MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Statki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33280
Strona 2 z 4

Autor:  RocketXX [ 16 kwi 2009, 07:51 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wyglada na to, ze w melee nie mozna go zniszczyc bo unosi sie w powietrzu, nice :^)


Nie jest taki twardy na jakiego wyglada :) Ledwo nim uciekli z hamletu LoD

Autor:  Aenima [ 18 kwi 2009, 10:06 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Zychoo [ 18 kwi 2009, 10:19 ]
Tytuł: 

Jak się keruje łajbo?

Autor:  Zarri [ 18 kwi 2009, 10:25 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Jak się keruje łajbo?


tak samo jak mountem, z tym ze widok patrzenia ci sie oddala.

Autor:  Aldatha [ 18 kwi 2009, 12:31 ]
Tytuł: 

problem jest jeden ze statkami , astrolabes ktore sa rare dropem z skrzyneczek , slyszalem ze mobki tez to dropuja

Autor:  Zarri [ 18 kwi 2009, 12:45 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
problem jest jeden ze statkami , astrolabes ktore sa rare dropem z skrzyneczek , slyszalem ze mobki tez to dropuja


10% drop rate ze skrzyneczek i maja w tej chwili niezla cene, sprzedaja je po 20k golda

Autor:  Zarri [ 19 kwi 2009, 13:08 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Zarri [ 19 kwi 2009, 15:32 ]
Tytuł: 

http://conqueragon.gameriot.com/videos/ ... -of-2#play

http://conqueragon.gameriot.com/videos/ ... are-2-of-2

Autor:  Aldatha [ 19 kwi 2009, 15:41 ]
Tytuł: 

niezle zabawki na siege :)

teraz sie zacznie wyscig zbrojen :)

Autor:  Teo [ 19 kwi 2009, 17:36 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=NVGNsSzTcSI

Autor:  Mendol [ 19 kwi 2009, 17:54 ]
Tytuł: 

no zapowiada sie fun w chuj.

Autor:  Zarri [ 20 kwi 2009, 13:15 ]
Tytuł: 

Juz zaczynaja sie placze wlascicieli miast, ktore zostaly zniszczone przez statki :^)

- Devs should have made it so firing a canon from a boat costs some expensive stuff valuable item in game (proportional to the cost of repairing a town) because if griefing is done at very little cost, then everyone will end up griefing each other till everyone is bored and the game will die...
Having a town which took weeks to build burn in a few mins because most of your guildmates are sleeping is great to laugh at except when it happends to you...

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=179577

A wy jak myslicie, czy niszczenie miast ze statkow powinno byc bardziej utrudnione (przez wprowadzenie np. amunicji do dzial) czy tez nie ?
W.g. mnie zawsze latwiej niszczyc niz budowac i wiadomo, ze zbudowanie miasta trwa dluzej niz jego zniszczenie lub naprawa. Statki tez sie trudno i dlugo buduje wiec jest jakas tam rownowaga.
Ktos buduje miasto pare tygodni a tu nagle podplywa flota piratow i obraca je w pyl w ciagu kilku minut. Mi sie to podoba, haha, Total Hardcore.

Autor:  Mendol [ 20 kwi 2009, 13:22 ]
Tytuł: 

mi nie.
zero balansu.

kazdy statek powinien miec ograniczona ilosc amunicji, powinna ona kosztowac okreslona ilosc surowcow.
latwe do 'wymyslenia' to nie jest bo nie mozna przesadzic w druga strone.

takie frywolne rozpierdalanie jest fun, ale z drugiej strony moze spowodowac odplyw znacznego % graczy, ktorzy poswiecili tygodnie na rozbudowe wlasnego miasta.

Autor:  Teo [ 20 kwi 2009, 13:24 ]
Tytuł: 

Jesli kto ma miasto na brzegu to powinien wczesniej pomyslec o budowie wlasnego statku lub calej floty i pomyslec o obronie.
Raczej nikt nie buduje tygodniami miast, miasta sa najczesciej przejmowane i tylko rozbudowywane/naprawiane, przynajmniej bedzie sie rynek surowcow rozwijal :)

Autor:  Mendol [ 20 kwi 2009, 13:26 ]
Tytuł: 

buduje, buduje embe.

skoro zbudowanie miasta kosztuje w uj, skoro strzaly do lukow tez nie sa nieograniczone - to samo powinno byc w przypadku shipow.

Autor:  Aenima [ 20 kwi 2009, 13:29 ]
Tytuł: 

dokladnie, carebearki siedza w miescie i nic nie robia, wiec powinno ich sie wyjac z tych miast. Taki statek z tego co widzialem na youtube wcale nie jest tak trudno zdobyc, (10+ ludzi bylo u mercow na filmie).

Autor:  Mendol [ 20 kwi 2009, 13:30 ]
Tytuł: 

rzekl ae :))

Autor:  Rzeznik [ 20 kwi 2009, 13:33 ]
Tytuł: 

IMO powinni dodac amunicje do dzial na statkach, dzial ofensywnych,warhulkow, wiezyczek w miastach.
Powinni tez zmniejszyc rate of fire dziala na statku, zeby to nie byl karabin maszynowy.

Swoja droga, mi sie wydawalo, czy to miasto nie mialo zadnej wiezy od strony morza?

Autor:  Zarri [ 20 kwi 2009, 13:43 ]
Tytuł: 

Rzeznik napisał(a):
Swoja droga, mi sie wydawalo, czy to miasto nie mialo zadnej wiezy od strony morza?


To i tak nie ma znaczenia, bo zasieg dzial z miasta jest duzo mniejszy niz zasieg dzial ze statku.
Jedynym sposobem obrony miasta przed statkami w tej chwili to chyba tylko wybudowanie wlasnej floty i wypuszczenie jej na flote atakujaca albo proba abordazu i przejecia wrogiego statku.

Autor:  Rzeznik [ 20 kwi 2009, 13:46 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
To i tak nie ma znaczenia, bo zasieg dzial z miasta jest duzo mniejszy niz zasieg dzial ze statku.
Jedynym sposobem obrony miasta przed statkami w tej chwili to chyba tylko wybudowanie wlasnej floty i wypuszczenie jej na flote atakujaca albo proba abordazu i przejecia wrogiego statku.


Wiec i to powinni zmienic. Tak by jeden stateczek z 4 dzialami na krzyz nie mogl rownac z ziemia miasta.
Co innego kilka man-o-war...

A tu cos o statkach: http://www.mmorpg.com/blogs.cfm?isapi_r ... ips&bhcp=1

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team