MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
lokacje serwerow DFO? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=30940 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Aldatha [ 2 wrz 2008, 21:39 ] |
Tytuł: | |
w PS byl nawet indywidualny miernik ping dla kazdego gracza chyba , anyway nawet w veh camps na towerki dalo sie wyrwac z oblezenia wiec dzialalo to niezle ...jak na SoE |
Autor: | murekx [ 2 wrz 2008, 22:30 ] |
Tytuł: | |
mookee napisał(a): w planetside kwestie pingu i zapewne serverside lagu rozwiazali tym ze trafienie przeciwnika odbywalo sie na twoim komputerze, wiec jesli ktos zlagowal i stoisz mu w miescu podczas gdy on pakuje w ciebie juz drugi kilogram olowiu to u ciebie po 5 sec, gdy juz sie zdazyles schowac w bunkrze okazuje sie ze jednak nie bardzo ci to chowanie sie wyszlo.
Jak takie rzeczy oblicza sie po stronie klienta, to nie poradza sobie z haxami. ;o |
Autor: | murekx [ 2 wrz 2008, 22:31 ] |
Tytuł: | |
podwojny post ;d |
Autor: | smeagollum [ 3 wrz 2008, 19:43 ] |
Tytuł: | |
wracajac do sprawy pingu: Lucius (Community Staff): "We haven't heard an officially recommended connection speed, but you wouldn't want to play DFO with a connection too slow for an FPS." |
Autor: | Aenima [ 3 wrz 2008, 20:49 ] |
Tytuł: | |
murekx napisał(a): Jak takie rzeczy oblicza sie po stronie klienta, to nie poradza sobie z haxami. ;o
w ps nie bylo haxow |
Autor: | Aldatha [ 3 wrz 2008, 21:13 ] |
Tytuł: | |
oprocz swego czasu lasher splash damage |
Autor: | murekx [ 3 wrz 2008, 22:41 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): murekx napisał(a): Jak takie rzeczy oblicza sie po stronie klienta, to nie poradza sobie z haxami. ;o w ps nie bylo haxow Moze nie byly potrzebne, za to do wszystkich fpsow jakie sa masz tego w chuj. Do dfo tez beda aimboty/wallhacki/speedhacki itp. zresztą niezależnie od tego gdzie to będzie obliczane. |
Autor: | Aldatha [ 3 wrz 2008, 23:21 ] |
Tytuł: | |
ehehe community rozszarpalo by kazdego kto by osmielil sie popsuc darkfalla:) |
Autor: | tomugeen [ 3 wrz 2008, 23:25 ] |
Tytuł: | |
I aimboty dupa gdy haterow kupa. Osobiscie wierze, ze skoro devsi wiedza jaka gra robia etc. to kod sieciowy, detekcje kolizji i caly client side syf beda na poziomie. |
Autor: | Aenima [ 4 wrz 2008, 08:35 ] |
Tytuł: | |
nie wiem ile grales, i w co, ale wiekszosci mmo nie bylo zadnych haxow a jak sie pojawialy to sporadycznie + sa bardzo latwo wykrywalne. |
Autor: | Shadhun [ 4 wrz 2008, 09:00 ] |
Tytuł: | |
Wszystko zależy od popularności tytułu i jego community, tak mi sie zdaje, o haxach i exploitach do wow-a są całe forumki, ludzie sprzedają co lepsze z nich za pieniądze etc. |
Autor: | Huragan [ 4 wrz 2008, 13:27 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): nie wiem ile grales, i w co, ale wiekszosci mmo nie bylo zadnych haxow a jak sie pojawialy to sporadycznie + sa bardzo latwo wykrywalne.
kazda gra mmo ma setki haxow zobacz Aenima tutaj http://www.taultunleashed.com/ , spojrz na liste gier po lewej, wejdz w jakis dzial danej gry i sie przekonasz na wlasne oczy |
Autor: | Aenima [ 4 wrz 2008, 13:44 ] |
Tytuł: | |
ja wiem, znam adresy fora itp, ale tak jak pisalem to wcale nie jest takie popularne, a jesli devsi sie wysila to bardzo latwo banowalne. edit kjestem ciekaw ktore tak naprawde dzialaja. |
Autor: | Bali [ 4 wrz 2008, 13:47 ] |
Tytuł: | |
Jestem ciekaw ile z tego to trojany i keyloggery . |
Autor: | Aenima [ 4 wrz 2008, 13:58 ] |
Tytuł: | |
imo 99%, a potem sie dziwia ze konta im w wow opierdalaja |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |