MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

mapa świata
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32739
Strona 2 z 3

Autor:  Mendol [ 20 lut 2009, 16:35 ]
Tytuł: 

zarri do ciebie mam prosbe. przestan fantazjowac i bujac w oblokach.
najpierw piszesz, ze skupisz sie na crafcie i budowie lodzi.
teraz piszesz, ze bede twoim miesem armatnim.
rozdwojenie jazni czy tez inne problemy z glowka masz?
chuja masz pojecie o dfo jak i o reszcie mmo a chcesz decydowac za mnie ile bede gral i w co?
wroc do przedszkola.


brazz combat system jest dobry. nie wiem co dla ciebie oznacza kazdy dobry fps, ale chyba tez cie troche poniosla fantazja.
to jest mmorpg nie fps wiec roznice musza byc.

Autor:  brazz [ 20 lut 2009, 16:46 ]
Tytuł: 

nie zrozumiałeś mnie. nie oczekuje, że combat system w DFO będzie porównywalny z tymi z FPSów. jeśli jednak wszystkie aspekty DFO miałyby być tylko tłem dla PvP, to nie widziałbym sensu grać.

Autor:  Teo [ 20 lut 2009, 16:53 ]
Tytuł: 

Podstawa takiej gry zapewne bedzie kasa, masz kase to stac cie na pvp i na giniecie, na craft, na miasto, na wszystko.
Zapewne czesc ludzi bedzie pvp traktowac jako priorytet, czesc budowe gildii, czesc produkcje i co tam jeszcze bedzie, jednak jest jeden warunek, Aventurine musi wyciagac z tego wnioski i rozwijac gre dalej.

Autor:  Mendol [ 20 lut 2009, 17:04 ]
Tytuł: 

brazz no tu masz racje. ale jesli masz czas grac 5h/7 to mozesz sie bawic 'cala' gra.
ja musze wybierac :)

combat idealny nie jest ale chyba nikt sie nie spodziewal, ze dostaniemy perfekcyjny produkt ;-)

Autor:  coldzik [ 20 lut 2009, 17:45 ]
Tytuł: 

Kabu napisał(a):
coldzik napisał(a):
narazie ty nie bardzo rozumiesz pojecia sandbox...
A pvp w dfo do glowny cel, a reszta to tylko dodatki (bez ktorych pvp nie mialoby sensu) :) Jak to mowi Mendol, chodzi o to zeby napierdalac heady dla szatana


bez urazy ale troche pitolicie. glowny cel pvp... hmm czyli co gw2? budowa miasta, sojusze, crafting to tylko jakies tam male dodatki (znaczy zakladajac ze kiedys to wszystko tam bedzie)? no w sumie mozna to przedstawiac jako dodatki do pvp, ale z takim podejsciem rownie dobrze mozecie powiedziec ze istota dfo to crafting, fakt jest w nim duzo pvp, ale to po to aby crafterzy mieli zbyt na swoje towary...


Ze wszystkim tym co wymieniles wiaze sie pvp w duzym stopniu... Miasta beda mogly miec tylko dobre gildie pvp, bo kto je ochroni? sojusze - na chuj Ci sojusz w pve? Sojusz w pvp bedzie mial znaczenie. crafting - rowniez w duzym stopniu bedzie zwiazany z pvp. Oczywiscie nie znaczy to, ze nie mozna stac 24h na dobe i crafcic. Sam mialem craftera w
UO i bardzo milo wspominam nim gre. PvE w tej grze narazie jest mocno ograniczone wiec tak naprawde w tej chwili najwieksza frajde moze sprawic pvp... A dla wiekszosci bywalcow tego dzialu to najwieksza frajde sprawi zajebanie Zarriemu heada dla szatana.
Oczywiscie Zarri podzielisz sie nickiem z nami? W koncu taki mastah z Ciebie...

Autor:  Rzeznik [ 20 lut 2009, 18:05 ]
Tytuł: 

No nick i gildia Zarri...ladnie prosimy :lol:

Autor:  Zarri [ 20 lut 2009, 18:55 ]
Tytuł: 

Rzeznik napisał(a):
No nick i gildia Zarri...ladnie prosimy :lol:


czytajcie wczesniejsze posty, podawalem juz to dawno temu.
Nick Zarri, gildia SCUM (jest to gildia typu "Hardcore PK"), wiec macie juz przejebane.

Autor:  coldzik [ 20 lut 2009, 18:57 ]
Tytuł: 

(S)CUMSHOT moze? normalnie, az strach sie bac

Autor:  Marti [ 20 lut 2009, 19:31 ]
Tytuł: 

gildia turkow bulgarow etc ,dobra nazwe sobie dobraliscie -SCUM

btw wiadomo cos na temat pudelkowej wersji gry?
Wole miec namacalna gre,pomietosic opakowanie a pozniej je spalic w kominku ,pozatym na moim uber szybkim laczu sciaganie wiekszego pliku niz 700mb nie ma sensu

Autor:  Dana [ 20 lut 2009, 20:26 ]
Tytuł: 

Widzę że community DFO trzyma poziom.

Autor:  Mendol [ 20 lut 2009, 20:35 ]
Tytuł: 

to raczej zarri trzyma poziom. brudasow :)
nie ma pudelek nie wiadomo kiedy beda ;-)

Autor:  Havok [ 20 lut 2009, 21:24 ]
Tytuł: 

Właściwie to po co komu pudełko z grą online :roll:

Autor:  Kabu [ 20 lut 2009, 21:25 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
Ze wszystkim tym co wymieniles wiaze sie pvp w duzym stopniu...


oczywiscie, ze sie wiaze i bardzo dobrze ze tak jest. problem w tym, iz stwierdzenie ze pvp jest glowna osia gry a reszta to dodatki zbyt wiele odbiera tej grze (zapedzam sie w sumie, powinienem napisac zalozeniom gry). DFO ponoc chce isc w slady UO - fakt tam pvp bylo bardzo fajne (choc obecnie wolalbym jakis inny system niz gonieniem za pileczka :/), ale nie trzeba sie bylo w nie bawic aby czerpac przyjemnosc z gry.

tak naprawde to chodzi o to, ze "dzieciak" napisal (o dziwo) jedno czy dwa sensowne zdania a Wy sprzeciwiacie sie im dla zasady.

Autor:  Mendol [ 20 lut 2009, 21:27 ]
Tytuł: 

Kabu nie do konca. dfo duzo brakuje do uo. szczegolnie w aspektach poza 'pvp'.

Autor:  Havok [ 20 lut 2009, 21:28 ]
Tytuł: 

Ta cała "reszta" jest w rękach twórców gry jeśli pvm, crafting będzą ciekawe to znajdzie się miejsce dla różnych graczy.

Autor:  grey_cinnamon [ 20 lut 2009, 21:52 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
Kabu nie do konca. dfo duzo brakuje do uo. szczegolnie w aspektach poza 'pvp'.


Mógłbyś coś szerzej napisać?
Chodzi o aspekty już włączone, słabo działające?, zbyt płytkie?
Czy chodzi o aspekty które nie zostały dotychczas włączone? A mogły by zmienić obraz gry? Upodobnić być może do UO.

Pozdro.

Autor:  coldzik [ 20 lut 2009, 21:57 ]
Tytuł: 

niestety w tej chwili czy ktos chce czy nie, to pvp bedzie podstawa tej gry. Cala reszta musi zostac dopieszczona i mysle, ze wtedy kazdy* znajdzie dla siebie miejsce.

Podobnie jest z Eve Online. Gra opiera sie na PvP, cala reszta to tylko calkiem przyjemny dodatek. Ekonomia, ktora tworza gracze tylko napedza pociag zwany PvP i wzajemnie oczywiscie :)... Nie mozna napisac, ze Eve to gra PvE bo to by byla brednia nad bredniami, co nie znaczy, ze nie mozna sobie ponapieprzac do krzyzykow... NIkt nikomu nie zabrania zostawac producentem/haulerem czy kim tak jeszcze chce byc. Jednak nic nie zmieni faktu, ze w grze glownym priorytetem jest PvP.

*nie mam na mysli placzacych ciotek/botterow/cheaterow/gold sellerow/matek z dziecmi/itd.

A co do Zarriego, to nawet nie zwracam uwagi czy cos sensownego pisze, bo strata czasu. W tych xx postach, ktore napisal w dziale DFO moze jeden byl sensowny...

Autor:  Mendol [ 20 lut 2009, 22:00 ]
Tytuł: 

tzn. mam wrazenie, ze 'zywi' gracze beda brali udzial wlasnie tylko w pvp.
jesli chodzi o harvesting, crafting to 80% ludzi macruje badz bedzie macrowac. nie wiem wiec czy mozna to zaliczyc do fajnych aspektow gry.
potem 20min dziennie sprzedawania i tyle na ta chwile.

Autor:  Teo [ 20 lut 2009, 22:05 ]
Tytuł: 

Eve Online to gra ekonomiczna z pvp :)

Zarri, nie daj sie tym rebelom z ulicy sezamkowej !!

Ja nie licze ze od premiery bedzie wszystko w DFO funkcjonowalo, ta gra ma sie rozwijac, jesli braknie tego to bye bye.
Stawiam na polityke, produkcje, handel i pvp na rowni, mam nadzieje ze nie znudze sie szybko jesli beda slamazarnie wprowadzac rozbudowywanie gry.

Autor:  eagleeyes [ 20 lut 2009, 22:19 ]
Tytuł: 

Nie da sie "macrowac " na dużą skale w DFO. System wykrywania skryptów jest dobry. Pozostaje tylko autokilker, przy ktorym i tak musisz spredzac czas ( z 1 noda mozesz wykopac 40 surowców, pozniej masz coolddown na 2h, narzedzia sie niszcza no i stamina spada ). Do tego gankerzy a porzadne miejsca do kopania nie są strzeżone. Nie jest wiec tak łatwo.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team