MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Athens Event
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=31564
Strona 2 z 12

Autor:  S@mael [ 17 paź 2008, 20:10 ]
Tytuł: 

Wkoncu prawdziwy gameplay.

Moje obawy co do widoku gry i chat boxes sie nie potwierdzily , wyglada to naprawde niezle (Dzieki Claus! za UI)

Sama walka wrecz nie wyglada zbyt dobrze. Spodziewalem sie lepszej, nie jest jakas tragedia ale rewelacji nie ma.
Brakuje mi pre-hit [jak w M&B] i pre-cast [ jak w UO] Szczegoly mozna bedzie wywnioskowac dopiero podczas Gry.

- Cholernie irytuja mnie time bar'y paski odmierzajace czas do zrobienia czegos np wycastowania czaru. Newbie shit.

Ciekawe czy niemodyfikowana predkosc wszystkich ras jest taka sama ,
Te Mahirims szybko sie poruszaja yay! a predkosc poruszania bedzie miala kluczowe znaczenie dla mnie. Przynajmniej wiemy ze beda skille za to odpowiedzialne ktore napewno wymaxuje:> Run , sprint.

Problem z Grecja jest taki , ze pelno w niej Grekow ;/ Strasznie zamulaja lol.
Corp Por in Nox!... CONECTION LOST [lol init] OooOOooOo

Autor:  sqall [ 17 paź 2008, 20:14 ]
Tytuł: 

co wiecej widac...

skille nie leca jednostkowo tylko dziesietnie, wystepuje pickpocketing (jesli dobrze widzialem), mozna atakowac mountem, gosc spada po strzale z luku z mounta i chyba wstaje(?)... ogolnie sporo malych smaczkow ktore bardzo ciesza...

to jest chyba ta sama lokacja ktora byla w tym starym filmiku z alphy...

Autor:  S@mael [ 17 paź 2008, 20:22 ]
Tytuł: 

sqall napisał(a):
to jest chyba ta sama lokacja ktora byla w tym starym filmiku z alphy...


Albo wszystkie miasta wygladaja tak samo nudno HEHE.

Niestety miasta sa POOR , ideal = assasins creed.

Autor:  sqall [ 17 paź 2008, 20:26 ]
Tytuł: 

w pewnym momencie lokacja wyglada slabo, jednak jest jedno ujecie gdzie prezentuje sie dosc ciekawie, chyba to z ciemnym dymem w tle...

a jezeli chodzi o ciekawe lokacje i porownanie do AC to -> http://www.darkfallonline.com/gallery/v ... _06?full=1

Autor:  S@mael [ 17 paź 2008, 20:28 ]
Tytuł: 

Wszystko fajnie tylko to wyglada bardziej jak oboz obronny a nie Miasto a tym bardziej stolica. Imo 20 osob to tlok

Autor:  sqall [ 17 paź 2008, 20:32 ]
Tytuł: 

zgadzam sie ze momentami lokacja wygladala zle, to prawda

Co do tego screena, mozliwe ze to port w miescie, lub clan city zbudowane jako port. W perspektywie tego ze beda tam 'cumowaly' statki, wyglada na prawde fajnie, no ale koniec OT.

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 20:38 ]
Tytuł: 

Ok. WHO CARES ? Jak bedzie wygladac lokacja. Kiedy bede cie lootowal bedzie mial wazniejszy problem niz ogladanie widokow tbh :P.

Autor:  S@mael [ 17 paź 2008, 20:45 ]
Tytuł: 

Nie chodzi o widoczki tylko o rozbudowany IN TOWN PLAY , tu mamy pare murkow co nawyzej po ktorych mozna sobie poskakac i bank - Flaming skull to chyba stolica orkow . Lepsze mapy widzialem w FPS niz jedna ze stolic MMORPGa .


Also from Darkfallforums:

XXX napisał(a):
About the combat in the videos
Has anybody else noticed a lack of blocking and/or back and forth during combat? It seemed like most melee combat consists of strafing maniacally back and forth while spamming your attack button, hoping to out-DPS your opponent.

This could totally be due to the player's playstyle during the videos. I really hope that is the case, and that blocking will actually be worthwhile, and a real sword fight can ensue.


Tez tak mysle.

Autor:  Aenima [ 17 paź 2008, 20:45 ]
Tytuł: 

strzelanie z uku ftw, czekamy az pojawi sie info o becie do tego czasu pozostaje sceptyczny mocno...

Autor:  Gerhardt [ 17 paź 2008, 20:54 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje, ze gra bedzie wygladac lepiej niz to co widac bylo na filmiku

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 21:09 ]
Tytuł: 

Nie wiem o co wam chodzi. Grafika, animacje sa bardzo ladne. nie liczac oczywiscie marnych animacji spelli. No ale to juz sie chyba troche przyzwyczailem :E.

Autor:  sqall [ 17 paź 2008, 21:44 ]
Tytuł: 

Dzisiaj specjalnie przegladalem sporo screnow z wowa i wara dla przypomnienia. Bez zastanowienia mowie, ze grafika w DFO jest o poziom wyzej. Jak juz wczesniej wpsominalem, sam fakt iz wystepuja dynamiczne cienie i oswietlenie daje darkfallowi ogromna przewage. Dodatkowo sczegolowosc tesktur bije te z wowa calkowicie.

Z animacja jak rowniez wspominalem nie jest zle, lecz przechodzenie pomiedzy posczegolnymi ruchami np. walk/strafe jest niepłynne w wielu momentach.

Na szczescie takie rzeczy mozna poprawic bez wiekszego problemu, to nie jakas ogromna sprawa obawiam sie jednak, ze do wydawnia nie zostana te wady zniwelowane.

Niemniej odibcia swiatla od zbroi ftw

PS.
Aenima napisał(a):
strzelanie z uku ftw,
poprawie Ci humor jak wspomne że Shaar napisal "They have mentioned that arrows will be affected by gravity." ?
:D

PS2. walka z goblinem niczym z morrowinda/obliviona, skubaniec kombinowal z ruchami i atakami - to na plus

PS3. Shaar powiedzial, ze caly czas grano orkiem a dlonie ktore widzielismy rowniez byly roka, wiec nie maja modeli dloni rasy a chca wypuszczac bete? - to na minus

Autor:  Aldatha [ 17 paź 2008, 22:15 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Kiedy bede cie lootowal bedzie mial wazniejszy problem niz ogladanie widokow tbh :P.


Dream on ,szepniemy slowko o tobie i nie bedziesz mial zycia w tej grze :P

Autor:  iniside [ 18 paź 2008, 08:25 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
iniside napisał(a):
Kiedy bede cie lootowal bedzie mial wazniejszy problem niz ogladanie widokow tbh :P.


Dream on ,szepniemy slowko o tobie i nie bedziesz mial zycia w tej grze :P

Uczciwi ludzie atakuje tylko w plecy i tylko z niewidocznych miejsc :P.

Autor:  Gerhardt [ 18 paź 2008, 08:33 ]
Tytuł: 

To raczej przejaw skrzywienia z freeshardow UO 8)

Autor:  Aenima [ 18 paź 2008, 09:31 ]
Tytuł: 

wiesz modele dloni to jedno, mnie dziwi ze oni chca bete robic a na wszystkich filmach graja prawie tylko orkami. I imo to te same lokacje caly czas.

Autor:  Gerhardt [ 18 paź 2008, 09:57 ]
Tytuł: 

Moze narazie planuja rozruch z samymi orkami, a inne rasy dojda pozniej? :wink:

Autor:  S@mael [ 18 paź 2008, 10:17 ]
Tytuł: 

I bet Orks are overpowered.
Jak nie mozna blokowac bronia to liczy sie tylko duza sila [czyli ork] i dobra puszka chroniaca . Graja orkami bo reszta ssie.

Ja postawie na szybkiego malego snipera , alfar magem wystrzelam i wymanewruje duze powolne orki.

Autor:  iniside [ 18 paź 2008, 10:26 ]
Tytuł: 

To nie bedzie duzych czarow obszarowych zmiatajacych caly zerg jednym skinien palca ?
A juz mialem nadzieje..

Autor:  smeagollum [ 18 paź 2008, 10:27 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
wiesz modele dloni to jedno, mnie dziwi ze oni chca bete robic a na wszystkich filmach graja prawie tylko orkami. I imo to te same lokacje caly czas.


bez przesady. :) nie zgadzam sie z tym, ze pokazuja caly czas te same lokalizacje.
jak obejrzysz jeszcze raz Sites and Cities Video, Battle Video, Gameplay Video czy Trailer to zobaczysz od cholery miejscowek.

swoja droga rzeczywiscie duzo jest orkow, ale nie mozna powiedziec, by ktorejkoliwek z ras nie dalo sie zobaczyc na zadnym z tych filmow. czyli sa modele, animacje i tak dalej. po prostu z jakiegos powodu, do goscia, ktory te filmy przygotowuje, przemawia rasa orkow. :)

Strona 2 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team