MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 90 z 120

Autor:  sqall [ 21 sty 2009, 19:33 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Mam nadzieje, ze itemy mimo wszystko beda trudne do zdobycia/scraftowania, bo co to za przyjemnosc loolotoac ciagle jakis crap, a jak ktos po stracie paru pikseli jest gotowy quitnac gre to mysle, ze sa fajniejsze gry dla niego.


Zgadzam sie. Natomiast jesli chodzi o strate mocnego itema. Wkurwienie ktore bedzie tego efektem, to rowniez wielki plus, tak na to patrze. Wole raz sie zajebiscie cieszyc, drugi raz zniszczyc monitor, niz wchodzic do gry w ktorej wszystko jest monotonne i z gory przeywidwalne.

Autor:  QFC [ 21 sty 2009, 19:37 ]
Tytuł: 

panowie fajnie sie napinacie tu ale postawcie sie w roli zabitego , np. poswieciles w chuj czasu na np. Sword wychodzisz z dostajesz w lep , zabrali tobie item , craftujesz sobie znowu poswiecajac kolejne dziesiatki godzin i znowu w lep i znow tracisz , po ilu razach twoja GRANICA cierpliwosci sie skonczy ?

Autor:  sqall [ 21 sty 2009, 19:39 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
panowie fajnie sie napinacie tu ale postawcie sie w roli zabitego , np. poswieciles w chuj czasu na np. Sword wychodzisz z dostajesz w lep , zabrali tobie item , craftujesz sobie znowu poswiecajac kolejne dziesiatki godzin i znowu w lep i znow tracisz , po ilu razach twoja GRANICA cierpliwosci sie skonczy ?


W tym caly sens. To wlasnie cala idea DFO. Risk->reward, no pain no game, itd. Albo zapewnisz sobie sytuacje, z ktorej Ty wyjdziesz korzystnie albo masz pozamiatane.

Autor:  Shadhun [ 21 sty 2009, 19:39 ]
Tytuł: 

A ile sie razy w eve online wdupia statek a calym fitem ? setki ?

Autor:  sqall [ 21 sty 2009, 19:40 ]
Tytuł: 

dwa razy postnalem, do usuniecia

Autor:  coldzik [ 21 sty 2009, 19:40 ]
Tytuł: 

Raz Ty kogos, raz ktos Ciebie... A jak to sie komus nie podoba to po prostu nie gra - proste.

Autor:  Zarri [ 21 sty 2009, 20:04 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
panowie fajnie sie napinacie tu ale postawcie sie w roli zabitego , np. poswieciles w chuj czasu na np. Sword wychodzisz z dostajesz w lep , zabrali tobie item , craftujesz sobie znowu poswiecajac kolejne dziesiatki godzin i znowu w lep i znow tracisz , po ilu razach twoja GRANICA cierpliwosci sie skonczy ?


Nikt sie nie napina. Jesli mi ktos zabierze zajebisty item to bede na taka osobe polowal caly tydzien az ja udupie. ZEMSTA bedzie slodka. Jak tu ktos napisal wyzej, tak samo jest w EVE i jakos ludzie graja. Mi najbardziej spodobala sie wypowiedz Tarosa na temat gankerow: "Z gankingiem gracze beda musieli poradzic sobie sami, my nie bedziemy interweniowac". I to jest wlasnie wolnosc w grach PvP. W AOCu czy Warhammerze GMi co chwila sie przypieprzali do graczy, ktorzy zabijali innych. Na szczescie w Darkfallu tego nie bedzie (mam nadzieje).

Ludzie w tych grach (WOW, AOC, WAR) strasznie plakali jak zostali zabici, mimo, ze nie tracili nic. Wiesz co bedzie w Darkfallu ? DRAMA do potegi n-tej.

Takie cos jak w tym filmie bedzie na porzadku dziennym: http://pl.youtube.com/watch?v=ySoxG0COB-I

Autor:  MagPS [ 21 sty 2009, 20:17 ]
Tytuł: 

Drama jest jak wisienka na torcie. Podziękowaniem za twój kill

Autor:  coldzik [ 21 sty 2009, 20:44 ]
Tytuł: 

Dla osob, ktore mialy jakies problemy ze zrozumieniem czy jutro startuje trial czy cos innego. Skopiowalem rozmowe ludzi z irca:

<DFGuest> Is the beta still on plan for tomorrow?
<@Zephenia> Stress test and still closed beta, but larger. Release is scheduled for Feb 25. Read the forums and website for announcements. More info is there.

To z irca, a Zephenii nie trzeba chyba przedstawiac bywalcom #darkfall

Autor:  Mendol [ 21 sty 2009, 20:47 ]
Tytuł: 

nom. kazdy z nas idluje na tym # od 7 lat.
lol.

Autor:  Trismus [ 21 sty 2009, 22:41 ]
Tytuł: 

Jeśli chodzi o grind i zdobywanie szeroko pojętego bogactwa to może być nawet czasochłonny, ale niech to nie będzie bezmyślnym klikaniem jednego czy dwóch przycisków np. w jakiejś kopalni . Niech będzie zależeć do organizacji graczy, logistyki ,sprytu i niech będzie ciekawy, skomplikowany oraz zmienny. Ale jeśli miałbym siedzieć 6h łowić rybki, ścinać drzewka czy ryc w kopalni aby zarobić na dobry sprzęt do pvp to pitolę, nie dla mnie taka zabawa (mamy od tego pożytecznych gold farmerów). Z drugiej strony jednak mam nadzieję, że nie będzie łatwo.
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu już niedługo.

Autor:  Havok [ 21 sty 2009, 22:46 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
panowie fajnie sie napinacie tu ale postawcie sie w roli zabitego , np. poswieciles w chuj czasu na np. Sword wychodzisz z dostajesz w lep , zabrali tobie item , craftujesz sobie znowu poswiecajac kolejne dziesiatki godzin i znowu w lep i znow tracisz , po ilu razach twoja GRANICA cierpliwosci sie skonczy ?

Pograj w UO albo eve... Przede wszystkim liczysz się ze stratą, biegasz w tym na co cie stać i po czym specjalnie nie będziesz płakał. Cały urok w tych grach polega na tym że nigdy nie wiesz czy dziś ktoś ciebie czy ty kogoś. Z reguły dostępność sprzętu jest taka, że nie musisz się wieszać po stracie jakichś itemów. No chyba ze będziesz biegał na pvp z całym swoim majątkiem :)

Autor:  tico [ 21 sty 2009, 23:07 ]
Tytuł: 

Zresztą taki kowal będzie miał zyski ze swoich wyrobów. Gracze ciągle będą coś tracili a dobry kowal tylko na tym zyska sprzedając wiele razy ten sam rodzaj wyrobu.
W innym mmo taki blacksmith sprzeda coś tylko raz jednemu graczowi (bo np. na PvP w takim mmo nie ma full loota :) ) a w DFie może opylić parę razy w miesiącu ten sam przedmiot (któryś raz po niższej cenie lub w zamian za ochronę w kopalni itp.).

Gra będzie trudna, zwłaszcza dla solo playerów gdzie nie będą mieli wsparcia np. ze strony gildii. Więc XxX fan boye sajonara ^^

Autor:  Pinki [ 21 sty 2009, 23:36 ]
Tytuł: 

Uhm... Bla... bla... bla... płaczki, płaczki, wszędzie płaczki...

A ktoś wie, że nie zawsze się wszystko lootuje?
W UO wśród grających często w PvP (a tym samym znających swoje nicki) panował zwyczaj, że zbroję/broń się zostawia. Zabierało się głównie bandaże i część regów i jakieś potki.


Ciekawe o której i czy ruszy ten trial...
Osobiście mam wielki znak zapytania nad głową.
Rano z firmą na targi na spotkanie z klientami, mam nadzieję, że szybko się urwę i zobaczę jak to tu wygląda i ile do ssania :>

Autor:  Zarri [ 21 sty 2009, 23:42 ]
Tytuł: 

Pinki napisał(a):
W UO wśród grających często w PvP (a tym samym znających swoje nicki) panował zwyczaj, że zbroję/broń się zostawia. Zabierało się głównie bandaże i część regów i jakieś potki.


Walki gentlemanow ? Nie licz na to. Przeciwnika oprocz zabicia nalezy jeszcze upokorzyc, zostawiajac nagiego a jesli to female charackter to zbiorowy gwalt !

Autor:  Mark24 [ 21 sty 2009, 23:47 ]
Tytuł: 

pewnie rozwiążą to tak jak w Eve, strój paradny (błyszcząca zbroja +10 nabita szlechetnymi kamieniami) + sword wycraftowany w 100h real czasu do łażenia po mieście lub w duuuużej grupie z palcem na przycisku "RUN" i łachmany -100 do wszystkiego + zwykły kij nawet bez sęków do zwykłego i codziennego PvPowania :lol:

Autor:  Zarri [ 21 sty 2009, 23:49 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
pewnie rozwiążą to tak jak w Eve, strój paradny (błyszcząca zbroja +10 nabita szlechetnymi kamieniami) + sword wycraftowany w 100h real czasu do łażenia po mieście lub w duuuużej grupie z palcem na przycisku "RUN" i łachmany -100 do wszystkiego + zwykły kij nawet bez sęków do zwykłego i codziennego PvPowania :lol:


Carebearki na pewno beda tak robily, ale w lachmanach to oni sobie nie poPvPuja za duzo.

Autor:  konrador [ 22 sty 2009, 00:03 ]
Tytuł: 

Dryloot ftw.

Mam nadzieje, ze itemy mimo wszystko beda trudne do zdobycia/scraftowania (...)

To po prostu przejmowanie equipmentu od przeciwnika, ktory nie jest prawie ze niemozliwy do zdobycia, ale jest wymagany do funkcjonowania w PVP i jego strata mimo wszystko nie wywoluje usmiechu.

to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie

rofl. Ludzie unikaja 1v1 w grach bez mozliwosci utraty czegokolwiek (oraz wpadaja w panike, gdy sa atakowani stojac w wiekszej grupie), wiec tak - po zakupie mountow w wielu przypadkach bedzie Wielka Pardubicka po prostu.

Autor:  sqall [ 22 sty 2009, 00:37 ]
Tytuł: 

Pinki napisał(a):
Ciekawe o której i czy ruszy ten trial...
Osobiście mam wielki znak zapytania nad głową.
Rano z firmą na targi na spotkanie z klientami, mam nadzieję, że szybko się urwę i zobaczę jak to tu wygląda i ile do ssania :>


Nie nastawialbym sie.

Autor:  S@mael [ 22 sty 2009, 07:26 ]
Tytuł: 

hehe dry loot niekiedy jest doprowadzany do absurdu .

Pamietam jak goscie lootowali ryby czy swieczki z ciala :D piratow yar.

retarded. Ja jak szanuje przeciwnika nie lootuje go , albo lootuje tylko to co musze.

Strona 90 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team