mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 11:39 
Cytuj  
mniej wiecej o to chodzi
martwi mnie że devsi mogą pod presją forumowych płaczek odchodzić od idei open pvp z full lotem

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 11:41 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Banki będą linkowane, to jest fail w chuj.


Ano, ale co zrobic. Moze zmienia podczas bety (powiedzieli ze beda chcieli przetestowac jak sie takie rozwiazanie sprawdza i ew. moga zmienic pod wplywem opinii graczy). :har:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 11:43 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
mniej wiecej o to chodzi
martwi mnie że devsi mogą pod presją forumowych płaczek odchodzić od idei open pvp z full lotem


to zadbamy o to, zeby bylo wielu forumowiczow wynoszacych full pvp i full loot pod niebiosa. :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 11:46 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Banki będą linkowane, to jest fail w chuj.


co to znaczy, ze banki beda linkowane? i dlaczego to fail w chuj? :|

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 11:48 
Cytuj  
To znaczy, że do przedmiotów które masz w banku będziesz miał dostęp z dowolnego "oddziału" banku w grze. A czemu to jest fail też nie wiem.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 11:53 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
To znaczy, że do przedmiotów które masz w banku będziesz miał dostęp z dowolnego "oddziału" banku w grze. A czemu to jest fail też nie wiem.


Dlatego fail bo rozwala znaczenie logistyki w grze. Po co sie meczyc i przewozic towar np. z miasta do miasta (jednoczesnie narazajac sie na atak i utrate ladunku) skoro mozna bezpiecznie wlozyc w jednym banku i wyciagnac w drugim? :har:

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 11:58 
Cytuj  
Faktycznie, chujnia. Jeśli gracze będą chcieli naprawdę mocno, to zmienią mam nadzieję.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 11:59 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
To znaczy, że do przedmiotów które masz w banku będziesz miał dostęp z dowolnego "oddziału" banku w grze. A czemu to jest fail też nie wiem.


dziekuje. czytalem o tym, nie skojarzylem, ze o to chodzi.
moze to kupa dlatego, ze to malo realistyczne? ludzie zaczna kombinowac. zmniejszy sie ryzyko podrozy, zmaleja szanse na znalezenie czegos wartosciowego w plecaku podrozujacego. na przyklad chcac sprzedac/wymienic cos w miescie x, najpierw udasz sie do najblizszego miasta, np y, wsadzisz to do banku, i udasz sie spokojnie w podroz do x, gdzie wyjmiesz przedmiot z banku i sprzedasz, albo sie wymienisz na cos, wszystko jedno. :) i pewnie wiele wecej. rzeczywiscie kupa.

edit: Mac, napisales to zwiezlej, wiec szybciej. :)


Ostatnio edytowano 3 wrz 2008, 12:09 przez smeagollum, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 12:07 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Przepraszam bardzo, ale o czym ty pierdolisz? Jak ktos juz robi gre full loot, to nie robi jej dla carebearsow z wow czy aoc.
dinosaurware ftw


Widzę ze masz kłopoty ze zrozumieniem tekstu który napisałem. Wyjaśniam: obawiam się o losy gry którą devsi mogą 'zmodyfikować' w wyniku zmasowanego whinu carebearsow. Takich zmodyfikowanych gierek już było kilka w historii. Zauważ ze nigdy nie modyfikowano gry w druga stronę. Tak więc, mam nadzieję że rozwiałem Twoje wątpliwości na temat mojego 'pierdolenia'

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 12:13 
Cytuj  
Nie zmodyfikuja napewno full loot i open pvp. To podstawa tej gry, Aveturine to niezalezna Dev team jak narazie .Od poczatku sami Devsi mowili o takich praktykach , i ze ich gry to nie bedzie dotyczylo EVER.

Jeszcze gra nie wyszla a juz jakies gdybania co do kierunku rozwoju gry - nonesens. zobaczmy najpierw co mamy na stole.


Ja tam mam nadzieje wlasnie ze sie bedzie zmieniac, bo wyglada na to ze z ich ambitnych planow zostalo tylko zadowalajace ich minimum.
Przyjda pieniazki , moze zatrudnia nowych ludzi , gra zacznie nabierac profesjonalnego ksztaltu I wyjdzie z garażu na salony.


PS:

Yog-Sothoth napisał(a):
Aenima napisał(a):
bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?

Die by the Sword m8


Pogralem w to troche , na uwage zasluguje mozliwosc wykonywania atakow i blokow w dowolnej pozycji - free combat
Niestety sterowanie bez joysticka jest tak toporne ze gra jest niegrywalna, i jeszcze ta prehistorycznie sterowana kamera z klawiatury - that was too much :>.

- Ktos na forum jeszcze zaproponowal PVK2 [pirates vikings knights 2] jako przyklad sword combatu Gral w to ktos?

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 12:48 
Cytuj  
Jak zrobią linkowane banki, to juz jeden krok od linkowanych mail boxow, którymi można przesyłać kasę i itemy oraz Action House. Bieda. Wtedy bycie piratem, złodziejem i gwałcicielem będzie co najwyżej hobby. Każda łachudra będzie musiała znaleźć sobie jakaś porządną pracę, aby miec na przslowiowy chleb:].

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 12:52 
Cytuj  
Ja mam nadzieje że pójdą jeszcze po rozum do głowy, bo przecież ile funu nas omija przez to : konwoje, wynajmowanie ludzi do ochrony, napadanie na karawany, szpiegostwo etc.

Oby.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 12:57 
Cytuj  
Najlepiej widac to na przykladzie EVE, gdzie logistyka ma wielkie znaczenie. Ciezko bez tego o motywacje do 'ground control', radosne mordowanie sie po pewnym czasie robi sie bezplciowe, a nie zawsze mozna liczyc na aspekt polityczny. Wojny ekonomiczne sa rownie dobre, jesli nie lepsze (co widzimy IRL).

Tez mam nadzieje, ze devsi w tej kwestii zmienia zdanie, bo w sensie technicznym nie jest to raczej zaawansowana zmiana.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 13:00 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Ja mam nadzieje że pójdą jeszcze po rozum do głowy, bo przecież ile funu nas omija przez to : konwoje, wynajmowanie ludzi do ochrony, napadanie na karawany, szpiegostwo etc.
Oby.


Dokładnie. Ja juz widzialem oczami wyobrazni jak np. jakiś ważny rzadki surowiec do produkcji uber itemów jest na odleglej, niedostepnej wyspie. Ci którzy go wydobywają, jesli przetransportują go na kontynent, zarabia górę kasiory. Jednak transport tego jest długi i czasochłonny... a droga niebezpieczna... Itp, itd.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 13:04 
Cytuj  
Dwa argumenty sie pojawialy za universal banks

- liczba bankow rosnie nascie moze nawet , kilkudziesiecio krotnie ,te informacje o ich zawartosci trzeba gdzies przechowywac.

- Zaopatrzenie w ekwipunek moze byc bardzo utrudnione i spowalniac rozgrywke .Umieramy gdzies 1-2 godz od duzego banku w ktorymmamy zapasy zbrojek regow itp, i robi sie problem. Szczegolnie byloby to widac w oblezeniach [in darkfall u will die.. alot]


Osobiscie jestem za local banks z universal cash. - w ten sposob mozan zakupic ekwi na miejscu ale moze on byc "roznej" jakosci .

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 13:10 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
- liczba bankow rosnie nascie moze nawet , kilkudziesiecio krotnie ,te informacje o ich zawartosci trzeba gdzies przechowywac.


Nie widze takiego problemu. Na chlopski rozum bank local od universal rozni sie tym, ze w tej samej bazie do itemow dochodzi jedna dodatkowa opcja "Bank x". Podchodzac do danego banku widzimy tylko jemu przypisane.
Oczywiscie to najbanalniejsze rozwiazanie.

Universal gold oczywiscie nie przeszkadza, nawet jest wskazane.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 13:12 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
- Zaopatrzenie w ekwipunek moze byc bardzo utrudnione i spowalniac rozgrywke .Umieramy gdzies 1-2 godz od duzego banku w ktorymmamy zapasy zbrojek regow itp, i robi sie problem. Szczegolnie byloby to widac w oblezeniach [in darkfall u will die.. alot]


Niech bedzie mozna skladowac itemy np. w statkach czy specjalnych mountach. I wygodne i klimatyczne i sprawi duzo radosci tym, ktorzy je zdolaja przejac :-). To by dodalo fajny posmak planowania i logistyki (prawdziwej wojny) do zabawy.

Nie mowie, ze moj pomysl jest jakis zajebisty, chce tylko powiedziec, ze jak sie chce, to sie wymysli fajne rozwiazanie.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 13:21 
Cytuj  
"Been there did that."

w UO bylo juz wszystko, nie bylo za to local bankow.
co do packhorsow i containerow na statkach nie wiem czy sa IN czy OUT.


Te argumenty dla universal bank podnosili Devsi , wiec widac dla nich to stanowilo jaikis problem.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 13:25 
Cytuj  
Jakoś w eve dziesiątki tysięcy ludzi mają ekwipunek rozsiany po tysiącach stacji, w setkach cargo swoich statków i nie ma z tym problemów.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 13:26 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
Dwa argumenty sie pojawialy za universal banks

- liczba bankow rosnie nascie moze nawet , kilkudziesiecio krotnie ,te informacje o ich zawartosci trzeba gdzies przechowywac.

- Zaopatrzenie w ekwipunek moze byc bardzo utrudnione i spowalniac rozgrywke .Umieramy gdzies 1-2 godz od duzego banku w ktorymmamy zapasy zbrojek regow itp, i robi sie problem. Szczegolnie byloby to widac w oblezeniach [in darkfall u will die.. alot]


Osobiscie jestem za local banks z universal cash. - w ten sposob mozan zakupic ekwi na miejscu ale moze on byc "roznej" jakosci .


nie do konca rozumiem problem z umieraniem 2 godziny od duzego banku. czy nie jest tak, ze to, gdzie umierasz nie ma znaczenia w tym wypadku? tylko to, gdzie zaczynasz od nowa?

podoba mi sie pomysl z local banks & universal cash. gra staje sie bardziej realistyczna, ale mozliwe, ze na dluzsza mete, po prostu bardziej upierdliwa. jednak w tym wypadku bylbym za realizmem.

edit: zmeczenie :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.