbardziej zadziwia niska aktywność graczy na Fury i duża aktywność (więcej niż na Fury) graczy na Rothacie. Tak jak pisałem wcześniej - migracje ludzi z Fury -> Crom były dosyć spore na przełomie 2010/2011.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 13:00 
Cytuj  
Powinni to wszystko połączyć w jeden serwer. :]


_________________
@polygamia

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 14:09 
Cytuj  
To opracowanie yellow gremlina jest niedokladne. Byl chyba reset wszystkich botów niedawno i zlicza wszystko od nowa, także żeby liczby byly wiarygodne trzeba jeszcze poczekac z 2 tygodnie.


Posty: 17
Dołączył(a): 6.09.2008
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 15:14 
Cytuj  
Potwierdzam, te dane są niedokładne, jakieś 2 tygodnie temu liczby były kilkukrotnie większe (np. 2E miało ponad 1k aktywnych graczy). Do końca kwietnia będzie trzeba obserwować i wtedy obadać.

Druga sprawa, którą chciałem poruszyć (i o której pisałem kilka miesięcy temu) dotyczy polskiego community -> strony dedykowanej graczom AoC. Po starcie gry i wydaniu powstaniu polskich serwerów mieliśmy chyba 2 strony (w tym jedna oficialna), które były pełne informacji itd. Obecnie nie ma żadnej, a to co zostało jest od dwóch lat przedawnione. W związku z tym, może warto by było coś zdziałać na rzecz polskiej społeczności. Owszem, jest forum oficjalne, jest forum mmorpg.pl, ale nie ma strony na której nowi gracze mogą bez trudu znaleźć potrzebne informacje. Dobrze by było razem z Funcomem reaktywować oficjalną stronę, bo sami zobaczcie co się stało http://aoc2009.pl

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2011, 16:14 
Cytuj  
blasz napisał(a):
To opracowanie yellow gremlina jest niedokladne. Byl chyba reset wszystkich botów niedawno i zlicza wszystko od nowa, także żeby liczby byly wiarygodne trzeba jeszcze poczekac z 2 tygodnie.


Tzn. dokładnie 28 dni po dreamworld engine update, nie aktualizował się yg, potem udało im się w końcu przystosować do nowej wersji, chodził coś w okolicach 2 dni i po kolejnym patchu znowu przestał.

Także aktualne dane są bardzo niedokładne i nie ma najmniejszego sensu patrzyć na to ;> Trzeba poczekać na kolejną wersję updatera, a potem poczekać co najmniej jakiś miesiąc żeby znowu wszystkich połapało i wtedy dostaniemy dane, które są pi razy oko prawdziwe.


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.

*
Avatar użytkownika

Posty: 167
Dołączył(a): 3.09.2009
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2011, 08:39 
Cytuj  
Nie da rady. AOC PL umiera. Nawet forum jeden pierdolony gej wywala w kosmos usuwajac kasliwe posty.

no comments

Obrazek


_________________
Obrazek

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2011, 20:18 
Cytuj  
heheh moje posty też wymoderowali :> kolejne infraction points na koncie .

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2011, 20:26 
Cytuj  
Hahaha, ale lipa, ze nie zdążyłem przeczytać "na żywo". to się nazywa quality posting :D


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.


Posty: 39
Dołączył(a): 13.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2011, 15:34 
Cytuj  
Walić już jakość i poziom supportu polskiego AoC. Mnie załamuje, że CD Project od tylu lat z tym nic nie robi. Przecież muszą być w jakiś sposób poddawane ocenie serwery AoC i pracownicy którzy się tym zajmują. To ludzie w CD Project są na tyle niekompetentni, że nie potrafią tego sprawdzić dobrze i czegoś zmienić, w końcu gracze cierpią i są niezadowolenie (lub byli, bo już to tyle trwa że większość 'wymarło').

Napisałem na forum gram.pl dwa posty w dziale i temacie do zadawania pytań pracownikom CD Project i na żaden post nie został udzielona odpowiedź. Co ciekawe, odpowiedzi pracownika CD Project do pytań przed moim postem i za moim postem zostały udzielona - totalna zmowa milczenia i udawanie, że wszystko jest ok..

Dlatego, mimo że CD Project jest największa polska firmą w tej branży, jest odpowiedzialna za Wiedźmina i nas jakoś reprezentuje na cały świat.. to ich standardy nie są światowe czy nawet europejski.. ale wciąż 'polskie'. Nawet ruskie czy białoruskie firmy które tworzą/są dystrybutorami gier potrafią zachowywać się 10x lepiej w stosunku do społeczności (Wargaming, czy ruski dystrybutor AoC)

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2011, 21:33 
Cytuj  
To nie czytales wypowiedzi Sila ( odpowiedzialnego za AoC z ramienia FC) "społeczność forum nie jest dla nich reprezentatywnym głosem" bo według ich obliczeń na forum udziela się tylko 10% lub mniej.

CDP prowadzi taka polityke jak FC, z ta moze roznica ze nie podaja news;ow zaslyszanych przy porannym piciu kawki w Olso. Funcome to najgorsze łajdactwo i gówno jakie widział wirtualny świat. Spierd..taką grę i doprowadzić do ruiny mogli tylko oni. Gdyby mieli polowę zacięcia ludzi z Trion'a Conan dziś byłby zupełnie inną grą, nie PVE i farm friendly a stricte PvP . Mógłby też śmiało konkurować ze wszystkim co jest na rynku. A tak nawet ta opcja nowych serverów powoduje w ludziach przekonanie że wlewają do koryta to co już było wiele razy serwowane


_________________
"I always tell the truth. Even when I lie." Tony Montana, 'Scarface'


Posty: 39
Dołączył(a): 13.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2011, 22:36 
Cytuj  
Zerg napisał(a):
To nie czytales wypowiedzi Sila ( odpowiedzialnego za AoC z ramienia FC) "społeczność forum nie jest dla nich reprezentatywnym głosem" bo według ich obliczeń na forum udziela się tylko 10% lub mniej.

CDP prowadzi taka polityke jak FC, z ta moze roznica ze nie podaja news;ow zaslyszanych przy porannym piciu kawki w Olso. Funcome to najgorsze łajdactwo i gówno jakie widział wirtualny świat. Spierd..taką grę i doprowadzić do ruiny mogli tylko oni. Gdyby mieli polowę zacięcia ludzi z Trion'a Conan dziś byłby zupełnie inną grą, nie PVE i farm friendly a stricte PvP . Mógłby też śmiało konkurować ze wszystkim co jest na rynku. A tak nawet ta opcja nowych serverów powoduje w ludziach przekonanie że wlewają do koryta to co już było wiele razy serwowane


Na prawdę, nie zrzucał bym całej winy na FC. Tym bardziej, że ich nastawienie co do głosu ludu z forum troszkę się zmieniło.

Tak czy siak - FC nigdy nie mógł i nie chciał mieć nic wspólnego z wewnętrzna sprawą polskich serwerów AoC. Jeśli umowa między CDP i FC jasno określa, że CDP jest odpowiedzialny za kwestie społecznościowe, eventowe itp. to FC nic w tej sprawie nie może zrobić. Jestem ciekaw jak wygląda sprawa Niemiecka czy Francuzka gdzie akurat odpowiedzialnym za te regiony jest FC.

Obwiniać można tylko i wyłączenie CDP, który jeśli by tylko chciał to mógłby zrobić nawet więcej w sprawach społecznościowych na polskich serwerach niż FC na europejskich/usa już nie mówiąc o 'ludzkich zachowaniach' i utrzymywanie jakiekolwiek kontaktu ze społecznością i staraniu się podtrzymywać samej gry w naszym kraju co powinno być oczywistą oczywistość (Co jest w stanie zrobić jedna osoba.. odpowiednia osoba.. )


_________________
Old times:
KalOnline
SilkRoad Online - Venice/Hercules - LuNe
NavyField - PP
Age of Conan - Two Eagels/Crom - The Headhunters
Aion - The Headhunters
EVE Online - C0ven

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2011, 13:59 
Cytuj  
Zerg napisał(a):
Funcome to najgorsze łajdactwo i gówno jakie widział wirtualny świat. Spierd..taką grę i doprowadzić do ruiny mogli tylko oni. Gdyby mieli polowę zacięcia ludzi z Trion'a Conan dziś byłby zupełnie inną grą, nie PVE i farm friendly a stricte PvP . Mógłby też śmiało konkurować ze wszystkim co jest na rynku. A tak nawet ta opcja nowych serverów powoduje w ludziach przekonanie że wlewają do koryta to co już było wiele razy serwowane


Proszę nie podawaj tak beznadziejnych porównań :< Trion się nie umywa pod ŻADNYM względem do Funcomu, ani ze swoją grą, ani ze swoim "zacięciem".


@ChemicalRider

Dokładnie - skoro CDP jest odpowiedzialny za grę u nas, to naprawdę mogli bardzo wpłynąć na odbiór samej gry. O ile by tylko chcieli...


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.