mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 16:18 
Cytuj  
Na oficjalnym forum czytałem, że jest skil odpowiadający właśnie za uniki

Jesli to nie byla informacja od devsow to mozesz to uznac za spekulacje / bzdury. Umiejetnosc unikania strzalow przeciwnika w grach FPS nie jest okreslona w cyferkach zapisanych w jednym z elementow GUI.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 16:27 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Na oficjalnym forum czytałem, że jest skil odpowiadający właśnie za uniki

Jesli to nie byla informacja od devsow to mozesz to uznac za spekulacje / bzdury. Umiejetnosc unikania strzalow przeciwnika w grach FPS nie jest okreslona w cyferkach zapisanych w jednym z elementow GUI.


co do zrodla informacji - zgadzam sie.
co do samego skilla - teoretycznie moglby sie przekladac na szybkosc strafe (czyli poruszamy sie szybciej strafujac wraz ze wzrostem skilla).

EDIT: choc taki skill akurat moim zdaniem bylby do dupy. bez sensu wydaja mi sie skille, ktore MUSISZ opanowac. bo inaczej nie masz po co grac.
ta zasada odnosi sie do wszystkich skilli zwiazanych z predkoscia poruszania sie.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 04:31 
Cytuj  
Same lenie widze, nikomu sie nie chcialo wrzucic?

Jak na moje oko to ten sam smoczek co na oficjalnej stronie nas juz iles lat wita ;]

Na ostatnim screenie znowu cell shading ;/

http://img355.imageshack.us/img355/2686 ... inglp2.jpg

http://img387.imageshack.us/img387/4401 ... ll1bm2.jpg

http://img360.imageshack.us/img360/3382 ... ll2lv2.jpg

http://img360.imageshack.us/img360/7033 ... dowpj1.jpg


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 06:49 
Cytuj  
sqall napisał(a):
Same lenie widze, nikomu sie nie chcialo wrzucic?

Jak na moje oko to ten sam smoczek co na oficjalnej stronie nas juz iles lat wita ;]

Na ostatnim screenie znowu cell shading ;/

http://img355.imageshack.us/img355/2686 ... inglp2.jpg

http://img387.imageshack.us/img387/4401 ... ll1bm2.jpg

http://img360.imageshack.us/img360/3382 ... ll2lv2.jpg

http://img360.imageshack.us/img360/7033 ... dowpj1.jpg


strona 45 tego watku.

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 19:53 
Cytuj  
Hmm na tym ostatnim obrazku to są szkoły magii czy konkretne skile?
Jeśli to szkoły to sporo tego :)

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 20:04 
Cytuj  
Ano sporo. I juz wiadomo skad wzieli 500 roznych czarow.
1. Arcane magic arrow
2. Earth magic arrow
3. Fire magic arrow
4. Ritual magic arrow
5. Wild magic arrow.

i tak do 500


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 20:10 
Cytuj  
Ano, skillujac dane szkole nalezy posiadac jakis main spell (wlasnie XXXX magic bolt/arrow), ale w tak 'uberskillowej' grze moga sie roznic minimalnie castem time/dmg/splash/predkoscia/mana/ (a moze dodatkowymi efektami przy wysokim skillu).
Wiadomo, ze wiekszosc podstawowych czarow bedzie miala swoje odpowiedniki w roznych szkolach. Ciekawsze natomiast jest, jak bardzo roznorodne beda czary wyzszych polek i na ile unikalne beda szkoly magii oraz ich kombinacje.

Zdjeliby to nda, bo ja musze juz zaczac pomalu cyferki z tych wszystkich czarow zaczac przeliczac ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 20:32 
Cytuj  
Ciekawe ile będzie w takim razie umiejętności związanych z walką klasycznym orężem.

Ten interface trochę Lineage 2 przypomina, co akurat dla mnie jest na plus.
Grecy jakoś wyjątkowo pokochali to koreańskie dzieło chyba najwięcej ,,prywatnych'' serwerów L2 w Grecji postawili.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 21:38 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Grecy jakoś wyjątkowo pokochali to koreańskie dzieło chyba najwięcej ,,prywatnych'' serwerów L2 w Grecji postawili.


Bo Grecja kafejkami internetowymi stoi, a to najlepsze miejsce na piracki serwer.

Dla mnie to zwyczajny solidny interface, nie widze zwiazku z L2 wielkiego. Zwlaszcza jesli spojrzymy na backpack ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 21:52 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Ciekawe ile będzie w takim razie umiejętności związanych z walką klasycznym orężem.

Ten interface trochę Lineage 2 przypomina, co akurat dla mnie jest na plus.
Grecy jakoś wyjątkowo pokochali to koreańskie dzieło chyba najwięcej ,,prywatnych'' serwerów L2 w Grecji postawili.


rofl, l2? w ktorym miejscu?

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 22:06 
Cytuj  
pewnie chodzi mu o panel skilli, ale teraz we wszystkich grach wyglada on podobnie :F

*

Posty: 90
Dołączył(a): 20.12.2007
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 14:28 
Cytuj  
w dfo bede szczerze wspolczul healerkom...
chociaz ta gra bedzie wymagac zgrania i komunikacji na naprawde zajebistym poziomie, w przypadku grupy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 14:46 
Cytuj  
Zajebiste te screeny, aż 2 obejrzałem bo więcej już się nie dało. To ma być fajne? jest?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 15:00 
Cytuj  
o czym ty piszesz?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 15:00 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
o czym ty piszesz?


sqall napisał(a):
Same lenie widze, nikomu sie nie chcialo wrzucic?

Jak na moje oko to ten sam smoczek co na oficjalnej stronie nas juz iles lat wita ;]

Na ostatnim screenie znowu cell shading ;/

http://img355.imageshack.us/img355/2686 ... inglp2.jpg

http://img387.imageshack.us/img387/4401 ... ll1bm2.jpg

http://img360.imageshack.us/img360/3382 ... ll2lv2.jpg

http://img360.imageshack.us/img360/7033 ... dowpj1.jpg

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 15:17 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Zajebiste te screeny, aż 2 obejrzałem bo więcej już się nie dało. To ma być fajne? jest?


Wyglada malo ciekawie ale... juz chyba wiemy ze gry mmo nie musza, a czesto nie powinny dobrze wygladac :(
Ja licze ze Mortal Online bedzie takim ulepszonym Darkfall z lepsza grafa i wyciagna wnioski po failu tej gry co da szanse na cos lepszego.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 16:00 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Zajebiste te screeny, aż 2 obejrzałem bo więcej już się nie dało. To ma być fajne? jest?

Lol sob.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 16:28 
Cytuj  
embe napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Zajebiste te screeny, aż 2 obejrzałem bo więcej już się nie dało. To ma być fajne? jest?


Wyglada malo ciekawie ale... juz chyba wiemy ze gry mmo nie musza, a czesto nie powinny dobrze wygladac :(
Ja licze ze Mortal Online bedzie takim ulepszonym Darkfall z lepsza grafa i wyciagna wnioski po failu tej gry co da szanse na cos lepszego.


moim zdaniem mortal online nie bedzie ulepszonym DFO.
ja powiedzialbym ze bedzie ulepszonym WoW.

i moim zdaniem DFO wyglada niezle.
jezeli to srednie ustawienia to z wlaczonymi wodotryskami bedzie wygladal swietnie. a poza tym, co to za roznica.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 16:32 
Cytuj  
Za miesiac bedziemy wiedziec wiecej, rusza beta Mortal i bedzie premiera Darkfall.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 gru 2008, 17:12 
Cytuj  
moim zdaniem mortal online (...) bedzie ulepszonym WoW.

Obie te gry maja dokladnie tyle samo wspolnego z WOW. Jak chociaz jedna wyjdzie fajnie, to bede szczesliwy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.