MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Transfery EU1 - NA1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=34820 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | lamoon [ 9 lis 2009, 15:05 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie poczekajmy aż się sytuacja z MO rozwinie bardziej i zobaczymy co i jak. Ja w każdym bądź razie jestem chętny żeby stworzyć jakąś watahę ludzi grających ze sobą. |
Autor: | Mendol [ 9 lis 2009, 15:07 ] |
Tytuł: | |
pytanie tylko jak sie znajdziemy w tym mo. bez mapy troche ciezko sie jednak podrozuje. |
Autor: | lamoon [ 9 lis 2009, 15:10 ] |
Tytuł: | |
Dlatego mówię że poczekajmy na rozwój sytuacji. Myślę że do końca roku coś więcej się wyjaśni. Faktycznie na dzień dzisiejszy nic nie wiadomo o rasach np a o mapie to nawet nie wspomnę. Dziwne to jak nawet nie wiem gdzie jestem Mieszkam nad morzem u jakiś arabusów |
Autor: | Mendol [ 9 lis 2009, 15:12 ] |
Tytuł: | |
no ja tez, wez teraz sie umow w innym miescie z ludzmi ;/ mapy maja byc craftowane przez graczy z tego co pisali... |
Autor: | tomugeen [ 9 lis 2009, 15:25 ] |
Tytuł: | |
"gdy kur zapieje przy drugim drzewie za stodola" |
Autor: | Havok [ 9 lis 2009, 17:43 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): Chuja bedzie imo, ja bym chcial pograc w DFO "LOTRZYKIEM" z daggerkami i ukiem. Oczywiscie moge ale ruchac mnie beda nawet goblniki na spawnie.
Wiec imo bullshit z tym brakiem skillcapa i zerowym balansem magia>all. I tak z gry w ktorej na poczatku bylo fajne skillowe pvp zrobil sie magic grind fest promujacy noskilli ktorzy spedzili przy farmowaniu i makrowaniu 8mc. Obiawiam sie ze niestety ten dodatek ch zmieni. Tez sie obawiam, że będą nici. Podałem tylko przykład jak można było trochę uporządkować magię. Zawzięliście się na ten skillcap a i tak każdy latałby z takim konfigiem skili jakie byłby w danym momencie najlepsze do pvp. |
Autor: | tomugeen [ 9 lis 2009, 17:53 ] |
Tytuł: | |
Nigdy nie zrobilem nawet 75 archery. Od samego poczatku mialem w planach jakas magie (niestety spieprzyli z deklaracja fire/water, air/earth) i polearma/2h miecz plonacy ;] |
Autor: | Daktor [ 10 lis 2009, 11:39 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): Zawzięliście się na ten skillcap a i tak każdy latałby z takim konfigiem skili jakie byłby w danym momencie najlepsze do pvp.
Skill cap pozwolił by łatwiej uzyskać jakikolwiek balans postaci, no a graczom dał by szanse na bieganie gotowym charkiem. A to, że wiekszość biegałaby z podobnym setupem to tylko wielki plus bo dałoby dużo wyrównanych walk i zdobywaniu przewagi dzieki skilowi gracza. Do znudzenia można przypominać stare UO ale tam możliwe były długie wyrównane (co wcale nie znaczy nunde! ) pojedynki np. magów którzy po 10-15 minutach rozchodzili się w pokoju bo im sie regi skończyły |
Autor: | Aenima [ 10 lis 2009, 13:34 ] |
Tytuł: | |
dokladnie, teraz czuje ze znowu cos sie spierdoli w balansie i kolejne 6mc beda melee i archery nerfowac... |
Autor: | Mendol [ 10 lis 2009, 13:55 ] |
Tytuł: | |
nie czujesz tylko ci powiedzialem! mnie bardziej zastanawia w jaki sposob dostepne beda nowe skille i ile czasu trzeba bedzie poswiecic na 'wymaxowanie' podobno wczoraj polecialy bany za radary i makrowanie. |
Autor: | Havok [ 10 lis 2009, 14:15 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): (...)
podobno wczoraj polecialy bany za radary i makrowanie. Ban za makro w grze, w której normalnie grając nie da się zrobić skili/statów to jakiś ponury żart ze strony devsów. @Daktor, Może masz rację, ale w DFO "zrobienie postaci z gry"" graniczy z cudem, za to nieporównywalnie bardziej niż w UO liczy się tu skill gracza, niestety jest to skill "fps. |
Autor: | kvs [ 10 lis 2009, 21:02 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): @Daktor, Może masz rację, ale w DFO "zrobienie postaci z gry"" graniczy z cudem, za to nieporównywalnie bardziej niż w UO liczy się tu skill gracza, niestety jest to skill "fps.
nie graniczy z cudem, tylko trzeba poświęcić na to pare/naście miesięcy i uważam to za plus. gdyby dało się wyskilować postać na maxa w tydzien to po tygodniu każdy byłby już super herosem - każdy by miał postac na równym poziomie. po co w takim razie jakieś skilowanie i marnowanie czasu. lepiej odrazu wszystkim dać wszystko na maxa:) |
Autor: | Mendol [ 10 lis 2009, 21:25 ] |
Tytuł: | |
no ale to juz nie czasy kiedy ludzie zainteresowani stylem gry jak w dfo maja po 18h dziennie zeby napierdalac. zastanow sie troche. przy 'capie' kazdy robi sobie postac w tydzien, potem sie bawi w crafting, pvp, zwiedzanie itd. i kazdy ma rowne szanse. a nie jak w dfo, ktos ma trzy konta, kupuje gold na ebayu i makruje 24/7 a potem rozjezdza cie w 20sec. chcesz rozwijac postac miesiacami to pograj w wowa albo aiona (bez zlosliwosci). |
Autor: | Arturnik [ 10 lis 2009, 21:30 ] |
Tytuł: | |
Prawda jest ze np. skillowanie melee jest niesamowicie denerwujace i denne. Z tego co pamietam na 75 polearm musialem ~40 trafionych swingow zrobic na 0.10. Wychodzilo 1 full dura wycraftowany polearm na +1 skill. |
Autor: | tomugeen [ 10 lis 2009, 21:31 ] |
Tytuł: | |
1 polearm na 1 skill up? Po 90 juz jest troche zabawniej. |
Autor: | Arturnik [ 10 lis 2009, 21:34 ] |
Tytuł: | |
Ja do melee nigdy nie mialem cierpliwosci, dobilem 75, kupilem mastery i dalem sobie spokoj. Sharpshootera do 100 dobilem, potem necro do 100 dobilem, no ale mowimy tu o 2+ tygodniach makrowania. |
Autor: | Farin [ 11 lis 2009, 09:25 ] |
Tytuł: | |
Takie pytanie przy okazji tych skilli: Działa ten system zaniku danego skilla jak obiecywali ? |
Autor: | Aenima [ 11 lis 2009, 10:37 ] |
Tytuł: | |
nie ma nic takiego |
Autor: | lamoon [ 11 lis 2009, 14:38 ] |
Tytuł: | |
Farin napisał(a): Takie pytanie przy okazji tych skilli:
Działa ten system zaniku danego skilla jak obiecywali ? Bez skillcapa nie ma to najmniejszego sensu |
Autor: | Havok [ 11 lis 2009, 14:47 ] |
Tytuł: | |
Arturnik napisał(a): Prawda jest ze np. skillowanie melee jest niesamowicie denerwujace i denne. Z tego co pamietam na 75 polearm musialem ~40 trafionych swingow zrobic na 0.10. Wychodzilo 1 full dura wycraftowany polearm na +1 skill.
Najlepszym sposobem skilowanie meele jest makro, a i tak trwa to tygodniami. Zresztą całą głupotę systemu rozwoju postaci najlepiej obrazuje to co działo się w każdym gildyjnym mieście...jedno wielkie makro. @kvs parenaście miesięcy? Ze znajomych, którzy zaczynali ze mną grać w DFO nikt nie dotrwał do pierwszego expansiona. Jakąkolwiek grę kupuję zasadniczo po to żeby grać, w tym przypadku okładać się z innymi graczami a nie bezrozumnie koxać postać. Z obecną mechaniką DFO dobrą zabawę mieli jedynie ci, którzy porobili postacie na różnych exploitach jeśli ktoś próbował grać uczciwie to tak naprawdę tracił tylko czas. |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |