MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

UO a DF ? ;-)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33551
Strona 3 z 7

Autor:  Aenima [ 24 maja 2009, 13:39 ]
Tytuł: 

ale to jest tylko kilka osob tak naprawde, i nie spotyka sie codzienie kogos kto jest omgwtfpwned.

Ja jeszcze nie spotkalem nikogo kto bym mnie tak srogo pokaral w pvp. A jesli to bylo 3v1 lub 2v1 i wtedy jego uber skille niestety nie pomoga

Autor:  Havok [ 24 maja 2009, 14:24 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
taki total open PvP swietnie sie sprawdza na poczatku gry ale im dalej tym bardziej nowi gracze maja przejebane
a brak nowych graczy = powolne umieranie kazdego mmo (...)
goscie ktorzy na legit bugach (pisze legit bo nikt za nie nie banowal) wyskilowali sobie weapon skile, rigor&ignorepain, magie, wyciagneli xxxx kasy na eksplitowaniu mobow, klonowaniu mountow, popodnosili sobie statsy do 50-70 etc etc etc maja w tej chwili olbrzymia przewage ktora jeszcze dluuuugo sie nie zmniejszy
IMO dopiero teraz wchodzimy w faze "release" a to co bylo wczesniej to wczesna beta po ktorej postacie powinny byc wyczyszczone.
Byla jeszcze inna opcja skutecznie zapobiegajaca makrowaniu, eksploitowaniu etc - wystarczylo wstawic dziennego capa na przyrost skila (tak jak bylo w UO w pewnym momencie) ale AV nie pomyslalo o tak genialnym posunieciu i teraz mamy efekt taki, ze goly facet z newbie bronia wali ubranego faceta 3x mocniej niz tamten jego.

Same staty rosną wmiarę ok (może poza intem). Z powodów o których piszesz będą musieli przyśpieszyć gainy skili bo o ile gracze, którzy bawią się powiedzmy miesiąc czy dwa powoli bo powoli ale gonią exploiterów, to na każdą nowo tworzoną postać przypadać bedzie coraz więcej mocno wyskilowanych postaci. Zresztą jest to jedyne sensowne rozwiazanie jakiekolwiek ograniczenia typu dzienny limit będą tylko powiekszać przepaść między graczami.

Autor:  Ossur [ 24 maja 2009, 15:17 ]
Tytuł: 

Karolowi pewnie chodziło o dzienny limit wprowadzony od samego początku gry - i faktycznie to by wyeliminowało wszelkiej maści zabawę makrami i eksploitowanie, natomiast teraz to w zasadzie musztarda po obiedzie i zostają dwa rozwiązania: totalna cofka albo znaczne przyspieszenia gaina.

@Aenima - cały afganistan jest na maksa wyeksploitowany a to nie jest kilka osób... "-/
CO maja gościa co ma ~80 inta i arch mage - wiesz ile nowym osobom, zgodnie z nowymi zasadami przyjdzie pracować na taki poziom? Lata.

Autor:  konrador [ 24 maja 2009, 16:05 ]
Tytuł: 

Karolowi pewnie chodziło o dzienny limit wprowadzony od samego początku gry - i faktycznie to by wyeliminowało wszelkiej maści zabawę makrami i eksploitowanie

Na dluzsza mete to niczego nie rozwiazuje. Ulatwia sprawe casualom, ktorzy startowali w tym samym momencie, co gracze rozwijajacy swoje postaci 24/7, ale pare miesiecy po premierze mamy dokladnia ta sama sytuacje i dodatkowo dzienny cap na rozwoj skilla, dzieki ktoremu nowi gracze beda mogli sobie latwo wyliczyc przez ile miesiecy, beda musieli sluszyc za chlopcow do bicia, zanim beda mogli uczestniczyc w PVP. Niektorzy sugeruja wipe, zeby wyczyscic makrujacych/sploituajcych graczy, co maja teraz po 100 masteries i 100 elemental magic, ale znowu - zupelnie niczego to nie zmieni. Jedyny sposob na naprawienie problemu to znaczne zmniejszenie grindu, nie tylko w kwestii rozwoju umiejetnosci, ale takze zdobywania golda (zeby PVE mozna bylo robic normalnie, a nie tylko ze scian), craftingu, itp. itd.


CO maja gościa co ma ~80 inta i arch mage

To jakis niezly dziad musi byc.

Autor:  Havok [ 24 maja 2009, 16:34 ]
Tytuł: 

Mysle, że jeśli ktoś zaczynał grę od samego poczatku + po becie miał rozeznanie co i jak to zrobienie 80 inta nie było jakąś wielką sztuką.

Autor:  Ossur [ 24 maja 2009, 16:46 ]
Tytuł: 

myślę ze byłby problem gdyby ktoś od początku grał normalnie a nie walił mm w powietrze na okrągło...

Autor:  Karol66 [ 24 maja 2009, 16:50 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
ale to jest tylko kilka osob tak naprawde, i nie spotyka sie codzienie kogos kto jest omgwtfpwned.


Nawet trenujac na swoich guildmates pod sciana placzu odnosze inne wrazenie :)

Havok napisał(a):
Mysle, że jeśli ktoś zaczynał grę od samego poczatku + po becie miał rozeznanie co i jak to zrobienie 80 inta nie było jakąś wielką sztuką.


Jak ktos zaczynal od poczatku pewnie tak - kiedys od samego swimingu ladnie rosly statsy (a to co jest teraz to porazka - 5x wolniej jak nie lepiej).
Generalnie wiekszosc mmo dziala na tej zasadzie: na starcie gry jest trudno a potem, z kolejnymi patchami mozna coraz latwiej rozwijac postac (vide Eve).
DF ma inne, bardzo oryginalne podejscie - premia dla exploiterow.

To oczywiscie wszystko chuj bo i tak, zeby mi sie gierka podobala, nie musze miec xxxx cyferek. Tyle, ze to troche dziwne podejscie :)

Autor:  konrador [ 24 maja 2009, 17:17 ]
Tytuł: 

myślę ze byłby problem gdyby ktoś od początku grał normalnie a nie walił mm w powietrze na okrągło...

To jest wlasnie normalne granie w DFO i jak ktos tak robil, to znaczy, ze mial odpowiednie podejscie do tej gry i teraz nie dostaje po dupie od osob robiacych 2-3x wiecej dmg.

Autor:  mookee [ 25 maja 2009, 22:54 ]
Tytuł: 

CO maja gościa co ma ~80 inta i arch mage

slyszalem ze jak przyjebal raz z mm to sie cale shoal w ruiny obrocilo, smoczek na srodku mapki dostal zawalu serca (padl i ktos inny zebral laury) a czytniki sejsmiczne na niffelheim nie zmiescily zapisow w swojej skali.

Autor:  Ossur [ 26 maja 2009, 05:37 ]
Tytuł: 

a to Ty jesteś tym przekoksanym gościem... bo właśnie chodziło o Polaka z CO a jak wiadomo Polak wszystko potrafi... :p

ps nie żałuje Ci statów,żeby nie było, tylko tym przykładem chciałem wskazać że ludzie dopiero co zaczynający grę nie maja żadnych szans w tej chwili dogonić graczy którzy zaczęli wcześniej i dzięki wcześniejszej mechanice gry osiągnęli to co osiągnęli. Nowe zasady mocno ograniczają możliwość wyskilowania sobie postaci do takiego poziomu.

Autor:  Mendol [ 26 maja 2009, 07:40 ]
Tytuł: 

mysle, ze Karol ma wiele racji w tym co napisal odnosnie zon startowych.
my mozemy sie smiac z placzu nowych graczy na publicu ale nie zmieni to faktu, ze ludzi do 'bicia' jest coraz mniej. i av chyba nie bardzo wie jak zachecic ludzi znudzonych lotro/wow do gry w dfo.
a wystarczyloby zrobic jakas zone startowa z capem skilla z jakims ograniczonym pvp i heja. a tak pomimo swoich niewatpliwych zalet dfo moze sie 'skonczyc' za pare miesiecy.

Autor:  kvs [ 26 maja 2009, 07:41 ]
Tytuł: 

sprawe by chyba rozwiązł drugi serwer?

Autor:  mookee [ 26 maja 2009, 07:43 ]
Tytuł: 

polakow w CO jest 3, nie kazdy ma ochote sciskac sie w jakims zergu spiewajac hymn narodowy nago pod bankiem.

Autor:  Mendol [ 26 maja 2009, 07:53 ]
Tytuł: 

drugi serwer to najgorsze co mozna zrobic przy tym co oferuje dfo.

Autor:  kvs [ 26 maja 2009, 08:08 ]
Tytuł: 

myślisz ze zepsułby całą atmosferę?

Autor:  Mendol [ 26 maja 2009, 08:13 ]
Tytuł: 

mysle, ze wiele osob, ktore niedawno zaczely grac w mmo nie mialyby szansy przekonac sie, ze dfo to troche 'inna' gra w porownaniu do topowych produkcji naszych czasow.

Autor:  Zarri [ 26 maja 2009, 12:16 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
my mozemy sie smiac z placzu nowych graczy na publicu ale nie zmieni to faktu, ze ludzi do 'bicia' jest coraz mniej. .


To prawda, siedze sobie teraz w zonie startowej Orkow i AFK-macruje i zupelnie nie ma juz prawie tutaj graczy. Nikt nie atakuje, mozna spokojnie sobie wydobywac ore lub scinac drzewka, nawet na goblinach nikt nie atakuje. Bo nie ma ludzi :^)

Autor:  Aenima [ 26 maja 2009, 12:23 ]
Tytuł: 

spoko daj znac gdzie jestes to wpadne po pare ore,
wczoraj mielismy ciekawy i fajny siege, troche nudy w polowie ale potem juz lepiej.

SG bloodow i Sun tym razem pokazli ze taktyka duzo daje.
Nie wiem czy stracilismy kogos z atakujacych. ( nie liczac tych co crashneli.)

A jakiejs duzej przewagi nie bylo.

Autor:  tomugeen [ 26 maja 2009, 12:33 ]
Tytuł: 

No trzymanie pozycji + regroup, aoe i ostre pushe dawaly lepsze rezultaty niz "a moze z tej strony sie uda" obroncow.

Troche ludzi jednak padlo w zamieszaniach. Najczeciej na wlasne zyczenie lub po nieszczesliwym skoku (np zahaczenie o cos wystajacego i 2x falling dmg).

Autor:  Ziben [ 26 maja 2009, 13:49 ]
Tytuł: 

Czy w Darkfallu trzymany jest choć trochę klimat? Ubóstwiałem tego typu grę na prywatnych serwerach, gdzie ze stówką magerki i alchemii byłem nadwornym magiem króla. Niestety jak każdy wie ultima już umarła (OSI) razem z nią prywatne serwery, dlatego szukam alternatywy.

Strona 3 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team