mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 19:51 
Cytuj  
animacje oraz wszystko co zwiazane z particlami... Chociaz w sumie nawet nie wiem czy uzywali particle systemu patrzac na te filmiki, ale to dalej nie znaczy, ze gra bedzie failem... Moze ja za stary jestem i nie zwracam uwagi na grafike, bo wychowalem sie na grach, gdzie grywalnosc sie liczyla?

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 21:35 
Cytuj  
Animacje to tez grafika, wyobrazcie sobie. Jak oceniasz grafike, czesc wizualna gry, to oceniaj ja calosciowo, bo po premierze gry nie bedziesz juz ogladal na statycznych hi-res obrazkach. Jak chcesz oceniac tekstury, to oceniaj tekstury i mow o teksturach, a nie o grafice. Co by nie mowic o AOC, grafike ma bardzo ladna i wyprzedza inne gierki - w tym plastikowe i sterylne EQII czy VG z drewnianymi animacjami. W DFO grafika daje rade - tyle. Moze byc taka jaka jest, moze byc nawet slabsza - ani mi, ani zadnemu innemu graczowi nastawionemu na PVP (tak na powaznie, nie dla pokazu na forum i gankowania 48934v1 w momentach, gdy poczuja sie na tyle bezpieczeni, zeby wyjsc spod banku) nie robi to zadnej roznicy. Takze nie ma sie co uszukiwac, bo od takiej gadki juz niedaleko do calkowitego zaslepienia i fanboismu - DFO moze wyprzedzac konkurencje w kwestii wielu rozwiazan dot. rozgrywki, ale nagrod za najladniejsza grafike roku 2009 w gatunku MMO nie zbierze.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 21:50 
Cytuj  
konradorze w 100% sie z Toba zgadzam, co mozna przeczytac po moich postach. W poprzednim poscie poprostu wymienilem to co na filmikach wyglada nie do konca Ok (chociaz nie wiem czy Twoj post tyczyl sie mojego). Mi podobnie jak Tobie nie przeszkadza taka grafika (mowiac juz calosciowo), bo to dla mnie nie jest wazne...

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 23:01 
Cytuj  
konrador napisał(a):
DFO moze wyprzedzac konkurencje w kwestii wielu rozwiazan dot. rozgrywki, ale nagrod za najladniejsza grafike roku 2009 w gatunku MMO nie zbierze.


Juz jedna nagrode Darkfall otrzymal :-)

Obrazek


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 sty 2009, 12:42 przez Zarri, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 89
Dołączył(a): 28.07.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 00:09 
Cytuj  
Na ten rok też czeka Dfa nagroda... i to pewnie już niedługo... (o ile w ogóle będzie jakieś "niedługo")

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 03:20 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Ja bym odstawial 200k to absolutny max potencjal na razie bez zadnych perspektyw na szybki wzrost o ile gra nie jest groundbreaking na co sie nie zapowiada na razie.

Czyli cos jak EVE? Straszne. A oni pewnie liczyli na zagarniecie wszystkich subskrypcji od Blizzarda, nawet chyba napomkneli o tym w jednym z update'ow... WOW ma ponad 10 milionow klientow i trudno mi sie w nim przelomowosci doszukac, wiec raczej nie o przelomowosc tu chodzi. Zreszta prawda jest taka, ze zaden MMO ostatnich lat nie byl przelomowy - AV przynajmniej stara oderwac sie od trendu powielania schematow i walkowania w kolko tego samego, zmarnowanego levelquest grindu na jedne-dwa miesiace. DFO powinno odniesc sukces jako niszowy produkt, jesli bedzie po prostu dobra, stabilna gra, ktora sie nie crashuje, w ktorej nie ma miliona bugow. Jak to bedzie, to dopiero zobaczymy. Nie rozumiem, dlaczego niektorzy z uporem maniaka twierdza, ze DFO powinno umieszczac swoje reklamy w prasie / na stronach, ktore czytaja casuale nieznajacy tematu, skoro to nie jest produkt dla nich.


Idzie tak zwana "recesja" ktora moze byc pozytywnym albo negatywnym bodzcem dla mmo. Mysle jednak ze dla przecietnego gracza mmo ma mniejszy value niz gry single player i ogolnie subskrypcje sa mniej fajne jak sie komus wydaje ze ma mniej pieniedzy niz jednorazowy zakup.
Dodajmy do tego mase ludzi freezujacych multiaccounty i rynek sie widocznie zmniejszy w 2009. Startowanie z niszowa gra w takich warunkach, ciezarem w postaci kredytu, i totalnym olewaniem potencjalnych klientow to dosyc ryzykowna zagrywka.
Ogolnie to mam nadzieje ze tak sie stanie bo sytuacja czy pada czy swieci slonce kasa z subscriptions leci i jest fajnie to najgorsze co moze byc. Z tego powodu 95% mmo to generyczna papka.
Ponadto mam nadzieje ze sony straci klientow spakuje microtransactionquesta 2, starfail galaxies i reszte crapu i sprzeda gdzies w korei, a nastepne generacje mmo beda rownie ambitne co DFO.
Tylko w aventurine nie wierze a bardzo bym chcial, bo jak ktos skacze na glowke do pustego basenu to raczej ciezko przewidywac inny efekt niz dluga rehabilitacje.

A w argument viral reklama i przez milczenie dyskusja wrze tez do mnie nie trafia bo z doswiadczenia (AoC) wiemy jak bardzo ludzie sa optymistyczni i jak mocno rozczarowanie uderza w populacje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 03:26 
Cytuj  
tico napisał(a):
Na ten rok też czeka Dfa nagroda... i to pewnie już niedługo... (o ile w ogóle będzie jakieś "niedługo")

tylko oby nie ta sama x)

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 18:47 
Cytuj  
Nie wiem za bardzo, czego ty wymagasz od garazowego developera i ich wydawcy, o ktorym nikt nie slyszal i jak wg ciebie obie firmy powinny sie zachowywac w obecnej sytuacji, aby wypadly lepiej (w twoich oczach). Nie sa przygotowani na odebranie milionowych tlumow, nie robia papki dla milionowych tlumow i zdaja sobie sprawe, ze milionowych tlumow nigdy nie utrzymaliby, bo jest to gra niszowa, wiec nie ma sensu pakowac w serwery i reklame, aby przyciagnac klientow, ktorych i tak straca. Licza na powolny rozwoj, nie na gwaltowny upadek. Mozesz napisac do Aventurine lub ich wydawcy i przedstawic im swoja strategie rozwoju i reklamy, ja nie mam zamiaru powtarzac tego samego po raz n-ty...

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 19:13 
Cytuj  
Reklama ok, nie muszą się reklamować. Ale szopki z podawaniem terminów wydania gry, zapowiadania beta testów dla tsięcy i w międzyczasie nieujawnianie żadnych informacji to wygląda trochę niepoważnie. Grę tworzą już tyle lat że uczciwsze byłoby najpierw ją dopracować do takiego stanu, że możliwe byłoby wpuszczenie graczy, w międzyczasie robienie sobie sobie testy w zamkniętym gronie. A nie puszczali w świat informacje o dacie premiery itd. Ja to odbieram jako żarty z potencjalnego klienta. Wprawdzie się specjalnie na grę nie napalam i na pewno nie kupie ich produktu w ciemno. Niemniej takim działaniem Aventurine nie zdobywa mojego zaufania.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 20:07 
Cytuj  
To jest zupelnie inna sprawa. Razorwax/Aventurine od zawsze zwodzilo, krecilo, przeciagalo, odkladalo. Nigdy nie bylo konkretnych informacji nt. gry, terminy byly wielokrotnie przekladane, obietnic nie dotrzymywano. Mialem nadzieje, ze chociaz tak blisko premiery troche spowaznieja i zaczna sprawiac pozory profesjonalnej firmy, ale niestety wciaz jest to samo. Na 5 sekund przed premiera dowiadujemy sie o jej przesunieciu na nastepny miesiac, a o grze - oficjalnie - do tej pory nic konkretnego nie wiemy.


Posty: 28
Dołączył(a): 19.03.2007
Offline
PostNapisane: 5 lut 2009, 09:49 
Cytuj  
Cytuj:
...a o grze - oficjalnie - do tej pory nic konkretnego nie wiemy.


Czy to nie piękne? Odpalisz grę i dopiero wtedy zaczniesz ją poznawać. Większość mmo ludzie mają obcykane zanim odbędzie się oficjalna premiera!

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 lut 2009, 10:06 
Cytuj  
Lda napisał(a):
Cytuj:
...a o grze - oficjalnie - do tej pory nic konkretnego nie wiemy.


Czy to nie piękne? Odpalisz grę i dopiero wtedy zaczniesz ją poznawać. Większość mmo ludzie mają obcykane zanim odbędzie się oficjalna premiera!

jakie brednie...

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 lut 2009, 10:28 
Cytuj  
Lda napisał(a):
Cytuj:
...a o grze - oficjalnie - do tej pory nic konkretnego nie wiemy.


Czy to nie piękne? Odpalisz grę i dopiero wtedy zaczniesz ją poznawać. Większość mmo ludzie mają obcykane zanim odbędzie się oficjalna premiera!


Nie

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 lut 2009, 11:23 
Cytuj  
Lda napisał(a):
Cytuj:
...a o grze - oficjalnie - do tej pory nic konkretnego nie wiemy.


Czy to nie piękne? Odpalisz grę i dopiero wtedy zaczniesz ją poznawać. Większość mmo ludzie mają obcykane zanim odbędzie się oficjalna premiera!


tak, jest to piekne, w przypadku gdy gra jest dopracowana i spelnia swoje zalozenia-czyli cos nierealnego :) w kazdym badz razie taki mmorpg sie jeszcze nie pojawil :)

*

Posty: 112
Dołączył(a): 13.03.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2009, 12:04 
Cytuj  
To nie jest piekne, bo gracz po zalogowaniu sie powinien poznawac swiat gry, a nie jej mechanike.
Poza tym postacie graczy nie sa noworodkami, a co za tym idzie powinny dysponowac pewnym zakresem wiedzy ogolnej. Innymi slowy gracz powinien w momencie startu gry dysponowac ta wiedza, a nie byc zmuszony do samodzielnego jej zdobywania.
No chyba, ze uznamy iz gracze zostaja rzuceni w swiat ktorego 100% populacji zostalo pozbawione pamieci :wink:

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2009, 12:35 
Cytuj  
Gerhardt napisał(a):
To nie jest piekne, bo gracz po zalogowaniu sie powinien poznawac swiat gry, a nie jej mechanike.
Poza tym postacie graczy nie sa noworodkami, a co za tym idzie powinny dysponowac pewnym zakresem wiedzy ogolnej. Innymi slowy gracz powinien w momencie startu gry dysponowac ta wiedza, a nie byc zmuszony do samodzielnego jej zdobywania.
No chyba, ze uznamy iz gracze zostaja rzuceni w swiat ktorego 100% populacji zostalo pozbawione pamieci :wink:


Od tego sa tutoriale, czy kilka pierwszych questow - nawet w WoWie sa. :-) Pozatym zagraj w EVE Online - zweryfikujesz swoja opinia, zapewniam cie. :-)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 5 lut 2009, 13:05 
Cytuj  
mam wrazenie, ze uniknelibysmy sporo niepotrzebnej dyskucji, gdybyscie zamiast pisac co jest dobre a co nie, napisali ze jednemu sie to podoba a drugiemu nie. i kropka. skad to przekonanie, ze wiecie lepiej i ze TRZEBA kogos koniecznie przekonac do swoich racji?

jak widac jedni lubia wiedziec wiele o grze, w ktora zaczynaja wlasnie grac, drudzy mniej.
jedni nie moga zyc bez daty pemiery a drudzy spokojnie przechodza nad jej brakiem do porzadku dziennego. innymi slowy, niektorym jej dokladna data wisi. :)

a co do faktow - swiat DFO jest calkiem dobrze opisany, podstawy mechaniki i dynamiki gry takze. na stronie glownej DFO. uwazam, ze zawarte tam informacje wystarcza do rozpoczecia gry i nie odstaja od informacji jakie otrzymujemy od wydawcow innych tytulow. dla bardziej wnikliwych jest forum DFO a na nim zbiorcze artykuly podpierane zrodlami i cytowaniem devsow (rzadkie bo rzadkie, ale czesto przypiete, by nie gubily sie w tym gigantycznym smietniku).

staram sie sledzic informacje o DFO na biezaco od kilku lat, wiec jezeli ktos ma jakies watpliwosci, chcialby o cos zapytac to zapraszam do napisania prywatnej wiadomosci. sluze pomoca. :)

*

Posty: 112
Dołączył(a): 13.03.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2009, 08:22 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Gerhardt napisał(a):
To nie jest piekne, bo gracz po zalogowaniu sie powinien poznawac swiat gry, a nie jej mechanike.
Poza tym postacie graczy nie sa noworodkami, a co za tym idzie powinny dysponowac pewnym zakresem wiedzy ogolnej. Innymi slowy gracz powinien w momencie startu gry dysponowac ta wiedza, a nie byc zmuszony do samodzielnego jej zdobywania.
No chyba, ze uznamy iz gracze zostaja rzuceni w swiat ktorego 100% populacji zostalo pozbawione pamieci :wink:


Od tego sa tutoriale, czy kilka pierwszych questow - nawet w WoWie sa. :-) Pozatym zagraj w EVE Online - zweryfikujesz swoja opinia, zapewniam cie. :-)


Gram w EVE od roku i argument o tutorialach mnie nie przekonuje. One sa dobre w jakims slashu czy mowiac inaczej grze w ktorej celowo pominieto czesc rzeczywistosci, a nie w grze ktora jest kompletna symulacja rzeczywistosci.
Zanim zaczalem grac w EVE mialem dostep do informacji ktore pozwolily mi zapoznac sie ze swiatem, zaplanowac rozwoj postaci itp. a tutoriale robilem tylko po to by oswoic sie z mechanika. W przypadku DFO tego nie ma, a imo powinno byc.
Pozostaje otwarta kwestia czy powodem roznicy nie jest fakt, ze EVE na rynku istnieje od kilku lat, a DFO jeszcze nie wystartowalo

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2009, 08:37 
Cytuj  
powinno byc w jakim celu? tutaj w ciagu jednego dnia nie zrobisz 30 leveli, o ktore musisz sie martwic wczesniej i je zaplanowac.
ze swiatem zapoznasz sie jak zaczniesz grac.
akurat to mi sie podoba. open bety niestety w duzej czesci psuja poczatkowa radosc z gry i jej poznawania.
a tutoriale zawsze sa dobrym pomyslem :)

*

Posty: 112
Dołączył(a): 13.03.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2009, 08:55 
Cytuj  
Chociazby w takim, zeby potem nie bylo zdziwienia, ze zabila Cie wiewiorka w swiecie w ktorym kazde dziecko wie, ze akurat te wiewiorki to jadowite mutanty ktore zabijaja splunieciem ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.