MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

F2P
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=39018
Strona 9 z 10

Autor:  TobiAlex [ 8 mar 2013, 20:28 ]
Tytuł:  Re: F2P

blasz napisał(a):
Cytuj:
Teraz jest brzydka nawet jak na MMO ;/

Wróciłem do AoCa po testach różnego rodzaju ścierwa i nadal uważam, że graficznie AoC jest bardzo solidną pozycją pod tym względem. Na 2 tygodnie bardzo inteswnego grania nie miałem ani razu crasha, zwiechy czy bugola. Możesz wskazać lepsze graficznie mmo od aoca, w klimacie medieval lub dark fantasy? Chętnie bym w takie coś pograł.


To Ty chyba nie widziałeś AoC w dniu premiery - wyglądał 100x lepiej. Potem Funcom zmienił engine i od tego momentu wygląda to jak kupa (albo kreskówka dla dzieci).

Autor:  blasz [ 8 mar 2013, 22:12 ]
Tytuł:  Re: F2P

Widziałem AoCa po premierze i grałem w niego przez jakies 3 lata na znacznie slabszym kompie niż teraz po powrocie.

Autor:  Ossur [ 9 mar 2013, 19:03 ]
Tytuł:  Re: F2P

AoC od końca lutego jest na steamie. Na lov levelach sporo ludzi. Są jakieś aktywne polskie gildie na Cromie i Fury?

Autor:  blasz [ 10 mar 2013, 11:12 ]
Tytuł:  Re: F2P

Na Fury nie kojarzę. Na Cromie: C9, Best of the best.

Autor:  Ossur [ 23 mar 2013, 19:48 ]
Tytuł:  Re: F2P

http://www.youtube.com/watch?v=49ubPZ-KrZk

Autor:  blasz [ 27 maja 2013, 16:57 ]
Tytuł:  Re: F2P

AoC jakby odżyło. 5 rocznica to event pve, który cieszy się sporą popularnością.


Z okazji 5 lecia nowa oferta:
+50 % czasu gry w zakupie do 31 maja.

Od paru dni gracze premium mają 1 punkt AA per lvl co daje 80 punktów AA na ostatnim lvlu, dzięki czemu oszczędza się ok. 1800 h trenowania (jakies 2-3 miesiace gry). Nowi gracze nie beda mieli tak trudno jak dotychczas.

Dodatkowo: działają oblężenia, a w najblizszym czasie kolejny merge z serwerami US i free transfery.

Autor:  Igorwer [ 17 cze 2013, 11:22 ]
Tytuł:  Re: F2P

Oblężenia też działały kiedyś a jak to funkcjonowało to każdy widział. Sceptycznie bym podchodził do tych oblężeń

Autor:  bandytaz [ 24 cze 2013, 02:06 ]
Tytuł:  Re: F2P

Kabu napisał(a):
imo aoc mial najlepsze krainy - jakos tak fajnie wygladaly wg mnie


http://www.youtube.com/watch?v=gF3AqaCQUVA

ciężko zaprzeczyć ;)


@iniside

Głupoty gadasz - AoC ma fajny styl i mimo lat ciągle jest jednym z najlepiej wyglądających MMO. Jak się ocenia to warto grać żeby wiedzieć o czym się mówi.

@Igorwer

Od 100 lat nie byłem na oblężeniu i jakoś przyznam się że mi się nie spieszy. Co tu dużo mówić, o ile kiedyś gdy profity z posiadania BK były spore, warto było brać w nich udział, tak teraz wydaje mi się to kompletnie bezcelowe. Bo ani w tym funu nie widzę ani czegoś dla siebie. Niestety mimo obietnic żadnego revampu tego rodzaju contentu nigdy nie było i został daaaaaleko w tyle.
A co do samego działania, to działają od dawna tak samo - czasem więcej lagów było, czasem mniej, czasem crashowały, potem wszystko było ok, potem się popsuło itd. w kółeczko ;D



Co do samej gry aktualnie:
- populacja na Fury bywała większa (i to sporo większa), ale zastój myślę że jest spowodowany tym że po prostu od dawna nic nowego w PvP nie było
- nowy GD dobrze gada i przy szczęściu jeszcze się doczekamy na ładne rzeczy
- odkąd serwery zostały przeniesione do US odczuwam lekki dyskomfort w PvP, ale cóż, chyba już z tym się nic zrobić niestety nie da
- polskie gildie na Fury aktualnie istnieją w szczątkowych formach (nie sądzę że któraś - a chyba ze 3 są takie - przekracza w którymkolwiek momencie 10 graczy online, a szkoda)

Ogólnie sam trochę grywam ostatnio i ciągle dobrze się bawię. Odnoszę jednak wrażenie że sam gatunek MMO w tej formie nieco stracił na popularności. Gdzie się podziały te wszystkie "wielkie" tytuły? Bo gdzie są miliony graczy to wiadomo (gry z gatunku moba).

Autor:  TobiAlex [ 24 cze 2013, 04:53 ]
Tytuł:  Re: F2P

bandytaz napiszę to jeszcze raz - AoC w dniu premiery wyglądał o wiele lepiej. A co do gier moba - one mają tyle wspólnego z mmo, co ja z pilotażem F16...

Autor:  bandytaz [ 25 cze 2013, 22:06 ]
Tytuł:  Re: F2P

TobiAlex napisał(a):
bandytaz napiszę to jeszcze raz - AoC w dniu premiery wyglądał o wiele lepiej. A co do gier moba - one mają tyle wspólnego z mmo, co ja z pilotażem F16...


Przyznaję się że również wolałem premierowy wygląd AoC - wszystko było po prostu ostrzejsze, ale jedyne co naprawdę (tak mi się przynajmniej wydaje, mogę być w błędzie) uległo OBIEKTYWNEMU pogorszeniu to AA. Na początku mieliśmy normalny anti-aliasing a teraz jakieś inne badziewia, nie pamiętam dokładnie o co chodziło, ale nawet devsi się o tym rozpisywali. Mimo tego nadal uważam twierdzenie o tym że AoC wygląda brzydko, a inne MMO takie ładne w porównaniu za zdecydowane nadużycie.

Co do moba i mmo, mniejsza o szczegóły (choć można by długo dyskutować!) - chodziło mi o sam fakt że ludzi wolą teraz grać w coś gdzie są natychmiast wynagradzani, a nie w gry które wymagają odrobiny "poświecenia" by coś "osiągnąć".

Autor:  TobiAlex [ 25 cze 2013, 22:24 ]
Tytuł:  Re: F2P

bandytaz napisał(a):
(...)chodziło mi o sam fakt że ludzi wolą teraz grać w coś gdzie są natychmiast wynagradzani, a nie w gry które wymagają odrobiny "poświecenia" by coś "osiągnąć".


No z tym zgadzam się w 100% !!!

Autor:  iniside [ 26 cze 2013, 07:00 ]
Tytuł:  Re: F2P

bandytaz napisał(a):
AoC wygląda brzydko, a inne MMO takie ładne w porównaniu za zdecydowane nadużycie.


Ja uwazam, ze uwazanie ze AoC wyglada ładnie to juz skrajny fanboizm.

Co wycieli od premiery zeby "zoptymalizować" grafike:
1. Bending roslinnosci (drzewa sie nie ruszaja, liscie sa sztywne itd).
2. Dynamiczne cienie (wszystko jest zbakowane do lightmap, tylko postacie maja dynamiczne cienie).
3. Dynamiczny cykl dobowy (nie, podmiane lightmap ciezko nazwac dynamiczna ;p).
4. System pogody.

Tak wiele nowych MMO wyglada duzo lepiej. I nie skupijamy sie tu na Art Style bo to kwestia subiektywna tylko na technicznych.
ArcheAge, TERA (rany, wiekszosc MMO z azji ktorych nazw nie jestem w stanie wymienić, gniecie AoC kompletnie).

Autor:  bandytaz [ 27 cze 2013, 20:51 ]
Tytuł:  Re: F2P

iniside napisał(a):
bandytaz napisał(a):
AoC wygląda brzydko, a inne MMO takie ładne w porównaniu za zdecydowane nadużycie.


Ja uwazam, ze uwazanie ze AoC wyglada ładnie to juz skrajny fanboizm.

Co wycieli od premiery zeby "zoptymalizować" grafike:
1. Bending roslinnosci (drzewa sie nie ruszaja, liscie sa sztywne itd).
2. Dynamiczne cienie (wszystko jest zbakowane do lightmap, tylko postacie maja dynamiczne cienie).
3. Dynamiczny cykl dobowy (nie, podmiane lightmap ciezko nazwac dynamiczna ;p).
4. System pogody.

Tak wiele nowych MMO wyglada duzo lepiej. I nie skupijamy sie tu na Art Style bo to kwestia subiektywna tylko na technicznych.
ArcheAge, TERA (rany, wiekszosc MMO z azji ktorych nazw nie jestem w stanie wymienić, gniecie AoC kompletnie).


1. Był wyłączony jakiś czas, ale wrócił wraz z updatem Dreamworld engine'u (czyli parę lat temu ;p)
2. Nie znam się na technicznym aspekcie dynamicznych cieni - tak czy siak dobrze to imitują.
3. Nie zwracam zbytnio uwagi na cykl dobowy, pamiętam że faktycznie przed premierą pokazywali cykl dobowy z prawdziwego zdarzenia, ale jakoś nie kojarzę czy po premierze był. Teraz rzeczywiście mamy podmianę lightmap.
4. Wydaje mi się że system pogody zawsze był taki sam - czyli go nie było, oprócz paru wybranych lokacji. I kojarzę tu tylko jedną - Fields of the Dead (deszczyk pada od czasu do czasu).


Nie przeszkadza mi że tobie AoC się nie podoba i uważasz że AA czy Tera wyglądają lepiej. Masz do tego prawo - po prostu zrobiłeś dziwne wtrącenie do tematu stwierdzając (subiektywnie!) że gra wygląda jak kupa. Każdy zainteresowany oczka ma i potrafi sobie ocenić co jest kupą a co nie jest (więc również subiektywnie pozwoliłem sobie nie zgodzić się z twoją oceną).

Ważna jest całość wykonania, nie można oddzielić stylu grafiki od technicznej strony, bo nie sądzę że ktoś siedzi w jakiejś grze tylko dlatego że ma parę fajnych wodotrysków.


W skrócie: ty swoje, ja swoje.

Autor:  blasz [ 28 cze 2013, 09:54 ]
Tytuł:  Re: F2P

Jak zobaczę coś w tym stylu (link poniżej) w innej grze to w nią zagram. Na obecną chwilę AoC to nadal przyzwoity tytuł z mocą wad i zalet... ale grać się da i przyjemność z rozbijania łbów nadal rekreacyjnie czerpać. :)

Polecam:
http://www.youtube.com/watch?v=gWPt4CeT ... e=youtu.be

Autor:  Bartlem [ 28 cze 2013, 10:33 ]
Tytuł:  Re: F2P

blasz
jak coś znajdziesz to i ja także się przyłącze

Autor:  bandytaz [ 28 cze 2013, 16:35 ]
Tytuł:  Re: F2P

blasz napisał(a):


Piękne <3

Autor:  EloNis [ 29 cze 2013, 12:30 ]
Tytuł:  Re: F2P

kurde chce sobie odswiezyc aoca ale mam postacie na polskich serwerach jeszcze chyba :/ kiedy moge sie spodziewac darmowego transferu jakiegos? :P

Autor:  bandytaz [ 29 cze 2013, 15:17 ]
Tytuł:  Re: F2P

EloNis napisał(a):
kurde chce sobie odswiezyc aoca ale mam postacie na polskich serwerach jeszcze chyba :/ kiedy moge sie spodziewac darmowego transferu jakiegos? :P


Nie ma polskich serwerów :X wszystkie postacie zostały przeniesione na serwery Crom (PvE) i Fury (PvP)

Autor:  EloNis [ 29 cze 2013, 20:57 ]
Tytuł:  Re: F2P

wszystko fajnie i super ale kurde klient nie chce sie patchowac. sciaga sie Menadżer uaktualnien a potem wyskakuje ze Proces uaktualnienia nie został zakończony i lipa. probowalem znalezc na internecie jakies solucje tego bledu ale te solucje ktore znalazlem mi nie dzialaja :/

Autor:  blasz [ 30 cze 2013, 12:01 ]
Tytuł:  Re: F2P

Klienta masz dostosowanego pod polskie serwery - z nich gra probuje pobrac łatki. Pobierz config z eu:

Kod:
<Config>
  <Self>
    <ConfigKey>Universe/Client/</ConfigKey>
  </Self>
  <Universe>
    <Client>
      <ClientFileName>AgeOfConan.exe</ClientFileName>
      <ClientFileNameDX10>AgeOfConanDX10.exe</ClientFileNameDX10>
      <HttpPatchAddr>http://aoc-eu-update.live.ageofconan.com/upm</HttpPatchAddr>
      <HttpPatchFolder>AoCLiveEU</HttpPatchFolder>
      <HTTPMaxConnections>5</HTTPMaxConnections>
      <UniverseAddr>dm10-nj4.ageofconan.com:7000</UniverseAddr>
      <ClientHttpPatchAddr>http://aoc-eu-gameupdate.live.ageofconan.com/upm </ClientHttpPatchAddr>
      <DevName>conan</DevName>
      <UniverseVersion>2</UniverseVersion>
      <UseCorePhysics>False</UseCorePhysics>
      <PreferencesName>Conan</PreferencesName>
      <Languages>en,es,fr,de,ru,pl</Languages>
      <EnableOfflineAaTraining>True</EnableOfflineAaTraining>
      <EnableKhitanCharacters>True</EnableKhitanCharacters>
      <EnableAlternateAdvancement>True</EnableAlternateAdvancement>
      <EnableOfflineLeveling>True</EnableOfflineLeveling>
      <ControlHttpPatchAddr>http://aoc-eu-control.live.ageofconan.com/upm</ControlHttpPatchAddr>
      <PatchVersion>xeade30790a86f90977e45918c82f0ccc</PatchVersion>
    </Client>
  </Universe>
</Config>

Strona 9 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team