MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Transfery EU1 - NA1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=34820
Strona 3 z 4

Autor:  lamoon [ 9 lis 2009, 15:05 ]
Tytuł: 

Dokładnie poczekajmy aż się sytuacja z MO rozwinie bardziej i zobaczymy co i jak. Ja w każdym bądź razie jestem chętny żeby stworzyć jakąś watahę ludzi grających ze sobą.

Autor:  Mendol [ 9 lis 2009, 15:07 ]
Tytuł: 

pytanie tylko jak sie znajdziemy w tym mo.
bez mapy troche ciezko sie jednak podrozuje.

Autor:  lamoon [ 9 lis 2009, 15:10 ]
Tytuł: 

Dlatego mówię że poczekajmy na rozwój sytuacji. Myślę że do końca roku coś więcej się wyjaśni. Faktycznie na dzień dzisiejszy nic nie wiadomo o rasach np a o mapie to nawet nie wspomnę. Dziwne to jak nawet nie wiem gdzie jestem :) Mieszkam nad morzem u jakiś arabusów :D

Autor:  Mendol [ 9 lis 2009, 15:12 ]
Tytuł: 

no ja tez, wez teraz sie umow w innym miescie z ludzmi ;/
mapy maja byc craftowane przez graczy z tego co pisali...

Autor:  tomugeen [ 9 lis 2009, 15:25 ]
Tytuł: 

"gdy kur zapieje przy drugim drzewie za stodola"

Autor:  Havok [ 9 lis 2009, 17:43 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Chuja bedzie imo, ja bym chcial pograc w DFO "LOTRZYKIEM" z daggerkami i ukiem. Oczywiscie moge ale ruchac mnie beda nawet goblniki na spawnie.


Wiec imo bullshit z tym brakiem skillcapa i zerowym balansem magia>all.
I tak z gry w ktorej na poczatku bylo fajne skillowe pvp zrobil sie magic grind fest promujacy noskilli ktorzy spedzili przy farmowaniu i makrowaniu 8mc.

Obiawiam sie ze niestety ten dodatek ch zmieni.

Tez sie obawiam, że będą nici. Podałem tylko przykład jak można było trochę uporządkować magię. Zawzięliście się na ten skillcap a i tak każdy latałby z takim konfigiem skili jakie byłby w danym momencie najlepsze do pvp.

Autor:  tomugeen [ 9 lis 2009, 17:53 ]
Tytuł: 

Nigdy nie zrobilem nawet 75 archery. Od samego poczatku mialem w planach jakas magie (niestety spieprzyli z deklaracja fire/water, air/earth) i polearma/2h miecz plonacy ;]

Autor:  Daktor [ 10 lis 2009, 11:39 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Zawzięliście się na ten skillcap a i tak każdy latałby z takim konfigiem skili jakie byłby w danym momencie najlepsze do pvp.

Skill cap pozwolił by łatwiej uzyskać jakikolwiek balans postaci, no a graczom dał by szanse na bieganie gotowym charkiem.
A to, że wiekszość biegałaby z podobnym setupem to tylko wielki plus bo dałoby dużo wyrównanych walk i zdobywaniu przewagi dzieki skilowi gracza.
Do znudzenia można przypominać stare UO ale tam możliwe były długie wyrównane (co wcale nie znaczy nunde! ) pojedynki np. magów którzy po 10-15 minutach rozchodzili się w pokoju bo im sie regi skończyły :)

Autor:  Aenima [ 10 lis 2009, 13:34 ]
Tytuł: 

dokladnie, teraz czuje ze znowu cos sie spierdoli w balansie i kolejne 6mc beda melee i archery nerfowac...

Autor:  Mendol [ 10 lis 2009, 13:55 ]
Tytuł: 

nie czujesz tylko ci powiedzialem!

mnie bardziej zastanawia w jaki sposob dostepne beda nowe skille i ile czasu trzeba bedzie poswiecic na 'wymaxowanie'

podobno wczoraj polecialy bany za radary i makrowanie.

Autor:  Havok [ 10 lis 2009, 14:15 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
(...)
podobno wczoraj polecialy bany za radary i makrowanie.

Ban za makro w grze, w której normalnie grając nie da się zrobić skili/statów to jakiś ponury żart ze strony devsów.

@Daktor, Może masz rację, ale w DFO "zrobienie postaci z gry"" graniczy z cudem, za to nieporównywalnie bardziej niż w UO liczy się tu skill gracza, niestety jest to skill "fps.

Autor:  kvs [ 10 lis 2009, 21:02 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
@Daktor, Może masz rację, ale w DFO "zrobienie postaci z gry"" graniczy z cudem, za to nieporównywalnie bardziej niż w UO liczy się tu skill gracza, niestety jest to skill "fps.


nie graniczy z cudem, tylko trzeba poświęcić na to pare/naście miesięcy i uważam to za plus. gdyby dało się wyskilować postać na maxa w tydzien to po tygodniu każdy byłby już super herosem - każdy by miał postac na równym poziomie. po co w takim razie jakieś skilowanie i marnowanie czasu. lepiej odrazu wszystkim dać wszystko na maxa:)

Autor:  Mendol [ 10 lis 2009, 21:25 ]
Tytuł: 

no ale to juz nie czasy kiedy ludzie zainteresowani stylem gry jak w dfo maja po 18h dziennie zeby napierdalac.
zastanow sie troche.
przy 'capie' kazdy robi sobie postac w tydzien, potem sie bawi w crafting, pvp, zwiedzanie itd. i kazdy ma rowne szanse.
a nie jak w dfo, ktos ma trzy konta, kupuje gold na ebayu i makruje 24/7 a potem rozjezdza cie w 20sec.
chcesz rozwijac postac miesiacami to pograj w wowa albo aiona (bez zlosliwosci).

Autor:  Arturnik [ 10 lis 2009, 21:30 ]
Tytuł: 

Prawda jest ze np. skillowanie melee jest niesamowicie denerwujace i denne. Z tego co pamietam na 75 polearm musialem ~40 trafionych swingow zrobic na 0.10. Wychodzilo 1 full dura wycraftowany polearm na +1 skill.

Autor:  tomugeen [ 10 lis 2009, 21:31 ]
Tytuł: 

1 polearm na 1 skill up?
Po 90 juz jest troche zabawniej.

Autor:  Arturnik [ 10 lis 2009, 21:34 ]
Tytuł: 

Ja do melee nigdy nie mialem cierpliwosci, dobilem 75, kupilem mastery i dalem sobie spokoj.
Sharpshootera do 100 dobilem, potem necro do 100 dobilem, no ale mowimy tu o 2+ tygodniach makrowania.

Autor:  Farin [ 11 lis 2009, 09:25 ]
Tytuł: 

Takie pytanie przy okazji tych skilli:
Działa ten system zaniku danego skilla jak obiecywali ?

Autor:  Aenima [ 11 lis 2009, 10:37 ]
Tytuł: 

nie ma nic takiego

Autor:  lamoon [ 11 lis 2009, 14:38 ]
Tytuł: 

Farin napisał(a):
Takie pytanie przy okazji tych skilli:
Działa ten system zaniku danego skilla jak obiecywali ?


Bez skillcapa nie ma to najmniejszego sensu

Autor:  Havok [ 11 lis 2009, 14:47 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Prawda jest ze np. skillowanie melee jest niesamowicie denerwujace i denne. Z tego co pamietam na 75 polearm musialem ~40 trafionych swingow zrobic na 0.10. Wychodzilo 1 full dura wycraftowany polearm na +1 skill.

Najlepszym sposobem skilowanie meele jest makro, a i tak trwa to tygodniami. Zresztą całą głupotę systemu rozwoju postaci najlepiej obrazuje to co działo się w każdym gildyjnym mieście...jedno wielkie makro.

@kvs parenaście miesięcy? Ze znajomych, którzy zaczynali ze mną grać w DFO nikt nie dotrwał do pierwszego expansiona. Jakąkolwiek grę kupuję zasadniczo po to żeby grać, w tym przypadku okładać się z innymi graczami a nie bezrozumnie koxać postać. Z obecną mechaniką DFO dobrą zabawę mieli jedynie ci, którzy porobili postacie na różnych exploitach jeśli ktoś próbował grać uczciwie to tak naprawdę tracił tylko czas.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team