MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 142 z 150

Autor:  Yesus [ 25 lut 2014, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mormo Blastbeat napisał(a):
to tak jak by ci rowerzysta tlumaczyl jak sie lata samolotem 8)


Tacy to tylko u Maciara w komisji :D

Autor:  smeagollum [ 26 lut 2014, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

No dobra, zainstalowałem i jeździłem przez godzinę. Nie spotkałem żywej duszy.
Czy te role/klasy nie sprowadzają nieco gry na tor kamień, papier, nożyce? Nie mam pojęcia z jakim buildem jak walczyć, na szczęście nikogo nie spotkałem.

Samo GUI wreszcie dopracowali, wygląda całkiem nieźle. Co prawda ikonki skili mało się różnią, ale widać taki zamysł artystyczny. Niestety na pierwszy rzut oka nie mógę skilli rozróżnić (kwestia przyzwyczajenia?).

Widziałęm, że rats przejęło jakąś wioskę, brawo!

Autor:  gosti [ 26 lut 2014, 12:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

No niestety szukanie pvp nadal polega na hotspotach, czyli glownie wioski, wieczorem prowess monolithy, sea towery, spawny: eodrinow/gnolli(niektore)/black knightow(czasem), glowne miasta klanow, ale tutaj ciezko, bo wiezyczki nadal psuja walke.

Autor:  smeagollum [ 26 lut 2014, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
No niestety szukanie pvp nadal polega na hotspotach, czyli glownie wioski, wieczorem prowess monolithy, sea towery, spawny: eodrinow/gnolli(niektore)/black knightow(czasem), glowne miasta klanow, ale tutaj ciezko, bo wiezyczki nadal psuja walke.

Jezu jakie z was trole. Najpierw krzyczą na człowieka a potem, jak już kupi grę, potwierdzają wszystko co mówił wcześniej.
Dziękuję! ;)

Autor:  gosti [ 26 lut 2014, 13:28 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nigdzie nie twierdzilem, ze pvp nie wystepuje glownie na hotspotach. :p
Pvp jest, trzeba tylko wiedziec gdzie.

Autor:  bre [ 26 lut 2014, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Przekonałem się o tym na własnej skórze. Po resubie przez trzy tygodnie grałem sam i pvp było jak na lekarstwo.

Autor:  smeagollum [ 26 lut 2014, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

bre napisał(a):
Przekonałem się o tym na własnej skórze. Po resubie przez trzy tygodnie grałem sam i pvp było jak na lekarstwo.

A gdzie grasz teraz?

Autor:  gosti [ 26 lut 2014, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

W SUNach gra, zdrajca. :(

Autor:  Mendol [ 26 lut 2014, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

madry wybor :)
to chyba wroce popatrzec co tam sie dzieje.

Autor:  bre [ 26 lut 2014, 15:04 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Gostyx żartowniś. A kto wczoraj krzyczał "BRE LECZ MNIE PO LEWEJ JESTEM?!"
Musze się zastanowić nad zmianą gildii bo nie pozwalają mi grać magiem więc jestem przywiązany do primalisty :<<<

Autor:  smeagollum [ 26 lut 2014, 15:14 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

To ja już nic nie rozumiem.

Autor:  gosti [ 26 lut 2014, 15:20 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

bre napisał(a):
Gostyx żartowniś. A kto wczoraj krzyczał "BRE LECZ MNIE PO LEWEJ JESTEM?!"


Na bank nie ja... ja krzyczalem, ze z tylu. :p

Autor:  Drelungar [ 15 mar 2014, 08:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

These are the patch notes for our upcoming patch, next week.

New Content

Clan Markets
Set up shop within your clan city with your very own Market to bring home the bacon.
Allow your clan members to exchange goods or turn your holding into a trading hub with the new Clan Markets. Permissions that adjust who can access the market at each holding allow for greater customization. You can read more about them here: Darkfall Unholy Wars Clan Markets

Realistic weather effects
From now on, snow and rain will affect everything visually, from landscape to monsters and characters. Check out the video

Masks
Monster faces on parade. Hide yourself behind garish masks that will delight and terrify friend and foe alike.

General Fixes

GUI various performance fixes. This includes a fix for the “party lag”
Fix for disabled holding structures being enabled after server restart
Fix for building being allowed in a holding with an active conquest challenge, after a server restart
Added party and clan monitoring for the player connected to the control point during village requisitioning
Now, if the player connected to the control-point leave/joins a clan/party while still connected to the stone, the system should update accordingly
Also, the GUI progress bar should update for other (previous/new) party members immediately



All existing Duel notifications have been reassigned to a separate “Duels” channel
Fixes for intermittent requisitioning timer resets when a village is captured
Timers no longer “reset” when a village becomes “free”, they simply stop ticking
The only point of reset now is if a “free” village, with a zero requisition timer, becomes captured



Fixed the status of the world-map markers when a clan that owns a village disbands (It wasn’t reverting to the “free” marker, or removing progress bars)
Fixed the visibility of the requisitioning window, when a clan that owns a village that is available for requisitioning disbands (It wasn’t closing previously)
You now can switch between video settings quickly.
Fixed a bug where some feats would not complete even if all their prerequisites are complete (i.e. The Passionate Fisherman, The Enthusiastic Fisherman, The Extremely Prolific Shipwright)
Characters with already completed prerequisites will get the feats completed automatically and get their prowess points as intended



Fixed a visual bug with Studded Leather Shoulderguards on Human Male characters (only one was visible)
Fixed trade channel to send messages to all character races
Clan names will not be allowed to contain consecutive spaces (any space at the start or end of the clan name will be removed).
Effect Added for the Disabling Parry Debuff
Removed the requisitioning skill from the skills GUI
Fixed Antidote's description
Player can no longer damage another player's mount inside the protected area by just requesting a duel with its owner (the mount owner did not have to accept for this bug to occur)


Audio

Reduced the max distance radius for all crafting sounds
New sounds for Fire, Earth, Ice and Air elementals
New sounds for Frostjarl, Icejarl and Beastman devastator
Various Gnoll monster audio additions



World

Various fixes and additions to all clan holdings.
General Terrain and Prop Fixes in the following areas:
Evigvanger
Helungar
Qattenhal
Grivendar
Brush up to the City of the Dead Props


Moim zdaniem żenujący patch od AV, poza 2 mocnymi punktami. Szkoda ze zamiast poprawiać grywalność skupiają się na bzdetach typu maski, pogoda i dźwięki mobkow.

Autor:  dawiss [ 15 mar 2014, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Wydaje mi sie, ze rzeczy typu maski i pogoda, to jakis maly team, ktory poprostu sobie dlubie nad takimi wlasnie smaczkami, ta reszta pewnie nie ma jeszcze gotowego contentu oprocz clan marketow, ktorych mechanike mieli juz w DFUW.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 18 mar 2014, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Coldzik a ty czemu sie ostatnio nie logujesz ?

Autor:  gosti [ 19 mar 2014, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

2GB omg /o\

Autor:  coldzik [ 21 mar 2014, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mormo - odpisywałem Ci na pmki :)

Nie mam czasu ostatnio na granie... 2 projekty + laborki z programowania na Uniwerku i nie mam czasu się wysrać :(
Ale spoko - wrócę! :D

Autor:  gosti [ 18 kwi 2014, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

darkfolowy fejsbuk napisał(a):
Prepare your clans! Get your friends back together in Agon! We have a lot in store for you. You will enjoy our next releases, soon to arrive.

On the week of April 28th, we can already announce the introduction of dyes to let you create more unique-looking characters, as well as the auto-explore feature and a new mentor system, specifically designed for a better new player experience. The full patch notes will be available next week.

At the same time we are aggressively working on re-balancing the economy and finishing up our custom roles system, which we will commit in this order in our following two patches.

Watch this space for more details in the near future.


huh

Autor:  vilhelm [ 18 kwi 2014, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ostro się wzięli do roboty.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 24 kwi 2014, 08:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

My, (Rats in the Hats) rzucilismy siega na Alberworth - jedno z najlepszych miast w grze, jednoczesnie stolica SUNow. Sindur (strona SUNow) nagral krotki filmik z tego wlasnie siega jak ktos jest ciekawy jak wygladaja walki siegowe o miasta w DFUW to prosze zerknac.
https://www.youtube.com/watch?v=iv9pXqA8hq0

PS: Alberworth podbite.. polskie terrytoria rosna w sile.

Strona 142 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team