mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 31 gru 2008, 16:13 
Cytuj  
Huba napisał(a):
Meele i tak zawsze jest biedne, nawet w takim wiedzminie gdzie byl bardzo fajny system walki wszystko stawalo sie przewidywalnie "nudne".


Na pewno grałeś w wiedźmina? Jeden z gorszych systemów walki jaki można sobie wyobrazić.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 31 gru 2008, 16:16 
Cytuj  
Wypuszczenie triala w dniu premiery swiadczy o tym, ze devsi nie wstydza sie swojego dziela. Zaczynam wierzyc, ze gra sie jednak obroni.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 31 gru 2008, 16:22 
Cytuj  
tak gadacie o tym trialu w dzien premiery a moze ktos by zapodal linka do oficjalnego info na ten temat?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 31 gru 2008, 16:22 
Cytuj  
Mówisz jakby premiera już była a triala ściągnąłeś 95%.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 1 sty 2009, 14:57 
Cytuj  
nowy thenoob

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part7.html

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 sty 2009, 17:03 
Cytuj  
Cytuj:
- City clanstones, which can be claimed, much more rare than the hamlets. These are in easily defensible locations (e.g. plateaus or craters reached from only one direction) and have a lot of rubble on the ground, which is flagged as either “rubble” or “(race) wall” when you hover on it with the mouse, and that – I assume – can be repaired to become walls, buildings etc. A fully rebuilt city would be quite an imposing sight, and some of them look already amazing even now that they’re still a pile of ruins.


Czy to znaczy że miasta będzie można tylko stawiać w predefiniowanych lokacjach ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 sty 2009, 17:05 
Cytuj  
Tak. Ale to wiadomo od paru lat.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 sty 2009, 17:08 
Cytuj  
To musiałem nie doczytać.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 sty 2009, 17:24 
Cytuj  
Bardzo nie podobaja mi sie cooldowny atackow w pvp, powinny raczej zbalansowanie uszczuplac character resources -stamina ,mana, hp. odpowiednio duzo aby zapobiec spamowaniu.
A juz napewno nie powinno byc cooldownow 30 sec i time barow ktore ci to odmierzaja [tu nie potwierdzone]

delay'e max 5-10 sec ktore gracz powinien sam opanowac bez zadnych barow, odpowiedni stamina drain is the way to go GG.

Idealnym rozwiazaniem bylby brak coldownow i uzaleznienie wyprowadzenia special atack od jakiegos elementu player [rl] skill -timing albo aiming,movement [lub/i]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 1 sty 2009, 20:43 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
Bardzo nie podobaja mi sie cooldowny atackow w pvp, powinny raczej zbalansowanie uszczuplac character resources -stamina ,mana, hp. odpowiednio duzo aby zapobiec spamowaniu.
A juz napewno nie powinno byc cooldownow 30 sec i time barow ktore ci to odmierzaja [tu nie potwierdzone]

delay'e max 5-10 sec ktore gracz powinien sam opanowac bez zadnych barow, odpowiedni stamina drain is the way to go GG.

Idealnym rozwiazaniem bylby brak coldownow i uzaleznienie wyprowadzenia special atack od jakiegos elementu player [rl] skill -timing albo aiming,movement [lub/i]


prosze, postaraj sie na przyszlosc uzywac zwrotu "mi najbardziej pasowaloby", ewentualnie "wolalbym zeby" bo to obwieszczanie co by bylo idealne jest dla mnie trudne w odbiorze. ponadto wyklucza to probe nawiazania dyskusji, a fajnie by bylo, bysmy dyskutowali a nie obwieszczali sobie nawzajem prawdy jakoby absolutne.

przyznam, ze nie do konca rozumiem czym sie rozni cooldown od delay'u.
i jezeli, jak sam piszesz, nie jest potwierdzone, ze w ogole pojawia sie jakis pasek odliczajacy czas, to moze nie zadreczajmy sie jego ewentualnym istnieniem?

tak sie zastanawiam, a moze taki cooldown ma racje bytu? bo jezeli sa jakies sposoby na regeneracje staminy (np. przez osoby trzecie, badz mikstury) uchroni nas to przed jakimis zabojczymi, nieralnymi kombo, ktore wszyscy beda wykonywac w kolko? ale ja tak tylko sobie gdybam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 sty 2009, 21:05 
Cytuj  
idealnym rozwiazaniem byloby... no wlasnie nie ma idealnego rozwiazania, ktore ucieszy nas wszystkich.
i smeagol ma racje samael, tobie to nie odpowiada i ok. natomiast tez do konca nie wiesz czy polubisz ten system czy nie bo nie miales z nim do czynienia. okaze sie za parenascie dni i wtedy kazdy z nas bedzie mogl sie wypowiedziec konkretnie.
wez pod uwage, ze wprowadzenie zbyt wielu elementow, od ktorych mialoby zalezec wykorzystanie skilla dosc mocno ograniczy mozliwosci graczy z wysokim pingiem do serwera.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 02:08 
Cytuj  
no ja sie napalam coraz bardziej
i nie wiem czy bede bawil sie w triala
w sumie po trialu ciezko ocenic gre tak rozbudowana - w zasadzie jakakolwiek
moze jesli ktos ma slaby komputer albo zwraca duza uwage na ogolna mechanike gry to taki trial bedzie dobry
ja juz nawet olalem swoja manie na punkcie dobrej animacji
i licze na dobra zabawe w Darkfall

bledy beda na 100% - aby zadbali tylko aby nie bylo bugow krytycznych
jak np dupowanie golda itp - bo przy ekonomii budowanej przez graczy to moze zniszczyc gre
dla mnie wlasnie wtedy skonczyla sie era VG - bugi bugami ale jak zaczeli dupowac golda to byl koniec

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 10:22 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
wez pod uwage, ze wprowadzenie zbyt wielu elementow, od ktorych mialoby zalezec wykorzystanie skilla dosc mocno ograniczy mozliwosci graczy z wysokim pingiem do serwera.


Hmm good point. ;[ no ale.:

"5. Is ping a big factor in winning a PvP? Or even PvE for that matter?"

Ping is not an issue at all. I know players on the opposite side of the world from the server and they do fine. "

Nie gralem wiec "staram sie" z dystansem wypowiadac co do mechaniki[hoho co bedzie po release] Cooldowny odmierzane barami chocby nie wiem jak ktos je wmontowal zawsze beda kupa.[WoW like] - dla player skill. Tak jakby ktos chcial przekonac nas ,zeby wstrzymac sie z opiniami o grze ktora nie ma full loot , bo moze to lepiej? BIG Negative.

PS: Poty beda dzialac etapowo [to chyba potwierdzone] wiec nie beda powodem niezbalansowania special atacks.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 12:54 
Cytuj  
Takie opienie typu ze grafia jest "good enough" a ping "is not an issue" to sa gowno warte imo.
Znalem takich co w grze "radzili sobie" i mowili ze "Da sie grac" a mieli ping 2000 i 10 fps.
co jest zlego w cooldownach odemierzanych barami ,cyferkami? Czmu pokazywanie Hp,staminy,many natomiast nie jest juz kupa?
Moze i fajnie by bylo(nie wiem mzoe tak jest w darkfall:P?)zeby hp nie pokazywalo i zebys musial wykazac sie matematycznym skillem po kazdym ciosie obliczajac ile zostalo ci hp.

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 14:02 
Cytuj  
Czytałem parę wypowiedzi tego gościa z bety i też zaostrzały mi apetyt.
Co do grafy, to cholernie ważna sprawa i to ona zadecyduje, czy lud będzie chciał korzystac z dobroci DF.
Nie chodzi mi o wodotryski graficzne ale, jak ktoś wyżej pisał, klimat jaki wytwarza grafika. Tego niestety nie jesteśmy w stanie ocenic po czyjejś wypowiedzi. Najlepszy przykład to Vanguard, gdzie grafika była prześliczna a jednak nie pozwoliła na wczucie się w klimat gry, powrót do WoWa był jak powrót do domu :)

Ciekawe czy jakiś Polak załapał się na betę. Liczę na obszerne relację na forum od osób, które zaczną zabawę w dniu premiery :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 15:10 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Co do grafy, to cholernie ważna sprawa i to ona zadecyduje, czy lud będzie chciał korzystac z dobroci DF.
O tym to akurat można dyskutować, bo dla wielu osób jest to sprawa drugorzędna, a dla dużej części osób czekających na DFO może nawet trzeciorzędna...

Gilrad napisał(a):
klimat jaki wytwarza grafika. Tego niestety nie jesteśmy w stanie ocenic po czyjejś wypowiedzi. Najlepszy przykład to Vanguard, gdzie grafika była prześliczna a jednak nie pozwoliła na wczucie się w klimat gry, powrót do WoWa był jak powrót do domu :)
No widzisz - ja grałem w obie gry z dość otwartym i optymistycznym podejściem do każdej. W Vanguarda przestałem grać m.in. z powodu niezliczonych bugów a nie "nieklimatycznej grafiki" jak ją nazwałeś. Natomiast WoW mnie odrzucił lata temu w pierwszej kolejności właśnie przez grafikę kojarzącą się mi z rozsmarowanym na ekranie gównem, ale myślę, że gdyby był lepszą grą to bym się do niej przyzwyczaił i po jakimś czasie by mi się może nawet spodobała.

Gilrad napisał(a):
Liczę na obszerne relację na forum od osób, które zaczną zabawę w dniu premiery :)
Relacji pewnie będzie od groma, ale co stoi na przeszkodzie wypróbowania triala (który ma być w dniu premiery), a następnie po whinowaniu na forum jaka grafika i animacja jest chujowa, powrocie do WoWa "do domu" ;)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 15:20 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
[..]ale co stoi na przeszkodzie wypróbowania triala (który ma być w dniu premiery)[..]


jeszcze raz poprosze o jakies oficjalne info potwierdzajace ze bedzie trial w dniu premiery, bo cos mi sie wydaje ze ktos puscil plote :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 15:25 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Najlepszy przykład to Vanguard, gdzie grafika była prześliczna a jednak nie pozwoliła na wczucie się w klimat gry, powrót do WoWa był jak powrót do domu :)


Mysle ze wlasnie te osoby powinny omijac DFO szerokim lukiem i powinny sie cieszyc ze WoW nadal sie im podoba.

Vanguard mial grafe bardzo dobra i niestety, a moze stety wymagala mocnego kompa, a jak wiemy w wow-a wtedy mozna bylo grac na kalkulatorach.

Dla mnie grafa jest bardzo istotna, jak gralem w WoW to mnie bolalo ze gra wyglada jak kolorowa plama bo wczesniej widzialem SWG i Lineage2, potem GuilWars pokazalo ze mozna zrobic dobra grafe bez duzych wymagan, nawet LotRO ma podobne wymagania jak WoW.

DFO na youtube wygla nedznie, surowa grafa, animacje dobijaja swoja sztywnoscia, jest taki filmik ( italian cos tam ) jak female char biega, to przeciez jest tragedia.

Tak jak pisalem, na dzien dzisiejszy szukam w grze mmo wielkiego swiata, mozliwosci exploracji, gry z ekonomia, podstawa to wolnosc bez istancji i zonowania, pvp z lootem bez itemizacji spadajacej z nieba.

Jesli DFO zaoferuje wiekszosc z tego co zapowidaja to mozna zacisnac zeby i jakos zniose grafe, jestem przeciez zachartowany latami gry w WoW-a :)

Postal napisał(a):
Kassei napisał(a):
[..]ale co stoi na przeszkodzie wypróbowania triala (który ma być w dniu premiery)[..]


jeszcze raz poprosze o jakies oficjalne info potwierdzajace ze bedzie trial w dniu premiery, bo cos mi sie wydaje ze ktos puscil plote :P

Moze nawet premiera DFO to tez plota :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 15:27 
Cytuj  
Ale lud nam nie jest potrzebny. Wystarczy, ze znajdzie sie te 150k graczy, ktorzy beda chcieli sie w DFO zadomowic i mozna spokojnie cieszyc sie gra patrz: EVE.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 15:29 
Cytuj  
Niech grafikę zostawią w spokoju i niech skupią się nad usuwaniem bugów. Drugi AoC mi niepotrzebny


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.