MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 6 z 150

Autor:  noasz [ 7 paź 2012, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

optymista ;)

Autor:  ShadeKnight [ 7 paź 2012, 12:55 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisał(a):
optymista ;)

Obrazek
:]

Autor:  Highlander [ 9 paź 2012, 16:52 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

http://massively.joystiq.com/2012/10/09 ... -and-more/

Autor:  sula [ 9 paź 2012, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Cytuj:
After that, we're going to put resources into designing a microtransaction model that works for us and that our players are happy with. We expect to learn a lot from our Korean partners at Mgame

hihihihi

Autor:  vilhelm [ 10 paź 2012, 11:32 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

sula napisał(a):
Cytuj:
After that, we're going to put resources into designing a microtransaction model that works for us and that our players are happy with. We expect to learn a lot from our Korean partners at Mgame

hihihihi


Spoko nobki będą płacić a my ich lootować ^^
Prawie jak gra w Robin Hood-a

Autor:  Ultr4 [ 10 paź 2012, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Taa, prędkość wprowadzania nowych rzeczy do gry przez AV będzie teraz pracować na naszą korzyść.
Prawdopodobieństwo tych microtranzakcji jest znikome a nawet jeśli to za 2-3 lata xD

Autor:  jachu [ 10 paź 2012, 13:28 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ponoć mikrotransakcje mają już wejść razem Dakrfall 2010 :P
a swoją drogą to już wcześniej o tym wspominali przy okazji info o tym, że gra może zostać również wydana na rynek koreański

dla mnie ten model jest idiotyczny bo przyciąga dzieciaków z kartami "tatadahajs"

Autor:  visilis85 [ 10 paź 2012, 14:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Krótkie pytanie. Czy w DFO jest w ogóle sens grać w pojedynkę, lub w małej, kilkuosobowej (3-4) grupie graczy bez dołączania do gildii? Jeżeli tak to jakie są tego plusy i minusy? (inb4 w gildii latwo, w grupie ciezko)

Autor:  vilhelm [ 10 paź 2012, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jachu napisał(a):
dla mnie ten model jest idiotyczny bo przyciąga dzieciaków z kartami "tatadahajs"


Będziesz miał z kim się bić na twoim poziomie ^^ (taki trolling, nic personalnego)
visilis85 napisał(a):
Krótkie pytanie. Czy w DFO jest w ogóle sens grać w pojedynkę, lub w małej, kilkuosobowej (3-4) grupie graczy bez dołączania do gildii? Jeżeli tak to jakie są tego plusy i minusy? (inb4 w gildii latwo, w grupie ciezko)


To jest MMO z natury gra w grupie przynosi większe korzyści.

Autor:  visilis85 [ 10 paź 2012, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Źle zapytałem. Powiedzmy, że grupa maksymalnie 4 osób, bez gildii.

Autor:  gosti [ 10 paź 2012, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Jezeli te 4 osoby sa zgrane i ogolnie dobrze ogarniaja, to sens jak najbardziej jest.
Samemu tez mozna pobiegac, ale jak trafisz na 2 ogarniete osoby, to bardzo ciezko cos zdzialac.

Autor:  Highlander [ 10 paź 2012, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Powinni zrobic item shop z mozliwoscia kupna nowych animacji, murowany sukces ;)

Autor:  Ultr4 [ 10 paź 2012, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

visilis85 napisał(a):
Źle zapytałem. Powiedzmy, że grupa maksymalnie 4 osób, bez gildii.


W 2-3 osoby można było ubić najmocniejsze moby w grze (devil,dragon,demon), można było zabić nawet do 10 wrogów jak odpowiednio to rozegrałeś.
Ale w pojedynkę jesteś mocno ograniczony, nie dostaniesz buffow, nikt ciebie nie poleczy itp. Wiadomo można sobie samemu farmić, ale żeby zdziałać coś
w pvp to musiałeś być na tyle dobry, żeby zabić target zanim zawoła kolegów. W dfo takie minimum to dwie osoby, nie wiem jak będzie w dfo:uw z tymi rolami.

Autor:  jachu [ 10 paź 2012, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

vilhelm napisał(a):
jachu napisał(a):
dla mnie ten model jest idiotyczny bo przyciąga dzieciaków z kartami "tatadahajs"


Będziesz miał z kim się bić na twoim poziomie ^^ (taki trolling, nic personalnego)

hehe spoko, nie żywię urazy :D

Autor:  sula [ 10 paź 2012, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ultr4 napisał(a):
Taa, prędkość wprowadzania nowych rzeczy do gry przez AV będzie teraz pracować na naszą korzyść.
Prawdopodobieństwo tych microtranzakcji jest znikome a nawet jeśli to za 2-3 lata xD

Nah teraz jak Koreańce mają wpływ na developerkę i przygotowują koreańską wersję, to Grecy będą mieli dużo łatwiejsze zadanie.
Od strony technicznej pewnie dostaną cały sklepik od Koreańczyków. Będą musieli tylko zrobić przedmioty do zachodniego sklepiku, lub ewentualnie pójść na łatwiznę i wybrać kilka gotowych z koreańskiego sklepu ewentualnie je modyfikując.

Autor:  Ultr4 [ 10 paź 2012, 15:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

sula napisał(a):
Nah teraz jak Koreańce mają wpływ na developerkę i przygotowują koreańską wersję, to Grecy będą mieli dużo łatwiejsze zadanie.
Od strony technicznej pewnie dostaną cały sklepik od Koreańczyków. Będą musieli tylko zrobić przedmioty do zachodniego sklepiku, lub ewentualnie pójść na łatwiznę i wybrać kilka gotowych z koreańskiego sklepu ewentualnie je modyfikując.


Dopóki będą to lootowalne item to nie mam nic przeciwko.
Ale wątpię, że szybko wejdzie to na EU.

Autor:  jachu [ 10 paź 2012, 15:13 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ultr4 napisał(a):
Ale wątpię, że szybko wejdzie to na EU.

Cholera wie jak to ostatecznie będzie teraz (po starcie DFUW) wyglądać, kilka miechów temu już były jakieś przecieki, że AV dostało deadline od inwestora, więc jeśli ktoś ich krótko za mordę trzyma i narzuca jakieś tam koncepcje to mogą one być dość szybko realizowane.... inaczej po cholerę by pisali o tym sklepiku, wiadome jest jakie podejście mają do tego gracze z EU, a tym bardziej DF community, nie jest to "obiecanka" contentu, który miałby zachęcić większą ilość graczy na starcie...


@visilis85
DF w pojedynkę, nie polecam - za mało masz możliwości, za duże ryzyko, tu mamy FULL LOOT
w 2 osoby da się już biegać bez gildii (czyt. zaplecza, wsparcia, bindstonów, portali itd.) sporo czasu tak z jezusem biegaliśmy
w 4 osoby - to zakładałbym gildię i szukał ew. jakiegoś sojuszu, żeby się gdziekolwiek zaczepić, lub też dołączył do gildii i biegał tylko z kumplami, proste
wszystko w sumie zależy od tego jaki styl gry preferujecie i na czym chcecie się skupiać

Autor:  visilis85 [ 10 paź 2012, 15:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Dzięki za odpowiedzi.

Jest gdzieś więcej informacji ma temat nowego silnika? Po screenach wygląda jakby był to ten sam engine, tyle że podrasowany. Pytam bo ktoś wspominał w tym temacie, że silnik jest nowy.

Autor:  jachu [ 10 paź 2012, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

visilis85 napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi.

Jest gdzieś więcej informacji ma temat nowego silnika? Po screenach wygląda jakby był to ten sam engine, tyle że podrasowany. Pytam bo ktoś wspominał w tym temacie, że silnik jest nowy.


silnik silnikiem, a grafika grafiką :]
pisali o tym w świetle trudności dodawania nowego contentu, bo ponoć na starym silniku mieli z tym straszne kłopoty (drobne zmiany tak infantylne jak podniesienie golddropa z wiosek w sumie o nic nie wnoszącą ilość trwały miesiącami) przynajmniej tak twierdzili, my oczywiście dobrze wszyscy wiemy, że Grecy są po prostu leniwi i tyle hehe

Autor:  Havok [ 10 paź 2012, 15:59 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Grafiką bym się nie martwil bo i tak każdy będzie grał na "low" i jestem pewien że na siege będzie pokaz slajdów. Co do mikropłatności wątpię by były tam lootowalne itemy bo nikt nie chciałby tego kupować. Obstawiam jakieś szybszy kox postaci albo zmianę ról, łatwiejszy craft, albo coś na kształt WOT, że niby można grać nie korzystając ze sklepiku ale to chyba bez sensu :roll: . Generalnie w tym sklepiku muszą dać coś co będzie niezbędne bo inaczej nikt nie będzie z niego korzystać. Po tym newsie wróżę jeszcze szybszy fail gry niż przypuszczałem :p

Strona 6 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team