mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 28 lut 2009, 18:12 
No oka...czyli należy uzbroić się cierpliwość i czekać na łaskę czy niełaskę AV...nie ma co...skoczę na piwko...roball idziesz?:)

PostNapisane: 28 lut 2009, 18:42 
Chyba nikt nie mysli ze w weekend wlacza sprzedawanie nowych kont, maja jakies zewnetrzne problemy, uporali sie z serwerem, koncza z uwalonymi preorderami i moze w poniedzialek rusza nowe ordery.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 28 lut 2009, 19:39 
najpierw mieli closed bete, teraz wprowadzili do mmo nowe pojęcie - closed retail

PostNapisane: 28 lut 2009, 21:02 
7.00 PM GMT

We hope we'll be able to open up sales sometime soon but we need to make a thorough check of the account management system before we do so as to prevent more unnecessary inconvenience to the users.

The Darkfall Team

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 28 lut 2009, 21:10 
embe napisał(a):
7.00 PM GMT

We hope we'll be able to open up sales sometime soon but we need to make a thorough check of the account management system before we do so as to prevent more unnecessary inconvenience to the users.

The Darkfall Team

Innymi słowy jutro gdzieś kolo 23 ;d

PostNapisane: 28 lut 2009, 21:48 
had_ol napisał(a):
najpierw mieli closed bete, teraz wprowadzili do mmo nowe pojęcie - closed retail

W samo sedno. Dla odmiany od wszystkich kopiacych AV powiem tylko jedno - zrobili sobie odsiew niehardcore'owcow. Pewnie z zyskiem dla community DFO. System poreczen nie bylby glupi. I mowie to bez ironi - nic tak nie psuje dobrego samopoczucia jak niepasujacy element ukladanki porownujacy pasjonujaca gre do crapu. Wszystkim grajacym zycze duzo fragow i szybkiej naprawy bugow.

PostNapisane: 28 lut 2009, 22:53 
Forumfall wstało ;d

PostNapisane: 28 lut 2009, 23:04 
Heh mialem nadzieje, ze porobia tam porzadne dzialy :/

PostNapisane: 28 lut 2009, 23:07 
coldzik napisał(a):
Heh mialem nadzieje, ze porobia tam porzadne dzialy :/

robią. nawet wisi ogłoszenie, że forum przejdzie gruntowną przebudowę.

PostNapisane: 28 lut 2009, 23:41 
Cytuj:
Regarding sales of new accounts, please check the Darkfall News forum for updates. You will be given notice before we re-open the purchase page. It won't be a sneak attack.

A już miałem iść spać ;d

PostNapisane: 28 lut 2009, 23:50 
Myślisz że taka radość może nas spotkać jeszcze tej nocy...sprzedaż nowych kont? :) Jakoś nie chce się wierzyć w takie cudo...ale w końcu jakby nie było to AV...tak więc wszystko jest możliwe:D Nasuwa się tylko pytanie....ile tego będzie?

PostNapisane: 1 mar 2009, 21:19 
Cytuj:
The game has been up consistently without much incident. We are monitoring the situation and keeping track of any issues players have to report.

We will bring down the servers for a patch in a few hours. Estimated downtime will be up to 2 hours for this. The patch contains optimizations of the server and client and various fixes to issues we’ve noticed in the game.

To address an issue reported by players: We generally frown on unattended macroing and if you use macros you do so at your own risk, but it should be mentioned that spamming spells and any macroing WITHIN the protective radius of the guard towers in the starting areas will result in a kick, and repeated offenses could result in a ban.

Support structures will also be available within the next couple of days to improve our responsiveness to your reported issues.

About Darkfall availability, we will give advanced notice for when more copies will be available. We need to run a few tests first to make sure things have improved and we will let you know when we officially make more copies of the game available. Availability is throttled because we need to make sure that the server population is having as good an experience as possible before we introduce more people and more servers. We hoped to be further along but have been held back by the account management system. We’ve made several optimizations since, and we’re working on a permanent solution as soon as possible.

Communication is still at a bare minimum, but this will improve steadily as things smooth out in the next few days and weeks. The forum downtime in the first 36 hours happened because of extreme load, making the forum unusable. We had to bring it down in order to be able to post status reports, and decided to keep it down until we were done fighting through our initial setbacks.

We’ll keep you posted on any developments.

Thank you
The Darkfall Team

Tjaaa... czyli coś mi się wydaje ze zagramy dopiero w następny weekend albo i później ;d

PostNapisane: 1 mar 2009, 21:43 
ojejku. i co my będziemy robić przez ten cały tydzień?!

PostNapisane: 1 mar 2009, 22:13 
brazz napisał(a):
ojejku. i co my będziemy robić przez ten cały tydzień?!

Jak to co bedziemy robic ? Ciagle to samo:

Obrazek
onanizowac sie Darkfallem.

PostNapisane: 2 mar 2009, 06:20 
Właśnie to mnie denerwuje, powinni napisać wprost coś w stylu "możliwość zakupu będzie w przyszłym tygodniu", albo "nowe kopie DF będą dostępne w przeciągu najbliższych 3 dni (lub inny termin)". człowiek by nie musiał co chwilę do komputera biegać, aby sprawdzić czy łaskawcy z AV włączyli order bądź dali kolejne info, z którego nic nie wynika.

PostNapisane: 2 mar 2009, 07:56 
roball napisał(a):
Swoja droga gg za kreowanie takiego duzego hype tak biednej grze.

A ja sie z tym nie zgodze :) Dla mnie gra jest swietna :)

PostNapisane: 2 mar 2009, 08:52 
ma ktos moze pod reka, link do sciagniecia samego 'launchera' ?

PostNapisane: 2 mar 2009, 09:33 
a co zes namieszal, ze launchera Ci potrzeba?

PostNapisane: 2 mar 2009, 09:40 
w pracy jestem i nie moge klientem bety polaczyc sie z login serverem ;p

PostNapisane: 2 mar 2009, 09:41 
podrzucilbym, ale nie mam w tej chwili jak :/ sam jestem w pracy

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 37  Następna strona