MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

darkfall.mmorpg.pl - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771
Strona 30 z 41

Autor:  Quetzacotl [ 1 wrz 2008, 11:41 ]
Tytuł: 

mam nadzieje, ze walka melee nie bedzie wygladala jak nożówki w csie, gdzie liczy sie tylko positioning i timing.

Autor:  Aenima [ 1 wrz 2008, 12:09 ]
Tytuł: 

bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?

Autor:  sqall [ 1 wrz 2008, 12:09 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
mam nadzieje, ze walka melee nie bedzie wygladala jak nożówki w csie, gdzie liczy sie tylko positioning i timing.


Jest na to duża szansa, niestety. Trzymam jednak nadzieję, że timing i pozycja będą jednymi z kluczowych aspektów, do tego trochę innych i będzie super ;) .

Tak jak było wcześniej wspominane, Mount and Blade to na pewno nie będzie, jednak podobny, mimo że uproszczony system biorę w ciemno.

W końcu walka będzie ciekawa. Chyba nie da się wyliczyć możliwości taktycznych jakie będzie dawać i tak jak było wcześniej wspomniane

redruM napisał(a):
To co uderza od razu to ogrom opcji "co by tu teraz zrobić" , w normalnym modern mmo masz ich okolo 3-4
- idź poquestuj
- bardziej poquestuj
- pozbieraj roslinki
- potrzymaj sie za rece z ekolegami pod auction house
itp bs

Tu dostajesz konkretne toolsy all in 1 (naval combat to rodzyn, kto chce byc piratem reka w gore :oops: ) , Darkfall zdaje sie byc wielka piaskownica do zabawy, devsi zapewniaja ci foremki a reszta zalezy tylko od graczy

Tasos delivers.

Autor:  Yog-Sothoth [ 1 wrz 2008, 12:18 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?

Die by the Sword m8

Autor:  Pipboy [ 1 wrz 2008, 12:22 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?


Było coś takiego jak Die by the Sword, ale to chyba nie było RPG :P.
System walki był wypaśny. Fajnie się grało we dwóch na jednym kompie :).

Edit: Ups :>

Autor:  murekx [ 1 wrz 2008, 12:28 ]
Tytuł: 

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=65348
Cytuj:
Hello,

First of all, if you've made an error in your beta application, don't worry, we'll offer a solution for you to correct it. Please don't send us email about this.

The Beta selection will be in stages, based on criteria which include:

* Hardware specs (we need to test on a wide variety of hardware)
* Your Location
* Clan beta applications
* Darkfall community involvement

A degree of randomness is added to the process giving everyone the opportunity to be accepted. There are no guarantees that long-term followers or that clan beta applicants will be accepted, but there is extra consideration which applies.

We'll keep you updated with information as it becomes available.

Beta sign up order is irrelevant to the selection process.
__________________

Autor:  Aenima [ 1 wrz 2008, 12:42 ]
Tytuł: 

Yog-Sothoth napisał(a):
Aenima napisał(a):
bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?

Die by the Sword m8


u win a cookie!

Autor:  S@mael [ 1 wrz 2008, 21:15 ]
Tytuł: 

Yog-Sothoth napisał(a):
Die by the Sword m8


http://pl.youtube.com/watch?v=JVShoBOal_E
http://pl.youtube.com/watch?v=1y4hLWNQKPU&NR=1 HAHA :E

i LOL'd .Zaraz szukam tej gry HA!

Autor:  redruM [ 1 wrz 2008, 22:15 ]
Tytuł: 

severance blade of darkness też miała godny combat

severance > die by the s0rd

Autor:  bre [ 2 wrz 2008, 07:29 ]
Tytuł: 

redruM napisał(a):
severance blade of darkness też miała godny combat

severance > die by the s0rd


W Severance combat system byl genialny. Przynajmniej nie biegalo sie i nie robilo "ciap ciap ciap"

Autor:  Getorix [ 2 wrz 2008, 08:11 ]
Tytuł: 

Widzie, ze panuje tu spory entuzjazm co do Darkfall. I sie nie dziwie ^^, filmik wymiata. Szkoda tylko, ze walka morska jest malo taktyczna - statki zawracaja w miejscu, a dziala sa szybkostrzelne jak AK-47. Mam nadzieje, ze to zmienia.

Ciesze sie, ze dopiero teraz dowiedzialem sie o tej gierce (widac na forum mmorpg.pl mozna czasem sie czegos dowiedziec, a nie tylko uslyszec kilka wjazdow na wlasna osobe ;-)), bo zaoszczedzilem sobie 8 lat czekania ^^.

/Signed to beta

Autor:  Aenima [ 2 wrz 2008, 08:53 ]
Tytuł: 

Szkoda tylko, ze walka morska jest malo taktyczna - statki zawracaja w miejscu, a dziala sa szybkostrzelne jak AK-47. Mam nadzieje, ze to zmienia.

Wiesz to nie jest uber symulator statkow, tylko mmo z "mozlwioscia" zbudowania sobie stateczku, wiec trzeba sie cieszyc z tego co jest.
W vg juz byly lodki ale nie na taka skale, ja mam tylko nadzieje ze bedzie mozna takie statki zatapiac latwo :)

Autor:  S@mael [ 2 wrz 2008, 09:08 ]
Tytuł: 

Jakby to byl uber symulator statkow , to pilotowanie go wymagaloby player skill .Tak zas statek jest tylko platforma do przewozenia jumperow do walki.

Autor:  tomugeen [ 2 wrz 2008, 09:28 ]
Tytuł: 

Naglego przyspieszania i zawracania w miejscu nie bedzie. To tylko na potrzeby filmu (przynajmniej jakis devs sie wypowiedzial).
Jak na potrzeby lądowego mmo taki naval combat jest absolutnie wystarczajacy ;]

Autor:  S@mael [ 2 wrz 2008, 09:37 ]
Tytuł: 

Tak jak na MMO ktore ma byc symulacja gruop fights animacje sa wystarczajace , jak na mmo ktore ma byc symulacja gruop fights , moze nie byc itemz on ground , jak na mmo ....[....].

Ich gruop fight bedzie BAD . Jak na MMO. [...]

Zirytowalem sie waszym minimalistycznym podejsciem :<
Nie tak sie tworzy next gen. Morpg.

Autor:  tomugeen [ 2 wrz 2008, 09:45 ]
Tytuł: 

Patrzac na zapowiadane next-gen i this-gen mmo, moze warto wrocic do previous-gen mmo :F

Autor:  Mendol [ 2 wrz 2008, 09:50 ]
Tytuł: 

spotkajmy sie wszyscy w jaskini :-)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 2 wrz 2008, 09:58 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
bo zaoszczedzilem sobie 8 lat czekania ^^.

Kolejny naiwny. Patrzac ile czasu dojscie do otwarcia zapisow na betke im zajelo, srednio uprawniony jest optymizm w kwestii uruchomienia samej bety. Ja bym obstawial, ze ta gra i tak nigdy nie wyjdzie, bo caly developing process przypomina walke zapalencow.

Autor:  mrynar [ 2 wrz 2008, 10:10 ]
Tytuł: 

Gdyby ta gra wyszla w czasach morrowinda - bylaby hitem (grafika jest na poziomie z tamtych czasow).
Na teraz moze chyba liczyc glownie na fanbojow, znudzonych wspolczesnymi mmo, ale ci dla odmiany lykna kiepska grafe, ale nie wiem czy beda tak tolerancyjny w wypadku bugow czy kiepsko dzialajacego silnika.

Zeby nie bylo - filmik obejrzalem 3 razy i zrobil na mnie duze wrazenie, ale jesli beta sie nawet nie zaczela, a gra ma wyjsc w tym roku to jesli AoC to byla platna beta to DFO bedzie platna alfa cos czuje...

Autor:  smeagollum [ 2 wrz 2008, 10:18 ]
Tytuł: 

dla mnie grafika nie ma wiekszego znaczenia.
jezeli tworcy mieliby kosztem czegokolwiek przyspieszac wypuszczenie DFO na rynek, to nawet glosowalbym za tym, by zrobili to kosztem grafiki, a nie rozwiazan, ktore przyciagnely do DFO moja uwage.

Strona 30 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team