MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

lokacje serwerow DFO?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=30940
Strona 2 z 2

Autor:  Aldatha [ 2 wrz 2008, 21:39 ]
Tytuł: 

w PS byl nawet indywidualny miernik ping dla kazdego gracza chyba , anyway nawet w veh camps na towerki dalo sie wyrwac z oblezenia wiec dzialalo to niezle ...jak na SoE

Autor:  murekx [ 2 wrz 2008, 22:30 ]
Tytuł: 

mookee napisał(a):
w planetside kwestie pingu i zapewne serverside lagu rozwiazali tym ze trafienie przeciwnika odbywalo sie na twoim komputerze, wiec jesli ktos zlagowal i stoisz mu w miescu podczas gdy on pakuje w ciebie juz drugi kilogram olowiu to u ciebie po 5 sec, gdy juz sie zdazyles schowac w bunkrze okazuje sie ze jednak nie bardzo ci to chowanie sie wyszlo.

Jak takie rzeczy oblicza sie po stronie klienta, to nie poradza sobie z haxami. ;o

Autor:  murekx [ 2 wrz 2008, 22:31 ]
Tytuł: 

podwojny post ;d

Autor:  smeagollum [ 3 wrz 2008, 19:43 ]
Tytuł: 

wracajac do sprawy pingu:


Lucius (Community Staff):
"We haven't heard an officially recommended connection speed, but you wouldn't want to play DFO with a connection too slow for an FPS."

Autor:  Aenima [ 3 wrz 2008, 20:49 ]
Tytuł: 

murekx napisał(a):
Jak takie rzeczy oblicza sie po stronie klienta, to nie poradza sobie z haxami. ;o


w ps nie bylo haxow

Autor:  Aldatha [ 3 wrz 2008, 21:13 ]
Tytuł: 

oprocz swego czasu lasher splash damage

Autor:  murekx [ 3 wrz 2008, 22:41 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
murekx napisał(a):
Jak takie rzeczy oblicza sie po stronie klienta, to nie poradza sobie z haxami. ;o


w ps nie bylo haxow

Moze nie byly potrzebne, za to do wszystkich fpsow jakie sa masz tego w chuj. Do dfo tez beda aimboty/wallhacki/speedhacki itp. zresztą niezależnie od tego gdzie to będzie obliczane.

Autor:  Aldatha [ 3 wrz 2008, 23:21 ]
Tytuł: 

ehehe community rozszarpalo by kazdego kto by osmielil sie popsuc darkfalla:)

Autor:  tomugeen [ 3 wrz 2008, 23:25 ]
Tytuł: 

I aimboty dupa gdy haterow kupa.
Osobiscie wierze, ze skoro devsi wiedza jaka gra robia etc. to kod sieciowy, detekcje kolizji i caly client side syf beda na poziomie.

Autor:  Aenima [ 4 wrz 2008, 08:35 ]
Tytuł: 

nie wiem ile grales, i w co, ale wiekszosci mmo nie bylo zadnych haxow a jak sie pojawialy to sporadycznie + sa bardzo latwo wykrywalne.

Autor:  Shadhun [ 4 wrz 2008, 09:00 ]
Tytuł: 

Wszystko zależy od popularności tytułu i jego community, tak mi sie zdaje, o haxach i exploitach do wow-a są całe forumki, ludzie sprzedają co lepsze z nich za pieniądze etc.

Autor:  Huragan [ 4 wrz 2008, 13:27 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
nie wiem ile grales, i w co, ale wiekszosci mmo nie bylo zadnych haxow a jak sie pojawialy to sporadycznie + sa bardzo latwo wykrywalne.


kazda gra mmo ma setki haxow :) zobacz Aenima tutaj http://www.taultunleashed.com/ , spojrz na liste gier po lewej, wejdz w jakis dzial danej gry i sie przekonasz na wlasne oczy :)

Autor:  Aenima [ 4 wrz 2008, 13:44 ]
Tytuł: 

ja wiem, znam adresy fora itp, ale tak jak pisalem to wcale nie jest takie popularne, a jesli devsi sie wysila to bardzo latwo banowalne.
edit
kjestem ciekaw ktore tak naprawde dzialaja.

Autor:  Bali [ 4 wrz 2008, 13:47 ]
Tytuł: 

Jestem ciekaw ile z tego to trojany i keyloggery :).

Autor:  Aenima [ 4 wrz 2008, 13:58 ]
Tytuł: 

imo 99%, a potem sie dziwia ze konta im w wow opierdalaja

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team