MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 119 z 120

Autor:  Aiszek [ 19 lut 2009, 23:26 ]
Tytuł: 

Szkoda jednak, ze mimo skladanaych obietnic, nie bedzie triala.
Osobiscie poczekam az gra bedzie troche bardziej rozwinieta, bo jakos nie chce mi sie placic za bete. :-?

Autor:  Aenima [ 19 lut 2009, 23:26 ]
Tytuł: 

1) ile wynosi skillcap?

100 ale podobno ma nie byc.


2) Czy statystyki postaci wybiera się dowolnie, czy może są zależności od rasy? Jakie mają znaczenie w grze?


od rasy, znaczenie jak w kazdej grze,

Jak wyglądają miasta? Są straże czy jakieś wieżyczki?

wieze

4) Jak wygląda system wskrzeszania? Coś jak w UO gdzie mamy uzdrowicieli czy może "odradzamy" się w jakimś konkretnym miejscu?


odradzasz sie nagi brzy bindstonie przy ktorym byles zbindowany.

5) jak wygląda podróżowanie, tylko pieszo i monty czy może są jakieś portale itp?

Na ta chwile tylko pieszo ew lodka, nie wiem co to monty.
Widzialem na lokalu kolesi sprzedajacych jakies teleport stone, ale co to jest i czy dziala nikt nie wie. Ma byc system portali.

Autor:  artvries [ 19 lut 2009, 23:30 ]
Tytuł: 

Kto przy priemierze gry wypuszcza triala?? to nie działalnośc charytatywna, włożyli w projekt kase i chca ją odzyskać conajmniej.

Przyłaczam sie do pytań Havoka.
Jak ktos może to mała odpowiedź mile widziana.

Autor:  tomugeen [ 19 lut 2009, 23:31 ]
Tytuł: 

1) chyba 100 skillcap na pojedynczego skilla i globalny soft cap. Dodatkowo skille maja swoja wage i skille typu run/sprit/rest/swimming/breathing mniej wyplywaja na cap niz te bardziej praktyczne.

2) Startowe staty zaleza od rasy, nie dodajesz ich w zaden sposob recznie, tylko przez uzywanie skilli z danym statem powiazanych. Wplyw wiekszosci statow na odpowiadajace im skille nie jest jeszcze w pelni zaimplementowany.

3) Miasta sa duze, ladne i puste. Guardow nie ma "bo zabieraja miejsce dla graczy", sa wiezyczki w stolicach, noobtowns i po jednej przy banku kolo noobtowns (co wywolalo sporo kontrowersji).
Dodatkowo mozna postawic wiezyczki w players city, ale dopiero po jego rozbudowie.

4) Respawn w miejscu, do ktorego jestesmy zbindowani (clan stone, chaos stone). Przed smiercia padamy na ziemie i przez pewien czas jest mozliwosc wskrzeszenia przez kumpla.

5) Pieszo, mounty, lodzie, w planach jakies teleportacje (maja byc, ale nie wiadomo jak ma to do konca dzialac).

EDIT: znow drugi ;/

Autor:  Havok [ 19 lut 2009, 23:36 ]
Tytuł: 

Ad. skilli. Skoro ma nie być skillcapa ma to wyglądać jak w eve? Bo słyszałem jakieś plotki o zapominaniu nieużywanych skiki.
Przy okazji pojawia się pytanie czy np. skille związane z magią wpływają w jakiś sposób niekorzystnie na skile odpowiedzialne za machaniem bronia?

Ad. Statystyk. No nie do końca jak w każdej. W eve wpływają chyba tylko na czas nauki skilla. W innych np. str wpływa na ilość HP, może modyfikować siłę ciosu itp. Taki wpływ miałem na myśli.

Autor:  artvries [ 19 lut 2009, 23:40 ]
Tytuł: 

to oficjalne info ze ma nie być skillcapa?? Według mnie to spory minus, chociaż cieżko się wypowiadać nie grając w gre.

Autor:  konrador [ 20 lut 2009, 00:45 ]
Tytuł: 

Co do softcapa, to jest to raczej tylko teoria. Na chwile obecna nie wiadomo, czy jest jakikolwiek cap. Osobiscie wolalbym normalny, z gory okreslony cap i mozliwosc zrzucania skilli wedle uznania, tak jak w UO. Nie wyobrazam sobie sytuacji, w ktorej na poczatku, bedac newbiesem, ktos robi sobie jakies bezuzyteczne skille, po czym decyduje sie jak ukierunkowac postac i nagle okazuje sie, ze przez zrobienie mining i paru innych skilli, ktore mu sie nie przydadza, air magic bedzie rozwijal wieki. Reroll mocno rozbudowanej postaci z obecna predkoscia przyrostu umiejetnosci to zajecie dla wyjatkowo zdegenerowanych masochistow.

Statystyki maja wplyw na melee / ranged / spell dmg, ilosc many, hp, staminy itd. itp. Problem w tym, ze rosna w niewiarygodnie wolnym tempie. Nie wiadomo, jaki ustalono na nie cap, ale jesli jest to 100 (jak ze skillami), to w przypadku niektorych mogloby to zajac lata.

czy np. skille związane z magią wpływają w jakiś sposób niekorzystnie na skile odpowiedzialne za machaniem bronia?

Nie maja one na siebie zadnego wplywu.

Autor:  artvries [ 20 lut 2009, 00:59 ]
Tytuł: 

To jeszcze jedno pytanie w takim razie, ale związane z craftem. Czy ktoś z beta testerów miał wysoko rozwiniete blacksmithy oraz mining. I czy podobnie jak w uo wydobywamy rózne rodzaje oresów dzięki którym jedna zbroja rózni sie od drugiej??

Autor:  Sqrcz [ 20 lut 2009, 03:58 ]
Tytuł: 

Witam.

Czy podczas walki melee jest dostepny tryb widzenia z pierwszej osoby? Z tego co widzialem na filmach po wyciagnieciu broni widok automatycznie zmienial sie na 3rd.

Autor:  redruM [ 20 lut 2009, 04:23 ]
Tytuł: 

nie ma widoku fpp przy melee - co jest dobre - jeszcze podziękujesz za melee tpp, bo jeśli chodzi o sam widok fpp to dezorientacja przy castowaniu/ranged (które są fpp) jest całkiem zajebista, jeśli ktoś cie akurat pizga melee to nawet nie wiesz dokładnie gdzie stoi itd.

nie wiem może za mało grałem w obliviony srony ale nie wyobrażam sobie biegać w fpp z mieczykiem cały czas, tpp ftw jednak

Autor:  S@mael [ 20 lut 2009, 07:43 ]
Tytuł: 

Jakby podniesli angle kamerki o jakis centymetr nad glowe [teraz jest na szyji i szyja zaslania ci to w co celujesz :>]

i dorzucili toggle tpp na ranged z zachowaniem tych samych kontow bocznych co ma melee to bylo by ladnie . Z tak wolnym poruszaniem na strefy fpp jest znacznym utrudnieniem wstosunku do melle tpp.
Fpp atm prawie uniemozliwia jakis powazny group fight.

Devsi powinni sciagnac sobie ten trialik i uczyc sie rofl

http://www.taleworlds.com/mb_download.html

gram w to od najstarszej wersji i ta gra robi niesamowite postepy takze w combacie.

Autor:  Mendol [ 20 lut 2009, 08:20 ]
Tytuł: 

uniemozliwia? nie sadze. kwestia przyzwyczajenia i wprawy. tak samo z bow'em i spellami. nie jest idealnie ale tragedii jakiejs wielkiej tez nie ma.

no mb robi postepy w combacie ale jest przeznaczona dla single playera.

Autor:  coldzik [ 20 lut 2009, 08:29 ]
Tytuł: 

Kuzwa konto zalozylem, ale za cholere nie potrafie sie dostac do ekranu logowania, zeby zlozyc orderek...

Autor:  S@mael [ 20 lut 2009, 09:26 ]
Tytuł: 

Mendol popadl w epos mentora.

Nie czytajcie co wypisuje:D

Autor:  Hab-KJ [ 20 lut 2009, 13:47 ]
Tytuł: 

W jednym ze starszych wywiadów mowa była o skillcapie miało być 100 na skill i coś koło 600-700 na skile główne.

Ciekawe czy coś takiego jest dla statsów?

Autor:  joshe [ 20 lut 2009, 14:52 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
uniemozliwia? nie sadze. kwestia przyzwyczajenia i wprawy. tak samo z bow'em i spellami. nie jest idealnie ale tragedii jakiejs wielkiej tez nie ma.

no mb robi postepy w combacie ale jest przeznaczona dla single playera.

Trwa development multiplayera ;)

Autor:  S@mael [ 20 lut 2009, 15:28 ]
Tytuł: 

Oby. pare osob by wkoncu STFU.

Autor:  konrador [ 20 lut 2009, 16:29 ]
Tytuł: 

FPP FOV to jakies 60-70. W kazdym razie DUZO za niski, aby byc w stanie celowac w sprintujacego dookola przeciwnika. Poruszanie sie na boki/do tylu jest wolniejsze niz do przodu, wiec nie ma mozliwosci trzymania go na dystans, a przy tym fovie przeciwnik z bronia biala na odpowiednim dla niego dystansie = praktycznie caly ekran zasloniony.

Autor:  Mendol [ 20 lut 2009, 16:37 ]
Tytuł: 

joshe no to fajnie. ale wole dfo.

Autor:  Atherius [ 20 lut 2009, 17:08 ]
Tytuł: 

M&b też będzie fajne, można wpaść na chwilę ponakurwiać się i nie liczy się, kto więcej wyfarmił skilla i xp, tylko każdy na starcie ma równe szanse. :]

Strona 119 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team