MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darfall - czy warto?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=35384
Strona 20 z 23

Autor:  Highlander [ 13 maja 2011, 09:04 ]
Tytuł: 

No to jest calkiem wskazane, ja chyba mialem 3 triale ;]

Niah, po co pytasz skoro sam grales/grasz?

Autor:  Niah [ 13 maja 2011, 09:54 ]
Tytuł: 

Pytam, gdyż chciałbym wiedzieć czy WAM się podoba.

Autor:  Highlander [ 13 maja 2011, 10:20 ]
Tytuł: 

yhy, mi zawsze sie podobalo, choc malo gralem, ale z czasem gorzej, dobrze, ze jest medytacja.

Autor:  Havok [ 13 maja 2011, 10:23 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Grind jest masakryczny ale zabijanie mobow wcale nie jest takie latwe jakby sie wydawalo ;p wazne by zrobic title questy (chociaz niektore ;p), ktore daja acziwmenty + do statow (max +6)

Juz nawet zaliczylem 1 killa, stalem sie bandyta i musialem polezc do kosciola i dac na tace, bo inaczej nie dalo sie wejsc do miasta. ;p Ale bylo warto, bo akcja pvp w tej grze > all. Wczoraj tez mnie jeden napadl, ale byl rowniez noobkiem i go pogonilem, ale mi zwial ;]

Grind to był dwa lata czy rok temu. Obecnie jeśli nie napinasz się, żeby postać zrobić w miesiąc i non stop biegać w infearnalu z kompletem q4-5 enchantów to spokojnie można w miarę normalnie grac. Przy obecnych gainach skili i medytacji statów da się dogonić starsze postacie. Żeby zabijanie mobów było łatwiejsze najlepiej wybrać się na pve z kimś ;).

Autor:  Templair [ 13 maja 2011, 10:38 ]
Tytuł: 

Darkfall to jeden z 2 najlepszych mmo, do ktorych ostatnio wrocilem (drugi to EvE :P). Grind nie jest taki straszny. Z reszta nie ma zadnego przymusu do grindowania. Mozesz napierdalac moby albo stanac sobie pod miastem i napierdalac newbow. Mozesz tez kopac rude i zostac zapierdolonym ;P. Polecam tez znalezc sobie jakas gildie. AQ, z ktorymi gram (teraz mniej bo malo czasu) to calkiem klawa ekipa. 14 dniowy trial w zupelnosci wystarcza. Jesli masz troche zaparcia i poczytasz wczesniej to po 3 dniach juz wiesz co chcesz robic i masz ustalona sciezke rozwoju. Ultimate tip na koniec: Plywanie w sciane na noc to przyszlosc mmo ;P ...

T.

Autor:  Highlander [ 13 maja 2011, 10:48 ]
Tytuł: 

plywanie w sciane to wiadomo, zajebiste jest ;p

Autor:  Niah [ 13 maja 2011, 14:03 ]
Tytuł: 

dobra przekonaliście mnie opłaciłem sobie suba

Autor:  vilhelm [ 13 maja 2011, 18:23 ]
Tytuł: 

Na siege przetestujesz swojego kompa ;-)


Mały filmik o dodatku:
http://www.youtube.com/watch?v=b5MrrD5c ... tu.be&hd=1[

Autor:  Highlander [ 13 maja 2011, 18:53 ]
Tytuł: 

byloby sweetasnie, ale by musieli sforcowac to troche na serwie, bo i tak ludzie pewnie graja na low detalach by wiecej widziec ;]

Autor:  Atherius [ 14 maja 2011, 10:03 ]
Tytuł: 

Gra na pewno bardzo fajna - przekonałem się po zagraniu, ale trzeba przy tym siedzieć a nie wiem, czy podejmę wyzwanie kolejnej mmo - nie mam Bóg wie ile wolnego czasu + ładna pogoda. ;]
O co chodzi z tą medytacją ? Kupuję sobie jakieś boosty i jak jestem offline to mi koxuje postać ? :>

Autor:  Highlander [ 14 maja 2011, 10:16 ]
Tytuł: 

farmisz golda, kupujesz za to medytacje, wybierasz co chcesz koksac, i podwyzsza Ci skilly, atrybuty itp. Na trialu nie dziala. Dlatego ludzie mowia, ze wcale nie trzeba juz siedziec 24/7 by wykoksac postac.

Autor:  Atherius [ 14 maja 2011, 10:18 ]
Tytuł: 

No właśnie farmisz golda, chyba tutaj jest kruczek. ;]
W aoc jest fajna opcja jak się nie gra to odkłada się jakiś tam zapas xp, który można rozdać na swoje charki, ale dfo to za bardzo pro gra, żeby na takie coś poszli. ;]

Autor:  Highlander [ 14 maja 2011, 10:30 ]
Tytuł: 

w wowie i rift tez tak jest...ale tam combat i ogolnie gra sa mega nudne, tu jedna walka pvp to adrenalinka ;]. to farmienie golda z tego co uslyszalem na tych wyzszych "skillach" az tak ucialiwe nie jest, bo ludzie w pare godzinek zarabiaja po iles tam tysiecy ;p

Zreszta mnie nie pytaj, ja od niedawna gram. Ponoc poswiecajac srednio duzo czasu mozna w 30 dni wykoksac w miare postac juz.

Autor:  vilhelm [ 14 maja 2011, 10:30 ]
Tytuł: 

medytacja pochlania 5.5k golda na 24h czyli tyle co nic

Zresztą z nastawieniem, że bez wysiłku można dość tu do czegoś to nawet lepiej nie zaczynać ;-)
Bo postać to jedno, a wytrenowanie w PvP: skill, aim, itp to podstawa trenowana godzinami w czasie walk.

Autor:  Atherius [ 14 maja 2011, 10:32 ]
Tytuł: 

W rift/wow jest rested xp, dzięki czemu zdobywasz przez pewien okres 2x wiecej doświadczenia, w aoc jak nie grasz odkładają się lvl, które możesz rozdawać, czyli jak nie grasz to też levelujesz. :D

Autor:  vilhelm [ 14 maja 2011, 11:05 ]
Tytuł: 

Taa tylko w wow robisz postać w tydzień, a tu rozwijasz postać miesiącami ;-)
A medytacja jest pomocą w robieniu statów, a nie odwalenia za ciebie czarnej roboty. Zresztą ma to plusy logujesz się po pół roku i ciągle masz ręce pełne roboty. A trzeba też pamiętać o praktyce.

Autor:  iniside [ 14 maja 2011, 11:44 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
w wowie i rift tez tak jest...ale tam combat i ogolnie gra sa mega nudne, tu jedna walka pvp to adrenalinka ;]. to farmienie golda z tego co uslyszalem na tych wyzszych "skillach" az tak ucialiwe nie jest, bo ludzie w pare godzinek zarabiaja po iles tam tysiecy ;p

Zreszta mnie nie pytaj, ja od niedawna gram. Ponoc poswiecajac srednio duzo czasu mozna w 30 dni wykoksac w miare postac juz.


No to za jakies 3 miesiace bedziesz cos miec :D.

Autor:  Nefastus [ 14 maja 2011, 22:46 ]
Tytuł: 

vilhelm napisał(a):
Taa tylko w wow robisz postać w tydzień, a tu rozwijasz postać miesiącami ;-)
A medytacja jest pomocą w robieniu statów, a nie odwalenia za ciebie czarnej roboty. Zresztą ma to plusy logujesz się po pół roku i ciągle masz ręce pełne roboty. A trzeba też pamiętać o praktyce.


Glowny plus i roznica jest taka ze przez te 2-3 miesiace nie tylko rozwijasz postac ale tez wlasne player umiejetnosci. Wkoncu DF to jest FPS z dodatkiem bardzo wielu skills. Bylo by swietnie gdyby mozna byla max postac w tydzien tylko co z tego jak kompletnie nie zna sie gry i jak uzywac postaci solo i w grupie.

Autor:  gosti [ 16 maja 2011, 07:42 ]
Tytuł: 

Jak sie ma leb na karku i nie udaje sie wszechwiedzacego, to po miesiacu mozna spokojnie chodzic na grupowe PVP i nie byc bezuzytecznym. Trzeba tylko wiedziec, ze nie mozna wchodzic w melee na tym etapie gry. W porownaniu z vetami postac jest cienka jak dupa weza, ale i tak jest sie w pelni (no prawie) uzytecznym w grupowym pvp.

Jezeli natomiast ktos jest graczem, ktory w przypadku kazdej gry zamyka sie w piwnicy i koksa do max lvl zanim zacznie w ogole grac - lepiej ominac DF szerokim lukiem.

Autor:  S@mael [ 17 maja 2011, 11:54 ]
Tytuł: 

Razi w DFO randomowe rozmieszczenie budowli , i ich nei interaktywność ( chyba zadnych trick jumpow tam sie nie da nawet zrobic;p) , mapy do FPS trza dobrze zaprojektowac dokladnie co do odleglosci i rozmieszczenia STUCK pointów , tak jak mapy do CTF czy faction base .

Z niestrategicznych rzeczy jeszcze pamietam mnie wku^&wialo np ze wlazisz do jakiegos domku oczywiscie bezuzytecznego bo nic tam nie ma - nie mozesz tam usciasc , zostawic nic , kupic i jeszcze nie wiadomo dla kogo postawiony bo modele z gry moga sie poruszac moze na polowie pomieszczenia bo ktos sobie jebnal skosne sciany. To samo projekt przeszkod terenowych to tragedia - te gory po ktorych sie slizgasz itp

Juzx nei wspomne ze rece opadaja jak widze te duele na u tubie;p , ale niechce sie zaperzac tutaj. Co mi sie spodobalo to odrzut jak po rakiecie w quaku po jakims fire spell i mid air minor spellem -to dobry kierunek. ( imo quake co do fizyki + UO co do zalozen taktycznych + melee z mount and blade najwczesniejszej wersji gdzie mogles zmienaic kiedrunek ataku - cos jak spell disturb z UO = WIN dla tej gry.

Strona 20 z 23 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team